abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21630735
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:19 schreef Youssef het volgende:
Inderdaad, een zeer opvallend fenomeen. Zodra het zomer wordt zie je iets geheel nieuws: felblauwe, groene, rode, roze en weet ik veel wat voor kleuren islamitische kleding en hoofddoeken zie je tegenwoordig langskomen. Samen met bovengenoemde aspecten. Of je daar nu blij mee moet zijn? Of het wat heeft te maken met emancipatie?
krijg nou wat ja, ook die kleuren, ongelofelijk felle kleuren, terwijl de moslima's in islamitische landen alleen zwart mogen dragen, kleuren zijn verboden, want kleuren verleiden de mannen.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
pi_21630935
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:34 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik zeg vóór je dat impliceert.
Waaruit blijkt dan dat ik dat eventueel zou gaan doen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_21631032
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:37 schreef Morghodius het volgende:
waar is het religieuze aspect eigenlijk?
bestaat er wel spiritualiteit in de islam?

etc.etc.
Je slaat precies de spijker op z'n kop. Ik weet niet of moslims het zelf ook zien, maar er zijn er tenminste onder die er onderwerp van hun lezing van maken. Het gedeeltelijk wegscheren van het haar en een ander gedeelte laten is verboden, het laten groeien van de baard is ons opgedragen door de profeet vrede zij met hem waarvan Allah het hem gebood, het luisteren van muziek is verboden etc. etc. Het aantrekken van opvallende kleding doet je blik hun richting op kijken, als zij ook nog eens strakke kleding aanhebben is het voor jou helemaal feest. Getuige dit topic maken mensen het al mee. En dat is nu precies allemaal NIET de bedoeling. Gelukkig begint een steeds groter wordende groep moslimjongens hun fouten in te zien, en een andere groep moslimmeisjes raakt hier ook bedreven in. Nederlande lezingen worden onder deze jongeren populair.

De blitse moslima's vallen onder hetzelfde kopje als de scherende moslimjongens. De een extremer dan de ander, de een ziet wel zijn fout in en de ander niet, de een voelt zich er schuldig over of ziet het als zijn enige probleem etc. etc.
  Admin maandag 30 augustus 2004 @ 01:14:19 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_21631415
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:19 schreef Youssef het volgende:
Inderdaad, een zeer opvallend fenomeen. Zodra het zomer wordt zie je iets geheel nieuws: felblauwe, groene, rode, roze en weet ik veel wat voor kleuren islamitische kleding en hoofddoeken zie je tegenwoordig langskomen. Samen met bovengenoemde aspecten. Of je daar nu blij mee moet zijn? Of het wat heeft te maken met emancipatie?
Dat heeft alles te maken dat OOK moslima's er leuk uit willen zien..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_21631840
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:50 schreef Youssef het volgende:

[..]

Je slaat precies de spijker op z'n kop. Ik weet niet of moslims het zelf ook zien, maar er zijn er tenminste onder die er onderwerp van hun lezing van maken. Het gedeeltelijk wegscheren van het haar en een ander gedeelte laten is verboden, het laten groeien van de baard is ons opgedragen door de profeet vrede zij met hem waarvan Allah het hem gebood, het luisteren van muziek is verboden etc. etc.
Volgens mij is dan internetten ook verboden. Wat doe jij hier dan, ketter?
Unox, the worst operating system.
  maandag 30 augustus 2004 @ 02:23:04 #56
19840 Libris
Live from Singapore
pi_21632158
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:39 schreef Morghodius het volgende:

[..]

krijg nou wat ja, ook die kleuren, ongelofelijk felle kleuren, terwijl de moslima's in islamitische landen alleen zwart mogen dragen, kleuren zijn verboden, want kleuren verleiden de mannen.
Weet je dat zeker, dat kleuren verboden zijn?
Ik kom vrij vaak in Maleisie en daar zie je naast Burqa's (niet zoveel eigenlijk) heel erg veel vrolijk gekleurde moslims.

Ook in Singapore, waar ik woon, zie er erg moderne moslims, niet het stereotiepe oude vrouwtje dat over de Rotterdamse markt banjert, maar gewoon jonge vrouwen die er met hoofddoek ook gewoon vrolijk en goed uizien.
pi_21632928
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat heeft alles te maken dat OOK moslima's er leuk uit willen zien..
Dat had ik ook wel door, de vraag is of ze dat ook kunnen verantwoorden tegenover Allah. Misschien zal een deel het alleen doen om aan een man te komen, misschien wil een ander deel voor altijd lekker trendy blijven.
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:47 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Volgens mij is dan internetten ook verboden. Wat doe jij hier dan, ketter?
Wat versta je onder internet en waarom is internet verboden? In zekere zin heb je gelijk als het gaat over doelloos internetten en forums afstruinen, dit zal net zo afkeurenswaardig zijn als theehuisbezoek, nutteloos tv-kijken en allerlei andere dingen die geen nut hebben voor je toekomst of het Hiernamaals. Met internet en TV kan je natuurlijk ook kennis delen en opnemen, je kunt er de islam mee uitbreiden en nog veel meer dingen.

Op zich is het dus niet verboden, maar het laat je wel makkelijk verboden dingen doen.
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 02:23 schreef Libris het volgende:

[..]

Weet je dat zeker, dat kleuren verboden zijn?
Ik kom vrij vaak in Maleisie en daar zie je naast Burqa's (niet zoveel eigenlijk) heel erg veel vrolijk gekleurde moslims.
Een kleur is niet verboden, maar een moslima hoort zich niet opvallend te gedragen. Zo mag ze bijvoorbeeld niet luid haar stem laten horen of schreeuwen over de markt. Ze behoort zich gewoon een beetje op de achtergrond te begeven en niet de aandacht trekken van mannen. Als je een felrood, blauw of geel hoofddoekje draagt dan begrijp je natuurlijk wel dat je dan met iets heel anders bezig bent.

[ Bericht 64% gewijzigd door Youssef op 30-08-2004 07:06:23 ]
  maandag 30 augustus 2004 @ 09:57:44 #58
136 V.
Like tears in rain...
pi_21633889
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 07:00 schreef Youssef het volgende:

[..]

Dat had ik ook wel door, de vraag is of ze dat ook kunnen verantwoorden tegenover Allah.
En of ze iets willen verantwoorden tegenover Allah mogen ze ook lekker zelf beslissen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_21634130
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:39 schreef Morghodius het volgende:

[..]

LOL, ben je ooit wel eens in een Islamitisch land geweest. Zelfs in Iran is het toegestaan (maar wordt het wel als ongepast beschouwd) om gekleurde hoofddoeken te dragen. Herinner je je de Afghaanse Burqua's nog? Lichtblauw. Kortom je hele 'kleuren zijn verboden' komen uit je eigen dikke duim of uit de duim van iemand die je ten onrechte gelooft.

On topic: Ga voor de grap eens in Istanbul over straat lopen. Daar is het onderwerp allang gemeengoed. Moslimmeisjes met en zonder hoofddoek dragen daar behoorlijk hippe en soms uitdagende kleding. Niks mis mee btw, integendeel
Slaapt winter
en zomer
pi_21634497
Moslimsdames die met opvallende make-up, opvallende oorbellen, strakke en/of doorzichtige shirts, sexy hakken, strakke en/of doorzichtige broek/rok/jurk rondlopen, houden enkel zichzelf voor de gek. Zijn vaak niet bepaald de dames die bidden en vasten zoals het hoort.

Er schijnen zelfs "moslima's" te zijn die een frikandel (varkensvlees) af en toe wel lekker vinden. En daarbij schromen ze niet om te zeggen dat ze wel met hun hele ziel geloven. Maar praatjes vullen geen gaatjes. Met de beste wil kan ik deze groep geen moslim noemen. Net zoals ik christenen die zich wel christen noemen maar voor de rest alles doen wat God verboden heeft ook geen christen noem.

Deze dames maken slechts een compromis met hun ouders. Zelf willen ze mee doen met de 'superieure' westerse 'normen en waarden'. Aan de andere kant willen ze hun ouders niet kwetsen. Dan krijg je dit soort compromissen. Hun geloof is waarschijnlijkzwak, maar hun angst voor hun ouders is sterk. Ze vrezen hun ouders meer dan God. De omgekeerde wereld dus.
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:46:30 #61
136 V.
Like tears in rain...
pi_21634549
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Er schijnen zelfs "moslima's" te zijn die een frikandel (varkensvlees) af en toe wel lekker vinden. En daarbij schromen ze niet om te zeggen dat ze wel met hun hele ziel geloven.
Joh, en die moslimkerels dan? Die hun leuter om de week in een andere vrouw hangen (ook al zijn ze getrouwd) en bier (en sterker) zuipen?
Of een snackje tussen de middag wel schijnen te mogen tijdens de ramadan?

En dan ook maar lullen over wat moslima's allemaal wel niet mogen volgens hun heilige boek?

en zeg niet dat die niet bestaan, ik ken er een aantal

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:48:04 #62
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634571
Inderdaad.
Zoals een moslima die ik ken al zei toen ze zichzelf nog een wijntje inschonk: "Allah vergeeft me wel."

That's the spirit.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_21634593
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Moslimsdames die met opvallende make-up, opvallende oorbellen, strakke en/of doorzichtige shirts, sexy hakken, strakke en/of doorzichtige broek/rok/jurk rondlopen, houden enkel zichzelf voor de gek. Zijn vaak niet bepaald de dames die bidden en vasten zoals het hoort.

Er schijnen zelfs "moslima's" te zijn die een frikandel (varkensvlees) af en toe wel lekker vinden. En daarbij schromen ze niet om te zeggen dat ze wel met hun hele ziel geloven. Maar praatjes vullen geen gaatjes. Met de beste wil kan ik deze groep geen moslim noemen. Net zoals ik christenen die zich wel christen noemen maar voor de rest alles doen wat God verboden heeft ook geen christen noem.

Deze dames maken slechts een compromis met hun ouders. Zelf willen ze mee doen met de 'superieure' westerse 'normen en waarden'. Aan de andere kant willen ze hun ouders niet kwetsen. Dan krijg je dit soort compromissen. Hun geloof is waarschijnlijkzwak, maar hun angst voor hun ouders is sterk. Ze vrezen hun ouders meer dan God. De omgekeerde wereld dus.
Blijkbaar zijn er toch stromingen binnen de Islam die de regels "met de tijd" mee laten gaan.
Als je de zogenaamde Islamitische wet plaatst in zijn tijd en daarmee de Islamitische wet nú interpreteerd in déze tijd.
Dan denk ik dat het gewoon het recht van deze Moslima´s ( en Moslimmannen net zo goed ) is.
Het feit dat ze de Koran anders interpreteren dan de conservatieve Moslim neemt niet weg dát ze Moslim zijn.
Ik denk niet dat jij het recht hebt om te bepalen waar hun hart ligt.
( of waar hun hart volgens jou niet ligt )
Nieuwe stroming " de moderne Moslim "

Als jij serieus denkt dat deze mensen zichzelf ten onrechte Moslim noemen,
dan geloof jij dus dat het aantal Moslima´s afneemt ? ( dus het aantal gelovigen ? )
Hét straatbeeld is namelijk de "moderne Moslima".

...de échte Moslim... een uitstervende groep....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_21634599
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:46 schreef Verbal het volgende:

[..]

Joh, en die moslimkerels dan? Die hun leuter om de week in een andere vrouw hangen (ook al zijn ze getrouwd) en bier (en sterker) zuipen?
Of een snackje tussen de middag wel schijnen te mogen tijdens de ramadan?

En dan ook maar lullen over wat moslima's allemaal wel niet mogen volgens hun heilige boek?

en zeg niet dat die niet bestaan, ik ken er een aantal

V.
Ook die zou ik geen moslim durven noemen. Ik maak wat dat betreft geen onderscheid tussen vrouwen en mannen. Volgens de Islam zijn mannen en vrouwen namelijk wel gelijkwaardig, maar niet gelijk. En zo denk ik er ook over.

Dus nee, ik zeg niet dat ze niet bestaan want ik ken er ook een aantal. Zelfde soort 'moslims' als de vrouwelijke die ik eerder beschreef. Ook het soort dat de binnenkant van een moskee nooit heeft gezien of enkel verschijnt op de 2 belangrijkste islamitische feestdagen om geen gezichtsverlies te lijden onder de eigen gemeenschap.
pi_21634655
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ook die zou ik geen moslim durven noemen. Ik maak wat dat betreft geen onderscheid tussen vrouwen en mannen. Volgens de Islam zijn mannen en vrouwen namelijk wel gelijkwaardig, maar niet gelijk. En zo denk ik er ook over.

Dus nee, ik zeg niet dat ze niet bestaan want ik ken er ook een aantal. Zelfde soort 'moslims' als de vrouwelijke die ik eerder beschreef. Ook het soort dat de binnenkant van een moskee nooit heeft gezien of enkel verschijnt op de 2 belangrijkste islamitische feestdagen om geen gezichtsverlies te lijden onder de eigen gemeenschap.
Beetje dezelfde fout als veel christenen maken "hij komt niet in de kerk, dus hij is niet gelovig" (de omgekeerde redenering is overigens nog stommer). Geloven doe je met je hart of ziel (of whatever), geloven doe je niet door je aan regeltjes te houden.
Slaapt winter
en zomer
pi_21634678
quote:

[..]

De dame die ik aanhaalde in een paar posts terug
( en waar jij waarschijnlijk op doelde met de frikandel )
Wil dolgraag praktiserend zijn, haar man heeft het haar echter verboden
( te zot voor woorden eigenlijk, maar goed. )

Dus zeg nou niet dat ze de binnekant van een Moskee nog noit gezien heeft (op eigeninitiatief),
ze niet meer leert uit de Koran op eigen initiatief ( ze mag hem van haar man niet meer aanraken ! ).
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_21634697
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:54 schreef Parabola het volgende:

[..]

Beetje dezelfde fout als veel christenen maken "hij komt niet in de kerk, dus hij is niet gelovig" (de omgekeerde redenering is overigens nog stommer). Geloven doe je met je hart of ziel (of whatever), geloven doe je niet door je aan regeltjes te houden.
idd, de persoon die voorin de kerk zit heeft het vaak achter zijn/ haar ellebogen is mijn ervaring.

Geloven doe je in je hart.
Sir Winston Churchill
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:01:08 #68
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634753
quote:

[..]

Ik hoorde trouwens laatst dat moslims geen varkens aten omdat de varkens in die tijd ziektes bevatten die mensen door consumptie overnamen. Dat is hedendaags allang niet meer het geval, dus zou er geen probleem meer moeten zijn. Dat onreinheidsverhaal is er later bijgekomen ofzo.

Klopt dit? Er zijn wel moslimgroeperingen in sommige landen die gewoon varkens (of zwijnen) eten, dus misschien dat het tijd is voor nieuwe regeltjes. Of gewoon volledig vegetariër, kun je dat niet regelen?
pi_21634842
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:54 schreef Parabola het volgende:

[..]

Als jij het zegt.
pi_21634854
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:01 schreef Ype het volgende:

[..]

Ik hoorde trouwens laatst dat moslims geen varkens aten omdat de varkens in die tijd ziektes bevatten die mensen door consumptie overnamen. Dat is hedendaags allang niet meer het geval, dus zou er geen probleem meer moeten zijn. Dat onreinheidsverhaal is er later bijgekomen ofzo.

Klopt dit? Er zijn wel moslimgroeperingen in sommige landen die gewoon varkens (of zwijnen) eten, dus misschien dat het tijd is voor nieuwe regeltjes. Of gewoon volledig vegetariër, kun je dat niet regelen?
De Moslim dame die ik ken en heel gelovig is maar wél varkensvlees eet legde het ook op een dergelijke wijze uit.

Ze gelooft dat in de tijd dat de regels "gezet" werden er (zoals bekend is denk ik ) er veel "verhalen en bijgeloof" was omdat de mensen nog niet zover ontwikkeld waren als dat we nu zijn op bepaalde gebieden.
Naar haar idee kunnen we (tegenwoordig) aannemen dat een varken alleen onrein is als je het vlees langer dan een paar dagenin je koelkast laat liggen.
( dit zei ze met een dikke knipoog )

Ik vind het heel goed onderbouwd en zie geen reden om haar op deze grond haar Moslima status te ontzeggen.
Ronduit arrogant, bemoeizuchtig en dictator achtig.
Sir Winston Churchill
pi_21634883
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:55 schreef Mirage het volgende:

[..]

De dame die ik aanhaalde in een paar posts terug
( en waar jij waarschijnlijk op doelde met de frikandel )
Wil dolgraag praktiserend zijn, haar man heeft het haar echter verboden
( te zot voor woorden eigenlijk, maar goed. )

Dus zeg nou niet dat ze de binnekant van een Moskee nog noit gezien heeft (op eigeninitiatief),
ze niet meer leert uit de Koran op eigen initiatief ( ze mag hem van haar man niet meer aanraken ! ).
Goede actie van haar man

Het zou toch van de zotte zijn als een 'moslim' na een lekkere portie frikandel met het vet nog aan haar handen ook nog eens even door een heilig boek wil bladeren. Het zou me niet eens verbazen dat ze niet weet dat een moslim voor het openslaan van de Koran eerst een rituele wassing moet ondergaan.
pi_21634912
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Goede actie van haar man

Het zou toch van de zotte zijn als een 'moslim' na een lekkere portie frikandel met het vet nog aan haar handen ook nog eens even door een heilig boek wil bladeren. Het zou me niet eens verbazen dat ze niet weet dat een moslim voor het openslaan van de Koran eerst een rituele wassing moet ondergaan.
Ik heb haar gezegd eeneigen Koran te kopen.

Belachelijk actie.
Ze staat volledig inhaar recht haar geloof te beleiden zoals zij dat wil.

Sir Winston Churchill
pi_21634922
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:01 schreef Ype het volgende:

[..]

Nee, dat is niet de reden. Varkens zijn van nature vieze beesten. Of je wilt me wijs maken dat varkens zijn geëvolueerd en niet meer in hun eigen stront wroeten en er ook van eten.

En nee, er bestaan geen moslims die varkens eten. De regels zijn nooit veranderd en daar is ook geen behoefte aan. Ja, door een aantal niet-moslims, maar dat is gelukkig nooit relevant.
pi_21634959
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:07 schreef Mirage het volgende:

[..]

De Moslim dame die ik ken en heel gelovig is maar wél varkensvlees eet legde het ook op een dergelijke wijze uit.

Ze gelooft dat in de tijd dat de regels "gezet" werden er (zoals bekend is denk ik ) er veel "verhalen en bijgeloof" was omdat de mensen nog niet zover ontwikkeld waren als dat we nu zijn op bepaalde gebieden.
Naar haar idee kunnen we (tegenwoordig) aannemen dat een varken alleen onrein is als je het vlees langer dan een paar dagenin je koelkast laat liggen.
( dit zei ze met een dikke knipoog )

Ik vind het heel goed onderbouwd en zie geen reden om haar op deze grond haar Moslima status te ontzeggen.
Ronduit arrogant, bemoeizuchtig en dictator achtig.
Zij gelooft maar wat ze wil geloven, maar de enige persoon die zij voor de gek houdt is zijzelf. Het komt haar simpelweg beter uit wat ze doet. Maar ook dat is haar goed recht.
pi_21634972
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nee, dat is niet de reden. Varkens zijn van nature vieze beesten. Of je wilt me wijs maken dat varkens zijn geëvolueerd en niet meer in hun eigen stront wroeten en er ook van eten.

En nee, er bestaan geen moslims die varkens eten. De regels zijn nooit veranderd en daar is ook geen behoefte aan. Ja, door een aantal niet-moslims, maar dat is gelukkig nooit relevant.
Wat een absurde redenatie...

Ontlasting onrein
Wat denk jij dat de plantjes die jij eet absorberen uit de grond ?
Verschoon jij je baby nooit ?
Wat doe je als je kindje eenkeer zijn eigen poep eet ? ( er zijn vééééél kindjes die zich een keer te buiten gaan aan de inhoudt vanhun luier )
Sir Winston Churchill
pi_21634990
quote:

[..]

En nee, er bestaan geen moslims die varkens eten.
kwestie van wegdefinieren. Je eet varken, dus je bent geen moslim
quote:
De regels zijn nooit veranderd en daar is ook geen behoefte aan. Ja, door een aantal niet-moslims, maar dat is gelukkig nooit relevant.
kwestie van wegdefinieren. Je wilt verandering, dus je bent geen moslim

Ik hoop dat je erg gelukkig wordt in je kleine afgesloten wereldje, en dat er geen kwade invloeden van buiten in je leven doordringen
Slaapt winter
en zomer
pi_21634998
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:10 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik heb haar gezegd eeneigen Koran te kopen.

Belachelijk actie.
Ze staat volledig inhaar recht haar geloof te beleiden zoals zij dat wil.

Dat zal voor haar man niet uitmaken. Een Koran is een Koran en dient met respect te worden behandeld. Dat zij dat respect niet kan opbrengen is jammer. Dat ze wordt opgestookt door anti-islamisten als jij is nog jammerder. Als haar man een goede moslim is, zal hun huwelijk niet lang duren. Ik hoop dat die man een waardige echtgenoot in haar plaats kan vinden en ik wens deze broeder veel sterkte.
pi_21635034
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat zal voor haar man niet uitmaken. Een Koran is een Koran en dient met respect te worden behandeld. Dat zij dat respect niet kan opbrengen is jammer. Dat ze wordt opgestookt door anti-islamisten als jij is nog jammerder. Als haar man een goede moslim is, zal hun huwelijk niet lang duren. Ik hoop dat die man een waardige echtgenoot in haar plaats kan vinden en ik wens deze broeder veel sterkte.
en scheiden is wel netjes ?

Ik hoop dat de beste man een stevige allimentatie moet betalen asl hij zijn vrouw en drie kinderen in de steek laat omdat zij frikandel eet
Sir Winston Churchill
pi_21635035
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:15 schreef Parabola het volgende:

[..]

kwestie van wegdefinieren. Je eet varken, dus je bent geen moslim
Dat klopt.
quote:
[..]
kwestie van wegdefinieren. Je wilt verandering, dus je bent geen moslim
Dat klopt niet.
quote:
Ik hoop dat je erg gelukkig wordt in je kleine afgesloten wereldje, en dat er geen kwade invloeden van buiten in je leven doordringen
Ik ben uitermate gelukkig in mijn leven. Helaas wordt ik door mensen als jij wel gehinderd in een vrije beleving van mijn godsdienst, maar dat neem ik voor lief. Intolerante mensen heb je overal op deze wereld.
pi_21635060
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:17 schreef Mirage het volgende:

[..]

en scheiden is wel netjes ?

Ik hoop dat de beste man een stevige allimentatie moet betalen asl hij zijn vrouw en drie kinderen in de steek laat omdat zij frikandel eet
Ik hoop dat deze man zijn kinderen dan meeneemt naar zijn vaderland en op deze manier ver houdt van deze vrouw en zelf zorgt dat hij hier werkeloos raakt. Kijken hoeveel alimentatie mevrouw dan kan ontvangen.
pi_21635108
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat klopt.
[..]

Dat klopt niet.
[..]

Ik ben uitermate gelukkig in mijn leven. Helaas wordt ik door mensen als jij wel gehinderd in een vrije beleving van mijn godsdienst, maar dat neem ik voor lief. Intolerante mensen heb je overal op deze wereld.
Hoe zit ik jouw vrije beleving van je godsdienst dan in de weg? Door mijn mening te ventileren?
Slaapt winter
en zomer
pi_21635146
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Helaas wordt ik door mensen als jij wel gehinderd in een vrije beleving van mijn godsdienst, maar dat neem ik voor lief. Intolerante mensen heb je overal op deze wereld.
Wat grappig dat jij begint over "vrie beleving van godsdienst".
JIJ bent degene die aanmoedigt de dame te hinderen in háár beleving van godsdienst..

Hoe inconsequent.
Sir Winston Churchill
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:24:23 #83
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21635153
quote:

[..]

Nou, het schijnt dat varkens hetzelfde verstand bezitten als een vierjarig menselijk kind (hoewel ik weet dat dit er bij jou moeilijk in zal gaan, maar toch) en als je een vierjarig menselijk kind vrij zijn of haar gang laat gaan, zal die ook niet vies zijn van een beetje in zijn/haar eigen poep rondwroeten.
pi_21635160
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik hoop dat deze man zijn kinderen dan meeneemt naar zijn vaderland en op deze manier ver houdt van deze vrouw en zelf zorgt dat hij hier werkeloos raakt. Kijken hoeveel alimentatie mevrouw dan kan ontvangen.
Wat ben jij ziek !!

Kinderen uit hun lefomgeving halen én van de moeder afpakken ??

Ziek ziek figuur.

Gelukkig heeft Nederland hier een mooie nieuwe wet voor gemaakt.

Sir Winston Churchill
pi_21635181
KirmiziBeyaz , je maakt jezelf en je overtuiging behoorlijk belachelijk door jezelf zo tegen te spreken.
Sir Winston Churchill
pi_21635271
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:23 schreef Mirage het volgende:

[..]

Wat grappig dat jij begint over "vrie beleving van godsdienst".
JIJ bent degene die aanmoedigt de dame te hinderen in háár beleving van godsdienst..

Hoe inconsequent.
Wat zij doet is geen beleving van welke godsdienst dan ook. Waarom zou je iets willen beleven waar je geen respect voor hebt?
pi_21635286
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:24 schreef Ype het volgende:

[..]

Nou, het schijnt dat varkens hetzelfde verstand bezitten als een vierjarig menselijk kind (hoewel ik weet dat dit er bij jou moeilijk in zal gaan, maar toch) en als je een vierjarig menselijk kind vrij zijn of haar gang laat gaan, zal die ook niet vies zijn van een beetje in zijn/haar eigen poep rondwroeten.
Gelukkig is het, bij ons tenminste, goed gebruik om het kind niet in zijn eigen poep rond te laten wroeten. Ik weet niet hoe dat er bij jou aan toeging, maar zo te horen heb ik mijn antwoord al.
pi_21635289
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Volgens mij is het weer tijd voor je medicijnen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_21635302
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Wat zij doet is geen beleving van welke godsdienst dan ook. Waarom zou je iets willen beleven waar je geen respect voor hebt?

Je ziet zelf denk ik wel in hoe belachelijk en krom je antwoord is ?!
Sir Winston Churchill
pi_21635309
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:24 schreef Mirage het volgende:

[..]

Wat ben jij ziek !!

Kinderen uit hun lefomgeving halen én van de moeder afpakken ??

Ziek ziek figuur.

Gelukkig heeft Nederland hier een mooie nieuwe wet voor gemaakt.

Ow? Hoewel ik dagelijks het nieuws volg ben ik niet op de hoogte van een dergelijke wet. Voor de rest is jouw perceptie van hoe jij mij ziet voor mij totaal irrelevant. Het zal mij aan mijn spreekwoordelijke reet roesten wat jij vindt.
pi_21635317
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:26 schreef Mirage het volgende:
KirmiziBeyaz , je maakt jezelf en je overtuiging behoorlijk belachelijk door jezelf zo tegen te spreken.
Als jij dat zegt.
pi_21635327
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Gelukkig is het, bij ons tenminste, goed gebruik om het kind niet in zijn eigen poep rond te laten wroeten. Ik weet niet hoe dat er bij jou aan toeging, maar zo te horen heb ik mijn antwoord al.
Dat is neit iets dat je in de hand hebt.

Net als dat je niet kan voorkomen dat ze een keer een viltstift langs de muur halen.

( Ga jij nooit naar de wc ? Of bind jij de handjes dan vast ? )
Sir Winston Churchill
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:35:15 #93
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21635334
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik was nog jong. Maar ik denk, nou, weet zeker dat er zelfs in de moslimwereld ook wel vaak kinderen van hun eigen uitwerpselen hebben gesnoept, danwel ermee gespeeld of wat. Juist in de moslimwereld lijkt het me waarschijnlijker, gezien koters daar losjes rondhuppelen enzo.
pi_21635342
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Volgens mij is het weer tijd voor je medicijnen.
Ik voel me opperste best en daar heb ik geen medicijnen, of drank in jouw geval, bij nodig.
pi_21635346
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:33 schreef Mirage het volgende:

[..]

Je ziet zelf denk ik wel in hoe belachelijk en krom je antwoord is ?!
Nee, leg eens uit.
pi_21635358
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dat is neit iets dat je in de hand hebt.

Net als dat je niet kan voorkomen dat ze een keer een viltstift langs de muur halen.

( Ga jij nooit naar de wc ? Of bind jij de handjes dan vast ? )
Wat heeft het naar de wc gaan met iets te maken? Of ben jij er zo een die nooit zijn handen wast na een bezoek aan de wc, wat me overigens niet zou verbazen?
pi_21635367
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik voel me opperste best en daar heb ik geen medicijnen, of drank in jouw geval, bij nodig.
Je bent anders aardig aan het ijlen en hallucineren, dus ik zou maar even een bezoekje brengen aan de apotheek, amoebe.
pi_21635390
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:35 schreef Ype het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik was nog jong. Maar ik denk, nou, weet zeker dat er zelfs in de moslimwereld ook wel vaak kinderen van hun eigen uitwerpselen hebben gesnoept, danwel ermee gespeeld of wat. Juist in de moslimwereld lijkt het me waarschijnlijker, gezien koters daar losjes rondhuppelen enzo.
Jij maakt de fout dat je uitgaat van je eigen belevenissen. Ik kan je garanderen dat moslimkinderen niet in hun eigen poep rondwroeten, laat staan ervan eten.
pi_21635408
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je bent anders aardig aan het ijlen en hallucineren, dus ik zou maar even een bezoekje brengen aan de apotheek, amoebe.
Bedankt voor je zoveelste nutteloze en inhoudsloze bijdrage, rechtopstaande aap
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:39:09 #100
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21635421
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Jij maakt de fout dat je uitgaat van je eigen belevenissen. Ik kan je garanderen dat moslimkinderen niet in hun eigen poep rondwroeten, laat staan ervan eten.
Mooi, ik kan jou namelijk garanderen dat het wel gebeurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')