abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21583943
De afgelopen tijd zie ik zowat alleen nog maar moslima's die meer een kruizing zijn tussen een 1e generatie moslima en een breezaah meid

ze dragen uiteraard wel een hoofddoek, maar wel steeds meer en bijna allemaal hebben ze steeds vaker make-up op! opvallende grote oorbellen en andere sieraden, strakke shirtjes en een rok waarbij je de heele voet tot stukje been van kan zien met de voet in een hoge dure hak.
in streng islamitische landen word je als moslima al opgepakt en zelfs gestenigd als ze een blote onderarm heeft of een zichtbare ontblote enkel

wat ik daar nu heb op aan te merken is het volgende:
de hoofddoek en de burka is voor het bedekken van het vrouwelijk schoon, om niet aantrekkelijk te zijn en je eigen niet te versieren etc etc etc

dus ze kunnen net zo goed de hoofddoek af doen, want de heele nut daarvan is weg als ze er zo bij gaan lopen!

ik zie nu zelf jongens naar de moslima's kijken, omdat ze er gewoon steeds meer sexy en verleiderlijker erbij lopen

als ik zoal door de steden loop zie ik dus nog meer hollandse meisjes lopen die er netter en gekleder erbij lopen dan de moslima's zelf, de moslims beweren dat de nederlandse meisjes hoeren zijn omdat ze niet islamitisch gekleed zijn...... maar nu lopen de moslima's zelf steeds meer en vaker als een disco meid erbij en soms nog erger ook!

valt het jullie ook op? ik zie het de afgelopen jaren steeds meer

afgelopen week nog in de tram, moslim meisje, ergens rond de 20, een ongelofelijk strak wit shirt dat zo doorzichtig was dat ik haar navel letterlijk kon zien en bijna de tepels, iniedergeval wel de vorm haha, strak rokje en natuurlijk de blote voeten in dure sexy hoge zwarte hakken en jaja! de hoofd prijs! een witte hoofddoek met het NIKE teken erop!

dat heele hoofddoek gedoe vond ik al een sexsymbool, want dat is het, en nu ze er helemaal al zo erbij lopen zie ik gewoon een seksueel uiterlijk, en heus geen vrouw meer die haar seksuele uitstraling wilt bedekken, integendeel, het spat en straalt ervan af!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:41:17 #2
17928 averty
Retroactief ziener
pi_21584549
Dat heet wel naar de letter en niet naar de geest.

Het is aan de ene kant bizar maar waar en iets wat mij ook opvalt. Trouwens het is niet voorbehouden aan de islam, maar bij de moslima's wel duidelijker omdat een hoofddoek gecombineerd wordt met sexy kleding goed te zien is.

Wees er echter blij mee, dit zijn de tekenen van mensen die hun eigen weg zoeken en zich niet suf laten lullen door hun imam of fundamentalisten. Het komt nog wel goed met een groot deel van de moslims.

Het blijft echter op een bepaalde manier hypocriet, ja....
"Belief in that which reason denies is associated with steadfastness and courage, while skepticism is often identified with cynicism and weak character".
pi_21584631
Ook de islam "verwestert" allicht langzamerhand.
pi_21584679
hier kun je eigenlijk geen discussie over voeren. het is zo duidelijk als wat. dit soort tafarelen zullen nog wel voor redelijk veel commotie zorgen.

ik er iig op.
stolen from an Africa land - chased out with a knife - a face like Bob Marley and a mouth like a motorbike
pi_21584686
Ik vind het een heel goed teken dat de moslima's blijkbaar eindelijk aan het emanciperen geslaan zijn. Want een verandering of hervorming van de islam zal niet van de mannen afkomen, die zijn vaak (uit eigenbelang?) nogal conservatief. Alle hoop is gevestigd op de vrouwen: de moeders die hun verwende zoontjes eens wat vaker in elkaar moeten rammen (bwvs) en de vrouwen die het juk van de mannen af moeten werpen.

Ik verzet dit topic wel naar C&H.
Unox, the worst operating system.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:49:39 #7
27929 piere
doe mij maar bier
pi_21584707
geslaan zijn :')
fok you ja!
pi_21584746
ze zijn bijna zoals die "westerse hoeren"
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize! [Alexander 'O Neal '84]
pi_21584763
Breezah-moslimas . Zou je die wel veilig kunnen versieren zonder problemen te krijgen met de familie?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:54:18 #10
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21584803
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 19:47 schreef mr_ivy het volgende:
hier kun je eigenlijk geen discussie over voeren. het is zo duidelijk als wat. dit soort tafarelen zullen nog wel voor redelijk veel commotie zorgen.

ik er iig op.
Dit lijkt me toch gewoon iets om toe te juichen eigenlijk.

Na veel gezeik over het conservatisme van moslims zie je nu een enorm progressieve stroming ontstaan en nog steeds wordt er dus gezeken.
Het is inderdaad nooit goed he.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_21584969
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 19:48 schreef Schorpioen het volgende:
Ik vind het een heel goed teken dat de moslima's blijkbaar eindelijk aan het emanciperen geslaan zijn. Want een verandering of hervorming van de islam zal niet van de mannen afkomen, die zijn vaak (uit eigenbelang?) nogal conservatief. Alle hoop is gevestigd op de vrouwen: de moeders die hun verwende zoontjes eens wat vaker in elkaar moeten rammen (bwvs) en de vrouwen die het juk van de mannen af moeten werpen.

Ik ben het helemaal met je eens

Nog iets grappigs,
Een goede kennis van mij, Marrokaanse dame, is overtuigd Moslima.
Ze gelooft met heel haar hart.
Ze ziet sommige dingen alleen iets anders dan de conservatieve Moslim.

Haar favoriete eten is namelijk........................

*trommel geroffel*

Frikandel !!!!!!!!!!!

Het mindere deel:
Haar man heeft haar het aanraken van de Koran ontzegt terwijl ze wél gelooft,
maar bepaalde dingen gewoon in andere proporties ziet.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_21587436
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 19:41 schreef averty het volgende:
Dat heet wel naar de letter en niet naar de geest.

Het is aan de ene kant bizar maar waar en iets wat mij ook opvalt. Trouwens het is niet voorbehouden aan de islam, maar bij de moslima's wel duidelijker omdat een hoofddoek gecombineerd wordt met sexy kleding goed te zien is.

Wees er echter blij mee, dit zijn de tekenen van mensen die hun eigen weg zoeken en zich niet suf laten lullen door hun imam of fundamentalisten. Het komt nog wel goed met een groot deel van de moslims.

Het blijft echter op een bepaalde manier hypocriet, ja....
mee eens, iedereen mag erbij lopen zoals men zelf wil, maar ook wel dat men niet hypocriet moet doen

wat hun doen is hetzelfde als een veganist met een leren jas
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken zoo lang als mijn oogen open staan."
pi_21587548
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 19:48 schreef Schorpioen het volgende:

er word ook vaak gezegd dat de revolutie tegen de islam van de vrouwen zal komen

maar wat ik zo jammer vind is dat de moslims hier de hoofddoek massaal opdoen terwijl hun zusters in de streng islamitische landen vechten om ze weer af te doen!

de moslima's in Europa zouden eens moeten kijken naar hun zusters in de islamitische landen, ze beweren dat de islam hun beschermd terwijl het juist Europa is die hun beschermd, in de islamitische landen zouden ze juist het slachtoffer zijn van de islam, daar hebben ze immers geen rechten als vrouw en geen blijf-van-me-lijf huizen.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 21:52:29 #14
92279 N.icka
Windforce 11
pi_21587587
Laat die meiden nouw gewoon eens , altijd maar die kritiek
pi_21587661
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:52 schreef N.icka het volgende:
ach als Ramones punk rock luisteraar moet je toch wel weten dat kritiek altijd goed is
leert men van

maar ik heb het nu ook over de nieuwe soort moslima, de Breezah-moslima
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 22:03:12 #16
92279 N.icka
Windforce 11
pi_21587824
Wat heeft dat nou voor nut om daar hier over te zeuren? , volgende keer dat je zo'n
meisje tegenkomt ga je het haar zeggen .
pi_21609190
quote:
Met je eens. Ik snap niet hoe mensen zo kunnen ergeren aan een ander het is diep triest.
pi_21615240
Misschien dat die meiden hun grensen aan het verleggen zijn. Misschien dat ze uiteindelijk hun hoofddoekje afdoen. Misschien ook niet. Kortom, laat ze lekker experimenteren met hun ding doen .
  zondag 29 augustus 2004 @ 12:06:14 #19
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_21615299
quote:
Inderdaad.

Misschien dat die meiden eens volledig zullen integreren en net zulke zeikemmers worden als de Nederlanders.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_21615388
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 19:10 schreef Morghodius het volgende:
De afgelopen tijd zie ik zowat alleen nog maar moslima's die meer een kruizing zijn tussen een 1e generatie moslima en een breezaah meid

afgelopen week nog in de tram, moslim meisje, ergens rond de 20, een ongelofelijk strak wit shirt dat zo doorzichtig was dat ik haar navel letterlijk kon zien en bijna de tepels, iniedergeval wel de vorm haha, strak rokje en natuurlijk de blote voeten in dure sexy hoge zwarte hakken en jaja! de hoofd prijs! een witte hoofddoek met het NIKE teken erop!
Life sucks
pi_21615428
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 23:14 schreef Stratos het volgende:

[..]

Met je eens. Ik snap niet hoe mensen zo kunnen ergeren aan een ander het is diep triest.
Ach, ik sta laatst in de tram en hoor 2 moslima's (een met hoofddoek en een zonder) over mannen en huishouden praten, ik had het echt moeilijk om ze niet te zoenen.

"Ja zeg, als hij zonodig eens gestreken overhemd wilt hebben dan kan hij het toch zelf ook doen, ik heb een hekel aan strijken!" (dit van dame met hoofddoek)
"Precies, ik werk ook de hele dag dus hij moet niet zeuren" (dame zonder hoofddoek)

Als ik dat hoor denk ik dat we aardig op de goede weg zijn, ze zagen er ook heel modern uit allebei en vreemd genoeg stoort zo'n hoofddoek ineens helemaal niet meer als je dat soort uitspraken hoort.
Degene die naast mij stond zag mijn grijns, realiseerde dat ik ze gehoord had en grijnsde breed terug, zag er lekker uit trouwens

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2004 12:16:53 ]
  zondag 29 augustus 2004 @ 12:31:05 #22
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_21615660
Anders open je gewoon meteen een topic met als titel: "ik poep op moslimsmeisjes en heb even een excuus gezocht om er ongestraft op te kunnen kankeren."
Haters everywhere but I don't really care.
pi_21615728
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 12:31 schreef matthijst het volgende:
Anders open je gewoon meteen een topic met als titel: "ik poep op moslimsmeisjes en heb even een excuus gezocht om er ongestraft op te kunnen kankeren."
Life sucks
pi_21616112
http://www.cu2.nl/browse.php?id=2624189

Er zijn ook genoeg Moslim-breezers zo te zien.
  Admin zondag 29 augustus 2004 @ 13:04:06 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_21616208
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 12:06 schreef Verbal het volgende:

[..]

Inderdaad.

Misschien dat die meiden eens volledig zullen integreren en net zulke zeikemmers worden als de Nederlanders.

V.
Straks gaan ze ook nog over maandverband praten in bus of trein, the horror...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')