Is misschien een ideetje om die laatste foto mee te nemen. De lichtvlek op de voorgrond geeft de precieze locatie aan. In het donker zul je hem zonder zaklamp ook niet zo makkelijk vinden.quote:Op zondag 26 september 2004 21:00 schreef myrose het volgende:
Aha we zijn er weer.
Als hij er nog ligt gaat een kennis van me vanavond hem voor me oppikken
Ik ben nog wel effe online. Als hij problemen heeft, moet je het maar effe posten, geef ik wel een aanwijzing.quote:Op zondag 26 september 2004 21:22 schreef myrose het volgende:
Ik heb hem de foto laten zien... anders zal hij me wel bellen denk ik
onder welke steen heb jij gezeten??quote:Op zondag 26 september 2004 21:27 schreef trance40 het volgende:
Wauw. Ik dacht dat die stok overleden was.
Maar hij is weer opnieuw gemaakt zie ik.
quote:Op zondag 26 september 2004 21:51 schreef myrose het volgende:
De stok is binnen een kwartiertje bij mij binnen
heej, stiphout,quote:Op zondag 26 september 2004 21:55 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nu niet meerquote:Op zondag 26 september 2004 21:57 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
heej, stiphout,
voor mijn deur?
owquote:Op zondag 26 september 2004 21:58 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nu niet meer
die is nu richting brouwhuis aan t rijden
just too latequote:Op zondag 26 september 2004 21:59 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ow![]()
niet van mij, misschien uit brouwhuis?quote:Op zondag 26 september 2004 22:00 schreef Davidboaz het volgende:
Hahaha...even een paar dagen niet gecheckt en wel grappig om te zien dat dat plankje gewoon van Diever naar Helmond is gegaan. Hehe...
Vanavond nog nieuwe foto's?
verdomme weer net te laat, stond op het punt om er om te rijdenquote:Op zondag 26 september 2004 21:58 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nu niet meer
die is nu richting brouwhuis aan t rijden
heej, ik had m nietquote:Op zondag 26 september 2004 22:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
verdomme weer net te laat, stond op het punt om er om te rijdenIemand anders voor je om de stok laten rijden, lekker hoor...
Het leven van een fokstok/balk/plankjager gaat niet over rozenquote:Op zondag 26 september 2004 22:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
verdomme weer net te laat, stond op het punt om er om te rijdenIemand anders voor je om de stok laten rijden, lekker hoor...
Pak hem Mom!!!!quote:Op zondag 26 september 2004 22:03 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
heej, ik had m niet![]()
morgen, heel de dag zoekenquote:Op zondag 26 september 2004 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pak hem Mom!!!!![]()
me tooquote:Op zondag 26 september 2004 22:10 schreef DaMart het volgende:
Ik kijk even anderhalf uur niet, en we hebben weer een vol topic
Zal wel niet. Is al weg, volgens mij.quote:Op zondag 26 september 2004 22:08 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
morgen, heel de dag zoeken![]()
![]()
shit morgen weer concurrentiequote:Op zondag 26 september 2004 22:08 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
morgen, heel de dag zoeken![]()
![]()
Gewoon 's nachts halen, meeste kansquote:Op zondag 26 september 2004 22:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
shit morgen weer concurrentie :p
Wil ik best doen, maar om nou bij de vinder van de stok in te breken om de stok te halen vind ik ook nog al watquote:Op zondag 26 september 2004 22:23 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Gewoon 's nachts halen, meeste kans
Ja, is lastig idd als iemand hem heel de nacht houdt en niet verplaatst. Haalt de snelheid uit het spel en het roept bij sommige fokkers frustratie opquote:Op zondag 26 september 2004 22:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar om nou bij de vinder van de stok in te breken om de stok te halen vind ik ook nog al wat
Als de stok zo nog neer wordt gelegd dan ga ik zeker nog even om, maarja dat zal wel weer niet
had mij hem dan laten halen dan had ik hem morgenvroeg nog verplaatstquote:Op zondag 26 september 2004 22:30 schreef myrose het volgende:
tja...het is al kinderbedtijd he?
maar morgen gaat hij weer op reis hoor, wees maar niet bang
foto's komen pas wel na mijn werk.. kan er ook niets aan doen
Al die dingen die er aanhangen, lijken allemaal te komen uit:quote:Op zondag 26 september 2004 22:27 schreef myrose het volgende:
[afbeelding]
De kwaliteit van de foto's is niet zo goed. maar wilde het even snel doen
wie is frodo?quote:Op zondag 26 september 2004 22:58 schreef krakkemieke het volgende:
DavidBoaz: En de vulkaan is in Limburg.........
Ik heb em om half drie in Luyksgestel opgehaald en rond kwart over vijf bij het plaatsnaambord bij het kruisbeeld in de sloot verstopt. Dus de hele dag heeft hij er niet gelegen.quote:Op zondag 26 september 2004 23:09 schreef Inu het volgende:
Wow...ik had dit wel btje gevolgd ensow en nu ff niet en hij heeft gewoon de hele dag ook echt 2 min LOPEN bij mij vandaan gelegen
Wat was je vorige icoon?quote:Op zondag 26 september 2004 23:48 schreef Emme-r-tje het volgende:
mijn user-icon klopt niet in de OP... vorig topic nog wel, nu niet meer.. :'(
Kan die weer terug-gezet worden op deze:
<---------
BVD
als ik het goed heb gezien het aldi logo.quote:Op zondag 26 september 2004 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
Wat was je vorige icoon?
oftewel welk icoon moet ik veranderen in je huidige icoon
OK, ook even veranderd in de txtquote:Op maandag 27 september 2004 00:27 schreef rubinio het volgende:
[..]
als ik het goed heb gezien het aldi logo.
Inderdaad slaap lekker Joeriii, fok!stok en Doreyquote:Op maandag 27 september 2004 02:01 schreef Joeriii het volgende:
Slaap lekker fok!stok, slaap lekker Dorey![]()
hoo is ff, myrose moet de fokstok wel goed verzorgen he! (wat ze nu dus doet met aankleden enzoquote:Op maandag 27 september 2004 08:28 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
dan pas?![]()
al weer? de 2e stok was nog niet eens in het zuiden geweestquote:Op maandag 27 september 2004 11:38 schreef lurf_doctor het volgende:
Is dat ding al weer in het zuiden![]()
dan zal de stok nog een dagje in helmond blijvenquote:Op maandag 27 september 2004 11:28 schreef Gia het volgende:
Wie weet waar Myrose werkt? Misschien dumpt ze de stok wel onderweg naar haar werk, foto's maken, dan gaan werken en vanavond de foto's plaatsen.
Dus als je weet waar zij? werkt, dan heb je misschien al een idee waar de stok naartoe gaat.
En dat kan het plankie alleen maar ten goede komen.quote:Op maandag 27 september 2004 14:33 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dan zal de stok nog een dagje in helmond blijven
das woarquote:Op maandag 27 september 2004 14:51 schreef Gia het volgende:
[..]
En dat kan het plankie alleen maar ten goede komen.![]()
Ut wort een echt Hellemons plenkske.
vind het best want dan blijftie dichtbijquote:Op maandag 27 september 2004 14:51 schreef Gia het volgende:
[..]
En dat kan het plankie alleen maar ten goede komen.![]()
Ut wort een echt Hellemons plenkske.
wehehequote:Op maandag 27 september 2004 15:12 schreef Renesite het volgende:
*noorden*
laten we het hopen, laat hem hier nog maar een beetje rondtoeren. Ook moet de stok gelderland en zeeland nog aandoenquote:Op maandag 27 september 2004 16:14 schreef Joeriii het volgende:
[..]
wehehe
gaat denk ik nog lang duren, voordat ie weer in het 'noorden' ligt![]()
de stok heeft ook nog niet in groningen gelegenquote:Op maandag 27 september 2004 16:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
laten we het hopen, laat hem hier nog maar een beetje rondtoeren. Ook moet de stok gelderland en zeeland nog aandoen
ow ik dacht dat dat drenthe wasquote:Op maandag 27 september 2004 16:44 schreef Klonk het volgende:
dacht het wel, in westerdiepsterdalen dat was groningen
daar heeft hij niet gelegenquote:Op maandag 27 september 2004 16:45 schreef Rossdale het volgende:
jep wel al in groningen, ook al in groningencity geweest naar college
maar ik welquote:Op maandag 27 september 2004 16:53 schreef Rossdale het volgende:
zeg ik toch ook niet?Zei dat de stok zeeland en gelderland nog aan moet doen. Daar issie nog niet geweest. m.a.w. geen foto gepost dat de stok binnen die provincies is geweest. Zei helemaal niks over dat hij er gelegen heeft of niet
kutopmerkingquote:Op maandag 27 september 2004 16:54 schreef Joeriii het volgende:
Zeeland is idd nog niet aangedaan, maar daar zal wel hetzelfde volk zitten als in Limburg
Hoop voor je van niet, aangezien ik een rasechte zeeuw benquote:Op maandag 27 september 2004 16:54 schreef Joeriii het volgende:
Zeeland is idd nog niet aangedaan, maar daar zal wel hetzelfde volk zitten als in Limburg
Zover mogelijk naar het westen he!!! Richting Haarlem/Amsterdam ofzo!quote:Op maandag 27 september 2004 17:36 schreef Rossdale het volgende:
Waar blijven die foto's? De vinder is de stok toch niet ver weg gaan leggen hoop ik he...
succesquote:Op maandag 27 september 2004 18:00 schreef harrie1 het volgende:
EN NU MET EEN SNEL NAAR KOP N-H GRAAG
Hij laadt bij nu ook weer goed, daarnet gaf hij problemen, maar die van jou staat niet op fok!quote:Op maandag 27 september 2004 18:52 schreef Joeriii het volgende:
@ webcrowler en z'n springende spin:
Bij mij laadt ie goed. Ik geloof dat de usericons op de server van fok staan.. dus kan er weinig aan doen
vreemd. volgens mijn informatie liggen de plaatsen Barneveld en Hoevelaken in Gelderland.quote:Op maandag 27 september 2004 16:53 schreef Rossdale het volgende:
zeg ik toch ook niet?Zei dat de stok gelderland nog aan moet doen. Daar issie nog niet geweest.
oow, dan zet ik hem ff op de fokserverquote:Op maandag 27 september 2004 18:56 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Hij laadt bij nu ook weer goed, daarnet gaf hij problemen, maar die van jou staat niet op fok!
joeri.freeserverhost.net/images/tweedekamer
Maareh.... Lekker belangrijk! hij doet het weer!
hmm moet hem binnen 24 uur verplaatsen en kom niet in zeeland morgen, denk dat de rest het niet zo fijn als ik vrijdag pas nieuwe foto's postquote:Op maandag 27 september 2004 20:21 schreef ParanoidEv het volgende:
Mag ik em van je?![]()
He, jammerquote:Op maandag 27 september 2004 20:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
hmm moet hem binnen 24 uur verplaatsen en kom niet in zeeland morgen, denk dat de rest het niet zo fijn als ik vrijdag pas nieuwe foto's post
Nope de stok blijft vannacht hier, morgen krijgt hij een nieuw plekje. Ben nog even aan het bedenken waar ik hem eens kan leggen.quote:Op maandag 27 september 2004 20:36 schreef DaMook het volgende:
Ga hem eens ergens neerleggen dan kan ik hem zometeen nog gaan zoeken
zie mijn profiel voor de plek waar ik hem makkelijk kan vinden![]()
die blijft zitten, dat alarm is trouwens echt vet. EN LUID! Morgen eens naar een kledingwinkel en dichtbij een poortje gaan staan, dan stiekem wachten tot er iemand naar buiten loopt en dan.....quote:Op maandag 27 september 2004 20:34 schreef Joeriii het volgende:
Zolang Dorey er maar aan zit
quote:Op maandag 27 september 2004 20:48 schreef myrose het volgende:
tja hellmondunited (gos kon je geen langere naam bedenken) had je maar moeten willen fietsen
luilak!
quote:Op maandag 27 september 2004 20:48 schreef Klouwie het volgende:
Lol was dat die schuur die in de hens stond?
heb ik daarna ook niet meer gedaanquote:Op maandag 27 september 2004 20:50 schreef myrose het volgende:
maar dan moet je ook niet zeuern dat je hem niet hebt jongeman
quote:Op maandag 27 september 2004 20:48 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Applaus, neef.Thumbs up!
Zekers.. Maar wij vroegen ons behalve waar die gebleven was ook af of er dan iets met de muts gebeurd zou zijn wat we eigenlijk niet wilden weten..quote:Op maandag 27 september 2004 20:53 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
heb ik daarna ook niet meer gedaan
maare.. ik hoorde dat die condoom niet meer op het plankje zit.. dit is erg verdacht hoor
door het wat?quote:Op maandag 27 september 2004 20:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]danku
By the way, de stok wordt nu ook gesponsord door het pleepapier forum*hint hint*
OMGquote:Op maandag 27 september 2004 20:58 schreef Klouwie het volgende:
[..]
Zekers.. Maar wij vroegen ons behalve waar die gebleven was ook af of er dan iets met de muts gebeurd zou zijn wat we eigenlijk niet wilden weten..
quote:Op maandag 27 september 2004 21:14 schreef TETSU het volgende:
AAARGGGHHH!
Kom ik net in Ysselsteijn aan... ik met mijn zaklamp daar bij die mensen in de heg snuffelen.
Vind ik niets! En die oudere man en vrouw maar raar kijken.
Even een simpel optelsommetje (retour afstanden):
Windraak + Ysselsteijn = 250 + 60 = 310 km.
Ik heb dus al 30 liter benzine verreden zonder dat ik de stok ooit vast heb gehouden...
huilie
Tetsu
Sorry?quote:Op maandag 27 september 2004 21:14 schreef TETSU het volgende:
AAARGGGHHH!
Kom ik net in Ysselsteijn aan... ik met mijn zaklamp daar bij die mensen in de heg snuffelen.
Ik heb dus al 30 liter benzine verreden zonder dat ik de stok ooit vast heb gehouden...
huilie
Tetsu
tsja sorry, heb nog een smsje gestuurdquote:Op maandag 27 september 2004 21:14 schreef TETSU het volgende:
AAARGGGHHH!
:'( huilie
Tetsu
Kijk... dat is nu de zaak van een positieve kant bekijken.quote:Op maandag 27 september 2004 21:17 schreef Klouwie het volgende:
[..]
Sorry?
Wees in ieder geval dankbaar dat ie zo kort mogelijk in limboland is gebleven..
en dan zegt myrose dat ik een lange naam heb?quote:Op maandag 27 september 2004 21:24 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2004 21:25 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en dan zegt myrose dat ik een lange naam heb?
quote:Op maandag 27 september 2004 21:38 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
NEWBY
Look who's talking.quote:Op maandag 27 september 2004 21:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
fok!-stok-loze
![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 21:24 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Dei stok mot noar Klaaine Hoeskes.
quote:Op maandag 27 september 2004 21:51 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Look who's talking.
60 nu denk ik, geen zin om te tellen. iig nog niet genoeg om een snicker te sturenquote:Op maandag 27 september 2004 21:53 schreef TETSU het volgende:
Hoeveel mensen hebben in totaal nu al de FOK!stok al gehad?
Want ik heb beloofd de 79ste vinder een Snicker op te sturen.
Ik neem aan dat ik de vinders van de eerste stok mee moet tellen. Is het genoeg om icoontjes te tellen of staan ze daar niet allemaal bij?
Tetsu.
Zelfs twee.. (zie foto)quote:Op maandag 27 september 2004 21:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
wie denk je dat de stok nu heeft knul?
gefeliciteerd, ik nu ookquote:Op maandag 27 september 2004 21:50 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een lintje!!! En eeuwige roem!!!![]()
Ahh Tetsu,quote:Op maandag 27 september 2004 21:14 schreef TETSU het volgende:
AAARGGGHHH!
:'( huilie
Tetsu
Doarom mot Stok ook noar Klaaine Hoeskes.quote:Op maandag 27 september 2004 21:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
wie denk je dat de stok nu heeft knul?
Nieuw soort Breezah taal?quote:Op maandag 27 september 2004 22:24 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Doarom mot Stok ook noar Klaaine Hoeskes.
* Webcrowler is blij met dat bericht!!!quote:Op maandag 27 september 2004 22:35 schreef Rossdale het volgende:
hmm APK mag happy worden want ik maak er morgen waarschijnlijk een uitje van en breng de stok naar amsterdam(is nog niet zeker)
Klopt, ik wil dat hij weer richting Harrie1 gaat, die verdient de stok nog eens in zijn handen te hebben.quote:Op maandag 27 september 2004 22:43 schreef Klonk het volgende:
beetje rare stok aan het worden zo, telkens naar de randstad en dan het land in en weer terug naar dat kippenhok, als je er toch een uitje van gaat maken, in Amersfoort kun je ook leuk winkelen ofzo
ik zeg: NIET NAAR DE RANDSTAD (maar dat zal wel weinig uitmaken :') )
Rotterdam??quote:Op maandag 27 september 2004 23:11 schreef Klouwie het volgende:
Waar ligt dat
quote:Op maandag 27 september 2004 23:23 schreef krakkemieke het volgende:
Rotterdam idd, naast de brug, prachtige plek.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 03:02 schreef harrie1 het volgende:
ik wacht op de 100![]()
dus helaas nog ff wachten
maar als hij in de buurt komt zal ik hem zekers ff halen
ik verbaas me er nog steeds over dat het zo snel gegaan is
het hele idee en uitvoering binnen 24 uur
ook grappig dat er al kloonen van het spel zijn
het nieuwe spel is in de maak
maar ik zal me er minder mee bemoeien
er is hulp van verschillende fokkers die ook fokstokken
en zij zullen de eer krijgen !
verder uiteraard eeuwige roem voor de vinders![]()
![]()
Maakt me nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
dan zal je toch echt moeten wachtenquote:Op dinsdag 28 september 2004 03:08 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Maakt me nieuwsgierig
prijzen!quote:Op zondag 26 september 2004 21:42 schreef kree het volgende:
nog 2 keer verplaatsen en er gaan prijzen vallen
quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:32 schreef Klouwie het volgende:
Eindhoven..
afblijven jijquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:47 schreef Klouwie het volgende:
hey verrek ik weet waar dat is...
haal hem danquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:53 schreef hellmondunited het volgende:
die stok kan helmond echt niet los laten, blijft maar in de buurt
Ik heb vandaag vrij, maar heb geen idee waar dat in eindhoven isquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
haal hem dan
nope is het niet, een heel eind er vandaan zelfs als je het moet fietsen. De buslijn zou toch een enorme hint moeten zijnquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:55 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik heb vandaag vrij, maar heb geen idee waar dat in eindhoven islijkt op de weg van eindhoven naar helmond toe, maar die wegen lijken daar allemaal op elkaar
buslijn buslijn buslijn.. hmmquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
nope is het niet, een heel eind er vandaan zelfs als je het moet fietsen. De buslijn zou toch een enorme hint moeten zijn
www.hermes.nl en kijken welke lijnen er allemaal vanaf het station vertrekken en welke dan lijn 9 is en langs welke haltes die komtquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:07 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
buslijn buslijn buslijn.. hmm
geen idee![]()
Maar je mag hem wel gaan halen, je hebt toch een vrije dagquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:14 schreef hellmondunited het volgende:
ik zal niks verklappen
haha jij heb m daar neer gezet zodat je kunt kijken hoe al die fokkers daar gaan zoekenquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar je mag hem wel gaan halen, je hebt toch een vrije dagEn fietsen is goed voor je
Mag je daarna desnoods om een pilsje komen want woon vlak bij dat bord
zo dichtbij nou ook weer nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:26 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
haha jij heb m daar neer gezet zodat je kunt kijken hoe al die fokkers daar gaan zoeken
nja ik kom er normaal wel langs als ik ga trainen voor t mountainbiket fietst alleen zo lastig met een plank hout in je handen
Dan pak je de trein, dan de bus (lijn 9) en de eerste halte na die rotonde stap je uit. Zittend in de bus moet die rotonde toch herkenbaar zijn!quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:26 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
haha jij heb m daar neer gezet zodat je kunt kijken hoe al die fokkers daar gaan zoeken
nja ik kom er normaal wel langs als ik ga trainen voor t mountainbiket fietst alleen zo lastig met een plank hout in je handen
haha ik laat die stok voor iemand anders liggen, anders issie wééééér in helmond hahaquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan pak je de trein, dan de bus (lijn 9) en de eerste halte na die rotonde stap je uit. Zittend in de bus moet die rotonde toch herkenbaar zijn!
Ja, precies, durrum!quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:41 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
haha ik laat die stok voor iemand anders liggen, anders issie wééééér in helmond haha
haha dan worden er meedefokkers boos vrees ikquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, precies, durrum!
nopequote:Op dinsdag 28 september 2004 12:57 schreef Klouwie het volgende:
Is er nou eigenlijk al iemand actief naar op zoek..?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:03 schreef Inu het volgende:
Jawel
Flowdesign als het goed is
En waarnaartoe? Toch niet weer naar helmond hequote:Op dinsdag 28 september 2004 13:05 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
whoei hij gaat weer verderrrrr
Laat hem lekker in Brabantquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:12 schreef FlowDesign het volgende:
Kijk eens![]()
[afbeelding]
Ik heb 'm
Hij lag op de Huizinggalaan vanuit Son gezien richting Eindhoven, dat is Achtse Barrier Noord-Oost en ik woon in de Achtse Barrier Noord-West. Kilometertje hier vandaan ofzo
Ik kan er wel voor zorgen dattie naar Amsterdam gaat maar dan issie daar op zondag of maandag pas.
Wonderbaarlijk dattie nog niet gejat isquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:14 schreef hellmondunited het volgende:
nee niet naar amsterdam! stuur hem maar naar helmond, daar komt ie bijna nooit
Ja dat is ook wel leukquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Laat hem lekker in BrabantOf ik neem m mee naar Utrecht?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk dattie nog niet gejat is
Hijs wel gejatquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk dattie nog niet gejat is
Dat is net zo ver als wij er vandaan wonenquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:12 schreef FlowDesign het volgende:
Kijk eens![]()
[afbeelding]
Ik heb 'm
Hij lag op de Huizinggalaan vanuit Son gezien richting Eindhoven, dat is Achtse Barrier Noord-Oost en ik woon in de Achtse Barrier Noord-West. Kilometertje hier vandaan ofzo
Ik kan er wel voor zorgen dattie naar Amsterdam gaat maar dan issie daar op zondag of maandag pas.
idd! en dan zegt de dief zelf wat over helmonders..sjongejonge tuigquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Hijs wel gejatHij ligt er toch niet meer?
Zoals Klouwie al zei, dan woon je iid vlakbijquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:12 schreef FlowDesign het volgende:
Kijk eens![]()
[afbeelding]
Ik heb 'm
Rot-Eindhovenarenquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:19 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
idd! en dan zegt de dief zelf wat over helmonders..sjongejonge tuig
zeg....quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Rot-Eindhovenaren
nope, stok moet binnen 24 uur op een nieuwe plaats liggenquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:12 schreef FlowDesign het volgende:
Kijk eens![]()
[afbeelding]
Ik heb 'm
Dan gaat ie waarschijnlijk richting Limburg...quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, stok moet binnen 24 uur op een nieuwe plaats liggen
weet waaraan je begint hequote:Op dinsdag 28 september 2004 13:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan gaat ie waarschijnlijk richting Limburg...
breng hem naar Babyloniënbroek!quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:46 schreef Renesite het volgende:
Limburg
Doe dan Denbosch ofzo![]()
juichquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
LOL!quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:49 schreef FlowDesign het volgende:
China dan?
You're so funnyquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:49 schreef Klonk het volgende:
China mag niet (buiten Nederland), maar hij mag wel naar America (want binnen Nederland)
hahaha, ach het is ongeveer naar het oostenquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL!
Als je bij Routenet China intypt, dan wijst die de weg naar Cuijk![]()
Routenet is altijd al een beetje anders dan ANWBquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL!
Als je bij Routenet China intypt, dan wijst die de weg naar Cuijk![]()
of Siberie kan ook (bij Venlo) maar volgens mij zijn daar geen plaatsnaambordjesquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
You're so funny
alles behalve limburg... heb ik de stok net geredquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen in Limburg die WEL graag die stok gewoon willen ophalen en ergens neerleggen..ik vind dat wij ook een kans mogen krijgenquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
alles behalve limburg... heb ik de stok net gereddoe maar het westen of noorden, dat is veilig terrein
Houd je bakkes.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:01 schreef Klonk het volgende:
kut brabo's
You go girlquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:06 schreef FlowDesign het volgende:
Als jullie nou allemaal niet zo zeuren waar die wel of niet heen moet en gewoon braaf afwachten, dan hoor je morgen wel waar die is.
grom grom gromquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:06 schreef FlowDesign het volgende:
Als jullie nou allemaal niet zo zeuren waar die wel of niet heen moet en gewoon braaf afwachten, dan hoor je morgen wel waar die is.
he, ik ben vanuit Venlo naar Beek en Donk geredenquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:06 schreef Rossdale het volgende:
Uhm jullie uit limburg kunnen er ook een stuk om rijden hoor ipv te wachten tot de stok voor je neus ligt...
De stok is nog geen enkele keer in zeeland geweest en die hoor je ook (vrijwel) niet klagen
Die hebben geen internet nodig om zich te uiten, die mensen kunnen elkaar wèl verstaan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
he, ik ben vanuit Venlo naar Beek en Donk gereden, en bovendien in Zeeland hebben ze nog geen internet vandaar
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die hebben geen internet nodig om zich te uiten, die mensen kunnen elkaar wèl verstaan.
Kom ross, gaan we m ownenquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:16 schreef Rossdale het volgende:
ja je hebt wel gelijk supervrouwtje, hmm maar een limburg vs zeeland topic openen dan klonk?
Is dat een uitdaging?quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:24 schreef Klonk het volgende:
weinig kans, heb niets tegen zeeuwen
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:31 schreef Klonk het volgende:
ik poep op alles wat boven de grote rivieren is (maar dat moge bekend zijn)
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:42 schreef Klonk het volgende:
voor Groningen maak ik graag een uitzondering, leuke stad, heb ik mijn studietijd doorgebracht.
Jij poept helemáál niet op de Randstad want zodra je hier gaat zitten met je tuinbroek omlaag, krijg je een sgop onder je lelijke limburgse mongolenhol.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:44 schreef Klonk het volgende:
mischien moet ik het anders zeggen:
ik poep op de randstad en friesland.
quote:Na elke 50 verplaatsingen word er een T-shirt verloot onder alle vinders. [FOK!-crew]
leer lezenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:16 schreef Davidboaz het volgende:
Wat doet die twee stok er eigenlijk bij?
Rossdale's bewuste ondermijning van het spel, of wat?
![]()
dat is de back-up stok die is erbij geplakt zodat er meer ruimte is voor de namen van de 'eerlijke' vindersquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:16 schreef Davidboaz het volgende:
Wat doet die twee stok er eigenlijk bij?
Rossdale's bewuste ondermijning van het spel, of wat?
![]()
Flowdesign zal de stok voor de 51e keer verplaatsen. Ik en Klouwie hebben de 50e gedaanquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:43 schreef Dreammaster het volgende:
hey als flowdesign hem weer ergens neergelegd heeft is dat toch de vijftigste verplaatsing, dan kan er een t-shirt verloot worden onder de verplaatsers.
[..]
nou geplakt niet want had hier geen lijm ofzo, had de stok er los bij gelegt. Flowdesign mag zelf weten wat hij er mee doet. Vastlijmen zou wel mooi zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:22 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
dat is de back-up stok die is erbij geplakt zodat er meer ruimte is voor de namen van de 'eerlijke' vinders
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Flowdesign zal de stok voor de 51e keer verplaatsen. Ik en Klouwie hebben de 50e gedaan
ik nog nèt wel maarja jij weet ook wel dat de eerste en de laatste nooit winnenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:24 schreef Dreammaster het volgende:
[..]okay, laat die loting maar beginnen dan
ik mag niet meedoen met de loting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |