Het is : word je.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:26 schreef Priscilla het volgende:
wordt je vaak niet serieus genomen.
Aantal posts: 11890 (gemiddeld 44 per dag)quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:27 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik word ook nooit serieus genomen, ik vind dat echt stom. Maar zo zullen ze wel tegen alle newbies doen.
Of je post eens in een serieuzer forumquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:27 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik word ook nooit serieus genomen, ik vind dat echt stom. Maar zo zullen ze wel tegen alle newbies doen.
Ik zeik niet over andere users. ik zeg juist wat over users die zeiken. dat is heel anders.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:26 schreef HuHu het volgende:
Het is niet toegestaan topics te openen om te zeiken over andere users.
hee, zat jij niet in big brother?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:26 schreef Priscilla het volgende:
Ik zit nog niet zo lang op fok, maar het valt me op dat veel gebruikers niet aardig zijn en elke nieuwe gebruiker belachelijk maakt. Als je een topic opent of een vraag stelt, wordt je vaak niet serieus genomen. Zijn er meer mensen die er zo over denken?
nee het is wordt je...quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is : word je.
Ik denk dat meer mensen hier mee zitten, maar niemand durft het te zeggen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:29 schreef releaze het volgende:
jeetje priscilla, ik ben ook een newbie maar hierover klagen heeft echt totaal geen nut.. er zijn hier zo verschrikkelijk veel users en niet iedere vinnige opmerking hoeft gemodereerd te worden, niet iedere user die iets zegt wat jou niet aanstaat hoeft op de vingers getikt te worden. het hoeft niet, en het helpt toch niet. als jij problemen hebt met bepaalde uitspraken van anderen, confronteer ze dan in de desbetereffende thread, want dit heeft echt geen zin... met zo'n thread lok je trouwens alleen maar dat soort ongewenste reacties uit.
maar goed, dat leer je wel als je hier wat langer dan een week of 3 zit.
als je minder "gemene" opmerkingen wil zien moet je maar naar een klein forum gaan ofzo.
Uit de FAQ:quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:29 schreef Priscilla het volgende:
[..]
Ik zeik niet over andere users. ik zeg juist wat over users die zeiken. dat is heel anders.
uhm neequote:Op dinsdag 28 september 2004 19:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
hee, zat jij niet in big brother?
oldbies bepalen wanneer het zeiken isquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:29 schreef Priscilla het volgende:
[..]
Ik zeik niet over andere users. ik zeg juist wat over users die zeiken. dat is heel anders.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
hee, zat jij niet in big brother?
Het kan alsnog.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:34 schreef Tiemie het volgende:
Heb ik nooit last van gehad.
Dit bedoel ik dus. Iedereen maakt wel eens een foutje, daar hoef je toch niet gelijk iemand op an te vallen. Het is hier geen school (gelukkig).quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is : word je.
het is niet een kwestie van durven, het is een kwestie van nutteloos zijn. deze post gaat dus echt niks veranderen aan de attitude van de duizenden gebruikers van fok. of het modereren aanpassen van de mods. daarvoor moet je echt op een mb van zo'n 100-200 man zitten, daarboven word het gewoon onmogelijk en superirritant.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:32 schreef Priscilla het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen hier mee zitten, maar niemand durft het te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |