Ik ben blij dat ik jouw kont kan schoppen in discussies, ja.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:21 schreef Harry_Sack het volgende:
je bent echt blij dat je weer terug bent he?
En hij ziet er nog jong uit, ondanks het feit dat hij 72 is!quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:21 schreef pberends het volgende:
Ja, Rummy zuigt inderdaad. Maar hij is wel grappig, dat is het belangrijkste in de politiek.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En hij ziet er nog jong uit, ondanks het feit dat hij 72 is!
Ik denk niet dat je dat bedoelde.quote:
Familie van DrWolffenstein?quote:
Kom maar op, ik ken een heel leger gecultiveerde en gedresseerde muzelmannenquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jouw kont kan schoppen in discussies, ja.
Ze kunnen toch niet op tegen mijn pork-cannon. Tegen de een gebruik je knoflook, tegen de ander varkensvlees.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Kom maar op, ik ken een heel leger gecultiveerde en gedresseerde muzelmannen![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
TimmyAsd modereerd dus naar zijn eigen politieke voorkeur.
Hij lijkt een beetje op jou, alleen dan met baard en zonder uil-achtige ogen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
Die afbeelding.
Ach en wee, kommer en kwel. (Of iets in die richting.)quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nou ja, ik lijk er momenteel ook wel een beetje op. Scheerapparaat is kapot
Ik gebruik bier, tomaten en witbrood. Alledrie worden inmiddels geconsumeerdquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ze kunnen toch niet op tegen mijn pork-cannon. Tegen de een gebruik je knoflook, tegen de ander varkensvlees.
Je bakt gewoon niets vd Nederlandse taal. Zelfs met 1 uur slaap maak ik niet zulke fouten.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik weet ook al niet waar die taalfouten vandaan komen. Ik zal wel te weinig slapen.
Zo ook Aisha door de pedo"profeet" met temporaalkwab-epilepsie.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Alledrie worden inmiddels geconsumeerd
Duidelijkquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Sidekick izzz een razzzist
Szzzzidekick is echt raszzzzist joh. Ik zzzzzzweer het je, hij dzzzurft niet met zzzzzijn 1m60 dit in mijn gezzzzicht te zeggen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Sidekick izzz een razzzist
http://images.google.nl/i(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat bedoelde.
Bron?quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
1m60
Bron is moslimmonitor, maar die moest offline door een mod van Fok.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bron?
Dat zegt wel wat over VVD kiezers, ze zijn nu vast allemaal als de dood dat de VVD links wordt ofzoquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:04 schreef pberends het volgende:
Aanhang voor Wilders blijft groeien
Ik voorspelde het precies, de VVD gaat flink verliezen met Wilders uit de partij.
Linkse peiling, niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:04 schreef pberends het volgende:
Aanhang voor Wilders blijft groeien
Ik voorspelde het precies, de VVD gaat flink verliezen met Wilders uit de partij.
Veel mensen worden gewoon gedwongen om op Wilders te stemmen omdat de linkse partijen zo islamofiel zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat over VVD kiezers, ze zijn nu vast allemaal als de dood dat de VVD links wordt ofzo![]()
door wie worden ze gedwongen?quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Veel mensen worden gewoon gedwongen om op Wilders te stemmen omdat de linkse partijen zo islamofiel zijn.
Door de linkse partijen die geen realistische standpunten innemen als het aankomt op islam en immigratie. Ik ga niet op een partij stemmen die de grenzen wagenwijd wil openzetten voor mohammedanen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
door wie worden ze gedwongen?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:18 schreef RichardQuest het volgende:
Dat haar!![]()
![]()
Welke haat? Ik lust elke vorm van haat rauwquote:Die haat!![]()
![]()
riiiiiiiightquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Door de linkse partijen die geen realistische standpunten innemen als het aankomt op islam en immigratie. Ik ga niet op een partij stemmen die de grenzen wagenwijd wil openzetten voor mohammedanen.
Dat is zooooooo vanmiddag (quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is het MrBrown? Is het DrWolffenstein?
Nee, het is Monitorman!
[afbeelding]
Nee, leeeeeeeeft.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
riiiiiiiight
In Amerika weten ze tenminste wat PR is, als Henk Kamp echt slim was, liep hij gewoon constant in zo'n pilotenpak.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:09 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zie Balkieboy en Kamp al voor me in zo'n pilotenjack![]()
![]()
Big deal is dat 80% van de VVD-stemmers en aanhang gewoon vrij rechts is. Ik snap van Aartsen echt niet. Hij wil het laatste aantal zetels ooit gaan behalen voor de VVD? Vage mafkees.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat over VVD kiezers, ze zijn nu vast allemaal als de dood dat de VVD links wordt ofzo![]()
Waarom leren ze niet gewoon de grondbeginselen van de politiek op school en stellen ze stemmen tot een plicht..![]()
zeker weten, dan kan ook hij onderhandelen met de VVD fractiequote:Op dinsdag 14 september 2004 20:37 schreef pberends het volgende:
[..]
In Amerika weten ze tenminste wat PR is, als Henk Kamp echt slim was, liep hij gewoon constant in zo'n pilotenpak.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:37 schreef pberends het volgende:
[..]
In Amerika weten ze tenminste wat PR is, als Henk Kamp echt slim was, liep hij gewoon constant in zo'n pilotenpak.
Misschien is het een onderdeel van zijn geheime strategie het aantal VVD-zetels zo ver naar beneden te krijgen dat een fusie met D66 onafwendbaar is, waardoor hij zijn ware linkse gezicht kan laten zien. :squote:Op dinsdag 14 september 2004 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Big deal is dat 80% van de VVD-stemmers en aanhang gewoon vrij rechts is. Ik snap van Aartsen echt niet. Hij wil het laatste aantal zetels ooit gaan behalen voor de VVD? Vage mafkees.
Jij zorgt eigenhandig voor dat hogere gemiddelde, atheistje.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:03 schreef RichardQuest het volgende:
Ahh, nou zie ik de bekeringsdrang van Dora naar het atheïsme. Atheïsten zijn meer dan gemiddeld gay.
Oeh.. waar heb ik dit nu toch weer aan te dankenquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:kLowJow
.
Lekkere atheist van me.
Dude, ken je maatschappijleer? Dat is een knap staaltje Pvda-indoctorinatie.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waarom leren ze niet gewoon de grondbeginselen van de politiek op school en stellen ze stemmen tot een plicht..![]()
Tot in den dood. Blauw Wit Rood!quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
Pak de zandzakken, laad de geweren!
quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij zorgt eigenhandig voor dat hogere gemiddelde, atheistje.
Nieuw woordje geleerd tijdens je studie psychologie, op de NTI?quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
RQ is prikkelbaar de laatste tijd. Heeft hij soms PMS?
Aan het feit dat je geen mohammedaan bent geworden. Mensen die niet voor het mohammedanisme kiezen mogen er wel verbaal voor beloond worden, vind ik.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oeh.. waar heb ik dit nu toch weer aan te danken
Nieuw voer voor een nieuwe reclame:quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nieuw woordje geleerd tijdens je studie psychologie, op de NTI?
Nieuwe woordje. We hebben het wel over Meki, he.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Nieuw voer voor een nieuwe reclame:
Dora: "Mo-ha-med-dis-me"
Meki: "Nieuw woordje geleerd op je studie Islam, vieze keppelkop!?"
Meki : "Heb jij daar Tijd voor dan, Christen Fundamentalist?"quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Nieuw voer voor een nieuwe reclame:
Dora: "Mo-ha-med-dis-me"
Meki: "Nieuw woordje geleerd op je studie Islam, vieze keppelkop!?"
quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Meki : "Heb jij daar Tijd voor dan, Christen Fundamentalist?"
Dora: "Dat is het mooie van zo'n studie, zelf je tempo bepalen. Achterlijke muzelman"
Dokter: "Ik heb een nieuw woortje geleert."quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dora: "Dat is het mooie van zo'n studie, zelf je tempo bepalen. Achterlijke muzelman"
Een cursus Nederlands met TNT.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:48 schreef pberends het volgende:
Meki: "Zzzzzo nieuwe woordje geleert, kaazzzzkopf!?"
Dora: "Probeer jij anders eens een cursus Nederlands van het NTI, analfabete terrorist."
Nou... dankje.. geloof ikquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Aan het feit dat je geen mohammedaan bent geworden. Mensen die niet voor het mohammedanisme kiezen mogen er wel verbaal voor beloond worden, vind ik.
Dit is mijn mental image bij het woord fundamentalist:quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze zingen:quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dit is mijn mental image bij het woord fundamentalist:
[afbeelding].
En dit vindt Google ervan:quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dit is mijn mental image bij het woord fundamentalist:
[afbeelding].
KB is weer eens bezigquote:Nee, maar ik ben dan ook niet geboren uit een moeder die zoveel mannen heeft gehad dat je niet meer weet wie je echte vader is, zoals jij dat wel bent.
Wo?quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
KB is weer eens bezig
Je weet wel; Kirmizi -"er zijn geen Armeniërs vermoord"- Beyaz.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wo?
Volgens mij gaat 'ie dadelijk vertellen dat 'ie elke dag braaf z'n psalmen uit de bijbel leest.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:54 schreef pberends het volgende:
tering wat doe lee towers bij het elfde uur van andries knevel
Dat is Nederlands én Duits. Welke taal kun je wel begrijpen?quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je weet wel; Kirmizi -"er zijn geen Armeniërs vermoord"- Beyaz.
Wo = waar.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je weet wel; Kirmizi -"er zijn geen Armeniërs vermoord"- Beyaz.
Talen zijn des duivels oorkussen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat is Nederlands én Duits. Welke taal kun je wel begrijpen?
Mjah... hij heeft dan ook wel een fijne sparringspartner gevondenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
Feedback C&H <---------
quote:VVD: preventief fouilleren op luchthavens
De VVD wil dat de politie en marechaussee mensen preventief kunnen fouilleren op luchthavens.
Risicogebieden
De VVD wil dat alle luchthavens worden aangewezen tot permanente risicogebieden. Dan is preventief kunnen fouilleren op het gehele luchtvaartterrein toegestaan zonder eerst de officier van justitie om toestemming te vragen.
Het Tweede-Kamerlid Griffith wil het VVD-voorstel inbrengen in het debat dat de Kamer nog moet voeren over de terrorismebrief die minister Donner van Justitie vrijdag uitbracht. Het gaat volgens haar niet om kritiek op de brief, maar om een constructieve bijdrage.
Havens
Mocht Donner er overigens geen oren naar hebben, dan houdt zij een initiatiefwetsvoorstel achter de hand. Griffith wil verder de mogelijkheid openhouden om ook buitenhavens voor de scheepvaart en belangrijke treinstations tot permanente risicogebieden te verklaren. Zij benadrukt dat het haar niet gaat om iedereen maar te kunnen fouilleren, maar om tijd te winnen als er aanleiding bestaat de controles verscherpen.
Terughoudender
Griffith kan op steun rekenen van het CDA. Het Kamerlid Van Fessem kan zich "wel iets voorstellen bij het idee van de VVD''. D66-fractievoorzitter Dittrich is een stuk terughoudender. Hij vindt de wens van de liberalen een beetje te veel van het goede.
Als ze echt lef hadden: Moslimuitziende mensen op luchthavens controleren. De kans dat dat terroristen zijn is 100 keer hoger dan iemand met boerenklompen. Dat is gewoon de waarheid.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:31 schreef sizzler het volgende:
Jongens, geen banden van Al-Quaida of telefoonboekjes met de beste shoarmazaken meer in je rugzak als je op schiphol bent:
[..]
Ja, misschien moeten ze ook eens wat meer aan 'racial profiling' doenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Als ze echt lef hadden: Moslimuitziende mensen op luchthavens controleren. De kans dat dat terroristen zijn is 100 keer hoger dan iemand met boerenklompen. Dat is gewoon de waarheid.
Al die accenten klinken als één natte pot.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je herkend de Nederlandse accenten toch wel?
Effientie-winst.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:50 schreef RichardQuest het volgende:
Het zijn ook voor 99% mannen...
hmm.
grotendeels welquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Laat die VVD lekker optiefen met haar preventief fouilleren. Achterlijke partij.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:31 schreef sizzler het volgende:
Jongens, geen banden van Al-Quaida of telefoonboekjes met de beste shoarmazaken meer in je rugzak als je op schiphol bent:
[..]
ALS er toch gefouilleerd wordt, heb ik er geen bezwaar tegen als vrouwen niet worden gefouilleerd maar mannen wel. Nu nog kijken of mohammedanen er bezwaar tegen hebben als zij wel worden gefouilleerd en atheisten niet.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:50 schreef RichardQuest het volgende:
Het zijn ook voor 99% mannen...
quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:02 schreef du_ke het volgende:
Snap het liberale aspect van het preventief fouilleren ook nog niet echt.
Een burqa fouilleren kost een halve week.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
ALS er toch gefouilleerd wordt, heb ik er geen bezwaar tegen als vrouwen niet worden gefouilleerd maar mannen wel. Nu nog kijken of mohammedanen er bezwaar tegen hebben als zij wel worden gefouilleerd en atheisten niet.
Moet je de fouilleurs (is dat een woord?) maar neuskapjes geven om te voorkomen dat ze flauwvallen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:05 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Een burqa fouilleren kost een halve week.
VVD'ers zijn nog gevoeliger voor dit soort opmerkingen dan mohammedanenquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
[afbeelding]
No offense uiteraard, niet alle VVD'ers zijn nazi's (0,1 procent of zo wel).
gelukkig komen die hier nietquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
VVD'ers zijn nog gevoeliger voor dit soort opmerkingen dan mohammedanen.
Ik was eigenlijk bang voor sizzler. Die maakte zich een tijdje geleden nog druk omdat ik impliceerde dat moderators nazi's zouden zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:08 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
gelukkig komen die hier niet
Is Oussama Cherribi een mohammedaan?quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:08 schreef du_ke het volgende:.
Maar ach de VVD bestaat momenteel inderdaad uit een interessante melange van types.
Nóg niet.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:09 schreef RichardQuest het volgende:
Kun je aan de buitenkant zien of iemand moslim is dan?
Dan hebben ze een stip op hun kop.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:09 schreef RichardQuest het volgende:
Dat komt nog.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:09 schreef RichardQuest het volgende:
Mensen met een Arabisch uiterlijk dan. Zou jij er bezwaar tegen hebben (als vrijwel ALLE terroristen vh mannelijk geslacht zijn) als vrouwen niet feougilleerd werden en mannen wel?quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:09 schreef RichardQuest het volgende:
Vrouwelijke mohammedanen, maar die worden toch niet gecontroleerd.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nóg niet.
Ja. Zo sla je de plank totaal mis, ik hoop dat je de uitleg zelf in kunt koppen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Mensen met een Arabisch uiterlijk dan. Zou jij er bezwaar tegen hebben (als vrijwel ALLE terroristen vh mannelijk geslacht zijn) als vrouwen niet feougilleerd werden en mannen wel?
tss, kun je dat niet eens hardop zeggenquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk bang voor sizzler. Die maakte zich een tijdje geleden nog druk omdat ik impliceerde dat moderators nazi's zouden zijn.
Nee, vertel eens. Op dit moment is helder denken een beetje moeilijk voor me.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja. Zo sla je de plank totaal mis, ik hoop dat je de uitleg zelf in kunt koppen.
Stom. De ervaring leert dat ook zij een gevaar kunnen vormen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vrouwelijke mohammedanen, maar die worden toch niet gecontroleerd.
Mijn collega's zijn ongeveer voor de helft allochtone vrouwen, daarvan de helft is moslima. Hoofddoekjes zijn verboden. Hoe kan ik in 1 oogopslag zien wie moslima is?quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vrouwelijke mohammedanen, maar die worden toch niet gecontroleerd.
ik ben al jarig geweestquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze zingen:
"Meki is jarig, hoera, hoera"
quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, vertel eens. Op dit moment is helder denken een beetje moeilijk voor me.
Dan hebben de terroristen een veel kleiner reservoir waaruit ze kunnen putten. Hoeveel mohammedanen met een Europees uiterlijk zijn er? En hoeveel met een Arabisch uiterlijk?quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]De terroristen worden op een vreemde manier ineens moslima's met een Europeïde uiterlijk
.
Ja. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dan hebben de terroristen een veel kleiner reservoir waaruit ze kunnen putten. Hoeveel mohammedanen met een Europees uiterlijk zijn er? En hoeveel met een Arabisch uiterlijk?
Dank je wel.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik ben trouwens niet voor discriminatie van Arabieren op vliegvelden, ik vond RQ alleen een beetje hypocriet overkomen.
Nah, vertel eens even. Aangezien lang niet alle mohammedanen terroristen zijn, wordt het voor wervers een stuk lastiger om mohammedanen met een Europees uiterlijk te vinden die bereid zijn om terroristische aanslagen te plegen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja. Je hebt helemaal gelijk. Slaap lekker.
Het is trouwens herkent.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
quote:Ik kan je garanderen dat moslimkinderen niet in hun eigen poep rondwroeten, laat staan ervan eten.
Wel handig dat ik weer adminrechten heb atm.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nighth4wk. Lekken uit crewfora. Permban.
oeeeeeee. Modereer mij eens schatje.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:03 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Wel handig dat ik weer adminrechten heb atm.
Het werkt alleen spontaan.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
oeeeeeee. Modereer mij eens schatje.
Sinds mensen zich willen afzetten tegen de pvda-indoctorinatie op school bij maatschappijleer?quote:Op woensdag 15 september 2004 07:49 schreef Ype het volgende:
Whahahahahahahaha, die standpunten van Wilders.
O, mijn neukende god, wat een supertriest geval is het toch.
Ik kots serieus op zijn mongolide"tien-puntenplan"
(de naam alleen al).
Wat een meest debiel populisme en wat een pakkende zin weer, dat hij vooral populair is onder het LPF-volk, ja logisch, dat is het superdebiele paupervolk, dat gewoon aversief reageert op woorden als allochtoon e.d.
Echt, waar is het toch misgegaan met Nederland dat dit soort randdebielen meer dan 1 stem halen?
Ik heb gisteren onder het genot van een biertje (of veel) even voor mezelf besloten dat ik de reacties op de NSDFP niet meer zou lezen en ik heb nu al gezondigd.quote:Op woensdag 15 september 2004 07:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Sinds mensen zich willen afzetten tegen de pvda-indoctorinatie op school bij maatschappijleer?Salonsocialisten.
Salonsocialisme vind ik persoonlijk om te kotsen.quote:Op woensdag 15 september 2004 07:54 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb gisteren onder het genot van een biertje (of veel) even voor mezelf besloten dat ik de reacties op de NSDFP niet meer zou lezen en ik heb nu al gezondigd.
Trouwens, salonsocialisme is okay.
Alles wat links is, is per definitie okay.
Zoals met alle IQ tests zal het wel 100 zijn.quote:Op woensdag 15 september 2004 08:00 schreef Ype het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat het gemiddelde IQ is van Wilders-stemmers (of ex-PF-stemmers). Ik gok het op 85.
Okay, ik ging te ver.quote:Op woensdag 15 september 2004 07:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Salonsocialisme vind ik persoonlijk om te kotsen.
En ja, ik bén links.
Ik vind alleen de Pvda salonsocialistisch bezig. :')quote:Op woensdag 15 september 2004 08:02 schreef Ype het volgende:
[..]
Okay, ik ging te ver. :')
Salonsocialisme is inderdaad hypocriet. Alleen ik word een beetje zwaar geïrriteerd van al die mongooltjes die alles wat links is meteen met hun andere hersencel verbinden tot salonsocialisme.
Nee, dit moet dom volk zijn, alleen al omdat ik het zo zeg en vind, en ik ben superieur, want mijn persoonlijke cultuur is dat.quote:Op woensdag 15 september 2004 08:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zoals met alle IQ tests zal het wel 100 zijn.
Daarom stem ik dan ook geen PvdA(llochtonen blablabla).quote:Op woensdag 15 september 2004 08:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik vind alleen de Pvda salonsocialistisch bezig.
Overigens, leuk woord voor Scrabble.
Ik las je sig net even als:quote:Op woensdag 15 september 2004 08:05 schreef Ype het volgende:
[..]
Daarom zou ik geen Pvda stemmen.quote:Op woensdag 15 september 2004 08:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Daarom stem ik dan ook geen PvdA(llochtonen blablabla).
Ik heb helemaal geen kloon.quote:Op woensdag 15 september 2004 08:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik las je sig net even als:
"Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische kloon"
NSDFP.quote:Op woensdag 15 september 2004 08:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
NSD? Que?
Ik haat hem niet, ik hou van hem zoals ik van ieder mensch houd.quote:Op woensdag 15 september 2004 08:21 schreef RichardQuest het volgende:
Je hoeft Wilders helemaal niet te haten Iep, binnen nu en 2007 is zijn aanhang geïmplodeerd.
http://www.volkskrant.nl/denhaag/1095142094341.htmlquote:Noorwegen ziet af van koop kanonnen
Van onze verslaggever Theo Koele
DEN HAAG - Het ministerie van Defensie kampt met een financiële strop van waarschijnlijk meer dan 100 miljoen euro, doordat Noorwegen afziet van de aanschaf van zwaar geschut.
Pogingen om zogeheten pantserhouwitsers te slijten aan de Noren zijn op niets uitgelopen, bevestigde een woordvoerster van het ministerie dinsdagavond. 'Dit slaat een enorm gat in de bezuinigingsplannen', aldus het PvdA-Kamerlid Timmermans, die van minister Kamp van Defensie exact wil weten wat de financiële gevolgen zijn. In ruil voor de kanonnen zou Nederland van Noorwegen de beschikking krijgen over precisiemunitie. 'Daar zal nu betaald voor moeten worden.'
Het tweede kabinet-Kok had besloten pantserhouwitsers ter waarde van 422 miljoen euro voor de landmacht aan te schaffen in Duitsland. Het huidige kabinet besloot, in het kader van een bezuinigingsoperatie zonder weerga, slechts 39 van de bestelde 57 vuurmonden af te nemen. Eind vorig jaar werd met Noorwegen een akkoord gesloten, waarbij dat land zich verplichtte achttien exemplaren af te nemen. Vanuit Oslo kwam vorige week het bericht dat er geen belangstelling meer is.
De order die Nederland in Duitsland plaatste, was van meet af aan omstreden. De houwitsers zijn dermate zwaar dat ze slechts door grote transportvliegtuigen of per schip vervoerd kunnen worden. Nederland beschikt over onvoldoende transportmiddelen. De kanonnen passen evenmin in het arsenaal van de krijgsmacht-nieuwe-stijl die minister Kamp voor ogen staat: snel inzetbare eenheden met lichte bewapening die ver van huis kunnen optreden. Kamerlid Timmermans: 'De houwitsers zijn eigenlijk wapens uit de tijd van de Koude Oorlog.'
In de ingrijpende bezuinigingsplannen die Defensie vorig jaar presenteerde, was een akkoord met de Noren ingecalculeerd. Het is onduidelijk hoe het ministerie de tegenvaller denkt op te vangen. Minister Kamp heeft de Kamer een en andermaal duidelijk gemaakt dat er geen rek meer zit in zijn budget
Nee joh, onze regering heeft allang de nodige maatregelen genomen om voor miljoenen en miljoenen aan broodnodige kunst in Den Haag neer te gooien, want zeg nou zelf, het is enorm moeilijk om te regeren met enkel goedkope kunst om naar te kijken.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:11 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/denhaag/1095142094341.html
dure versiering voor het Binnenhof zo
Precies, dommme mensen mogen niet stemmen. Afvoeren en weg ermee.quote:Op woensdag 15 september 2004 08:00 schreef Ype het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat het gemiddelde IQ is van Wilders-stemmers (of ex-PF-stemmers). Ik gok het op 85.
Ik zou gaan voor een cursusje die je moet volgen alvorens te mogen stemmen, zodat je niet stemt op gebral (althans, minder snel). Op die manier stemt de simpele mens vanzelf minder snel.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:26 schreef Flumina het volgende:
[..]
Precies, dommme mensen mogen niet stemmen. Afvoeren en weg ermee.
eindelijk ..quote:Op woensdag 15 september 2004 09:08 schreef Ype het volgende:
En na dik twee maanden is het zover.
Mijn eerste verstandskies is volledig door.
Stemm'n? Dat doe je tog met 'n gitoar?quote:Op woensdag 15 september 2004 09:30 schreef zakjapannertje het volgende:
al ze al weten hoe en waar ze moeten stemmen
De kies is door, het verstand laat nog even op zich wachten.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:32 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
eindelijk ..![]()
En zijn niet-stemmers dan misschien ultra-slim?quote:Op woensdag 15 september 2004 09:28 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een cursusje die je moet volgen alvorens te mogen stemmen, zodat je niet stemt op gebral (althans, minder snel). Op die manier stemt de simpele mens vanzelf minder snel.
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:38 schreef Flumina het volgende:
[..]
En zijn niet-stemmers dan misschien ultra-slim?
Ik stem voor.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:40 schreef Monidique het volgende:
Ik vind dat alleen ik mag stemmen. Yo.
http://www.hbvl.be/nieuws/buitenland/default.aspquote:15/09 Rumsfeld denkt dat journalisten op voorhand van aanslagen weten
De Amerikaanse minister van Defensie, Donald Rumsfeld, heeft woensdag journalisten ervan beschuldigd op voorhand te weten waar er terroristische acties zullen plaatsvinden in Irak.
Rumsfeld had het voornamelijk gemunt op journalisten van de Arabische nieuwszender Al-Jazeera. Rumsfeld zei dat Al-jazeera een beetje teveel aanwezig is op het terrein op het goeie moment. Hij vindt het treffend dat er geregeld minimum één journalist aanwezig is om foto's te nemen.
Volgens Rumsfeld is dit dikwijls toeval, maar is het ook zo dat terroristen soms aan de journalisten zeggen waar en wat ze zullen doen. Begin augustus hebben de Iraakse autoriteiten beslist om het kantoor van Al-Jazeera in Bagdad voor een maand te sluiten.
wat ga je dan stemmenquote:Op woensdag 15 september 2004 08:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daarom zou ik geen Pvda stemmen.
Wat stem jij eigenlijk?quote:Op woensdag 15 september 2004 10:13 schreef Meki het volgende:
[..]
wat ga je dan stemmen
Ik ben Tegen Turkije in EUquote:Op woensdag 15 september 2004 10:14 schreef Ype het volgende:
[..]
Wat stem jij eigenlijk?
Waarom ben je tegen Turkije in de EU?quote:Op woensdag 15 september 2004 10:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben Tegen Turkije in EU![]()
dus ik denk Wilders of SP![]()
![]()
echt waarquote:Op woensdag 15 september 2004 10:21 schreef RichardQuest het volgende:
Vandaag is de dag dat D'66 opgericht werd.
Dus.
Anders zijn me buren allemaal Turkenquote:Op woensdag 15 september 2004 10:21 schreef Ype het volgende:
[..]
Waarom ben je tegen Turkije in de EU?
http://www.d66.nl/(1966%20-%201970)%20De%20pioniersfasequote:Op woensdag 15 september 2004 10:21 schreef Meki het volgende:
[..]
echt waar
Ik haat D66quote:Op woensdag 15 september 2004 10:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
http://www.d66.nl/(1966%20-%201970)%20De%20pioniersfase
Dude, je woont in Osdorp. Je buren zijn al allemaal Turken.quote:Op woensdag 15 september 2004 10:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Anders zijn me buren allemaal Turken![]()
echt waar
Mij Buurman is een Turk en hij is 39 jaar geen werk en heeft uitkering![]()
Neeh nu nietquote:Op woensdag 15 september 2004 10:36 schreef Ype het volgende:
[..]
Dude, je woont in Osdorp. Je buren zijn al allemaal Turken.
Neeh , Nederlandse Turken zijn Goedquote:Op woensdag 15 september 2004 10:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Omdat er dan meer Turken komen?
en Marokkanen danquote:Op woensdag 15 september 2004 10:44 schreef RichardQuest het volgende:
Meer Turken in Nederland! Turken zijn goed! Turkije isch goed!
PTW zit bij Conquests-editie inbegrepen, dus dat is geen probleem, maar bij het PBEM wat wij nu spelen zal je moeten wachten totdat iemand geen zin meer in het spel heeft en dan kan jij het evt. overnemen, anders zal het niet gaanquote:Op woensdag 15 september 2004 10:43 schreef RichardQuest het volgende:
CIVILIZATION.III.CONQUESTS-DEViANCE(4).torrent is nou op 45%, kan ik daar ook mee met jullie spel doen of moet het per se Play The World zijn?
quote:Het ministerie heeft ernstig gefaald bij de geluidsisolatie rond Schiphol. De
kosten zijn enorm gestegen en de uitvoering was op belangrijke onderdelen
ondoelmatig en onrechtmatig. Staatssecretaris Schultz (Verkeer) lijkt geen grip
te hebben op haar broddelende ministerie. Na de HSL-Zuid en de Betuwelijn is dit
het derde grote project in rij waar de politiek verantwoordelijken op het
ministerie van Verkeer ernstig tekort hebben geschoten.
Het ministerie heeft jarenlang een potje gemaakt van de geluidsisolatie. Het
rapport van de Rekenkamer dat vandaag verscheen, schetst een ontluisterend
beeld: slechte kostenramingen, financieel wanbeheer en gebrek aan controle. De
Rekenkamer legt de verantwoordelijkheid hiervoor grotendeels bij de
achtereenvolgende bewindslieden op Verkeer. Ook staatssecretaris Schultz wordt
niet vrijgepleit. De Rekenkamer constateerde slechts op één onderdeel, het
financieel beheer, verbeteringen. Bij de projectaansturing en uitvoering zijn
over de gehele onderzochte periode grote fouten begaan. De vraag is nu: heeft
Schultz vanaf het moment van haar aantreden, ruim twee jaar geleden, voldoende
gedaan om greep op de chaos te krijgen. Voorlopig heeft ze de schijn tegen. Ook
KLM en Schiphol verwijten Schultz dat onder haar bewind de uitvoering niet is
verbeterd en er onvoldoende is ingegrepen.
De vraag is ook wie de miljoenen aan kostenoverschrijdingen zal gaan betalen. In
principe moet gelden: Wie fouten maakt, die betaalt. Als dit ten koste zal gaan
van de staatskas zal het een fors gat slaan in de toch al krappe begroting.
Reden te meer om de vraag naar de politieke verantwoordelijkheid te stellen.
GroenLinks wil op korte termijn een debat over het rapport. Voor GroenLinks
staat één uitkomst van het debat al vast: de gedupeerde bewoners, die jarenlang
last hadden van het broddelwerk, mogen niet langer de dupe worden. Alle
toezeggingen aan bewoners moeten onverkort nagekomen worden.
Marokko past meer bij een Afrikaanse unie.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Mag Marokko bij EU komen
Je wekt de illusie van het stellen van een vraag, doch mis ik de essentie van een vraagstelling op literair niveau.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Mag Marokko bij EU komen
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:02 schreef Ype het volgende:
[..]
Je wekt de illusie van het stellen van een vraag, doch mis ik de essentie van een vraagstelling op literair niveau.
oow jahquote:Op woensdag 15 september 2004 11:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Marokko past meer bij een Afrikaanse unie.
Duyvendakquote:Op woensdag 15 september 2004 10:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Schiphol Heeft geluidsoverlast nodig
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:02 schreef Ype het volgende:
[..]
Je wekt de illusie van het stellen van een vraag, doch mis ik de essentie van een vraagstelling op literair niveau.
Ik hoop dat je weet dat Nederland Europees is en Marokko Afrikaans.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah
Mag Nederland bij Afika horen
oow dat was ik vergetenquote:Op woensdag 15 september 2004 11:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat Nederland Europees is en Marokko Afrikaans.
Jah Marokko ligt ook aan Spanje ( Ceuta , Mellila )quote:Op woensdag 15 september 2004 11:13 schreef Ype het volgende:
Marokko is helemaal niet Afrikaans. Dat is een groot complot dat opgezet is door de grootmeesters van de gecorrupteerde, overheersende en achtergestelde Westerse cultuur.
Tuurlijk kerel, eerst ligt het aan Nederland, nu ligt het weer aan Spanje he? Het ligt ook nooit aan Marokko zelf. Want neeeeeeeeeee, Marokko is zooooooooo perfect.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah Marokko ligt ook aan Spanje ( Ceuta , Mellila )![]()
Marokko heeft Strandquote:Op woensdag 15 september 2004 11:17 schreef Ype het volgende:
[..]
Tuurlijk kerel, eerst ligt het aan Nederland, nu ligt het weer aan Spanje he? Het ligt ook nooit aan Marokko zelf. Want neeeeeeeeeee, Marokko is zooooooooo perfect.
Eigen verantwoordelijkheid anyone?
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:18 schreef du_ke het volgende:!
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:17 schreef Ype het volgende:
[..]
Tuurlijk kerel, eerst ligt het aan Nederland, nu ligt het weer aan Spanje he? Het ligt ook nooit aan Marokko zelf. Want neeeeeeeeeee, Marokko is zooooooooo perfect.
Eigen verantwoordelijkheid anyone?
Check, and mate.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokko heeft is Strand
zuiden welquote:Op woensdag 15 september 2004 11:22 schreef Ype het volgende:
[..]
Check, and mate.
Dora has left the building.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:35 schreef Ype het volgende:
Kutatheïst.
Omdat ik degraderend DNA heb.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar waarom moet je nu weer sterfelijk zijn?
Of zoals DrWolffensteijn tegen zoveel mogelijk mensen zou zeggen: "van mij mogen ze zoveel moslims afknallen als ze zelf willen".quote:Op woensdag 15 september 2004 11:51 schreef George-Butters het volgende:
Dora is dodelijk voor de SC
Ik geloof het niet. Maar hartelijk dank.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:01 schreef RichardQuest het volgende:
Johan, had ik al gezegd dat je een vette avatar hebt?
Ik geloof het toch werkelijk niet.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat weten we onderhand wel.
quote:Af en toe komt de zuster van mijn moeder - Tantetje - bij ons logeren. Ze is dol op onze kleine lieve poes Witje. Na zo'n weekend brengt Wietze, mijn man, haar altijd terug naar huis.
Op een zondagavond, tante is net vertrokken, wordt Witje overreden. Een uur later bel ik tante om het droeve nieuws te vertellen.
,,Heb je je moeder al gebeld'', vraagt ze.
,,Welnee'', zeg ik, ,,jíj had Witje het laatst op schoot.''
,,O'', zegt tante, ,,ik verstond dat je Wietze zei. Nee hè, is Wítje dood, nee hè. Afschuwelijk.'' Waarna tante in snikken uitbarst.
Jawelquote:Op woensdag 15 september 2004 12:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Is er nu nog geen Moslim-smilie?
quote:Op woensdag 15 september 2004 12:41 schreef sjun het volgende:
Jawel [afbeelding]
Ik vond de Marokkaan op die site typischer.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:45 schreef sjun het volgende:
Een meer herkenbare dan [afbeelding]
Volgens mij woont hij in een wijk in het bosrijke maar allochtoonarnme Apeldoorn.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Woont Wolfje eigenlijk tussen de Mohammedanen? Want alleen dan kon je er toch een gefundeerde uitspraak over doen?
quote:Op woensdag 15 september 2004 12:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vond de Marokkaan op die site typischer.
Weet ik eigenlijk niet, het zou nog wel eens deels bewoon kunnen zijn.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:51 schreef zakjapannertje het volgende:
Het Loo is nu toch een museum geworden, onbewoond?
quote:Verkrachting of jeugdcultuur?
In Rotterdam stonden dinsdag vier verdachten terecht in een omvangrijk zedenproces. Volgens het Openbaar Ministerie zijn de meisjes gechanteerd met foto’s en gedwongen tot groepsverkrachtingen. Volgens de advocaten ligt de zaak wat genuanceerder. Het zou niet om verkrachtingen gaan, maar om een andere seksuele beleving van jongeren. “Die kinderen ontlenen hun ideeën over wat normaal is aan de rapclips op MTV. De jongens én de meisjes. Maar die rechters kijken nooit MTV. Weten díe veel”, zegt advocaat Errol Weening.
MTV is zooooooo slecht...quote:Jochies respect voor vrouwen leren
CDA-staatssecretaris Ross van Welzijn gaat met minister Van der Hoeven van Onderwijs onderzoeken hoe allochtone jongens respect voor vrouwen en meisjes bijgebracht kunnen worden. Volgens de staatssecretaris heeft een deel van “die jochies” geen respect voor hun moeder, voor de onderwijzeres en de politieagente. Ross deed haar uitspraak bij de presentatie van en boek over mishandelde vrouwen in Utrecht.
Nou hoor je 't ook 's van Ross, KlowJow, jij hebt slechte zeden.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[..]
MTV is zooooooo slecht...
Mjah... Ik vraag me af of dit (grote) verschil in opvattingen tussen autochtone en allochtone jongeren, wat Ross hier suggereert ook daadwerkelijk bestaat...quote:Op woensdag 15 september 2004 13:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nou hoor je 't ook 's van Ross, KlowJow, jij hebt slechte zeden.
In mijn ervaring is dit in ieder geval niet zo... Maar het kan natuurlijk zijn dat autochtone jongeren verpest en beïnvloed worden door de aanwezigheid van allochtonen zoals ik :')quote:Volgens de staatssecretaris heeft een deel van “die jochies” geen respect voor hun moeder, voor de onderwijzeres en de politieagente
Klowjow ben ej Nieuwsposterquote:Op woensdag 15 september 2004 13:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mjah... Ik vraag me af of dit (grote) verschil in opvattingen tussen autochtone en allochtone jongeren, wat Ross hier suggereert ook daadwerkelijk bestaat...
[..]
In mijn ervaring is dit in ieder geval niet zo... Maar het kan natuurlijk zijn dat autochtone jongeren verpest en beïnvloed worden door de aanwezigheid van allochtonen zoals ik
Neequote:Op woensdag 15 september 2004 13:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Klowjow ben ej Nieuwsposter![]()
vast..quote:Op woensdag 15 september 2004 13:07 schreef RichardQuest het volgende:
Zouden de katholieke priesters ook rapclips bekeken hebben?
Smakelijker dan wat?quote:Op woensdag 15 september 2004 13:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, dan hadden ze wel wat smakelijker slachtoffers gekozen.
Jonge jochies.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Smakelijker dan wat?
Nou...het is maar net waar je een stijve van krijgt hè. Dat geestelijken van jonge jochies een stijve krijgen of dat anderen van net zo jonge meisjes een stijve krijgen lijkt me niet relevant.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jonge jochies.
Hoho, het is slechts een selecte groep die het verpest voor de rest.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:12 schreef RichardQuest het volgende:
geestelijken
Was het een lekker wijf?quote:Op woensdag 15 september 2004 13:18 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik kreeg gisten bij de Universiteit één of ander bijbelfoldertje in de hand gedrukt, Alfa-nogwat. Dan kan je kennis maken met het Christendom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |