Graag verwijs ik je naar het weer heropend topic.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je kunt die bronvermelding ook hier doen.
Welk boek, welke pagina's, auteur
Dank je, wijze woordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:40 schreef lucida het volgende:
[..]
Graag verwijs ik je naar het weer heropend topic.
Krijgen wij Holocaust ontkenners nu een schouderklopje in je schouderklopjestopic, yvonne???quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dank je, wijze woorden
Voor het zelfde geld schrijft iemand een veel verkocht boek over de vraag ofdat Abraham, Ismael en Isaak wel bestaan hebben. Maar een topicje daarover bij wfl dat wordt dan als "kuttopicje" accuut gesloten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:46 schreef yvonne het volgende:
Aan het einde van het jaar word je vast wel weer genomineerd Akkersloot
En nee, ik hoef dit soort wantopics niet in C&H en NEE ik ga geen ellenlange discussies hier over aan wat mij betreft was de vraag, kan mn topic open, en mijn antwoord is "nee"
Ik zal je voor zijn,
jij vraagt dan, waarom dan?
En ik antwoord, Daarom.
Einde discussie.
Ja, maar een topic over dat boek (over dat boek, dus niet over de achterliggende gedachte) zou in LIT misschien wel openblijven...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:50 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld schrijft iemand een veel verkocht boek over de vraag ofdat Abraham, Ismael en Isaak wel bestaan hebben. Maar een topicje daarover bij wfl dat wordt dan als "kuttopicje" accuut gesloten.
Ik zag dat je het weer op "het respect hebben voor de mensen die daar in geloven" gooit. Terwijl toch veel users, zelfs Alicey, toch ernstig in twijfel trekken dat die drie personen niet echt bestaan hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Joepie, ik heb mijn weddenschap met mezelf gewonnen!
Zou alleen weinig reacties krijgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar een topic over dat boek (over dat boek, dus niet over de achterliggende gedachte) zou in LIT misschien wel openblijven...
Ook zeer aannemelijk dat het ook gewoon aan de moderators ligt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, maar een topic over dat boek (over dat boek, dus niet over de achterliggende gedachte) zou in LIT misschien wel openblijven...
Zeg, laat mijn naam erbuiten,quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:53 schreef Akkersloot het volgende:
Nou ja. Akkersloot wordt door Schorpioen en Yvonne gewoon gebashed tot en met. Dus een weddenschap dat een topic van Akkersloot gesloten wordt valt altijd te winnen hoor.
Dan lees je het verkeerd. Ik zeg, dat zoiets een argument kan zijn. Ik zeg ook dat dat argument nooit een discussie in de weg mag staan. Subtiel verschil met wat jij beweert en helemaal niet in tegenspraak met wat Alicey beweert.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik zag dat je het weer op "het respect hebben voor de mensen die daar in geloven" gooit.
En binnen de kortste keren zou het weer over de gedachte gaan, naar WFL gezwiept worden en dicht gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou alleen weinig reacties krijgen![]()
Mooie gedachtequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En binnen de kortste keren zou het weer over de gedachte gaan, naar WFL gezwiept worden en dicht gaan
Het is een gave...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooie gedachte![]()
Ik doel daarbij op deze postquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:56 schreef yvonne het volgende:
Zeg, laat mijn naam erbuiten,
ik heb je tegen beter weten in nog altijd een kans gegeven op dit forum
Nadat Schorpioen zonder duidelijke reden ("omdat je toch niet kan luisteren") mijn topic over het wel of niet bestaan hebben van Abraham, Isaak en Ismael gesloten had.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:15 schreef yvonne het volgende:
[Op zaterdag 7 augustus 2004 15:08 schreef Schorpioen het volgende:
GFY Akkersloot]
Oy, ik vind go fuck yourself nog steeds geen bashen hoor,quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:13 schreef Akkersloot het volgende:
Dat noemen ik bashen. Shame on you![]()
Dokters zijn zo knap tegenwoordig, Yvonne. Misschien eens met je huisarts praten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oy, ik vind go fuck yourself nog steeds geen bashen hoor,
ik wilde dat ik het kon![]()
En verder dat het geen normaal antwoord op een gewone vraag was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:14 schreef yvonne het volgende:
Oy, ik vind go fuck yourself nog steeds geen bashen hoor,
Je kan zeggen wat je wil over Yvonne, ze is wel barmhartig, en ik kan het wetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, laat mijn naam erbuiten,
ik heb je tegen beter weten in nog altijd een kans gegeven op dit forum
Feedback C&Hquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:54 schreef Akkersloot het volgende:
Waar is het linkje naar het vorige deel van de C&H Feedback ?
ok ok... kreeg er zelf ook wel genoeg vanquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:47 schreef zakjapannertje het volgende:
1 keer is wel leuk, db70, vooral in slowchattopics, maar niet constant dit gedoe
Heb jij mijn mailtje nog gelezen van tig etmalen geleden, yvonne?quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:53 schreef yvonne het volgende:
Kunnen beide heren zichgewoon gedragen?
Hoef ik niets te editten en niet in te grijpen.
Discussieren doe je met argumenten, niet met gescheld.
welke dood van welke 3 miljoen moslims eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Is het normaal dat een ultra-rechtse racist hier de dood van 3.000.000 moslims als 'normaal' af doet en er op geilt als iets leuks of normaals?
Spreekt voor zich:quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:41 schreef woordenaar het volgende:
[..]
welke dood van welke 3 miljoen moslims eigenlijk?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:18 schreef woordenaar het volgende:
Och, 3 miljoen tegen 80 miljoen. Lijkt me een gelopen (hihi) zaak.
Dat is niet gebeurd noch gepland.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Spreekt voor zich:
[..]
Niemand heeft gezegd dat het gebeurd is. Het gaat erom dat dat jouw hartewens is.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:46 schreef woordenaar het volgende:
[..]
Dat is niet gebeurd noch gepland.
Nee, maar ik ben dan ook niet geboren uit een moeder die zoveel mannen heeft gehad dat je niet meer weet wie je echte vader is, zoals jij dat wel bent.quote:Integendeel tot de dood van de Armeniers waar jij extreem-rechtse turk zich op afrukt. Hebben ze met je voorhuid ook het grootste gedeelte van je hersens weggesneden?
Huh?quote:Op woensdag 29 september 2004 10:27 schreef Shark.Bait het volgende:
nieuwe meet...yvonne had een leuke suggestie voor een museum in den haag waar je dingen kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |