Welcome!!quote:Op zondag 30 januari 2005 20:03 schreef AxeldeM. het volgende:
Wil ook graag de club joinen
Ben nieuw hier op het forum en ik koop de laatste tijd vrij veel dvd's, voor mij dan. Had ik aan het begin van deze maand 32 dvd's, nu zit ik er met 54. Ik heb altijd veel anime gekocht maar de laatste tijd begin ik de "gewone film" meer te waarderen. Elke keer als ik een dvd-winkel binnen loop kom ik met minimaal 2 dvd's naar buiten
nee hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 20:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Welcome!!
btw is het erg als je dvdprofiler nodig hebt om je bestelde dvd's te kunnen bijhouden?
Ik gebruik Excel.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Welcome!!
btw is het erg als je dvdprofiler nodig hebt om je bestelde dvd's te kunnen bijhouden?
shame on you!!!!quote:Op zondag 30 januari 2005 23:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee hoor
ik had me nog zo voorgenomen deze maand (alleen morgen dus nog) geen dvd`s meer te bestellen, maar kon me niet bedwingen: net 24 season 2 besteld bij Amazon
![]()
![]()
![]()
shoot me![]()
ah, die krijg ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:26 schreef pascalheister het volgende:
in januari voor ruim 350 euro uitgegeven aan dvd's (mede door die Lotr kist)
geloof het niet neequote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ah, die krijg ik ook
![]()
ps dvdprofiler kent dat ding nog niet he?
That day draws ever closer!quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:21 schreef Timo20 het volgende:
heb gelukkig nog geen CC afschrift ontvangen
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:43 schreef sampoo het volgende:
[..]
That day draws ever closer!You might say you will not open your mailbox but you cannot resist it might be a dvd package after all and one day when you least expect you will find the dreaded bill. Pay me! Pay me! it roars and it will eat you up and you will see your beloved dvd's no more.
hehequote:Op woensdag 2 februari 2005 17:43 schreef sampoo het volgende:
[..]
That day draws ever closer!You might say you will not open your mailbox but you cannot resist it might be a dvd package after all and one day when you least expect you will find the dreaded bill. Pay me! Pay me! it roars and it will eat you up and you will see your beloved dvd's no more.
dan voeg je hem toch zelf toequote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ah, die krijg ik ook
![]()
ps dvdprofiler kent dat ding nog niet he?
Hey pik!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:38 schreef AntiChrist het volgende:
dan voeg je hem toch zelf toeliever lui dan moe zeker
ow kut alive moest je hebben he? ik ga hem vanavond nog maken morgen op de busquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:05 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Hey pik!
Ik heb hem nog niet binnen lekkere scheet!
ps, ik voeg de laatste tijd zoveel films toe aan de dvdprofiler site...
quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:25 schreef AntiChrist het volgende:
ow kut alive moest je hebben he? ik ga hem vanavond nog maken morgen op de bus
hey ik heb hem origineel gekocht !! alleen die KQ is te cheap om die film te kopenquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:36 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom ac en kq zoveel dvd's hebben.
* sampoo droomt ook van zijn eigen proffesionele dvd pers thuis.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |