abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22256571
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen is welkom, juist the cwaziest people.

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.

pi_22256808
Lekker loos, die tvp als laatste post
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_22256823
Hoi.
pi_22256999
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 12:53 schreef UnderWorld_ het volgende:
Lekker loos, die tvp als laatste post
Ik wilde er nog aan toevoegen dat jij hier wat van zou zeggen, maar ik drukte te vroeg op ''invoeren.''
pi_22257037
Groot-Israël

[ Bericht 8% gewijzigd door DrWolffenstein op 28-09-2004 13:21:31 ]
pi_22257265
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 13:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Groot-Israel
.
pi_22257420
Jajaja, ik doe die puntjes er wel even boven.
pi_22257627
Groot-Israël ?
pi_22257653
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 12:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
joden
leg eens uit.. vind je ze lief ofzo
pi_22257727
Aapjes.
pi_22257826
Nu is het wachten op de eerste die me voor anti-semiet uitmaakt. .
pi_22257856
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu is het wachten op de eerste die me voor anti-semiet uitmaakt. .
Hoezo?
pi_22257877
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 13:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hoezo?
Vanwege foto en bijschrift.
pi_22258138
Er zitten best veel extremistische christenen op dit forum, ik ga binnenkort denk ik een lijstje samenstellen, net als wijlen Dora dat deed met moslims.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22258205
wijlen?

Dora heeft een permban?
pi_22258347
DrWolffenstein
.............

Wie voorts?
pi_22258409
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:00 schreef Johan_de_With het volgende:
DrWolffenstein
.............

Wie voorts?
Gia
Allah Al Watan Al Malik
pi_22258484
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gia
Nee, dat is gewoon een doos.
pi_22258540
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:06 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon een doos.
Ja, dat is Osama bin Laden ook....dat is natuurlijk geen excuus.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22258553
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gia
Zij is niet eens een christen, laat staan een extremistische. Zij is, wat je zou noemen, een gelegenheids-christen. Je verwart haar potentieel racisme met christelijk extremisme.
pi_22258586
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, dat is Osama bin Laden ook....dat is natuurlijk geen excuus.
Maar hij is daarbij een fundamentalist. Zij is eerder een katholieke babbelchristen.
pi_22258774
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:00 schreef Johan_de_With het volgende:
DrWolffenstein
.............

Wie voorts?
Ik leef niet strict volgens de regels van mijn boek, maar aan de andere kant, in Kampen is de informatietechnologie erg populair. Zou er soms een verband zijn?
pi_22259180
quote:
Dow Jones Forms Islamic Index for Turkey

Dow Jones, which is one of the largest stock exchange indexes in the world, announced the formation of an Islamic index for Turkey.

Dow Jones Islamic Indexes Global Director Rushdi Siddiki disclosed yesterday that the index covers 17 Turkish companies and that it will become active on September 30th. The technical details will be announced later today.

The Islamic Market index for Turkey will be part of the wider Dow Jones Islamic Market Index (DJIM), which includes over 1,600 Sheriat (Islamic law) compliant companies from around the world. The addition of Turkey to the index will allow the country to add to the $500 billion capital that it already attracts from Gulf countries such as Saudi Arabia, Kuwait, and United Arab Emirates.

Siddiki answered questions about the Islamic Index during a meeting of the International Finance Forum. The forum was organized with the intent of introducing financial materials and products that are appropriate to Islamic guidelines.

"The new index is a positive step in the perspective of Turkey being able to attract a greater portion of the capital coming from Gulf countries. 85 percent of the $1.5 trillion capital coming from six countries in the Gulf goes abroad. One way of getting a greater portion is to bring suitable investments."

In addition to the Islamic Market index for Turkey, investors can also follow the Turkish market via the Dow Jones Turkey Titans 20 index introduced this past August. That index consists of 20 of Turkey's largest and most liquid companies.
pi_22259257
quote:
Leyla Zana Heads to Brussels Seeking Amnesty for Terrorists

Former Democracy Party (DEP) deputy Leyla Zana, who was released from jail in June after the Turkish courts struck down her 15-year prison sentence, will travel to Brussels in October to argue that members of the Kurdish Workers' Party (PKK) should be granted amnesty by Turkey.

After Turkey received assurances that no obstacles remain on its way to European Union (EU) membership, Zana will try to convince Brussels to impose upon Turkey the condition of granting "political amnesty" to PKK members. Zana and her friends have been preparing this project for some time.

Zana's plans envisages Turkey being required to grant an amnesty to PKK militants by December 17, when a discussion date is expected to be given to Turkey at the EU summit. If amnesty is not feasible, then Zana will argue for an "enlarged penitence law" instead.

On June 9th four former DEP deputies --Leyla Zana, Hatip Dicle, Orhan Erdogan, and Selim Sadak-- were released from jail after having served 10 years of a 15-year sentence. The four had been accused of being members of the PKK. Deputy Prime Minister Abdullah Gul met Zana and her friends after their release and they exchanged messages of peace.

The four DEP members will meet with high-level EU officials in Brussels on October 12. Zana will also receive the Shakarov Human Rights Award at that time.

Zana plans to make a speech in the European Parliament during her trip and also participate in bilateral talks. The other DEP deputies will participate in an interactive forum in the EU Foreign Affairs Commission.

Leyla Zana's request for a meeting with EU Enlargement Commissioner Gunter Verheugen has not been confirmed yet.
De berglucht heeft de hersencellen van deze terroriste blijkbaar aangetast
pi_22259373
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Zegt op zichzelf niet zoveel. Als ik als computer verkoper mijn product vernoem naar een islamtische held, zal dat verkopen als warme broodjes. M.a.w. al die moslims en aanverwanten komen als bijen op de islamtisch genoemde honing af.
pi_22259556
quote:
Moroccan-Turkish businessmen call for co-development partnership

CASABLANCA, Sep.27 - Moroccan and Turkish businessmen called here Saturday for a co-development partnership between the two countries.

The meeting, attended by Moroccan foreign trade minister, Mustapha Mechahouri, and his Turkish peer, Kursad Tuzmen, listened to an exposé on the benefits of the Free trade agreement signed between Morocco and Turkey.

In the same connection, Tuzmen said the deal offers various opportunities to the two countries’ economic operators, and will give bilateral cooperation fresh impetus.

The Moroccan minister, on his part, said the objective behind the agreement is to consolidate bilateral cooperation in trade, investments and partnership, especially that the two countries’ economies offer huge opportunities of complementarity.

Morocco, he said, has large scale works underway, providing countless investment opportunities for Turkish businessmen, citing highway program that ambitions to built 400 klm by 2007, i.e. a 80 km per annum average instead of 15 km before.

After the meeting, the two delegations dedicated the fourth Moroccan-Turkish fair.

The Moroccan-Turkish FTA was signed in Ankara in April, at the end of their 8th joint economic commission.

The FTA, signed by Moroccan prime minister Driss Jettou and Turkish peer Tayyip Erdogan, provides for the creation of a free trade zone in industry after a 10-year transition period and the lifting of all customs tariffs for Moroccan industrial products, while Turkish products would benefit from a gradual exemption of duties.

This is the 16th agreement of the kind signed by Turkey and the first one concluded with a north African country.

Morocco is bound by free trade agreements with several countries, including a collective an agreement for a Free trade zone with south Mediterranean Arab states, known as the Agadir Declaration, (Tunisia, Lebanon, Egypt and Jordan) and concluded last March an FTA with the USA.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22260201
Dag, muzelmannen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22260247
Over die laatste drie nieuwsberichten:

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22260376
תוכנת התרגום המובילה בעולם. עם תוכנת התרגום של בבילון

pi_22260411
Joodse lobby!
pi_22260517
!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_22260651
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 15:15 schreef RichardQuest het volgende:
Dag, muzelmannen.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_22260738
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:42 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Zegt op zichzelf niet zoveel. Als ik als computer verkoper mijn product vernoem naar een islamtische held, zal dat verkopen als warme broodjes. M.a.w. al die moslims en aanverwanten komen als bijen op de islamtisch genoemde honing af.
Dit is overigens een prachtidee; mijn omzet verhogen en de integratie te dwarsbomen.
pi_22260800
Gristen in da house!
pi_22261430
Maxime Verhagen blijft een man van het volk met z'n taalgebruik:
quote:
"Het CDA heeft geen enkele behoefte aan theoretische exercities voor het verhogen van de pensioenleeftijd, zoals in de miljoenennota."
pi_22261563
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 15:17 schreef RichardQuest het volgende:
Over die laatste drie nieuwsberichten:

[afbeelding]
LOOL
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_22261566
quote:
[b]NS zet extra treinen in op actiedag

UTRECHT - De Nederlandse Spoorwegen zetten op de landelijke actiedag, zaterdag 2 oktober, twintig extra treinen in om de actievoerders naar Amsterdam te brengen. De onderneming verwacht 90.000 mensen te vervoeren, meldde ze dinsdag.

De NS maakt de reguliere treinen langer dan normaal. In totaal komen er zaterdag 65.000 extra zitplaatsen bij. Actievoerders moeten wel op tijd van huis vertrekken en niet allemaal via Amsterdam Centraal reizen, luidt het advies van de NS. Op dit station vinden werkzaamheden plaats, waardoor het minder mensen kan verwerken.

Vakbondsleden kunnen gratis met de trein naar de hoofdstad. De vakbonden hebben een regeling getroffen met de NS.
Ja dan opeens wel he
pi_22261852
Als dat nu eens altijd zo kan zijn, scheelt een hoop ergernissen.
Some say in ice
pi_22261899
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 16:03 schreef pberends het volgende:
Maxime Verhagen blijft een man van het volk met z'n taalgebruik:
[..]

Je kan veel lullen, maar Maxime doet het goed. Duidelijk en geen gezeik. Beters.
pi_22261955
Dat 'islam'nieuws van buiten Nederland van een paar muzelmannen op dit forum komt me ook de strot uit. Turken willen dit, Marokkanen doen zo. Newsflash: we don't give a fuck.
pi_22261964
Ik vind Verhagen maar matig...hij steekt er niet echtbovenuit. CDA'er dus.
pi_22261977
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 16:22 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Je kan veel lullen, maar Maxime doet het goed. Duidelijk en geen gezeik. Beters.
Maxime doet niets goed, een nietszeggende man die helemaal niets kan uitleggen. Een aanpapfiguur noem ik zo iemand in de politiek. Hij staat nergens voor. Ow ja dat er een gulden extra met gaan naar mensen die in een gezinleven ofzo
pi_22262158
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 16:24 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind Verhagen maar matig...hij steekt er niet echtbovenuit. CDA'er dus.
Leuke conclusie.
Some say in ice
pi_22263292
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 16:24 schreef pberends het volgende:
Dat 'islam'nieuws van buiten Nederland van een paar muzelmannen op dit forum komt me ook de strot uit. Turken willen dit, Marokkanen doen zo. Newsflash: we don't give a fuck.
pi_22263297
Verdonk heeft twee Tamils gratie verleend. Goed bezig.
pi_22263373
Onderzoek naar succes extreem-rechts in België

Tering moeten ze daar echt onderzoek voor doen? Als ze mij een miljoen geven, dan geef ik hun gratis mijn geniale uberconclusie: allochtonen die er een puinhoop van maken.
pi_22263379
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:13 schreef Monidique het volgende:
Verdonk heeft twee Tamils gratie verleend. Goed bezig.
Inderdaad, wakker de burgeroorlog nog verder aan.
pi_22263395
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:15 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Inderdaad, wakker de burgeroorlog nog verder aan.
Uhm, wat?
pi_22263430
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Uhm, wat?
Je weet wel, Ede.

Groep Marokkanen terroriseert politie Ede

10% van de populatie daar zitten crimineel te doen. Dan praat je niet meer over een klein groepje die er een puinhoop van maken. Ik zou graag een paar enkeltje Marokko betalen.
pi_22263447
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Uhm, wat?
Onderbuikgevoelens.
pi_22263470
Volgens mij zijn het Nederlanders, of niet, pberends?
pi_22263488
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Je weet wel, Ede.

10% van de populatie daar zitten crimineel te doen. Dan praat je niet meer over een klein groepje die er een puinhoop van maken. Ik zou graag een paar enkeltje Marokko betalen.
Ja, en nu het verband met een 72-jarige, blinde Tamilvrouw?
pi_22263492
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:18 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Onderbuikgevoelens.
Grappig dat linkse mensen altijd rechtse mensen beschuldigen van het inspelen op onderbuikgevoelens: Wilders blaat er weer populistisch op los

Linkse mensen doen dat net zo goed, alleen dan op andere onderwerpen. Wat zijn ze toch weer schijnheilig
pi_22263507
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:17 schreef pberends het volgende:
Je weet wel, Ede.

Mede mogelijk gemaakt door deze man ( ):

pi_22263509
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:19 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, en nu het verband met een 72-jarige, blinde Tamilvrouw?
Dat ze reteveel geld kost, terwijl zij deze samenleving nog nooit iets heeft bijgedragen misschien? Waar denk je dat al die bezuinigingen vandaan komen?
pi_22263525
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat ze reteveel geld kost, terwijl zij deze samenleving nog nooit iets heeft bijgedragen misschien? Waar denk je dat al die bezuinigingen vandaan komen?
Laat me raden, het is de schuld van de buitenlanders?

Maar goed, dat maakt nog niet duidelijk wat deze Tamils met wat rellende jongeren te maken hebben.
pi_22263537
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:18 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij zijn het Nederlanders, of niet, pberends?
Ze voelen zich niet Nederlander (waarschijnlijk), praten amper Nederlands (waarschijnlijk), dus wat is daar Nederlands aan? Een of ander papiertje? Flikker toch op man.
pi_22263564
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Laat me raden, het is de schuld van de buitenlanders?
Volgens jou redenatie zouden wij alle mensen die in arme landen wonen boven de 71 moeten toelaten in Nederland zodat zij een leuke oude dag hebben? Ga jij eens gauw terug naar school.
pi_22263577
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:21 schreef pberends het volgende:

[..]

Ze voelen zich niet Nederlander (waarschijnlijk), praten amper Nederlands (waarschijnlijk), dus wat is daar Nederlands aan? Een of ander papiertje? Flikker toch op man.
Achterlijke razzzzist! Ik gggga jou met mijn 40 maten in elkaar zzzzlaan.
pi_22263578
Onder links, maar ook onder rechts zijn er inderdaad mensen die geen gebruikmaken van goede argumenten en onderbuikgevoelens gebruiken of van het gebruik daarvan andere mensen beschuldigt.
pi_22263592
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:22 schreef pberends het volgende:

[..]

Volgens jou redenatie zouden wij alle mensen die in arme landen wonen boven de 71 moeten toelaten in Nederland zodat zij een leuke oude dag hebben?
Pberends, waar zie jij mij dat zeggen?
pi_22263596
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:21 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd waar je deze aannames vandaan haalt . Van de NSDFP?
pi_22263610
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:23 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Achterlijke razzzzist! Ik gggga jou met mijn 40 maten in elkaar zzzzlaan.
Doe's mee discussiëren. Schuld van de moslims?
pi_22263626
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:23 schreef Monidique het volgende:
Onder links, maar ook onder rechts zijn er inderdaad mensen die geen gebruikmaken van goede argumenten en onderbuikgevoelens gebruiken of van het gebruik daarvan andere mensen beschuldigt.
"De staatsschuld is van ons allemaal" zeg ik altijd, dus wat lullen linkse mensen nou over dat de staatsschuld wel mag oplopen?
pi_22263639
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Pberends, waar zie jij mij dat zeggen?
Waarom zij wel, en die andere miljoenen mensen niet? Asociale hond.
pi_22263650
pberends, hangt het bestaansrecht van mensen in Nederlanderd wonen af van de netto-euro's die ze opleveren?
pi_22263657
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:23 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd waar je deze aannames vandaan haalt . Van de NSDFP?
Voorstellingsvermogen. Schijnen figuren zoals jou nog wel eens last van te hebben. Pass the joint ff.
pi_22263668
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:25 schreef RichardQuest het volgende:
pberends, hangt het bestaansrecht van mensen in Nederlanderd wonen af van de netto-euro's die ze opleveren?
Nee, eerder de netto-puinhoop.
pi_22263680
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:24 schreef RichardQuest het volgende:
Schuld van de moslims?
Nee, schuld van een zekere 10% die de rest brandmerkt.
pi_22263708
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Waarom zij wel, en die andere miljoenen mensen niet? Asociale hond.
In Nederland zitten niet zoveel bejaarde, blinde mensen die gevlucht zijn voor een burgeroorlog, hoor.
pi_22263751
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Voorstellingsvermogen. Schijnen figuren zoals jou nog wel eens last van te hebben. Pass the joint ff.
Aannames dus...dat is niet mijn manier van discussiëren, ik onderbouw inderdaad nogal graag.
pi_22263770
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee, eerder de netto-puinhoop.
En wat versta je daaronder?
pi_22263784
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:26 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nee, schuld van een zekere 10% die de rest brandmerkt.
Ah, het rotte-appels-argument.
pi_22263786
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:27 schreef Monidique het volgende:

[..]

In Nederland zitten niet zoveel bejaarde, blinde mensen die gevlucht zijn voor een burgeroorlog, hoor.
Ze was waarschijnlijk een van de weinige rijken daar zodat ze geld had voor een vlucht naar Nederland. Erg asociaal van je.
pi_22263804
pberends stinkt!
Allah Al Watan Al Malik
pi_22263820
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:29 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Aannames dus...dat is niet mijn manier van discussiëren, ik onderbouw inderdaad nogal graag.
Ferry Mingelen vraagt ook niet elke keer een onderbouwing als Zalm iets zegt. Als Zalmpje zegt dat het begrotingstekort 3% is kan Ferry natuurlijk een half uur door klagen over de onderbouwing ervan. But nobody gives a fuck about details
pi_22263828
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:31 schreef Mutant01 het volgende:
pberends stinkt!
Zal ik je enkeltje maar betalen?
pi_22263882
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Ferry Mingelen vraagt ook niet elke keer een onderbouwing als Zalm iets zegt. Als Zalmpje zegt dat het begrotingstekort 3% is kan Ferry natuurlijk een half uur door klagen over de onderbouwing ervan. But nobody gives a fuck about details
Tuurlijk willen geïnteresseerde mensen onderbouwing voor die 3%. Daar kunnen namelijk allerlei ogen en haken aan zitten (zie hoe in Italië met die cijfers omgaan).

Maar als argumenten voor jou niet tellen heeft het natuurlijk vrij weinig zin om met jou te discussiëren, ik krijg toch altijd "nietus" terug.
pi_22263898
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:30 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ah, het rotte-appels-argument.
Met de uitzondering dat je hier niet meer van slechts "rotte appels" kunt spreken. Een significant deel van een etnische groep maakt zich schuldig aan criminele activiteiten. Feitelijk kun je dit probleem niet oplossen zonder te discimineren aangezien het probleem zich, volgens het nieuwsbericht, bepert tot marokkanen.
pi_22263967
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:34 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Met de uitzondering dat je hier niet meer van slechts "rotte appels" kunt spreken. Een significant deel van een etnische groep maakt zich schuldig aan criminele activiteiten.
Vertel, wat is het percentage van deze etnische groep dat zich schuldig maakt aan criminele activiteiten?
quote:
Feitelijk kun je dit probleem niet oplossen zonder te discimineren aangezien het probleem zich, volgens het nieuwsbericht, bepert tot marokkanen.
Je kunt het slechts oplossen door dit groepje aan te pakken...het is niet nodig om mijn Marokkaanse studiegenootjes daarin te betrekken, wel?
pi_22263985
quote:

[..]

Met de uitzondering dat je hier niet meer van slechts "rotte appels" kunt spreken. Een significant deel van een etnische groep maakt zich schuldig aan criminele activiteiten. Feitelijk kun je dit probleem niet oplossen zonder te discimineren aangezien het probleem zich, volgens het nieuwsbericht, bepert tot marokkanen.
Wat een onzin... Herr Wolffenstein, and you know it. Surinamers en Antillianen zijn relatief nog meer vertegenwoordigd dan Marokkanen in Criminaliteitscijfers en daar hoor ik je niet over.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22264006
Mutant01, voor welk percentage ben jij crimineel?
pi_22264027
Weet je welk deel van de bevolking zich, nog veel meer dan de hiervoorgenoemde bevolkingsgroepen, zich veelvuldig schuldig maakt aan criminele activiteiten? De mannen! Vieze kankahmanne.
pi_22264033
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een onzin... Herr Wolffenstein, and you know it. Surinamers en Antillianen zijn relatief nog meer vertegenwoordigd dan Marokkanen in Criminaliteitscijfers en daar hoor ik je niet over.
Ik heb het over de situatie in Ede, Surinamers en Antillianen nog criminer zijn is allang oud nieuws.
pi_22264038
Ik noem ze: de kutmannen.
pi_22264042
Hoi
pi_22264084
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:40 schreef kLowJow het volgende:
Hoi
Daar zullen we 'm hebben. De allochtoonse, Marokkaanse criminele kankahbuitenlander.

Wat deden jouw broeders en zusters daar in Ede, hee?!
pi_22264088
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:40 schreef RichardQuest het volgende:
Ik noem ze: de kutmannen.
quote:
'Nieuw kiesstelsel slecht voor vrouwen'
NIJMEGEN (ANP) - Het nieuwe kiesstelsel zoals minister De Graaf (Bestuurlijke Vernieuwing) dat voor ogen heeft, leidt ertoe dat het aandeel vrouwen in de Tweede Kamer fors zal dalen. De wijziging van het kiesstelsel staat dan ook haaks op het emancipatiebeleid van de Nederlandse regering.

Dat stelt universitair hoofddocent politicologie aan de Radboud Universiteit, M. Leyenaar, in haar boek Political Empowerment of Women, dat deze week verschijnt. Leyenaar heeft een studie gemaakt van kiesstelsels en vertegenwoordiging van vrouwen in de parlementen van de EU-lidstaten.

Nu scoort Nederland nog goed, met 37 procent vrouwen in het parlement. Het komt daarmee op een vierde plaats in de EU, na Zweden, Denemarken en Finland.
Kut mannen !
pi_22264130
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:42 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Daar zullen we 'm hebben. De allochtoonse, Marokkaanse criminele kankahbuitenlander.

Wat deden jouw broeders en zusters daar in Ede, hee?!
Ja... ik denk ik kom maar even kijken of het al tijd is om onder te duiken, om zo aan gedwongen uitzetting te ontsnappen.
pi_22264169
Ik zag trouwens dat mijn vrienden in Utrecht weer zijn vrijgelaten... Ze kunnen ons gewoon niks maken... sukkels
pi_22264183
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:42 schreef kLowJow het volgende:

[..]

[..]

Kut mannen !
De Graaf moet inderdaad OPTIEVEN

Post 'm ook ff op de frontpage
pi_22264216

Radicale stromingen binnen de FNV zitten
achter de 24-uursstaking gisteren.
pi_22264237
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:46 schreef pberends het volgende:

[..]

De Graaf moet inderdaad OPTIEVEN

Post 'm ook ff op de frontpage
Hallo, degene achter deze uitspraak is een vrouwelijke leraar politicologie... daar geloof ik dus geen reet van hè.
pi_22264279

pi_22264463
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:52 schreef kLowJow het volgende:
[afbeelding]

Oppositie: Dit lijkt wel een motie van wantrouwen!
pi_22264738
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:15 schreef pberends het volgende:
Onderzoek naar succes extreem-rechts in België

Tering moeten ze daar echt onderzoek voor doen? Als ze mij een miljoen geven, dan geef ik hun gratis mijn geniale uberconclusie: allochtonen die er een puinhoop van maken.
Dan heb je de belgische situatie nog niet helemaal door .
pi_22264774
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 18:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan heb je de belgische situatie nog niet helemaal door .
Ik blijf het een achterlijk land vinden.
pi_22264852
LOL @ hoe Neelie Kroes Engels spreekt. Superbekakt
  dinsdag 28 september 2004 @ 18:17:52 #101
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22264906

Om het af te leren
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22265003

.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_22265007
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 18:17 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]

Om het af te leren
Drenthenares?
pi_22265088
quote:
Megawati gunt zichzelf dure woning

11:14:57

JAKARTA - Vanaf nu mogen Indonesische presidenten en vice-presidenten bij hun aftreden omgerekend 1,8 miljoen euro aan staatsgeld besteden aan nieuwe woonruimte. Van dat geld kunnen president Megawati Sukarnoputri en haar vice-president Hamzah Haz elk een zeer luxueus optrekje in het centrum van Jakarta kopen.

De vertrekkende Indonesische president Megawati heeft dat met een decreet beslist, zo meldde de Indonesische krant Jakarta Post vandaag. Volgens het decreet krijgen oud-staatshoofden ook een auto met chauffeur, een pensioen en levenslang gratis medische zorg.

De kans is groot dat de maatregel de woede wekt van activisten die corruptie en het grote verschil tussen arm en rijk in het land bestrijden. Megawati treedt op 20 oktober af, na een regeringsperiode van drie jaar.

28/09/2004 - apn - br
http://www.standaard.be/n(...)1&articleID=GJG93PCP

mooie gouden handdruk
pi_22265187
Mohammedaan VincentdB[ekeerling] is weer eens bezig...

http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/46668/2/100#1618569
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_22265193
Mussie uit Pakistan zometeen bij 2Vandaag, interviewtje.

Is wel een goede gast, maar echt democratisch is hij niet aan de macht gekomen he
pi_22265202
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 18:29 schreef pberends het volgende:
Mussie
Muzelman? Musharraf?
pi_22265998
quote:
Labourcongres voor hernationalisering spoorwegen
Uitgegeven op 28-09-2004 om 17:16 uur

BRIGHTON, 28 sept. (AP) - De afgevaardigden op het congres van de Britse Labour-partij hebben de regering van premier Tony Blair maandagavond danig in verlegenheid gebracht door een resolutie aan te nemen waarin wordt opgeroepen tot hernationalisering van de spoorwegen.

Uit de dinsdag vrijgegeven uitslag van de stemming blijkt dat 63,71 procent van de afgevaardigden voorstander is van nationale, publieke spoorwegen. Slechts 36,29 procent steunt de regering in haar streven de spoorwegen in particuliere handen te houden. De resolutie is niet-bindend en de regering heeft laten weten dat zij er geen gehoor aan wil geven.

Minister van financiën Gordon Brown zei maandag dat een hernationalisering van de spoorwegen de schatkist zo'n 22 miljard pond (39,6 miljard euro) zou kosten. Dat geld kan volgens Brown beter besteed worden aan het onderwijs en de gezondheidszorg.

De Britse spoorwegen werden in de jaren '90 geprivatiseerd onder de voormalige Conservatieve premier John Major. Een particulier bedrijf, Railtrack PLC, kreeg de zorg voor de infrastructuur, terwijl ruim tien ondernemingen zich bezig gingen houden met het passagiersvervoer.

Railtrack kwam al snel in de problemen door een aantal dodelijke ongelukken, waardoor het bedrijf zich verplicht zag honderden miljoenen ponden te investeren in de vervanging van rails. De regering-Blair plaatste het bedrijf in 2002 onder curatele, waarna het werd vervangen door een niet op winst gerichte onderneming, Network Rail.

[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
http://www.nieuws.nl/bericht/5/47423
pi_22266266
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 19:02 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

http://www.nieuws.nl/bericht/5/47423
Net of het beter gaat wanneer het genationaliseerd is. Was het niet zo dat investeringen niet gemaakt werden omdat de overheid regelgeving had opgesteld om prijsstijgingen van het netwerk in de hand te houden?
pi_22266300
waarom niet met de Duitse, of, nog beter, de Engelse?
pi_22266358
Eén Europese competitie dan!
pi_22266689
Hey homeboyz, weten jullie welke shit ik mij heb aangeschaft? Zo'n 5.1-boxensetje voor mijn DVD-playa. Zestig doekoe's...
pi_22266755
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 18:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Muzelman? Musharraf?
Die ja.
pi_22266762
Biggie troeblés, door Irritante gebruikers op fok ben ik er nu achtergekomen dat mijn postaantal per dag van minstens 52 gedaald is naar 44. Kijk eens wat werken met je doet! .
pi_22266929
Brekend Nieuws: Urdkweek in CA., ahhhh!
pi_22266976
waar precies, CA is nogal groot...
pi_22267259
quote:
Argentijnse jongen schiet medescholieren dood
BUENOS AIRES - Een vijftienjarige jongen heeft dinsdag op een middelbare school in een buitenwijk van Buenos Aires een bloedbad aangericht met een handvuurwapen. Volgens de Argentijnse autoriteiten zijn drie mensen omgekomen en raakten er vijf gewond.

De schietpartij vond 's morgens om half acht plaats vlak voordat de lessen zouden beginnen plaats aan de openbare school Islas Malvinas in Carmen de Patagones, 960 kilometer ten zuiden van Buenos Aires. Het wapen was van de vader van de jongen, een grenswacht. Volgens ooggetuigen opende de scholier zonder een woord te zeggen het vuur zodra hij het klaslokaal was binnengestapt. Aanvankelijk schoot hij alleen op de muur, maar toen leraren poolshoogte kwamen nemen, richtte hij het pistool op de leerlingen die zich onder hun bureau hadden verstopt.

De doden zijn twee meisjes en een jongen. Van twee gewonden was de toestand kritiek.
Moslims
pi_22268140
Dat Pim Fortuyn verdwenen is, is lullig voor hem en lullig voor de nabestaanden, maar die man was wel een potentieel gevaar voor de gehele Nederlandse bevolking Dat had veel meer doden opgeleverd, dus zo slecht was de keuze van Volkert nog niet..
pi_22268260
Dat mag je niet zeggen M. Dat is demonisatie !
pi_22268585
De EO heeft Netwerk "CDA'ers komen aan het woord".
pi_22268598
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 20:35 schreef RichardQuest het volgende:
De EO heeft Netwerk "CDA'ers komen aan het woord".
Ze volgen Maxime Verhagen een dagje
pi_22268646
CDA-promotiebitches
pi_22268734
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 20:37 schreef RichardQuest het volgende:
CDA-promotiebitches
Hoe de hell kan je het CDA nou promoten
pi_22268743
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 20:40 schreef pberends het volgende:

[..]

Geen reclamebureau die daaraan wil beginnen.
pi_22268750
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 19:33 schreef Monidique het volgende:
Biggie troeblés, door Irritante gebruikers op fok ben ik er nu achtergekomen dat mijn postaantal per dag van minstens 52 gedaald is naar 44. Kijk eens wat werken met je doet! .
Ach.

Ik zit al een maand op 49 per dag, en geen een keer 50 gehaald.
Some say in ice
pi_22268759
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 20:41 schreef pberends het volgende:

[..]

Geen reclamebureau die daaraan wil beginnen.
Niet rendabel?
Some say in ice
pi_22268783
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 20:40 schreef pberends het volgende:

[..]

"Betrouwbaar"
"Stabiel"
"Rentmeesterschap"

pi_22268789
En natuurlijk lekkere Gristenwijven.
pi_22268820
quote:
Het premierschap kost Zalm, laat een medewerker van hem zich ontvallen, ,,een uurtje per dag''.
pi_22268823
ik heb zin om "flikker op, vuile stinkhoer" tegen iemand op Fok te zeggen. .
pi_22268839
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 20:43 schreef kLowJow het volgende:

[..]
pi_22268867
AJAX! AJAX! AJAX!
pi_22268949
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 20:43 schreef kLowJow het volgende:

[..]
LOL
pi_22268959
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 20:42 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

"Betrouwbaar"
"Stabiel"
"Rentmeesterschap"

Blaaaaaaaaaaaaaaaaat.
pi_22268972
Zionistenclub .

Hoop dat das Phantom ze hoogst persoonlijk doet verliezen .
pi_22268991
Fuck you, ik ga TV-makelaar kijken.
pi_22269047
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 20:45 schreef UnderWorld_ het volgende:
AJAX! AJAX! AJAX!
* DoG zoekt in woordenboek meer manieren om Sylvie een hoer te noemen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_22269094
Ik heb op een 1-0 voor Bayern gegokt. Om het maar even heel zuur te maken, Makaay schiet uit een strafschop het enige doelpunt erin.
Some say in ice
pi_22269130
Nee joh geen strafschop maar in de 89ste minuut uit het niets
pi_22269161
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 20:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb op een 1-0 voor Bayern gegokt. Om het maar even heel zuur te maken, Makaay schiet uit een strafschop het enige doelpunt erin.
je had bijna verloren
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_22269184
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 20:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

je had bijna verloren
Ajax bijna gescoord?
Some say in ice
pi_22269191
Oh ja, waarom staan jullie 1 plaats boven Hools in de voetbalmanager?
Some say in ice
pi_22269214
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 20:53 schreef du_ke het volgende:
Nee joh geen strafschop maar in de 89ste minuut 2e minuut van de extra tijd uit het niets
Het blijven Duitsers he
pi_22269221
omdat ik me wel opgegeven heb maar vervolgens die hele manager vergeten ben !
pi_22269231
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 20:56 schreef du_ke het volgende:
omdat ik me wel opgegeven heb maar vervolgens die hele manager vergeten ben !
Ja, ik vond je al wat weinig punten hebben.
Some say in ice
pi_22269249
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 20:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ajax bijna gescoord?
Nee, bijna gescoord door BM nadat Makaay doormocht lopen van die Neuzen. Alleen die andere in de spits miste net aan.
pi_22269254
heb ook maar 3 spelers ofzo ingevoerd .
pi_22269293
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 20:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee, bijna gescoord door BM nadat Makaay doormocht lopen van die Naze. Alleen die andere in de spits miste net aan.
Ah. Dat ligt wat meer in mijn lijn der verwachtingen.

PSV wint overigens, en alle UEFA deelnemers gaan door naar de 2e ronde.
Some say in ice
pi_22269333
Iemand het "Het Magische Medaillon" al gezien?

pi_22269367
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:00 schreef kLowJow het volgende:

[afbeelding]
Ja, gerucht dat dat de nieuwe titel van een Suske en Wiske album is.
Some say in ice
pi_22269395
heb m'n team ingevuld om het waarschijnlijk weer rap te gaan vergeten .
pi_22269440
quote:

[afbeelding]
Nee, ik wacht totdat ie op DVD uitkomt, zodat ik hem naar me dochter kan sturen.

En natuurlijk zelf ook heb bekeken
pi_22269695
potverdikkie, wat een mooie gozert is die Makaay toch
pi_22269714
.
pi_22270016
Die Rooney was toch ook wel een goede aankoop van Manchester .
pi_22270037
1-0 Bayern?

Hopen dat het zo blijft, is goed voor m'n toto hier op fok.
Some say in ice
pi_22270114
real bakt er weer niks van al 0-2 achter
pi_22270221
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
1-0 Bayern?

Hopen dat het zo blijft, is goed voor m'n toto hier op fok.
Jammer joh, 2-0 door Makaay
pi_22270829
Premtime.
pi_22270874
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Jammer joh, 2-0 door Makaay
Nou ja, 1 punt in plaats van 4 is ook goed.
Some say in ice
pi_22271011
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Nou ja, 1 punt in plaats van 4 is ook goed.
en 3-0

wederom Makaay
pi_22271062
Hun krijge hier allemaal moskees!
pi_22271110
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

en 3-0

wederom Makaay
Semi-hattrick dus.
Some say in ice
pi_22271114
4-0!
pi_22271271
Nurmen en waerden bij Knevel .

[ Bericht 0% gewijzigd door RichardQuest op 28-09-2004 22:06:38 ]
pi_22271589
4-0, de natte droom voor elke Ajax-hatende, Bayern aanhangende journalist.
Some say in ice
pi_22271904
Ik vond dat de kelten niet lief waren .

Daarom heb ik besloten dat ze moesten sterven .

pi_22272071
quote:

[afbeelding]
Porno?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_22272116
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:25 schreef sizzler het volgende:

[..]

Porno?
Ja hè!
pi_22272215
Heerlijk dat gerel op nova over Kroes

Paul van Buitenen
pi_22273481
PORNO!
pi_22273545
Wanneer komt er nou weer eens een Nova-uitzending over de Amerikaanse verkiezingen?
pi_22273865
Zaterdagavond.
pi_22273976
Waarom leert die Char geen Nederlands? Integreruh mot ze!
pi_22274733
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:29 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom leert die Char geen Nederlands? Integreruh mot ze!
Char
pi_22274856
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:57 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Char
Vieze buitenlander, dat is het.
  woensdag 29 september 2004 @ 00:03:01 #180
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22274894
dag geeerde leden van de kerngroep
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_22275043
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:03 schreef Harry_Sack het volgende:
dag geeerde leden van de kerngroep
Hou je teringbek, kankahoer!

pi_22275071
Communisten Socialisten PvdA
  woensdag 29 september 2004 @ 00:10:11 #183
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22275090
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:08 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Hou je teringbek, kankahoer!

Ga je mond spoelen, of nee beter, ga bij Boris op schoot, hij heeft je wat te vertellen
pi_22275180
André is zó verleden tijd.
  woensdag 29 september 2004 @ 00:14:22 #185
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22275200
eigenlijk wel, maar de bierwaarde blijft
  woensdag 29 september 2004 @ 00:15:00 #186
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22275218
COUPLING OP BELGIE !!!
pi_22275252
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:10 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen, of nee beter, ga bij Boris op schoot, hij heeft je wat te vertellen
Ik bedoelde het op een knuffelmanier, harry
  woensdag 29 september 2004 @ 00:18:35 #188
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22275314
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:16 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik bedoelde het op een knuffelmanier, harry
Ik ook, voor jou ...neger
pi_22275410
pi_22275425
Toen ik uit de kast kwam tov mijn ouders reageerden ze heel anders dan in de films .
pi_22275459
JK en Sita komen op 2 oktober optreden.

Hoeveel triester wil je het hebben?
  woensdag 29 september 2004 @ 00:24:25 #192
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22275487
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:22 schreef RichardQuest het volgende:
Toen ik uit de kast kwam tov mijn ouders reageerden ze heel anders dan in de films .
Ze hadden liever dat je Duitser was zeker
pi_22275492
Wie is JK nou weer?
pi_22275507
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:24 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Ze hadden liever dat je Duitser was zeker
Ze moesten geen stinkzwarten in huis .
  woensdag 29 september 2004 @ 00:25:29 #195
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22275524
die neger uit idols
  woensdag 29 september 2004 @ 00:26:42 #196
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22275557
misschien triviaal, maar vanaf vandaag ben ik officieel partij-webredacteur voor mijn stadsdeel
pi_22275598
pi_22275606
Wat moet je dan doen? Hoe groot is zo'n stadsdeel?
pi_22275623
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:26 schreef Harry_Sack het volgende:
misschien triviaal, maar vanaf vandaag ben ik officieel partij-webredacteur voor mijn stadsdeel
Wat houdt dat in? Welke website?
pi_22275684
Geachte Balkenende, what's up jongen, lange tijd, we hebben elkaar niet gesproken, hoe gaat het ermee. Als je weet hoe het met mij gaat,ik heb net naar je nieuwe plannen geluisterd broeder, en ik zweer het je, het gaat benedenwaarts.

woensdag 29 september 2004 @ 00:31:54 #201
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22275699
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:28 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Wat houdt dat in? Welke website?
Dat houdt in, persoonlijke censurering voor mijn partij, gevoerd door o.a. fok!
pi_22275749

Welke website dan?
pi_22275775
Hoe groot is zo'n stadsdeel, piemol?
  woensdag 29 september 2004 @ 00:35:31 #204
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22275792
Waarom zou ik dat jullie vertellen? Dit is al meer dan on a need to know base
pi_22275838
Aapje, je vertelt iets, dan worden wij nieuwsgierig. En dan wil je niet vertellen wat het precies is en waar we het kunnen lezen.
pi_22275861
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Waarom zou ik dat jullie vertellen? Dit is al meer dan on a need to know base
Grrrr. Dit wetende....jij bent wel de neger op die ene rollerskatefoto hè? .
pi_22275876

Ik ga slapen.
  woensdag 29 september 2004 @ 00:39:45 #208
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22275890
Het spijt me
pi_22275898
Ik ga ook maffen, morgen naar Rotterdam
  woensdag 29 september 2004 @ 00:40:28 #210
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22275908
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:38 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Grrrr. Dit wetende....jij bent wel de neger op die ene rollerskatefoto hè? .
Ik zou wel willen dat ik een neger was, dan had ik tenminste vast net zo'n grote penis als jij
  woensdag 29 september 2004 @ 00:40:55 #211
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22275917
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:39 schreef RichardQuest het volgende:
doe je voorzichtig?
  woensdag 29 september 2004 @ 01:30:30 #212
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_22276692
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:39 schreef RichardQuest het volgende:
Misschien kunnen we samen nog wat drinken
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_22278998
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:40 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Ik zou wel willen dat ik een neger was, dan had ik tenminste vast net zo'n grote penis als jij
Lekker gedroomd van deze gedachte vannacht?
pi_22279262
quote:
Op woensdag 29 september 2004 09:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[afbeelding]

wat een gestoorde aap
en hij is een Minister
pi_22279463
MEKI!
  woensdag 29 september 2004 @ 10:03:47 #217
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_22279465
quote:
Op woensdag 29 september 2004 09:47 schreef Meki het volgende:

[..]

wat een gestoorde aap
en hij is een Minister
Minister van Feest zo te zien.
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_22279494
quote:
Op woensdag 29 september 2004 10:03 schreef RichardQuest het volgende:
MEKI!
RQ
pi_22279692
quote:
Op woensdag 29 september 2004 10:17 schreef kLowJow het volgende:
Seksschandaal op eiland Pitcairn
LOL
pi_22279803
pi_22279902
quote:
Op woensdag 29 september 2004 10:28 schreef RichardQuest het volgende:
Communicatieprobleem
Bedoelde je het sarcastisch dan?
pi_22279911
  woensdag 29 september 2004 @ 10:55:09 #225
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22280254
quote:
Op woensdag 29 september 2004 09:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[afbeelding]

Het is net een Southpark poppetje he? Je ziet elke keer de bovenkant van zijn hoofd (gemiddeld zo'n 5x) opveren als ie zenuwachtig wordt
  woensdag 29 september 2004 @ 10:56:01 #226
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22280267
quote:
Op woensdag 29 september 2004 09:29 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Lekker gedroomd van deze gedachte vannacht?
Nee, dat is spam, daar heb ik een filter(tje) voor
pi_22280335
quote:
Op woensdag 29 september 2004 10:56 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Nee, dat is spam, daar heb ik een filter(tje) voor

pi_22280504
!
pi_22280950
Verkoopt Zalm het tafelzilver?
quote:
Staat verkleint belang in TPG

DEN HAAG - De Nederlandse staat verkoopt ongeveer 16 procent van zijn belang in post- en logistiekonderneming TPG. Dat maakten het ministerie van Financiën en TPG bekend in de nacht van dinsdag op woensdag. Na de verkoop zal het staatsbelang zijn teruggebracht tot ongeveer 19 procent. Mogelijk zal het belang op termijn nog verder worden teruggebracht tot 17 procent, aldus het departement.

Met de verkoop komt de Staat tegemoet aan een wens uit Brussel. De Europese Commissie dringt er al jaren op aan dat nationale overheden hun belangen in bedrijven terugbrengen. Volgens Brussel heeft de overheid door zulke belangen te grote zeggenschap over ondernemingen, wat andere investeerders kan ontmoedigen. De Commissie vindt dat in strijd met de Europese vrije binnenmarkt.
De Staat houdt zich het recht voor om bovenop de 57 miljoen aandelen nog eens 8 miljoen stukken van de hand te doen. In dat geval daalt het belang in TPG naar circa 17 procent. Handelaren schatten dat de totale transactie de schatkist ongeveer 1,28 miljard euro oplevert.

Parallel aan de aandelenverkoop door de overheid koopt TPG 20,7 miljoen stukken in, dit om op termijn de winst per aandeel voor TPG-beleggers te vergroten. TPG trekt de ingekochte stukken in, zodat daarover geen dividend meer hoeft te worden uitgekeerd. De aandeleninkoop zal waarschijnlijk in januari zijn afgerond.

woensdag 29 september 2004 @ 11:54:01 #230
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_22281472
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:29 schreef du_ke het volgende:
Verkoopt Zalm het tafelzilver?
[..]
Er is al eens eerder een behoorlijk deel van het TPG-belang verkocht, dat is toen rechtstreeks naar de aflossing van de staatsschuld gegaan.
  woensdag 29 september 2004 @ 11:55:13 #231
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_22281500
Ik zag net George-Butters langsfietsen. .
  woensdag 29 september 2004 @ 11:55:36 #232
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22281512
zeg Du_ke, waarom zijn de waterschapsverkiezingen alleen voor jouw omringende provincies eigenlijk? Ik heb natuurlijk weer eens geen idee wanneer de laatste voor mij was (Amsterdam) en welk waterschap daar ook alweer bij hoort..
pi_22281638
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:55 schreef Harry_Sack het volgende:
zeg Du_ke, waarom zijn de waterschapsverkiezingen alleen voor jouw omringende provincies eigenlijk? Ik heb natuurlijk weer eens geen idee wanneer de laatste voor mij was (Amsterdam) en welk waterschap daar ook alweer bij hoort..
Ze zijn volgens mij ook in Zuidholland en Zeeland. Het loopt allemaal niet echt gelijk (zou wel een aardig idee zijn opzich). Ook de procedure wil nog wel eens een beetje wisselen.

Ik denk dat amsterdam onder Het hoogheemraadschap Amstel, Gooi en Vecht valt met dit verzorgingsgebied.

pi_22281660
Hoogheemraadsschap is een benaming die in het westen nog wel vaak gebruikt wordt. Sommige daarvan bestan al sinds de 13e eeuw .
pi_22281754
raad de quote .
quote:
Ik ben eigenlijk verbaast dat je het niet snapt, loedertje. Wallage wil koste wat het kost een nieuwe onderlaag in de maatschappij creeëren waardoor de PvdA verzekerd is van stemmen. Het is multikultuur über alles, de rest (meer criminaliteit, laagopgeleiden en andere kanslozen) intresseerd deze mensen helemaal niets.

[ Bericht 10% gewijzigd door du_ke op 29-09-2004 12:14:39 ]
pi_22281817
Rotterdam - De imams die hebben meegedaan aan de eerste besloten Rotterdamse debatten over de islam (eerder dit jaar, met vertegenwoordigers van de gemeente) stellen dat vrouwenmishandeling in westerse landen vaker voorkomt dan in islamitische. Ze vragen aandacht voor de moslimmannen die hun echtgenotes mishandeld zouden hebben. Die mannen worden volgens de imams door de Nederlandse samenleving gedupeerd, omdat die moslimvrouwen 'stimuleert' weg te lopen.
(RN)

...
  woensdag 29 september 2004 @ 12:10:10 #237
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22281818
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:02 schreef du_ke het volgende:
Hoogheemraadsschap is een benaming die in het westen nog wel vaak gebruikt wordt. Sommige daarvan bestan al sinds de 13e eeuw .
Heel vaag, want die website in jouw profiel, zegt dat er in Noord Holland ook campagne gevoerd gaat worden.
pi_22281823
  woensdag 29 september 2004 @ 12:10:37 #239
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_22281834
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ze zijn volgens mij ook in Zuidholland en Zeeland. Het loopt allemaal niet echt gelijk (zou wel een aardig idee zijn opzich). Ook de procedure wil nog wel eens een beetje wisselen.
Volgens mij is het de bedoeling dat de volgende waterschapsverkiezing (dus 2007 of 2008 denk ik) nationaal gehouden wordt.
pi_22281893
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:07 schreef du_ke het volgende:
raad de wuote .

q[]Ik ben eigenlijk verbaast dat je het niet snapt, loedertje. Wallage wil koste wat het kost een nieuwe onderlaag in de maatschappij creeëren waardoor de PvdA verzekerd is van stemmen. Het is multikultuur über alles, de rest (meer criminaliteit, laagopgeleiden en andere kanslozen) intresseerd deze mensen helemaal niets.
[/quote]

Michiel S ?
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_22281974
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:10 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Heel vaag, want die website in jouw profiel, zegt dat er in Noord Holland ook campagne gevoerd gaat worden.
ik denk dat ik me ietwat vegist heb
quote:
Van 1 t/m 12 november 2004 houden de waterschappen Groot Salland, Hunze en Aa's, Noorderzijlvest, Reest en Wieden, Regge en Dinkel,Velt en Vecht en Zuiderzeeland verkiezingen voor een nieuw algemeen bestuur.
zie ik op een andere site. Maar volgens mij had zakjappanertje = zeeland het er ook over.
pi_22281996
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:13 schreef Miss_User het volgende:

[..]

[quote]

Michiel S ?
Nee een vaste bezoeker van deze SC .
pi_22282031

Ja, een crosspost van iemand anders, maar toch met een kern van waarheid.
pi_22282120
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:07 schreef du_ke het volgende:
raad de quote .
[..]
Gezien de immer geniale spelling van DrW, die hier ook getoond wordt gun ik hem de eer....
pi_22282165
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:23 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Gezien de immer geniale spelling van DrW, die hier ook getoond wordt gun ik hem de eer....
U is correct.
  woensdag 29 september 2004 @ 12:25:36 #246
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22282175
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

ik denk dat ik me ietwat vergist heb
[..]
Dat vraag ik me dus af, want ik zie er nergens informatie over een Noord-Hollandsche verkiezing. Volgens mij is die trouwens ook 2 jaar geleden geweest, staat me iets van bij
quote:
zie ik op een andere site. Maar volgens mij had zakjappanertje = zeeland het er ook over.
Campagne is beter dan stemmen op een vriendelijke baard
pi_22282188
Is dit Raad-Je-Quootje?
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_22282211
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:26 schreef Miss_User het volgende:
Is dit Raad-Je-Quootje?
Zo nu en dan, als er iemand die commentaar heeft op achterlijke culturen weer eens zelf een achterlijke uitspraak doet .
pi_22282226
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

U is correct.
Woei!
pi_22282240
Zag net nog een leuke maar twee keer wolfje achter elkaar is flauw .
pi_22282274
Yo, bitsjes.
pi_22282286
Nog even een makkelijke voor tussendoor .
quote:
Het is tegenwoordig zelfs zo dat veel niet-arbeiders de straat op gaan. Nu gun ik deze mensen natuurlijk hun verzetje een kans op een uitje ter socialisering waarbij ze alvast deel uitmaken van een veilige grote groep die het opneemt tegen de boze buitenwereld. Ik vermoed dat dergelijke ervaringen enorm vele therapeutische waarde vertegenwoordigen...
pi_22282302
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ype

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2004 12:32:21 ]
pi_22282331
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:29 schreef du_ke het volgende:
Zag net nog een leuke maar twee keer wolfje achter elkaar is flauw .
Ik moet eigenlijk nu werken dus ik ga maar weer eens. Fokken onder werktijd is socialistisch.
pi_22282357
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

zakjappanertje = zeeland het er ook over.
niet meer, ik woon in het gebied van Hoogheemraadschap van Rijnland nu, waar tot 6 oktober voor het waterschap verkiezingen zijn
pi_22282372
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:33 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ik moet eigenlijk nu werken dus ik ga maar weer eens. Fokken onder werktijd is socialistisch.
Werken is juist socialistisch .

Niet werken is conservatief wachten tot pappie met geld over de brug komt .
pi_22282378
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ype
Nee joh die stijl is toch uit duizenden te herkennen?
pi_22282430
quote:
[..]
Kaalhei?
pi_22282445
En anders sjun...maar ik mis dan wel wat woordjes die hij altijd gebruikt.
pi_22282498
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:39 schreef RichardQuest het volgende:
En anders sjun...maar ik mis dan wel wat woordjes die hij altijd gebruikt.
Wou het niet te makkelijk maken .
  woensdag 29 september 2004 @ 12:41:38 #261
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22282516
quote:
[..]
pjorourke?
  woensdag 29 september 2004 @ 12:43:07 #262
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22282546
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wou het niet te makkelijk maken .
sjun heeft het altijd over arbeidsparticipatie vs. beroepsdemonstranten toch?
pi_22282568
Maar ik ga eten en daarna creatief leren denken dus .
pi_22282589
quote:
Telling it like it is. Damn. Werd nog een dure vakantie met al dat importbier, maar het was de enige manier om dronken te worden. En zo oppervlakkig ben ik wel
De leukste rechtse user die we gehad hebben....helaas spoorloos.
  woensdag 29 september 2004 @ 12:46:07 #266
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22282602
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:45 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

x-ray?
pi_22282680
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:46 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

x-ray?
Neineinein. Volgensmij was 'ie weg voordat jij kwam.
pi_22282698
En nog een user....
quote:
*usernaam is playing Machine Head - Imperium (CDA@1408kbps, 1:07/6:41)
  woensdag 29 september 2004 @ 12:51:36 #269
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22282703
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:50 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Neineinein. Volgensmij was 'ie weg voordat jij kwam.
jammer

(Gheert Wilders neemt nu wraak op nederland 1 he, hij klaagt dat de politie niet dienstbaar meer is )
pi_22282750
Ik zie het...
pi_22282768
Ik hoorde gisteravond op BNR dat Justitie de flitspalen wil overnemen....niets bijzonders...maar ze willen de flitspalen op zinloze plaatsen ook weghalen
pi_22282817
quote:

[..]

Ook van deze user:
quote:
Zo is het! Turkije hoort bij Europa. Krijgen ze daarmee nog meer mee van het westen. Want de westerse cultuur is superieur aan die van de islam, en niet zo'n klein beetje ook. Wie een moskee bezoekt, is belijdend moslim dus fundamentalist. Ik ben superieur.
pi_22282879
  woensdag 29 september 2004 @ 13:11:57 #274
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_22283118
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:25 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af, want ik zie er nergens informatie over een Noord-Hollandsche verkiezing. Volgens mij is die trouwens ook 2 jaar geleden geweest, staat me iets van bij
SunChaser maakte zich daar toen toch behoorlijk druk om?
pi_22283166
Ik heb niet gestemd voor Waterschappen, wanneer was dat?
pi_22283226
Klopt het dat de mensen in Den Haag om twee uur weer beginnen?
  woensdag 29 september 2004 @ 13:18:53 #278
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22283269
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:11 schreef freako het volgende:

[..]

SunChaser maakte zich daar toen toch behoorlijk druk om?
Dat is een showmannetje, die volg ik nooit
pi_22283306
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:57 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ook van deze user:
[..]
Wie was dat ook alweer!
pi_22283424
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:00 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Stop die munt maar in je !@#$%
pi_22283444
quote:

[..]

'

Aaaaaah?
-Salman Rushdie-
pi_22283446
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee joh die stijl is toch uit duizenden te herkennen?

dat jij er nog op inging
pi_22283459
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:13 schreef Monidique het volgende:
Ik heb niet gestemd voor Waterschappen, wanneer was dat?
me vader heeft dat ook gekregen
wat is dat eigenlijk
pi_22283473
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:27 schreef Miss_User het volgende:

[..]

'

Aaaaaah?
Natuurlijk!
pi_22283496
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:27 schreef Miss_User het volgende:

[..]

'

Aaaaaah?
pi_22283524
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:30 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wie dan wél?!
  woensdag 29 september 2004 @ 13:32:45 #287
52589 sjun
uit solidariteit
pi_22283559
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:43 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

sjun heeft het altijd over arbeidsparticipatie vs. beroepsdemonstranten toch?
De toeschrijvingen blijven voorspelbaar... nu worden me zelfs zwart-wit uitspraken toegeschreven als ik er even niet ben.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_22283635
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:31 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Wie dan wél?!
Raad maar....
pi_22283652
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:32 schreef sjun het volgende:

[..]

De toeschrijvingen blijven voorspelbaar... nu worden me zelfs zwart-wit uitspraken toegeschreven als ik er even niet ben.
'...worden me toegeschreven...' Briljante vorm van impliciete ontkenning

taalvirtuoos
-Salman Rushdie-
pi_22283671
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:35 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Raad maar....
Gil Galad

leuk spelletje
-Salman Rushdie-
pi_22283699
voor alle verkiezingen voor het waterschap, zie dit: http://www.uvw.nl/Tsite.a(...)ned&ID=770&CSIZE=560

(alleen staat voor Rijnland de verkiezingen er niet bij ...)

[ Bericht 13% gewijzigd door zakjapannertje op 29-09-2004 13:42:34 (toch wel, keek niet ver genoeg...) ]
pi_22283749
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:35 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Raad maar....
Toch niet Duritz? Die heb ik iig een tijd niet meer gezien.
pi_22283796
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:40 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Toch niet Duritz? Die heb ik iig een tijd niet meer gezien.
pi_22283824
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:43 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

kvinnet gelijk geen leuk spelletje meer
-Salman Rushdie-
pi_22283860
dus toch, maar hij heeft dus wel bij die ene quote gewinkeld bij Dora en X-ray, alleen kon ik Turkije er niet zo goed bij plaatsen
pi_22283901
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:46 schreef zakjapannertje het volgende:
dus toch, maar hij heeft dus wel bij die ene quote gewinkeld bij Dora en X-ray
Ja, prachtig!
pi_22283909
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:44 schreef Miss_User het volgende:

[..]

kvinnet gelijk geen leuk spelletje meer
Doe jij dan één....
  woensdag 29 september 2004 @ 13:50:10 #298
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_22283937
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:28 schreef Meki het volgende:

[..]

me vader heeft dat ook gekregen
wat is dat eigenlijk
De vierde bestuurslaag, naast het Rijk, de provincies en de gemeenten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterschap
pi_22283954
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:50 schreef freako het volgende:

[..]

De vierde bestuurslaag, naast het Rijk, de provincies en de gemeenten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterschap
oow jah
stemmen voor water
pi_22283984
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:51 schreef Meki het volgende:

[..]

oow jah
stemmen voor water
Je bent een genie, Meki!
pi_22283992
haha rq
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')