Ergo: Bartrid +1quote:blur coffee & tv geloof ik.
Mark +1quote:Gokje op Joan Jett (of is die ouder?)
vof de kunst - een kopje koffiequote:Op woensdag 22 september 2004 19:45 schreef belsen het volgende:
Nieuwe vraag:
Noem 5 artiesten die zongen over koffie.
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
vof de kunst - een kopje koffie
faith no more - caffeine
blur - coffee and tv
everlast - black coffee
life of agony - coffee break
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En kennen jullie er ook 5 die over thee gaan?
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:31 schreef belsen het volgende:
[..]The Kinks - Afternoon tea The Kinks - Have a cuppa tea Nirvana - Pennyroyal tea Dandy Warhols - The coffee and tea wrecks Clinic - Walking with thee
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:56 schreef 88JR88 het volgende:
Rammstein
quote:Op woensdag 22 september 2004 21:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee, het is Stratovarius! Ik herkende plotseling die rotkop van Timo Tolkki!
Sinaed O'Connor, misschien?quote:Op woensdag 22 september 2004 21:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En toen waren we weer in Finland aangekomen.
Noem nog 10 Finse bands die.....Nee hoor Gambolputty, ik zal het niet doen!
Welke zangeres doet een stukje mee op het nieuwe Flogging Molly-album?
quote:Op woensdag 22 september 2004 21:27 schreef belsen het volgende:
[..]
Sinaed O'Connor, misschien?
quote:Op woensdag 22 september 2004 21:31 schreef belsen het volgende:
Of die ex van Tim Armstrong; Brody dinges van The Distillers...
nee, die is het ook niet. Het gaat om deze dame:quote:Op woensdag 22 september 2004 21:43 schreef ranja het volgende:
gokje, Gwen Stefani?
wederom puntje voor Belsen!quote:Op woensdag 22 september 2004 21:50 schreef belsen het volgende:
En da's Lucinda Williams.
quote:Op woensdag 22 september 2004 22:58 schreef bigshadow het volgende:
the thrills
Tsja, inkoppertjequote:Op woensdag 22 september 2004 23:00 schreef belsen het volgende:
Idd, dat zal zeker nietquote:Op woensdag 22 september 2004 23:11 schreef belsen het volgende:
Ik kom niet verder dan Brett Anderson, maar dat zal wel niet.
Nee, deze leeft nog, en heeft pas een nieuw album uitquote:Op woensdag 22 september 2004 23:20 schreef belsen het volgende:
Is het die dooie?
Eh, Elliott Smith?
Nee, maar die heeft ook net een nieuw album uit. Stukje Biografie:quote:Op woensdag 22 september 2004 23:26 schreef belsen het volgende:
Is het gewoon Nick Cave?
Wiequote:Op woensdag 22 september 2004 23:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Trent Reznor?
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:57 schreef Gambolputty het volgende:
Speciaal voor TSE:
Finland, Finland, Finland.
The country where I want to be,
Pony trekking or camping,
Or just watching TV.
Finland, Finland, Finland,
It's the country for me.
You're so near to Russia,
So far from Japan.
Quite a long way from Cairo,
Lots of miles from Vietnam.
The country where I want to be,
Eating breakfast or dinner,
Or snack lunch in the hall.
Finland has it all.
You're so sadly neglected,
And often ignored,
A poor second to Belgium,
When going abroad.
The country where I quite want to be,
Your mountains so lofty,
Your treetops so tall.
Finland has it all.
The country where I quite want to be,
Your mountains so lofty,
Your treetops so tall.
Finland has it all.
Finland has it all...
[afbeelding]
Finland...![]()
Stimmt! Belsen +1quote:Op donderdag 23 september 2004 00:00 schreef belsen het volgende:
Ed Hardcourt!
Leuk liedje van Monty Python...
bedoel je............quote:Op donderdag 23 september 2004 00:05 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Stimmt! belsen +1
Maar het is wel degelijk een liedje van Paul Weller.quote:Op donderdag 23 september 2004 00:38 schreef Gambolputty het volgende:
Da's van de Style Council joh..
...Niet van Paul Weller
(heb de 7" voor m'n neus liggen)
quote:Op donderdag 23 september 2004 00:43 schreef ranja het volgende:
Misscien willen ze dat mensen wat harder praten als ze aan het bellen zijn
De sex?quote:Op donderdag 23 september 2004 00:47 schreef Mark het volgende:
Ach, het is zo'n manneke dat zich hogerop begeeft in het gebouw (en daarmee ook in de organisatie of zoiets).
Anyway:
Wat is volgens het liedje beter als de stripper moet huilen?
ja, ik neem aan dat je wist dat ik dat wist?quote:Op donderdag 23 september 2004 00:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Maar het is wel degelijk een liedje van Paul Weller.![]()
Dus hij telde wel.quote:Op donderdag 23 september 2004 00:49 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
ja, ik neem aan dat je wist dat ik dat wist?
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 00:50 schreef Gambolputty het volgende:
Blood hound Gang GVDDDDDDD F5
Yep, the Bloodhound Gang it isquote:Op donderdag 23 september 2004 00:50 schreef belsen het volgende:
De lapdance, toch?
in een studioquote:Op donderdag 23 september 2004 00:55 schreef belsen het volgende:
Naja. Speciaal voor Gambolputty:
Waar is het nieuwe album van Paul Weller opgenomen?
Warmer dan je denkt.quote:Op donderdag 23 september 2004 00:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
in een studio
En hij was nog wel voor Gambolputty.quote:Op donderdag 23 september 2004 01:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
die plaat heet toch studio 150? daar dan
quote:Op donderdag 23 september 2004 01:00 schreef Gambolputty het volgende:
Wisseloord Studio's?
Wagner?quote:Op donderdag 23 september 2004 01:02 schreef Mark het volgende:
Oja, vorige week nog gezien op TV, samen met zijn vader
Quote eens wat secuurder!quote:Op donderdag 23 september 2004 01:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Wagner?
Richard Wagner, de bekende componist. Ken je Der Ring Des Nibelungen niet?quote:Op donderdag 23 september 2004 08:18 schreef dolle_hond het volgende:
welke wagner
Ik hoef alleen de jaartallen te horenquote:Op donderdag 23 september 2004 08:57 schreef Mark het volgende:
Zal Richard wel zijn. Beetje lastige vraag, wie kent die data nu uit zijn hoofd?
jawel hoor, maar ik hoopte op robert, de acteur, of robert de darter. daar kan ik gefundeerder op gokken.quote:Op donderdag 23 september 2004 09:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Richard Wagner, de bekende componist. Ken je Der Ring Des Nibelungen niet?
Niet gek, maar de beste man is iets eerder geboren, en iets eerder overleden. Hij is ouder dan 55 geworden.quote:Op donderdag 23 september 2004 09:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jawel hoor, maar ik hoopte op robert, de acteur, of robert de darter. daar kan ik gefundeerder op gokken.
maar goed, ik doe een gooi: 1844-1899
die leeft toch nog?quote:Op donderdag 23 september 2004 09:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jawel hoor, maar ik hoopte op robert, de acteur
Laten we niet op de zaken vooruitlopen.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:31 schreef dolle_hond het volgende:
hij is omgekomen in een sneeuwstorm
Geen idee... zeevarenden?quote:Op donderdag 23 september 2004 10:30 schreef pyl het volgende:
Wie drinken er volgens Jacques Brel op de gezondheid van de Amsterdamse hoeren?
Goed!quote:Op donderdag 23 september 2004 10:46 schreef bukgeit het volgende:
Geen idee... zeevarenden?
Dan zal het wel iets van Ghetto Lads Cymru zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 11:11 schreef bukgeit het volgende:
Ze komen uit Wales, de bakermat van de hiphop.
Ja zag het ook. Wel al 53 en als een imbeciel geleefd natuurlijk... RIP iig.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:14 schreef belsen het volgende:
Hazes is dood...
Tsja, wat moet je daar nu van zeggen, rip dréquote:Op donderdag 23 september 2004 12:14 schreef belsen het volgende:
Hazes is dood...
Warm....heel warm....maar neequote:Op donderdag 23 september 2004 13:22 schreef Mark het volgende:
Hazes - Een vriend?
Het is koud zonder jou van André Hazesquote:Op donderdag 23 september 2004 13:23 schreef Mark het volgende:
Koud zonder jou!
2xquote:Op donderdag 23 september 2004 13:43 schreef bigshadow het volgende:
Eagle eye cherry
Maxwell!
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
2x
Nee, maar net zoals Michael Franti ook wel bekend is als Michael Franti & Spearhead is hij ook wel bekend als Voornaam Achternaam & Naam Begeleidingsbandquote:Op donderdag 23 september 2004 14:02 schreef bartrid het volgende:
michael franti?
Dan is het Ben Harperquote:Op donderdag 23 september 2004 14:09 schreef belsen het volgende:
Is het dan Ben Harper?
Volgens mij the Beastie Boys, maar via het initiatief van MCA.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Eén van de Beastie Boys?
Correct,quote:Op donderdag 23 september 2004 14:31 schreef ranja het volgende:
George Michael
Phil Collins
Bono Vox
Midge Ure
Bananarama
Rick Parfitt/Status quo
Duran duran
Boy George
Paul Young
Tony Hadley/Spandau ballet
quote:OK, the track listing onis very similar to that on 'The Best Of...'. That's no reason at all to give it any less stars than it deserves, as (a)the songs themselves all rate a '5', and (b)This was released FIVE YEARS before 'Best Of..'. I bought this back in 1988, after hearing the
ep at a friends place, and within the next six months I'd picked up all the other
releases, such was the impact of this splendid compilation. A perfect doorway into the mumbly-era
(am I the only person that can sing along to early
tracks without having a clue as to what
's actually saying? Thought not!!).
Zeker. En alleen al vanwege de alternatieve versie van Radio free Europe de moeite waard.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:26 schreef Litpho het volgende:
REM - Eponymous (de IRS verzamelaar)
Geweldige titel voor zo'n vraagquote:Op donderdag 23 september 2004 15:58 schreef Mark het volgende:
Kate Bush - The kick inside (gevonden door The man with the child in his eyes)
Daarom deed ik bij de vorige vraag ook maar een comment in plaats van titelafkortingenquote:Op donderdag 23 september 2004 15:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geweldige titel voor zo'n vraag.
Scorpions - Still Loving You?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:03 schreef Mark het volgende:
Ja, beter dan WH, die toch iedereen kent
Welk lied?
After all that we've been through
I try my best but it's no use
I guess I'll keep on loving you
Is this the end?
Snel! Maar gelukkig kent men hetquote:Op donderdag 23 september 2004 16:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Scorpions - Still Loving You?
Thin Lizzy - Still in love with you dus.
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:37 schreef bartrid het volgende:
goldie lookin chain!!
Your mother's got a penis
Wie?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:23 schreef bukgeit het volgende:
Nou.. Toyah?
Belletje, vaag, ergens in de verte.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:29 schreef bukgeit het volgende:
Toyah Wilcox, echtgenote van Robert Fripp, geboren in 1958.
dolle_hond +1quote:Op donderdag 23 september 2004 16:34 schreef dolle_hond het volgende:
grace slick
Sack_Blabbath +1quote:Op donderdag 23 september 2004 16:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Papa Roach
Dat klopt......dat zijn Duitsers ofzoquote:Op donderdag 23 september 2004 17:06 schreef Mark het volgende:
The odd one out, komt waarschijnlijk niet uit Brooklyn. Maar wie is dat? Ik gok op Brooklyn Bounce
Volgende keer doe ik er 1 band uit Harlem of de Bronx ofzo tussen oke?quote:Op donderdag 23 september 2004 17:14 schreef Mark het volgende:
Als je een band met een andere naam had genomen, was het erg moeilijk geworden
Dodelijke lijstquote:Op donderdag 23 september 2004 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
1. Metallica - Creeping Death
2. Black Sabbath - Killing Yourself To Live
3. Atari Teenage Riot - Deutschland Has Gotta Die
4. Bjork - Play Dead
5. Iron Maiden - Be Quick Or Be Death
6. Lacuna Coil - When A Dead Man Walks
7. Ramones - Pet Semetary
8. LA Style - James Brown Is Dead
9. Down - Lyrergik Funeral Procession
10. Misfits - Die Die My Darling
11. Korn - Dead Bodies Everywhere
12. Bon Jovi - Wanted Dead or Alive
13. PF Project - Choose Life
14. Cypress Hill - How Could I just Kill a Man
15. Biohazard - We're Only Gonna Die From Our Own Arrogance
16. DOg Fashion Disco - A Corpse Is A Corpse
17. Pantera - Cemetary Gates
18. RATM - Killing In The Name Of
19. Ozzy Osbourne - Suicide Solution
20. Freek de Jonge - Leven Na de Dood
21. Queen - Who Wants To Live Forever
22. Slayer - Angel Of Death
23. Slayer - Fight Till Death
24. Slayer - Necrophiliac
25. Slayer - Live Undead
26. Slayer - Dead Skin Mask
27. Slayer - Skeletons of Society
28. Slayer - Killing Fields
29. Slayer - Mandatory Suicide
30. Slayer - Richard Hung Himself
31. Slayer - Die By The Sword
32. Slayer - Postmortem
Slayer
Net niet. Doods genoeg, daar lag het niet aan.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:49 schreef ranja het volgende:
Bauhaus - Bela Lugosi is dead
Transvision vamp - Andy Warhol is dead
Joy division - Dead souls
RATM - Killing in the name
Fugees - Killing me softly
Bad examples - Not dead yet
Sexpistols - Bodies
Bodycount - Bodycount
Motorhead - Killed by death
Coffin break - Kill the president
Eric Clapton - I shot the sheriff
Mash - Suicide is painless
Masters of reality - Kill the king
Curve - Die like a dog
Nymphs - Death of a scenester
Kinks (of Ray Davies?) - Death of a clown
Queen - Killer queen
Lita Ford - Kiss me deadly
RATM - Bullet in the head
Crass - Punk is dead
pff nog nop tijd?
NIet om een geven paard in de bek te kijken ofzo......maarre volgens mij maakte berkery de 20 vol en is het punt voor hemquote:Op donderdag 23 september 2004 19:00 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dodelijke lijst
Sack Blabbath +1
quote:Op donderdag 23 september 2004 22:22 schreef pyl het volgende:
Naar ik van ZEER betrouwbare bron begrijp is dit Anne Murray.![]()
Doe ik alleen wanneer niemand het gevraagde aantal post, dan wordt het gewoon een optelsom. Jij noemde er twintig, dus het punt is voor jou.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
NIet om een geven paard in de bek te kijken ofzo......maarre volgens mij maakte berkery de 20 vol en is het punt voor hem
Mee eensquote:Op donderdag 23 september 2004 22:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Doe ik alleen wanneer niemand het gevraagde aantal post, dan wordt het gewoon een optelsom. Jij noemde er twintig, dus het punt is voor jou.
Ronde Venen met één e trouwens.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:54 schreef pyl het volgende:
Ronde Veenen Belang.
Welk nummer?quote:I've been dreaming of a time when
The English are sick to death of Labour, And Tories
And spit upon the name Oliver Cromwell
quote:Op donderdag 23 september 2004 22:58 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij dekt dit 90% van alle lokale partijen: [Plaatsnaam] Belang(en) of Leefbaar [Plaatsnaam]
Grappig, ik heb precies dezelfde ervaring. Ik heb het einde van de cd ook niet gehaald.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:17 schreef ranja het volgende:
Nee, titel weet ik niet, ooit 1 keer beluisterd op de luisterpaal. Stuk of 5 nummers en toen had ik er genoeg van. Morissey in z'n eentje is zeker geen Smiths.
Toch wel een goeie CD vind ik. Maar inderdaad, geen Smiths.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:18 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Grappig, ik heb precies dezelfde ervaring. Ik heb het einde van de cd ook niet gehaald.
quote:Op donderdag 23 september 2004 23:19 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb dat ding hier ergens liggen. De eerste oplage ging vergezeld van de vinylsingle. Irish Blood, English Heart? Anders wordt het zoeken.
Waarom komen dit soort idioot simpele vragen voorbij als ik elders ben?quote:Op donderdag 23 september 2004 23:28 schreef bukgeit het volgende:
Op welk Led Zeppelin-album staat Stairway To Heaven?
Had verwacht dat jij de vraag wel zou doen vandaag maar niet dus, moest ik de honeurs maar waarnemen (en ik wist niet dat je net nu online kwam).quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:08 schreef Litpho het volgende:
Van Ani.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Had verwacht dat jij de vraag wel zou doen vandaag maar niet dus, moest ik de honeurs maar waarnemen (en ik wist niet dat je net nu online kwam).
Litpho +1
Truequote:Op vrijdag 24 september 2004 00:14 schreef ranja het volgende:
Als echte fan dwing je toeval af
Per Gesslequote:Op vrijdag 24 september 2004 00:19 schreef ranja het volgende:
Moet ik Tegan & Sara afbreken om te luisteren
Maar toch maar gedaan.. Per Gessle?
quote:Op donderdag 23 september 2004 23:58 schreef ranja het volgende:
Ja, op 2 staat zeker Whole lotta love?
Ik bedacht me ineens dat Whole lota love van de 60's is en Hairway niet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:36 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Albumopener.
net op tijdquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:54 schreef Mark het volgende:
Girlschool
Zeg dat wel; Ik heb zoiets als 4 of 5 LPs van ze en een dubbel CD. Is er eindelijk weer eens vraag waar ik het antwoord op weet (nou die LedZep vraag lukte me ook nog welquote:Op vrijdag 24 september 2004 01:20 schreef Mark het volgende:
Gelukkig was ik eerder dan Doc, die kent ze ook wel.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:02 schreef Doc het volgende:
Kwartje is gevallen: UNKLE!
Nope.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:28 schreef Mark het volgende:
Geen idee. Mondo Generator?
Voorzet ranja, ingekopt door bukgeitquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:51 schreef bukgeit het volgende:
The Number Of The Beast van iron Maiden?
Blind ingekopt dan, want ranja's post had ik nog niet gelezen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:52 schreef Mark het volgende:
[..]
Voorzet ranja, ingekopt door bukgeit
bukgeit +1
Het concert was gister leuk maar dat had je wsl al in het Stonerrock topic gelezenquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:41 schreef Mark het volgende:
Alabama Thunderpussy?
Ik denk dat bartrid nu aan de beurt isquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:08 schreef belsen het volgende:
Dan Mark daar denk mooi zijn nieuwe vraag doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |