Iedereen heeft in zijn jeugd weleens kattekwaad uitgehaald, de een wat meer dan de ander, maar het bleef bij kattekwaad. Deze jochies zijn niet onder de noemer puberend te gooien lijkt me als de politie al spreekt van 'terreur'(iets wat voor de politie erg vernederend is, omdat zij namelijk het gezag zijn en de wetshandhavers). Deze jongeren zijn crimineel en een gevaar voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Die gasten zijn pubers en gedragen zich soms niet zoals het hoort. Of je moet zeggen dat jij een voorbeeldige puber was. De juten dienen zich niet als vriend op te stellen maar dienen gewoon te doen waarvoor ze zijn aangenomen. Criminelen en dergelijke oppakken en niet de hele dag door de stad tijden en bonnen uitschrijven.
Ik ben er geen voorstander van dat 'deze' groep wordt aangepakt. Ik ben er voorstander van dat iedereen, blank of zwart, moslim of ongelovige, wordt aangepakt als hij de wetten overtreedt.
Zo'n groep blijft niet bij elkaar tot de leden een jaar of dertig worden.. De puberteit is dan allang over. Niet om het probleem te bagatelliseren hoor, maar de testosteron is dan niet meer zo aanwezig.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Er moet iets gedaan worden en snel. Als zo'n groep bij elkaar blijft en de leeftijd van 30 bereikt is de schade niet te overzien namelijk.
ik zou het niet onderschatten, een groep redelijk ongeschoolde volwassenen die niets anders hebben uitgevreten dan kleine criminaliteit gaan meestal over tot iets grotere criminaliteit, het betaald immers goedkoop de rekeningenquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:39 schreef Kiki het volgende:
[..]
Zo'n groep blijft niet bij elkaar tot de leden een jaar of dertig worden.. De puberteit is dan allang over. Niet om het probleem te bagatelliseren hoor, maar de testosteron is dan niet meer zo aanwezig.
Misschien moet je dan met je medemensen tegen die jongens optreden?quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:52 schreef Meki het volgende:
Ze moeten die K*n*r Ezels hard aanpakken
stop ze maar in een hete pan
Wij worden erop aangekeken
Primair is het een taak van de politie natuurlijk, niet van soortgenoten.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:34 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Misschien moet je dan met je medemensen tegen die jongens optreden?
Een ander groot verschil is dat die Molukkers, indo's en antillianen hier niet in zo'n grote getale waren.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:52 schreef Dabenzo het volgende:
Even een opmerking. Mijn vader woonde vroeger in een van de oudste arbeiderswijken in Amersfoort en hij zegt dat het toen niet veel anders was dan nu. Nu zijn het de Marokkanen, vroeger was het de jeugd van Molukkers, Indo's, Antilianen waren toen ook al geen lieverdjes en andere minderheden in Nederland en ook autochtoons schorriemorrie. De enige grote verschillen tussen toen en nu is dat er nu niet meer met de blote vuist "geknokt" word, maar gestoken word met messen en geschoten met pistolen.
Een ander groot verschil volgens mijn vader is dat de probleem jeugd nu voor een groot deel Islamitisch is (groepjes marokkanen e.d.) en dat zij een hele andere drijfveer hebben om te rellen en dat zijn, disrespect jegens de westerse samenleving, met alle gevolgen van dien. Vrouwen lastig vallen e.d. Islamieten hebben ook een sterke veroveringsdrang (landje pik) en zijn sterker in hun gevoel voor territorium. Waardoor deze generatie probleemjeugd lastiger aan te pakken is dan de probleemjongeren uit lang vervlogen tijden.
Sorry hoor, maar hoor jezelf nou eens praten. Je hebt het hier over de kut-allochtonen, maar ga nou eens ff kijken in bijvoorbeeld bennekom (naast ede). Als je daar vrijdag of zaterdag over de straat gaat, krijg je geen allochtonen, maar neo-nazies achter je aan. En reken er maar op dat daar geen allochtoon tussen zit. Kijk ook eerst eens even naar de nederlandse hangplek jongeren. Ik zeg niet dat er idd veel allochtonen voor problemen zorgen, maar vergeet de nederlandse aggresieven niet. Vooral in renkum zijn het echt de nederlandse jongen die de boel terroriseren. Je hebt in de buurt van renkum zelfs "de witte stad" en dat zegt voor mij al genoeg. De witte stad wil niet zeggen dat alle huizen wit zijn geverfd. En al dat gedoe over ede. Ik kom zelf uit wageningen en ik ga bijna elke week naar het museum plein in ede. Het is echt ongans overdreven dat het zo erg er aan toe is op het museum plein. Er is inderdaad wel eens een vechtpartij. maar ga het dan vergelijken met Arnhem. Ik ben nu 3x op de korenmarkt in arnhem geweest, en daar is het pas erg. Daar staan er 's nachts 2 groepen tegen over elkaar met messen. 1 van de groepen is idd vaak een allochtonen groep, maar de andere is toch echt de groep skinheads en ander nederlands tuig. Ik vind het deels onterecht dat mensen het alleen maar over "de allochtonen" hebben die de problemen veroorzaken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Een ander groot verschil is dat die Molukkers, indo's en antillianen hier niet in zo'n grote getale waren.
Een groep kut-allochtonen bestond toen zeg maar uit een man of 5 tot 10, i.p.v. 40 tot 250.
en de rechtse oppositie zou dan gniffelend in hun handjes wrijvenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:49 schreef Hardcore1 het volgende:
Tja...en over 10 jaar hoor je de linkse regering verbijsterd reageren als er een burgeroorlog uitbreekt tussen moslims en niet-moslims....hadden we maar niet zo soft moeten zijn om alles maar toe te laten...![]()
Hoewel ik er niet echt heb gewoont vond ik het een smerige stad, niet zo smerig als Amsterdam zo erg was het natuurlijk ook weer niet, maar toch geen prettige plek. Maar mijn beeld kan natuurlijk vertekend zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Het enige wat ik over Ede weet is dat er vervelende Marokkanen wonen, en dat dankzij de media
Is het verder een beetje fijn wonen daar?
Want?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:08 schreef Re het volgende:
[..]
en de rechtse oppositie zou dan gniffelend in hun handjes wrijven
Rustig maar, types zoals Gelly zitten in de oppositie en zoals het er nu uitziet komen die nooit in een regering.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:49 schreef Hardcore1 het volgende:
Tja...en over 10 jaar hoor je de linkse regering verbijsterd reageren als er een burgeroorlog uitbreekt tussen moslims en niet-moslims....hadden we maar niet zo soft moeten zijn om alles maar toe te laten...![]()
die bestaan nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:10 schreef sanniejj het volgende:
Afschieten die marrokanen.
...dat slaat als net zoveel lullen op drumstellen of kutten op dirken of vlaggen op strontschuitenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Want?
Je kan ook gewoon even normaal antwoord geven.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:23 schreef Re het volgende:
[..]
...dat slaat als net zoveel lullen op drumstellen of kutten op dirken of vlaggen op strontschuiten
omdat het gewoon belachelijk is de problematiek naar een links rechts verhaal proberen te manouvrerenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even normaal antwoord geven.
HAhahahhahah hebben we het over bennekom onder Ede? Ik kom daar ook vaak vrijdagavond in de rechter maar daar zijn echt geen neo's hoor!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:08 schreef jipjoran het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hoor jezelf nou eens praten. Je hebt het hier over de kut-allochtonen, maar ga nou eens ff kijken in bijvoorbeeld bennekom (naast ede). Als je daar vrijdag of zaterdag over de straat gaat, krijg je geen allochtonen, maar neo-nazies achter je aan.
Ede is niet smerig. Natuurlijk is er een groot verschil met zo'n 20 jaar geleden. Toen kon je nog met plezier tijdens de koopavond naar het centrum kon gaan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoewel ik er niet echt heb gewoont vond ik het een smerige stad, niet zo smerig als Amsterdam zo erg was het natuurlijk ook weer niet, maar toch geen prettige plek. Maar mijn beeld kan natuurlijk vertekend zijn.
Dat is geen argument, en dat weet je maar al te goedquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:57 schreef ProhibitArt het volgende:
Ik woon in Ede![]()
Weet je wat ik altijd leuk vind, van mijn balkonnetje criminele jongeren (liefst Marokkanen) afschietenquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:52 schreef freud het volgende:
Het enige wat bij dat soort tuig werkt is een nekschot. Moet je verder geen geld aan besteden. Daders afschieten, familie deporteren. Lijken cremeren en varkensvoer van maken.
Niets lief doen of knuffelen. Dit soort mannetjes minimaal deporteren. Zijn het een keer autochtonen, komt ook wel eens voor, dan ergens in een strafkamp opsluiten. Even voor de helderheid, iemand met twee paspoorten is geen autochtoon. Iemand die meer binding heeft met het land van zijn opa, geen goed nederlands spreekt en weigert de normale nederlandse cultuur te accepteren, is geen autochtoon.
Hard? Zeker, maar dat is de enige taal die ze begrijpen, omdat dat ook het enige is wat ze zelf doen.
Ik snap niet dat iemand die op de bijna fascistische FP post altijd weer te koop moet lopen met bijnamen als "Marokkanen en Turken", het leuke (quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:37 schreef R@b het volgende:
[..]
Valt daar nog te leven dan? Met zo'n grote groep losgeslagen kutjeugd ?? Lijkt me dat je als niet Marokkaanse jongeren niet met goed fatsoen kunt uitgaan, spelen etc.
Als je respect als uitgangspunt ziet, zoals ik, dan moet je met zo'n vraag beginnen, en niet nadat je alle buitenlandse entiteiten voor smerige merguez hebt uitgemaaktquote:Hoe is de dagelijkse situatie??
En jij bent de reïncarnatie van wijlen Hitler ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:21 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
[..]
alle 1 miljoen totdat ze 95 zijn
Ga eerst ff je eigen taal leren, kneus.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:10 schreef sanniejj het volgende:
Afschieten die marrokanen.
Freud klinkt best Duits...quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:52 schreef freud het volgende:
Het enige wat bij dat soort tuig werkt is een nekschot. Moet je verder geen geld aan besteden. Daders afschieten, familie deporteren. Lijken cremeren en varkensvoer van maken.
Niets lief doen of knuffelen. Dit soort mannetjes minimaal deporteren. Zijn het een keer autochtonen, komt ook wel eens voor, dan ergens in een strafkamp opsluiten. Even voor de helderheid, iemand met twee paspoorten is geen autochtoon. Iemand die meer binding heeft met het land van zijn opa, geen goed nederlands spreekt en weigert de normale nederlandse cultuur te accepteren, is geen autochtoon.
Hard? Zeker, maar dat is de enige taal die ze begrijpen, omdat dat ook het enige is wat ze zelf doen.
"Misverstand"quote:Op woensdag 29 september 2004 08:27 schreef Spotmatic het volgende:
[b]Door een misverstand vatte de verslaggever de opmerkingen van de districtschef op als actuele ontwikkelingen.
Jaja, het gaat hier over bennekom. Ik kom zelf heel af en toe nog wel s in de rechter, ik zie daar idd niet vaak van die gasten, maar kijk s ff op het pleintje tegenover de kerk of daar achter bij de c1000. En ook met vlegeldag is er toch echt iemand flink in elkaar geslagen door van die skinheads. Daar ben ik niet de enige getuige van geweest.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:50 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
[..]
HAhahahhahah hebben we het over bennekom onder Ede? Ik kom daar ook vaak vrijdagavond in de rechter maar daar zijn echt geen neo's hoor!!
ik kots echt op de Mediaquote:Op woensdag 29 september 2004 08:27 schreef Spotmatic het volgende:
EDE - Met de aanhouding van een aantal jongeren heeft de Edese politie de bedreigingen van agenten en vernieling van politieauto's allang opgelost. Dat meldt de politie naar aanleiding van foutieve berichtgeving in De Gelderlander van gisteren.
In het artikel met de kop 'Jongeren bedreigen politie met de dood' staat dat de politie sinds een halfjaar door een groep jongeren wordt geterroriseerd. De pesterijen van de jongeren zijn volgens de politie echter al lang geleden gestopt.
Burgemeester R. Robbertsen van Ede en de politie West-Veluwe Vallei benadrukken dat het geschonden vertrouwen tussen de overheid en de Marokkaanse gemeenschap sindsdien juist herwonnen wordt.
De verslaggever schreef zijn artikel naar aanleiding van een presentatie van de politie aan Edese gemeenteraadsleden. De districtschef ging daarbij in op een nieuwe systematiek waarbij groepen overlastveroorzakende jongeren in Ede sinds dit jaar gevolgd worden.
Daarna ging hij nader in op de specifieke aanpak van een bepaalde groep jongeren, onder wie veel Marokkanen. Hij noemde in dit verband de bedreigingen en vernielingen.
Door een misverstand vatte de verslaggever de opmerkingen van de districtschef op als actuele ontwikkelingen.
Bron: De Gelderlander
Dit om de discussie weer even in goede banen te leiden...
Geen nekschoten dus?quote:Met de aanhouding van een aantal jongeren heeft de Edese politie de bedreigingen van agenten en vernieling van politieauto's allang opgelost.
Nee, tegen de gemiddelde Marokkaan mogen we gewoon neutraal staan. Niemand is verplicht deze mensen bloemenkransen om te hangen.quote:Op woensdag 29 september 2004 09:46 schreef Meki het volgende:
[..]
ik kots echt op de Media
het is al bijna de "##"$$% de keer dat Media leigt en veroordeelt zomaar Marokkanen weer
Jullie moeten zuist blij zijn met de Marokkanen![]()
Elke keer hetzelfdequote:Op woensdag 29 september 2004 10:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waar zouden we zijn zonder de o zo objectieve en neutrale media
nee dat niet, nog een verschil, die 1 miljoen terugsturen, Hilter zou ze meteen hebben afgemaakt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En jij bent de reïncarnatie van wijlen Hitler ?
ik ook nietquote:Op woensdag 29 september 2004 10:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, tegen de gemiddelde Marokkaan mogen we gewoon neutraal staan. Niemand is verplicht deze mensen bloemenkransen om te hangen.
De Marokkanen uit het nieuwsbericht ga ik zeker niet blij mee zijn.
Lief dat je een andere entlosung der muslimfrage hebtquote:Op woensdag 29 september 2004 10:13 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
[..]
nee dat niet, nog een verschil, die 1 miljoen terugsturen, Hilter zou ze meteen hebben afgemaakt.
quote:Op woensdag 29 september 2004 10:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Lief dat je een andere entlosung der muslimfrage hebt
:')quote:De bedreigingen aan het adres van de politie in Ede door Marokkaanse jongeren blijken allang verleden tijd te zijn. De pesterijen blijken een half jaar geleden plaats te hebben gevonden, met de aanhouding van een aantal jongeren is deze zaak al lange tijd opgelost.
Naar aanleiding van de berichtgeving van de Gelderlander over de bedreigingen gisteren, komt de politie vandaag met een verklaring over de kwestie. Hierin wordt gezegd dat met de aanhouding van een aantal jongeren de Edese politie de bedreigingen van agenten en vernieling van politieauto's allang heeft opgelost. R. Robbertsen, de burgemeester van Ede, en de politie West-Veluwe Vallei stellen dat het vertrouwen tussen de overheid en de Marokkaanse gemeenschap sindsdien juist is verbeterd.
De verslaggever verantwoordelijk voor het bericht vatte een presentatie van de politie aan Edese gemeenteraadsleden verkeerd op. Bij de presentatie sprak de districtschef over een nieuwe systematiek waarbij groepen overlastveroorzakende jongeren in Ede sinds dit jaar gevolgd worden. Hierbij ging hij in op een specifieke aanpak van een groep jongeren, vooral van Marokkaanse afkomst. De problemen waren al een tijd opgelost, echter door een misverstand vatte de verslaggever de berichtgeving op als actuele ontwikkelingen.
Dan zjin het nog steeds ettersquote:Op woensdag 29 september 2004 10:14 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ook niet
Maar als het Nieuwsbericht juist waar is
Je hebt gelijk. Jij bent iets barmhartigerquote:Op woensdag 29 september 2004 10:13 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
[..]
nee dat niet, nog een verschil, die 1 miljoen terugsturen, Hilter zou ze meteen hebben afgemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |