Dit lijkt me toch gewoon iets om toe te juichen eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:47 schreef mr_ivy het volgende:
hier kun je eigenlijk geen discussie over voeren. het is zo duidelijk als wat. dit soort tafarelen zullen nog wel voor redelijk veel commotie zorgen.
iker iig op.
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:48 schreef Schorpioen het volgende:
Ik vind het een heel goed teken dat de moslima's blijkbaar eindelijk aan het emanciperen geslaan zijn. Want een verandering of hervorming van de islam zal niet van de mannen afkomen, die zijn vaak (uit eigenbelang?) nogal conservatief. Alle hoop is gevestigd op de vrouwen: de moeders die hun verwende zoontjes eens wat vaker in elkaar moeten rammen (bwvs) en de vrouwen die het juk van de mannen af moeten werpen.
Ik verzet dit topic wel naar C&H.
mee eens, iedereen mag erbij lopen zoals men zelf wil, maar ook wel dat men niet hypocriet moet doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:41 schreef averty het volgende:
Dat heet wel naar de letter en niet naar de geest.
Het is aan de ene kant bizar maar waar en iets wat mij ook opvalt. Trouwens het is niet voorbehouden aan de islam, maar bij de moslima's wel duidelijker omdat een hoofddoek gecombineerd wordt met sexy kleding goed te zien is.
Wees er echter blij mee, dit zijn de tekenen van mensen die hun eigen weg zoeken en zich niet suf laten lullen door hun imam of fundamentalisten. Het komt nog wel goed met een groot deel van de moslims.
Het blijft echter op een bepaalde manier hypocriet, ja....
er word ook vaak gezegd dat de revolutie tegen de islam van de vrouwen zal komenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:48 schreef Schorpioen het volgende:
Ik vind het een heel goed teken dat de moslima's blijkbaar eindelijk aan het emanciperen geslaan zijn. Want een verandering of hervorming van de islam zal niet van de mannen afkomen, die zijn vaak (uit eigenbelang?) nogal conservatief. Alle hoop is gevestigd op de vrouwen: de moeders die hun verwende zoontjes eens wat vaker in elkaar moeten rammen (bwvs) en de vrouwen die het juk van de mannen af moeten werpen.
Ik verzet dit topic wel naar C&H.
ach als Ramones punk rock luisteraar moet je toch wel weten dat kritiek altijd goed isquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:52 schreef N.icka het volgende:
Laat die meiden nouw gewoon eens , altijd maar die kritiek
Met je eens. Ik snap niet hoe mensen zo kunnen ergeren aan een ander het is diep triest.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:52 schreef N.icka het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:52 schreef N.icka het volgende:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:10 schreef Morghodius het volgende:
De afgelopen tijd zie ik zowat alleen nog maar moslima's die meer een kruizing zijn tussen een 1e generatie moslima en een breezaah meid
afgelopen week nog in de tram, moslim meisje, ergens rond de 20, een ongelofelijk strak wit shirt dat zo doorzichtig was dat ik haar navel letterlijk kon zien en bijna de tepels, iniedergeval wel de vorm haha, strak rokje en natuurlijk de blote voeten in dure sexy hoge zwarte hakken en jaja! de hoofd prijs! een witte hoofddoek met het NIKE teken erop!![]()
Ach, ik sta laatst in de tram en hoor 2 moslima's (een met hoofddoek en een zonder) over mannen en huishouden praten, ik had het echt moeilijk om ze niet te zoenen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:14 schreef Stratos het volgende:
[..]
Met je eens. Ik snap niet hoe mensen zo kunnen ergeren aan een ander het is diep triest.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:31 schreef matthijst het volgende:
Anders open je gewoon meteen een topic met als titel: "ik poep op moslimsmeisjes en heb even een excuus gezocht om er ongestraft op te kunnen kankeren."
Straks gaan ze ook nog over maandverband praten in bus of trein, the horror...quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Inderdaad.
Misschien dat die meiden eens volledig zullen integreren en net zulke zeikemmers worden als de Nederlanders.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |