En LaPo, en FiPo, niet slechtquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:38 schreef kree het volgende:
Fipo + tvp
LOL
quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:47 schreef mrkanarie het volgende:
mooi, maar de plaatser moet echt ff kijke of de stok-die-eigenlijk-geen-stok-is er nog ligt...
Dat is erg makkelijk praten, maar niet iedereen heeft de beschikking over een auto en het is toch zo'n 20 km fietsen vanaf hier...quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:47 schreef mrkanarie het volgende:
mooi, maar de plaatser moet echt ff kijke of de stok-die-eigenlijk-geen-stok-is er nog ligt...
De backup-stok ligt hier op mijn kamer en ik bevind me in... pompiedom... eindhoven!quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:53 schreef Dezz het volgende:
Wanneer komt die stok eens richting Eindhoven
jep... veel gelul, weinig actiequote:Op dinsdag 21 september 2004 18:14 schreef DaMart het volgende:
Zou wel mooi zijn als er weer beweging in de stok komt vandaag... het is zo saai als hij blijft liggen op één plaats.![]()
okquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:16 schreef ondeugend het volgende:
Don't !!!
Hij is al gevonden
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:16 schreef ondeugend het volgende:
Don't !!!
Hij is al gevonden
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:17 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb net met 2 fokkers gesproken....
Eén heeft hem en de ander was net te laat. Maar ik geloof dat ze samen wel lol hebben
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:44 schreef coz het volgende:
en ik heb hem in me pootjes gehad![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:24 schreef Rockfire het volgende:
Nou Rossdale, die backup-stok kan voorlopig dus weer de kast in...
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:45 schreef ondeugend het volgende:
Foto gemaakt ?
nee was te blij om hem aan te raken :') :'( :')quote:En heb je wel sip gekeken ?
ja hoor :')quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:46 schreef kasper het volgende:
![]()
Mag ik je aanraken? :')
tja .. stand in linequote:Op dinsdag 21 september 2004 19:51 schreef Rockfire het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat joeriii een eervolle vermelding mag krijgen. Hij is al een keer 's nachts enkele uren naar Delden en terug gereden voor de stok en stond op het punt om er nog een keer heen te rijden![]()
. Hij heeft tenminste wat over voor de stok, dat is beter dan meteen een backup-stok in te willen zetten
![]()
doe ik ook alleen maar om oldenzaaltjuh te sarrenquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:51 schreef Rockfire het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat joeriii een eervolle vermelding mag krijgen. Hij is al een keer 's nachts enkele uren naar Delden en terug gereden voor de stok en stond op het punt om er nog een keer heen te rijden![]()
. Hij heeft tenminste wat over voor de stok, dat is beter dan meteen een backup-stok in te willen zetten
![]()
Dank jequote:Op dinsdag 21 september 2004 19:51 schreef Rockfire het volgende:
![]()
Toen ik er kwam was heel die brug afgezet. Moest een stuk lopenquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:22 schreef coz het volgende:
we waren er allebei een paar keer langsgereden
maar uiteindelijk toch gevonden idd
Dan leen je er toch een van een vriend?quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Het probleem voor mij is ook nog eens dat ik geen digicam heb, ik kan dus die stok wel gaan halen, maar geen foto's makenToch jammer. Ik moet echt ff ergens een cheap ass camera vandaan halen...
Idd.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Dan leen je er toch een van een vriend?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
doe ik ook alleen maar om oldenzaaltjuh te sarren
quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:22 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
![]()
En de fok-stok-balk-plank gaat naar het westen toe.... naar het westen toe..... naar het westen toequote:Op dinsdag 21 september 2004 21:08 schreef coz het volgende:
oh en het is een eind rijden voor de vinder![]()
Inderdaad... als hij gewoon weer eens naar het westen van het land komt of zoquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:16 schreef Webcrowler het volgende:
zwolle.....
Weer te ver weg... naja volgende keer maar weer
Wat is te ver heb er ook bijna 4 uur voor in de auto gezetenquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:16 schreef Webcrowler het volgende:
zwolle.....
Weer te ver weg... naja volgende keer maar weer
Sorry maar die zat er niet meer opquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
Waar is het kuikentje!!!
Ach en je hebt even met mij getelefoneerdquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:24 schreef coz het volgende:
tja .. dan niet.. zwolle is weer iets te ver
maar ik heb hem in me handen gehad![]()
4 uur in de auto gezeten? Ok, in feite is Zwolle niet zo ver weg anderhalf uur rijden hooguit vanuit Haarlem. Maar toch...quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:18 schreef RB het volgende:
[..]
Wat is te ver heb er ook bijna 4 uur voor in de auto gezeten![]()
Dan is het kuikentje waarschijnlijk in het gras achtergebleven, want toen wij hem daar hebben neergelegd zat het kuikentje er nog wel aan. Het eierdopje was wel losgeraakt, dus die hebben we opnieuw bevestigd...quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:23 schreef RB het volgende:
[..]
Sorry maar die zat er niet meer op![]()
is misschien al een kip geworden omdat het zolang duurde![]()
alleen beetje foute jasquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ach en je hebt even met mij getelefoneerd![]()
Leuke jongeman hoor !
Zwolle - Muggenbeet (49,3 km) moet toch te doen zijn lijkt mij...quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:35 schreef Rossdale het volgende:
Prijzen...Een kratje bier als de stok in Muggenbeet (overijssel) wordt neergelegd. [Razor21]
Heen rijden in de namiddag druktequote:Op dinsdag 21 september 2004 22:45 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
4 uur in de auto gezeten? Ok, in feite is Zwolle niet zo ver weg anderhalf uur rijden hooguit vanuit Haarlem. Maar toch...
En wat heb jij in godsnaam gedaan in die 4 uur man? is dat niet beetje lang? in die 4 uur rijd je van groningen naar brabant en voor een kwart weer terug ofzo...
is goed zie het morgen welquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:01 schreef Rossdale het volgende:
RB het forum heeft weer database problemen en krijg steeds errors wanneer ik de OP probeer te wijzigen. Ik zet morgen je avatar er wel bij want het lukt nu niet.
toch nog gelukt, hij staat er bijquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:28 schreef RB het volgende:
[..]
is goed zie het morgen wel![]()
ok thanksquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
toch nog gelukt, hij staat er bij
quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:29 schreef ondeugend het volgende:
Ach en je hebt even met mij getelefoneerd![]()
quote:Leuke jongeman hoor !
mental note maakt .. volgende keer met andere jas Fokstok zoekenquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:48 schreef Rossdale het volgende:
alleen beetje foute jas![]()
Wat ziet-ie er goed uit.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:01 schreef RB het volgende:
Een eervolle vermelding voor Coz voor het helpen zoeken![]()
Dit is Coz
Maar ik heb hem
Die stok bedoel ik dan hè.quote:Op woensdag 22 september 2004 08:39 schreef Els_saai het volgende:
Wat ziet-ie er goed uit.
quote:Op woensdag 22 september 2004 08:42 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Die stok bedoel ik dan hè.
Go for it!quote:Op woensdag 22 september 2004 09:12 schreef Djanado het volgende:
En leg in de stok in Muggenbeet neer. Is maar 18 KM van mijn huis verwijderd.
Kratje bier, kratje bier, kratje bier![]()
Hmm, het was inderdaad "afgesloten", maar toen wij er waren reden er echt een heleboel auto's. Maar ga door met het ophalen van de Fok!Stok...quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:27 schreef RB het volgende:
[..]
Heen rijden in de namiddag drukte
Zoeken naar de stok die ergens lag waar het eigenlijk was afgesloten voor auto`s
In klote weer naar Zwolle rijden en geschikte plek zoeken, en dan weer naar huis
ow ja muggenbeetquote:Op woensdag 22 september 2004 13:22 schreef Dreammaster het volgende:
hey Djanado heb je die plank al ? en waar gaat ie strax heen
De snelste route van Eindhoven naar Diever over 207.8 km in ongeveer 2 uur en 8 minuten.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:37 schreef Impry het volgende:
![]()
Naar Westerveld - Dieverbrug (NL, 7984)
Afstand 196,9 km.
Reisduur 02:07
quote:Op woensdag 22 september 2004 15:36 schreef Davidboaz het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2004 16:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij is camerageil
zoekt en gij zult vinden (in dit topic dus hequote:Op woensdag 22 september 2004 17:30 schreef Bond het volgende:
Foto's?
[edit] van de plaats van de stok bedoel ik![]()
Stomquote:Op woensdag 22 september 2004 17:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
zoekt en gij zult vinden (in dit topic dus he)
om er nooit meer vandaan te komen zeker.quote:Op woensdag 22 september 2004 18:45 schreef El.Wulfo het volgende:
oh stokkie kom naar limburg
Hoe verder van Limburg.....quote:Op woensdag 22 september 2004 15:42 schreef Klonk het volgende:
En weer terug in Drenthe, deze stok lijkt van Noord Nederland te houden
Miss ontvoerd en daarna ritueel verbrandquote:Op woensdag 22 september 2004 19:05 schreef APK het volgende:
Waar is harrie?
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:00 schreef DaMart het volgende:
Ik krijg de kriebels als ik lees dat de stok in de gemeente Westerveld is... Westerveld is namelijk ook een crematorium hier in de buurt
uuhm ...quote:Op woensdag 22 september 2004 19:08 schreef hollander76 het volgende:
Miss ontvoerd en daarna ritueel verbrand![]()
Het is ook een begraafplaats..quote:Op woensdag 22 september 2004 19:00 schreef DaMart het volgende:
Ik krijg de kriebels als ik lees dat de stok in de gemeente Westerveld is... Westerveld is namelijk ook een crematorium hier in de buurt
Gezien jouw woonplaats denk ik dat we het over hetzelfde Westerveld hebben danquote:Op woensdag 22 september 2004 19:20 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Het is ook een begraafplaats..
Dat was dus ook mijn gedachte, ik dacht dan ook ff dat hij bij de begraafplaats lag ofzo... dacht al wat een zieke geest heeft de verplaater!
Maar gelukkig ligt hij ergens anders!!
Klopt. ik heb er helaas familie liggenquote:Op woensdag 22 september 2004 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezien jouw woonplaats denk ik dat we het over hetzelfde Westerveld hebben dan
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:08 schreef hollander76 het volgende:
Miss ontvoerd en daarna ritueel verbrand![]()
Naar Westerveld - Dieverbrug (NL, 7984)quote:Op woensdag 22 september 2004 16:14 schreef Mikkie het volgende:
Naar Westerveld - Diever (NL, 7981)
Afstand 145,6 km.
Reisduur 02:08
No way
3. Iemand luistert eindelijk eens naar alle zeikerds en brengt hem naar het westenquote:Op woensdag 22 september 2004 21:45 schreef Rockfire het volgende:
Hou toch eens op met dat gezeur over dat de stok naar het westen toe moet... Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten zijn er twee mogelijkheden voor jullie:
1. Je haalt de stok zelf op
2. Je betaalt ¤500,- en de stok wordt netjes bezorgd
nee precies want hij moet naar het zuidenquote:Op woensdag 22 september 2004 22:00 schreef rubinio het volgende:
nooit toegeven aan gezeik.![]()
dus je gaat hem niet halenquote:Op woensdag 22 september 2004 22:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
nee precies want hij moet naar het zuiden(en ja ik ga hem halen alleen is 4 uur rijden me te veel)
ik ga hem niet NU halen knuppelquote:Op woensdag 22 september 2004 22:25 schreef rubinio het volgende:
[..]
dus je gaat hem niet halen
Diever en Darp is hemelsbreed niet meer dan 15 km. Maar uiteraard allemaal in de buurt van het het overweldigendequote:Op woensdag 22 september 2004 23:17 schreef YUR het volgende:
Ligt dat ding nog in Diever? En ligt Diever vlakbij Darp ofzo?
Wat is dat steenwijk een ontieglijk kutdorp... ownee "stad"quote:Op woensdag 22 september 2004 23:32 schreef hornage het volgende:
[..]
Diever en Darp is hemelsbreed niet meer dan 15 km. Maar uiteraard allemaal in de buurt van het het overweldigendeSteenwijk
![]()
ver weg in een hol hier ver vandaan!quote:Op donderdag 23 september 2004 02:15 schreef APK het volgende:
Wie de fuck is die Hans Wiechel?
Naja, je zegt het een beetje verkeerd. Jij vindt het een kutstad.quote:Op donderdag 23 september 2004 00:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat is dat steenwijk een ontieglijk kutdorp... ownee "stad"
500 euro!quote:Op donderdag 23 september 2004 11:38 schreef Gert het volgende:
Komt de stok nog naar het westen?
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:44 schreef Yez het volgende:
[..]
500 euro!![]()
![]()
Ja, en die rond je dan zeker af naar beneden?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:52 schreef Renesite het volgende:
En ik heb er 1 euro cent voor over![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:07 schreef kasper het volgende:
[..]
Ja, en die rond je dan zeker af naar beneden?![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:10 schreef stil het volgende:
De Fokstok is uit Diever vandaan]
Allemachtig, het lijkt wel een mislukte kerstboom!quote:Op donderdag 23 september 2004 13:10 schreef stil het volgende:
De Fokstok is uit Diever vandaan
[afbeelding]
Jij bent ook overalquote:Op donderdag 23 september 2004 13:28 schreef fotoloog het volgende:
Jubbega !![]()
Goed werk! *quote:Op donderdag 23 september 2004 13:10 schreef stil het volgende:
De Fokstok is uit Diever vandaan
[afbeelding]
Dacht het plekje te herkennen, niet dus, toen maar een informatiebord opgezocht enquote:Op donderdag 23 september 2004 15:00 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
Goed werk! *![]()
Heb je lang moeten zoeken?
Hij heeft er lang genoeg gelegenquote:Op donderdag 23 september 2004 18:42 schreef Cavemania het volgende:
Damn ligt de stok eindelijk een keer vlak bij m'n huis, is ie alweer weg........
Breng hem weer ff terug naar Diever.........
Mischien kun je de wijzigingen gewoon opslaan in een .txt en hem tegen het eind van het topic weer even naar mij mailen,quote:Op donderdag 23 september 2004 18:07 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken.
Fijn... mag de OP niet meer wijzigen..
jij ?quote:Op donderdag 23 september 2004 20:39 schreef Renesite het volgende:
Welke rare fries haalt hem op?![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:45 schreef Jump het volgende:
[..]
jij ?
ik heb een groninger ?quote:Op donderdag 23 september 2004 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai une Groninger![]()
Ja, die heb ik ja,quote:Op donderdag 23 september 2004 20:49 schreef Jump het volgende:
[..]
ik heb een groninger ?
En zo het volgende gehucht inquote:Op donderdag 23 september 2004 20:32 schreef Syb-Sosef het volgende:
Jeej! hij is uit het gehucht!![]()
(alleen toch jammer dat YUR te laat was! Dan had ie weer eens in het Westland geweest)
is het niet handiger als jij dat zelf doet? ik bedoel ik moet ook opnieuw beginnen vanaf het vorige topic, dus van jouw txt file die in je sig staat...quote:Op donderdag 23 september 2004 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
Mischien kun je de wijzigingen gewoon opslaan in een .txt en hem tegen het eind van het topic weer even naar mij mailen,
Dan is iig de volgende OP weer up to date
wel even automatische terugeloop uitzetten in notepad, anders gaat het weer verkeerd als je het copy paste
hahaquote:Op donderdag 23 september 2004 22:14 schreef mrkanarie het volgende:
Jubbega? WTF is dat? Net of het recht uit star wars komt...
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:40 schreef Dreammaster het volgende:FOK!STOK
Back in Fryslân
quote:Naar Heerenveen - Jubbega (NL, 8411)
Afstand 214,1 km.
Reisduur 02:09
als ik hem te pakken krijg gaat de stok naar het uiterste zuid-westen. Nouja zo goed als dan toch. Hey misschien met de stok een pilsje pakken in renesse. Ik bedoel hij is nog niet eens fatsoenlijk mee uit genomenquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:12 schreef Faithy het volgende:
komt dat ding ooit nog richting zuidwesten of blijven jullie daar rondjes draaien?
Ok ik doe dat wel, ik haal ook de foto eruit met de laatste locatie, want dat heeft toch geen zin als de OP niet geupdate kan wordenquote:Op donderdag 23 september 2004 21:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
is het niet handiger als jij dat zelf doet? ik bedoel ik moet ook opnieuw beginnen vanaf het vorige topic, dus van jouw txt file die in je sig staat...
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:05 schreef Cavemania het volgende:
* Impry gaat nu op weg om de fokstok op te halen, hoop vanmiddag om een uur of 6 de foto's te laten zien van de nieuwe lokatie
Ik ben benieuwd waar ie heengaatquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:05 schreef Cavemania het volgende:
gaat nu op weg om de fokstok op te halen, hoop vanmiddag om een uur of 6 de foto's te laten zien van de nieuwe lokatie
Die komt nooit buitenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:27 schreef Impry het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/33014
En het probleem is?quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:27 schreef Impry het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/33014
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:05 schreef Cavemania het volgende:
* Dreammaster gaat nu op weg om de fokstok op te halen, hoop vanmiddag om een uur of 6 de foto's te laten zien van de nieuwe lokatie
Het is nog niet te laat! Goooooo!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:00 schreef Dreammaster het volgende:
[..]ik wou hem vanmiddag ook gaan halen
Nu denk ik wel, aan het sms-board te zien.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:40 schreef Yez het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat! Goooooo!!![]()
Hij droogt weer lekker opquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nu denk ik wel, aan het sms-board te zien.
Eerst 3 jaar wachten op rijbewijsquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:58 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Nou, ga halen dan![]()
Het kan nog veeeel zuidelijkerquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:16 schreef hornage het volgende:En het kan nog noordelijker
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:40 schreef Cavemania het volgende:
Zo de Fok! Stok is weer een eindje verplaatst
Nadat de stok zo zielig en alleen in de kou en regen heeft gelegen heb ik hem lekker in een handdoekje bij de kachel van de auto gelegd.
Zo suc6 met het vinden, en ik kom zeker iedere dag buiten![]()
Eigenlijk kan het ook nog stukken westelijker!!!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:31 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Het kan nog veeeel zuidelijker![]()
Het komt steeds dichterbijquote:Naar Meppel - Kolderveen (NL, 7948)
Afstand 183,8 km.
Reisduur 01:53
Ja heel makkelijk, ff thuis opgezocht waar ie ongeveer moest liggen, ff heen rijden en zag hem eigenlijk direct liggen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:49 schreef stil het volgende:
[..]![]()
En? was de Fokstok gemakkelijk te vinden?
Had hem ook in Drachten neer kunnen leggen, is de Fok! Stok ook geweest samen met mij.....quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:18 schreef Impry het volgende:
[..]
Het komt steeds dichterbij
hehehe!quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:26 schreef Klonk het volgende:
Kolderveen, briljante plaatsnaam
Waarom denk je dat ie daar ligt.....quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:26 schreef Klonk het volgende:
Kolderveen, briljante plaatsnaam
Ik zou zeggen stap in de auto en haal hem op, studenten zijn toch altijd vrijquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:01 schreef hellmondunited het volgende:
komt dat ding nog naar het zuiden toe of hoe zit dat
ik heb me rijbewijs nog nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:17 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stap in de auto en haal hem op, studenten zijn toch altijd vrij![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:36 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie daar ligt.....![]()
Is idd wel een redelijk goed excuus, maar studenten heb toch een OV Jaarkaart....quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:18 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik heb me rijbewijs nog niet
(goed excuus he?)
hahaha superquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:28 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Is idd wel een redelijk goed excuus, maar studenten heb toch een OV Jaarkaart....
Heb er ff rekening mee gehouden dat je student bent en pas om 12:00 weg kan... Het reisadvies is voor a.s. maandag
[afbeelding]
Heb ff voor je gekeken maar als je zo laat pas weggaat moet je een eindje lopen... Ongeveer een kilometer of 4. Misschien kan je ff op je mountainbike naar Kolderveen kan je direct route Havelte ff doen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:29 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hahaha super![]()
alleen zit ik tot 3 uur in tilburg op school
mennnquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:36 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Heb ff voor je gekeken maar als je zo laat pas weggaat moet je een eindje lopen... Ongeveer een kilometer of 4. Misschien kan je ff op je mountainbike naar Kolderveen kan je direct route Havelte ff doen.
ah wat lief, scheelt me een paar honderd kilometer fietsenquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:49 schreef myrose het volgende:
hee hellimondunited... als hij hier in e buurt komt haal ik hem hoor... blijf jij maar thuis
Denk het ook wel, kan er wel ff een briefje aan doen dat ie naar Helmond moet....quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:37 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
mennnhahaha overal heb je gewoon een antwoord op
maar ik vrees dattie dan al weg is
DOEN!quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:54 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Denk het ook wel, kan er wel ff een briefje aan doen dat ie naar Helmond moet....
Nou zal kijken of ik het kan redden, heb trouwens vernomen dat ie misschien morgen wat zuidelijker gaat.....quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:01 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
DOEN!
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:11 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Nou zal kijken of ik het kan redden, heb trouwens vernomen dat ie misschien morgen wat zuidelijker gaat.....
Nog meer noordelijk, en hij ligt in de noordzeequote:Op vrijdag 24 september 2004 20:11 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Nou zal kijken of ik het kan redden, heb trouwens vernomen dat ie misschien morgen wat zuidelijker gaat.....
quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:34 schreef Joeriii het volgende:
Ik ga nu weg, binnen 2 uur heb je reactie
Klasse, een echte die hard! (ik volg de tocht van de stok inmiddels ook al een tijdje)quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:34 schreef Joeriii het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:34 schreef Joeriii het volgende:
Dus nu hebben we reactie? ben benieuwdquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:34 schreef Joeriii het volgende:
waar blijft die reactie? hoeveel borden heb je niet afgezocht manquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:34 schreef Joeriii het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2004 04:46 schreef Joeriii het volgende:
Nou, om te beginnen, de nieuwe fok!stok-locatie ligt zeker 170 kilometer van Kolderveen vandaan naar het zuidwesten toe. Rond 13.00 uur zal ik met foto's van de nieuwe locatie komen, omdat ik nu te moe ben om de fokstok te verstoppen [heel de nacht bezig geweest, 4 uur totaal gereden].
Wie weet komt ie wel heeeel ver bij je vandaan te liggen. Dan wordt het wel een eindje rijden.quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:57 schreef Webcrowler het volgende:
WHOEI!!!!
als ik nu weet waar die ligt, kan ik hem misschien gaan halen.... Het is toch tot vanavond een nutteloze zaterdag...
Heb ik er voor over! Wel tot op zekere hoogte, het moet wel een plaats/gehucht zijn wat ik ken, anders mag iemand anders hem halen...quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wie weet komt ie wel heeeel ver bij je vandaan te liggen. Dan wordt het wel een eindje rijden.![]()
Ook een slim idee, maar hij is al een keer in Haarlem geweest, en toen had ik dit topic nog niet gevonden...quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:48 schreef Ayaxola het volgende:
Haha, ik heb sowieso geen auto, mag het ook nog niet rijden op mijn 16e.
Maar ik heb lekker gewacht gewacht tot ie in de buurt was en ben em toen meteen gaan halen.
Als ik hem in mijn handen krijgt komt hij weer in de buurt te liggenquote:Op zaterdag 25 september 2004 10:53 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Ook een slim idee, maar hij is al een keer in Haarlem geweest, en toen had ik dit topic nog niet gevonden...
Ja, was niet zo moeilijk. Dat dorpje was maar 1 straatquote:Op zaterdag 25 september 2004 09:20 schreef Cavemania het volgende:
[..]
![]()
Had niet verwacht dat ie er zo snel weg zou zijn.. Kon je hem makkelijk vinden????
Dan ga ik hem wel halen jaquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:42 schreef Webcrowler het volgende:
Nog 5 posts en dan is hij vol!!!!
Enne Joeriii richting Haarlem he
Ik zal je voor wezen!!! hehe.... Jij moet tenslotten vanuit zandvoort komen met de fiets/brommer/trein!quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ga ik hem wel halen ja
autoquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:52 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Ik zal je voor wezen!!! hehe.... Jij moet tenslotten vanuit zandvoort komen met de fiets/brommer/trein!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |