De afgelopen tijd zie ik zowat alleen nog maar moslima's die meer een kruizing zijn tussen een 1e generatie moslima en een breezaah meid
ze dragen uiteraard wel een hoofddoek, maar wel steeds meer en bijna allemaal hebben ze steeds vaker make-up op! opvallende grote oorbellen en andere sieraden, strakke shirtjes en een rok waarbij je de heele voet tot stukje been van kan zien met de voet in een hoge dure hak.
in streng islamitische landen word je als moslima al opgepakt en zelfs gestenigd als ze een blote onderarm heeft of een zichtbare ontblote enkel
wat ik daar nu heb op aan te merken is het volgende:
de hoofddoek en de burka is voor het bedekken van het vrouwelijk schoon, om niet aantrekkelijk te zijn en je eigen niet te versieren etc etc etc
dus ze kunnen net zo goed de hoofddoek af doen, want de heele nut daarvan is weg als ze er zo bij gaan lopen!
ik zie nu zelf jongens naar de moslima's kijken, omdat ze er gewoon steeds meer sexy en verleiderlijker erbij lopen
als ik zoal door de steden loop zie ik dus nog meer hollandse meisjes lopen die er netter en gekleder erbij lopen dan de moslima's zelf, de moslims beweren dat de nederlandse meisjes hoeren zijn omdat ze niet islamitisch gekleed zijn...... maar nu lopen de moslima's zelf steeds meer en vaker als een disco meid erbij en soms nog erger ook!
valt het jullie ook op? ik zie het de afgelopen jaren steeds meer
afgelopen week nog in de tram, moslim meisje, ergens rond de 20, een ongelofelijk strak wit shirt dat zo doorzichtig was dat ik haar navel letterlijk kon zien en bijna de tepels, iniedergeval wel de vorm haha, strak rokje en natuurlijk de blote voeten in dure sexy hoge zwarte hakken en jaja! de hoofd prijs! een witte hoofddoek met het NIKE teken erop!
dat heele hoofddoek gedoe vond ik al een sexsymbool, want dat is het, en nu ze er helemaal al zo erbij lopen zie ik gewoon een seksueel uiterlijk, en heus geen vrouw meer die haar seksuele uitstraling wilt bedekken, integendeel, het spat en straalt ervan af!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter