Er staat me ook vaag iets bij van Loversquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:00 schreef classpc het volgende:
Had Noordned ook niet een paar treinen?
tuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:57 schreef pberends het volgende:
hebben ze last van concurrentie ofzo?
Ach, ik vind die trein die door de bladeren rijdt wel een mooi gezicht. Echt dat herfstgevoel krijg je er van.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:09 schreef JohnDDD het volgende:
Het lijkt mij ook niet echt nuttig. Ik denk niet dat mensen door een korte TV-reclame overtuigd worden in plaats van de auto vaker het openbaar vervoer te gaan gebruiken. je moet gewoon auto's verbieden, dat lijkt me beter.
Toch wel een aantal keer per week.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:02 schreef Steijn het volgende:
NS-bash topic.Peter hoe vaak rij jij met de trein?
Who the hell kent de NS niet. Wat een onzin toch weer.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:13 schreef Logitik het volgende:
Naamsbekendheid creeën
Tjonge jonge...kort door de bocht hoor. Looserquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:57 schreef pberends het volgende:
Stelling: why the hell maakt NS reclame op tv?
Willen ze alle vertragingen en het tekort aan zitplaatsen verbergen ofzo? Wat voor masker willen ze de NS geven met die onzinreclames? En als laatste: hebben ze last van concurrentie ofzo? Hebbbbbbbbbbbbbbeeeeeeeennnnnnnnnnn zeeeeeeeeee lastttttttttttttttt vannnnnnnnnnnn concurrenttttttttttttttttttttttiieeeeeeeeeeeeeeee ofzooooooooooooooooooooooooooooooooooo? Sorry het blijft maar in m'n hoofd spoken. En wie moet al die reclame betalen; juist de treinreiziger. Goedzo NS. Stelling is nu duidelijk lijkt me.
Dat is geen concurentie, je kunt immers niet kiezen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:06 schreef MadMarine het volgende:
[..]
tuurlijk
net als ieder ander bedrijf
wel eens in het oosten vant land geweest?![]()
loser
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:17 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Tjonge jonge...kort door de bocht hoor. Looser
Ja, maar volgens mij gaan mensen er niet vaker door met de trein, maar ik kan me vergissen hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ach, ik vind die trein die door de bladeren rijdt wel een mooi gezicht. Echt dat herfstgevoel krijg je er van.
Natuurlijk wel, want ze maken reclame voor een actie waarvan men anders niet zou weten. Dit trekt van die mensen die dan denken: 'goh, misschien is het leuk om eens een dagje naar Groningen te gaan' o.i.d.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij gaan mensen er niet vaker door met de trein, maar ik kan me vergissen hoor.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:06 schreef MadMarine het volgende:
[..]
tuurlijk
net als ieder ander bedrijf
wel eens in het oosten vant land geweest?![]()
loser
als de ns het niet goed doet, dan zullen ze terrein verliezen aan de concurent.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is geen concurentie, je kunt immers niet kiezen.
En vierkante wielen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ach, ik vind die trein die door de bladeren rijdt wel een mooi gezicht. Echt dat herfstgevoel krijg je er van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |