De solo-cd van Frits Barend?quote:Op maandag 20 september 2004 23:33 schreef Mark het volgende:
En van welk album komt de zinsnede:
I'm a Jew, a lonely Jew/I can't be merry, 'cause I'm Hebrew
Klinkt wel zo, maar het is toch iets anders (wel "komisch")quote:Op maandag 20 september 2004 23:34 schreef belsen het volgende:
Klinkt als iets van Weird Al Yankovic...
Heeeeeeee Tong-ie! Moet je hier iets vaker langs komenquote:Op maandag 20 september 2004 23:33 schreef tong80 het volgende:
ff Doc groeten zie hem zo weinig.
Jazeker, het is de South Park kerst-CD "Mr Hankey's Christmas Classics"! Met onder andere "O Tannenbaum" door een meneer Adolf H.quote:Op maandag 20 september 2004 23:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wordt dat ook niet gebruikt in South Park?
quote:Op maandag 20 september 2004 23:34 schreef Mark het volgende:
Doc
Stone Rosesquote:Op maandag 20 september 2004 23:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik wilde er eigenlijk een rebus doorheen gooien (tijdje geleden alweer), maar ik ga zo slapen.
Een vluggertje dus:
wie o wie?
[afbeelding]
Ik had eerst alleen de naam van Ian Brown in m'n hoofd ...quote:Op maandag 20 september 2004 23:47 schreef bukgeit het volgende:
Stone Roses
Te makkelijk dusquote:Op maandag 20 september 2004 23:47 schreef bukgeit het volgende:
Stone Roses
Mooie spannende strijd gaat dat wordenquote:Op maandag 20 september 2004 23:47 schreef ranja het volgende:
Hm ik moet even om m'n punten denken geloof ik
Sack Blabbath +1quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En na veel krakende hersencellen: Jeff Mills (natuurlijk)
quote:was, in a way, the end of an era. It was one of the last of the way-sentimental huge hit pop records that projected a peculiarly kind of late-'50s/early-'60s melodrama, one in which it seemed the world was coming to an end not just for the singer, but for the whole world.
The song has been frequently covered since, usually by middle-of-the-road female singers, the roster of artists who've recorded it including Paul Anka, the Carpenters, Rosie Flores, Herman's Hermits, Judge Dread, Julie London, Brenda Lee, Loretta Lynn, Johnny Mathis, Nancy Sinatra, Bobby Vinton, and Lawrence Welk. It was also used in the soundtrack to a suicide scene in the movie Girl, Interrupted.
quote:, who hit the top of the pop charts with
in 1963 and sang on the Grand Ole Opry radio show for more than 40 years, died Sunday of cancer. She was 72.
geen idee eigenlijk maar het klinkt wel wat japans tochquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:39 schreef Gambolputty het volgende:
off topic: Aneka Japans![]()
Iddquote:Op dinsdag 21 september 2004 08:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Opgezocht en ik ken haar naam niet?
nee, die voelen zich nog wel fine.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:21 schreef belsen het volgende:
Is REM dood?
Dat is/zijn geen dame(s)quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:21 schreef belsen het volgende:
Is REM dood?
closequote:Op dinsdag 21 september 2004 11:17 schreef Mark het volgende:
Of Skate Davis?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:57 schreef Mark het volgende:
Schiet niet echt op zo
en dan klopt het helemaal.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:21 schreef Mark het volgende:
Of Skeeter Davis dan fonetisch
Zoek het nummer maar eens op, herken je vast wel.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:45 schreef Mark het volgende:
Nog NOOIT van gehoord
Die had ik ook opstaan, dus helemaal goed!quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:05 schreef Prep2Fight het volgende:
Aaah Sinnerman van 16horsepower Tenminste daar ken ik hem van...
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:39 schreef belsen het volgende:
Opossites attract door Paula Abdul en een of andere kat.
moet er iets Japans vertaald worden?quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:44 schreef ranja het volgende:
geen idee eigenlijk maar het klinkt wel wat japans toch
quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:04 schreef dolle_hond het volgende:
Een lijstje...
Dit klinkt erg plausibel.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:06 schreef ranja het volgende:
Ugly kid Joe - Cats in the cradle
Janet Jackson - Black cat
Ciska Peters - De zwarte kat
Adam and the ants - Puss 'n boots
Skik - De kat de eend de mens
Cure - Lovecats
Nymphs - 2 cats
Presidents of the usa - Kitty
Mud - The cat crept in
Primus - Tommy the cat
genoegquote:This,
, band creates high-energy punk-pop with catchy hooks and literate lyrics. Formed in 1987 by singer
, guitarist
, drummer
, and bassist
, the group recorded
with their friend
in 1992, which was released on Caroline Records. In 1994 the group released their "official" debut,
, on Priority.
was produced by another of the band's friends,
, and features a more streamlined, intense approach than the quirky, off-kilter
do.
followed in 1996. What makes
interesting (and different from many of the punk-pop bands out there) is the combination of
smooth, unhurried vocals and the furious lashings of
guitar — it creates a tension that makes the songs of this intelligent, underappreciated band all the more dramatic.
natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:15 schreef Doc het volgende:
deze had ik nog in m'n lijstje...
squeeze - cool for cats
Nee, bij Help! ik zoek een nummer/artiest zocht iemand een Japans nummer (Sukiyaki).quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
moet er iets Japans vertaald worden?
Ah, mijn favoriete vragen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:19 schreef ranja het volgende:
Welke band?
[..]
genoegzo
Ik heb ze ook opgezocht maar ik kende ze wel, omdat ik destijds de OOR nog wel eens las.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:46 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Meteen maar even opgezocht, maar zelfs met de volledige tekst had ik het nog niet geweten
en dat zeg je nou pasquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:08 schreef ranja het volgende:
Ik ga ze vanavond live aanschouwen
Dat wordt de 3e keer dan, in totaal.
Dat zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:08 schreef Z het volgende:
Dan zou het magnapop kunnen zijn...
Ja maar jij zou het sowieso moeten weten uit de jaartallen, een onofficieel debuut en 2 bekende producers...quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en dat zeg je nou pasnou ik net ff niet f5
ik ga ze donderdag bekijken
ik ben mbt muziek in de jaren 90 niet zo sterk in jaartallen. te weinig referenties denk ik. en producers hebben mij nooit zoveel gedaan.quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja maar jij zou het sowieso moeten weten uit de jaartallen, een onofficieel debuut en 2 bekende producers...
Ik zit met I Want To Pee in m'n hoofdquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:34 schreef ranja het volgende:
Welk album?
10. IWTP
Laat het gaanquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik zit met I Want To Pee in m'n hoofd
Variant 2 in de categorie " Hoe restaureer ik woorden"quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:34 schreef ranja het volgende:
Welk album?
1. M
2. D
3. ABWY
4. CS
5. TWTIFY
6. P
7. CR
8. Z
9. P
10. IWTP
11. TIOS
12. HTHTAM
13. LC
14. L
15. JA
Die mag jij gaan stellen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:46 schreef Neleos het volgende:
dat is macy gray, wat is de vraag?
Echt Niet?quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:22 schreef Berkery het volgende:
Ik ken het nummer niet (opgezocht).
Oke. Ik dacht al.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:29 schreef Berkery het volgende:
De bandnaam ken ik wel ja.
quote:Op woensdag 22 september 2004 00:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Stones - Going to a gogo<- tong
nee, maar zeker geen gekke gedachte........quote:Op woensdag 22 september 2004 00:12 schreef bukgeit het volgende:
Dat zal gokken worden. In een wak gelopen?
nee, met je vorige antwoord was je 'warmer'quote:Op woensdag 22 september 2004 00:16 schreef bukgeit het volgende:
Gewoon verzopen?
niet helemaal........quote:Op woensdag 22 september 2004 00:21 schreef bukgeit het volgende:
Je zult het mij niet euvel duiden dat ik niet weet wie het is. Onderkoeling?
quote:Op woensdag 22 september 2004 00:22 schreef Gambolputty het volgende:
sorry TSE...
quote:Op woensdag 22 september 2004 00:27 schreef Gambolputty het volgende:
Overkoeling!
Wat heeft iedereen ineens met dit nummerquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:52 schreef Neleos het volgende:
En het antwoord is :
The Velvet Underground - The Gift.
Ik heb zo mijn bronnen.......quote:Op woensdag 22 september 2004 00:47 schreef Mark het volgende:
Vuurwerk ongeluk? Aangezien je zo zeker bent dat hij de eerste dode was....
quote:Ik dacht wanneer ben je twee vrienden niet elke dag hoeven te zien
En wanneer ben je geen vrienden meer
Er staat een andere maan, een andere maan
Je had frank die kwam uit Schagen
En Erik uit Roermond of Curacao of utrecht, Suriname
Of wat hij die dag maar wou
En ik kwam uit een dorpje maar woonde midden in de stad
Alledrie echte Amsterdammers
Zonder dat een van ons een jeugdherinnering had...
quote:Op woensdag 22 september 2004 10:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Erik van Sauers?
Eigenlijk: Eric van Sauers, met een C dus.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:25 schreef Mark het volgende:
Zonder s aan het eind dacht ik
quote:anticipated the megamix boom of the mid-to-late '90s, assembling a seemingly endless series of dancefloor-friendly medleys of pop oldies. The brainchild of British producers
and
,
came out of nowhere in 1989 to top the UK charts with their debut single
![]()
Oke, oke. Ik reken onderkoeling wel goed dan. Ik had eigenlijk willen horen dat 'ie is doodgevroren (en drie dagen later ergens in een bos is gevonden) maar vooruit.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:22 schreef bukgeit het volgende:
Zoveel mogelijkheden om onderkoeld te raken heb je niet. D'arme drommel is mogelijk in een sneeuwstorm terechtgekomen.
Jive Bunny was al voldoende geweestquote:Op woensdag 22 september 2004 10:43 schreef ranja het volgende:
Jive Bunny's Swing the mood
Maar dat is op 14 januari gebeurd. Hoe weet jij zo zeker dat er 2 weken lang geen muzikanten zijn doodgegaan?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oke, oke. Ik reken onderkoeling wel goed dan. Ik had eigenlijk willen horen dat 'ie is doodgevroren (en drie dagen later ergens in een bos is gevonden) maar vooruit.
Jullie hadden gelijk, als je bevriest, raak je op zijn minst onderkoeld....![]()
BUKGEIT + 1
Aanagram van de plaattitel is een beetje lastigquote:Op woensdag 22 september 2004 10:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Kun je me toevallig ook de anagram van band en titel geven? Maak ik ook nog een kans.
Ja, maar het betrof Finse artiesten. Denk ikquote:Op woensdag 22 september 2004 11:07 schreef bukgeit het volgende:
Randy VanWarmer overleed 12 januari.
[afbeelding]
En die Noorse stumper werd op 14 januari gevonden, terijl hij al 3 dagen dood was. 14-3=11 januariquote:Op woensdag 22 september 2004 11:07 schreef bukgeit het volgende:
Randy VanWarmer overleed 12 januari.
[afbeelding]
welke band van dit decennium ben ik nou fan vanquote:Op woensdag 22 september 2004 12:12 schreef bukgeit het volgende:
Helaas ranja.
Nee hoor:quote:Op woensdag 22 september 2004 12:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En die Noorse stumper werd op 14 januari gevonden, terijl hij al 3 dagen dood was. 14-3=11 januari
Opgezocht en dat is goed.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:24 schreef bukgeit het volgende:
Is het Ladytron? Debuut heet toch 604?
overtuigend bluffen werkt dus ook al niet meerquote:Op woensdag 22 september 2004 13:58 schreef bukgeit het volgende:
Je brengt het als een vaststaand feit maar er klopt geen moer van
quote:Op woensdag 22 september 2004 13:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Biggie ongeveer een half jaar na 2pac toch?
Je hebt er je blauwe kleur mee verdiend.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
overtuigend bluffen werkt dus ook al niet meer
Zeker ook onderkoeld geraakt?quote:Op woensdag 22 september 2004 13:55 schreef bukgeit het volgende:
Wie overleed eerder, Tupac of Biggie? En hoeveel tijd zat er tussen?
Op vragen over de sollicitatieprocedure word ik geacht te antwoorden:quote:Op woensdag 22 september 2004 14:03 schreef bukgeit het volgende:
Je hebt er je blauwe kleur mee verdiend.
bukgeit +1quote:Op woensdag 22 september 2004 14:14 schreef bukgeit het volgende:
Op basis van die laatste twee: een songtitel met het cijfer 1 erin?
Bukgeit +1quote:Op woensdag 22 september 2004 13:24 schreef bukgeit het volgende:
Is het Ladytron? Debuut heet toch 604?
bigshadow +1quote:Op woensdag 22 september 2004 15:05 schreef bigshadow het volgende:
Natascha Beddingfield?
Nee, dit is een bandje wat dit jaar hun debuut heeft uitgebracht. Afkomstig uit England btw.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:26 schreef againstthegrain het volgende:
The Thrills?
idd, geweldig debuut btwquote:Op woensdag 22 september 2004 15:45 schreef bartrid het volgende:
razorlight
quote:Op woensdag 22 september 2004 16:04 schreef bartrid het volgende:
welk nummer?
You lied, you faked
You cheated, you changed the stakes
Magnet toss that pie in the sky
Unrehearsed, let the bubbles burst
quote:Op woensdag 22 september 2004 12:35 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee hoor:
The surviving members of the Norwegian black metal band WINDIR have issued a statement confirming reports that vocalist Terje "Valfar" Bakken was found dead on Saturday, January 17.
"Terje left his home Wednesday [January 14], when he did not return his family got worried and contacted the police. Saturday [January 17] our greatest fear was confirmed.
Iemand een eerdere 2004-popdode dan Randy VanWarmer?quote:Op woensdag 22 september 2004 16:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]oke, oke, oke, ik geef het op...........
..................mannen!![]()
Ja, dusquote:Op woensdag 22 september 2004 18:45 schreef Mark het volgende:
Daarvoor dus lid van een band?
Ja die zou veel ouder moeten zijn.quote:Op woensdag 22 september 2004 18:50 schreef Mark het volgende:
Gokje op Joan Jett (of is die ouder?)
Ach ja, ik zie het.quote:Op woensdag 22 september 2004 18:51 schreef Mark het volgende:
Die zat toch niet in een band?
Die is goed.quote:Op woensdag 22 september 2004 18:50 schreef Mark het volgende:
Gokje op Joan Jett (of is die ouder?)
Ik zou zweren dat die bijna zo oud is als Debbyquote:Op woensdag 22 september 2004 18:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Die is goed.
quote:Born
Joan Larkin on Sep 22, 1960 in Philadelphia, PA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |