waarheen? door wie? bron? bewijs?quote:Op maandag 13 september 2004 16:08 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Hij is onderweg!
kolere, heel vroeg, dat welquote:Op maandag 13 september 2004 16:09 schreef Dreammaster het volgende:
hey klonk weet jij nog in welk topic-deel jij de stok/balk verplaatst hebt
YGGY's usericon doet het niet meer en die was na jou, en ik heb geen zin om alle topics door te bladeren om YGGY's nieuwe icon op te zoeken.quote:Op maandag 13 september 2004 16:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
kolere, heel vroeg, dat wel
laat maar YggY heeft geen icon meer ,of hij is kapotquote:Op maandag 13 september 2004 16:14 schreef Klonk het volgende:
Deel 9 heb ik hem opgepikt, in Deel 10 zijn de foto's daarvan, daar zal de usericoon van yggy ook wel ergens zitten.
Hmmm, het bewijs zou 2 handen vol met brandnetelvlekken kunnen zijn...quote:Op maandag 13 september 2004 16:09 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
waarheen? door wie? bron? bewijs?
dat zit er dik in ja, tenzij hij uit voorzorg handschoenen meegenomen heeftquote:Op maandag 13 september 2004 16:23 schreef Truck het volgende:
[..]
Hmmm, het bewijs zou 2 handen vol met brandnetelvlekken kunnen zijn...![]()
door jou ? foto's !!!!quote:Op maandag 13 september 2004 16:39 schreef Boink het volgende:
Hij is gevonden!! :-)
Hoezo ? heb je hem nodig dan ?quote:Op maandag 13 september 2004 16:39 schreef ondeugend het volgende:
Zit 'mijn' zonnebril er nog wel op ?
Vandaag nietquote:Op maandag 13 september 2004 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo ? heb je hem nodig dan ?
In het zonnige Hoogmade nog wel ja!quote:Op maandag 13 september 2004 16:39 schreef ondeugend het volgende:
Zit 'mijn' zonnebril er nog wel op ?
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 13 september 2004 16:45 schreef Boink het volgende:
Ik heb hem niet, maar ik was net gebeldFoto's komen zo denk ik :x
die staat er tochquote:Op maandag 13 september 2004 16:48 schreef KixAss456 het volgende:
Waar is mijn usericon nou? :'(
Hoezo ? gaat hij hem bij Schiphol Rijk of Borssele neerleggen dan ?quote:Op maandag 13 september 2004 17:46 schreef Boink het volgende:
Ik geloof dat ie hem aan het wegbrengen is, whehe ik ga lachen als tie opgepakt wordtMisschien denken ze namelijk dat ie een bom neerlegt
Maak ik daar een hele wereldreis!quote:Op maandag 13 september 2004 17:22 schreef JoeBlack2k het volgende:
[afbeelding]
erg weinig luchtquote:Op maandag 13 september 2004 18:24 schreef mazaru het volgende:
2bar?????
jaaaquote:Op maandag 13 september 2004 17:38 schreef Bananenman het volgende:
JoeBlack, zit het Timberland hangertje er nog aan? Just checking![]()
en weer een slachtoffer van de vloek van de Fok!stok-die-eigenlijk-een-balk-isquote:Op maandag 13 september 2004 18:22 schreef JoeBlack2k het volgende:
dus ik was bezig met verstoppertje
sssst boink!!
doet m'n band BOEM!!! godvergodver dus met een thuiskomertje.. maar ff naar huis gereden
(thuis komertje met 2bar :S )
Wie heeft er bekeuringen gehad dan?quote:Op maandag 13 september 2004 18:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
en weer een slachtoffer van de vloek van de Fok!stok-die-eigenlijk-een-balk-is
Score tot nu toe:
2 bekeuringen
1 lekke band
pfff, Kasper in Beek en Donk (topic 9 en 10), en nog eentje ergens helemaal in het begin.quote:Op maandag 13 september 2004 18:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wie heeft er bekeuringen gehad dan?![]()
In de handen van een DFF'erquote:Op maandag 13 september 2004 18:54 schreef Skv het volgende:
Waar is ie nou dan
Wat is een DFF'erquote:Op maandag 13 september 2004 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
In de handen van een DFF'er
Dat wilde ik ook net vragen.quote:Op maandag 13 september 2004 18:59 schreef misterDre het volgende:
[..]
Wat is een DFF'er![]()
ehhh ehhh stoute jongens?quote:Op maandag 13 september 2004 18:59 schreef misterDre het volgende:
[..]
Wat is een DFF'er![]()
Dutch FXping Forcequote:Op maandag 13 september 2004 19:15 schreef DaMart het volgende:
DFF: Dubbele Fiets Fanaten ?
quote:Op maandag 13 september 2004 20:56 schreef es70 het volgende:
Hee! Waar is de spin van PHteV???
Daar is hij pas nog geweest... hij mag nu wel even in het westen blijven... liefst wat noordelijker nogquote:Op maandag 13 september 2004 21:15 schreef PeuRac het volgende:
Wanneer komt die eens naar t oosten?
Ik bedoel wat zuidelijker in t oosten, richting Doetinchem (of Arnhem)quote:Op maandag 13 september 2004 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar is hij pas nog geweest... hij mag nu wel even in het westen blijven... liefst wat noordelijker nog
Ik zit goed hequote:Op maandag 13 september 2004 21:07 schreef JoeBlack2k het volgende:
Playing: "Kinderen voor kinderen - Op een onbewoond eiland"
stfu
drink je nog steeds zoveel bier ?quote:Op maandag 13 september 2004 21:16 schreef JoeBlack2k het volgende:
of bedoel je deze:
playing: "Arnhems Gewijs - Wassenaar" .:128kbps|Stereo|1:25:.
die gast is m'n kapper
Als je hem maar niet pakt nu hequote:Op maandag 13 september 2004 21:21 schreef misterDre het volgende:
Wassenaar....das weer verdomd dichtbij![]()
ga hem halen en leg hem er zelf neerquote:Op maandag 13 september 2004 21:38 schreef Bond het volgende:
Leg hem eens in de buurt van Amersfoort of Ede ofzo of 1 van die plaatsen ertussen, als al iemand weet waar dat ligt.
Ja, dan ga ik 'm halen...quote:Op maandag 13 september 2004 21:38 schreef Bond het volgende:
Leg hem eens in de buurt van Amersfoort of Ede ofzo of 1 van die plaatsen ertussen, als al iemand weet waar dat ligt.
Ik beloof nietsquote:Op maandag 13 september 2004 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als je hem maar niet pakt nu he![]()
zoveel van die borden zijn er niet schatquote:Op maandag 13 september 2004 22:55 schreef kree het volgende:
Wassenaar is trouwens dicht in de buurt bij mij (katwijk)
Ik zou alleen niet weten waar ie in wassenaar ligt...
Schat!!! WTF..quote:Op maandag 13 september 2004 22:56 schreef JoeBlack2k het volgende:
[..]
zoveel van die borden zijn er niet schat
(6 geloof ik )
quote:Op maandag 13 september 2004 23:21 schreef Yez het volgende:
Ik ben FokStokFan!![]()
Ben 2 avonden bezig geweest alle stoktopics door te lezen, wat een avonturen..![]()
Mocht dit fenomeen in de buurt liggen dan zal ik ook een paar kilometer meehelpen!![]()
Kree... neem je als optie tussen de plaatsen op het kaartje wel de kortste weg?... tussen 12 en 13 is het wel erg om lijkt mij...quote:Op maandag 13 september 2004 17:44 schreef kree het volgende:
Het kaartje is weer up to date
Net even gekeken hij staat op Quickest en niet op shortest, ik zal het bij het volgende kaartje aanpassenquote:Op maandag 13 september 2004 23:34 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Kree... neem je als optie tussen de plaatsen op het kaartje wel de kortste weg?... tussen 12 en 13 is het wel erg om lijkt mij...
Ik weet waar hij ligt en ik zou er naar toe kunnen fietsen.quote:Op maandag 13 september 2004 23:36 schreef ondeugend het volgende:
hmmmmm de zonnebril is er nog !
Wil de volgende vinder hem even weer zo vastbinden dat hij weer bovenop zit ?
Nee jij vond dit maar niks en de mensen die hem haalden idioten !quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet waar hij ligt en ik zou er naar toe kunnen fietsen.
Woon in scheveningen
Oh en een kleine hint. Er zit een auto dealer in de buurt![]()
ja maar ik heb dan wel iets in m,n handen gehad wat jij hebt vast gehadquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee jij vond dit maar niks en de mensen die hem haalden idioten !
!stalkquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:28 schreef ondeugend het volgende:
![]()
nein tis ergens anders .. lijkt er wel op trouwens wat jij denktquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet waar hij ligt en ik zou er naar toe kunnen fietsen.
Woon in scheveningen
Oh en een kleine hint. Er zit een auto dealer in de buurt![]()
ja die die bedoel ikquote:Op maandag 13 september 2004 21:16 schreef JoeBlack2k het volgende:
of bedoel je deze:
playing: "Arnhems Gewijs - Wassenaar" .:128kbps|Stereo|1:25:.
die gast is m'n kapper
Halen! Halen! Halen!quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:50 schreef ook_gek het volgende:
dus niet de b weg naar voorschoten bij de mercedes dealer?
dan is het op de weg naar duinrel voor dat golfveld.
en anders is het bij de weg die eindigt bij de rotonde die wanneer je die naar links pakt bij de witte kieviet uit komt. met in je rug de renbaan duindicht.
Waar ga je 'm heen brengen?quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:50 schreef -Eddow- het volgende:
Als ie er vaniddag nog ligt ga ik hem halen (Y)
zal ik ff doenquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:07 schreef Razor21 het volgende:
Is niet slim om die nieuwe foto's van Wassenaar in de OP te zetten?
donequote:Op dinsdag 14 september 2004 10:07 schreef Razor21 het volgende:
Is niet slim om die nieuwe foto's van Wassenaar in de OP te zetten?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:17 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
done
ik ben om half 6 vrijquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:59 schreef -Eddow- het volgende:
Dat zie ik dan wel
Hij moet om 6 uur werkenquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben om half 6 vrij![]()
Die foto's snap ik niet helemaal?? He is toch geen FokBot?quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:35 schreef harrie1 het volgende:
1e
eeuwige roem voor de vinders !![]()
![]()
![]()
hey ik wordt gemist![]()
ik heb het druk gehad maar zal weer iets vaker tijd krijgen
de stok gaat nog steeds harder dan ik had verwacht
in 1e instantie dacht ik 1x in de 2 dagen om de stok te verplaatsen
het gaat nog steeds snel
elke dag een nieuwe plaats
is niet slecht toch?![]()
nou het gaat lekker
wil iemand in de op zetten
dat tegen een ruime vergoeding de fokstok op lokatie wordt gebracht![]()
dit geld wordt gebruikt voor de fokstok meeting
laten we beginnen met 500 euro
thuis gebracht incl foto
dit voor de mensen die vragen wanneer de fokstok bij hun in de buurt komt![]()
veel succes allemaal met fokstokken
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
OP aangevulde met:quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:35 schreef harrie1 het volgende:
1e
eeuwige roem voor de vinders !![]()
![]()
![]()
hey ik wordt gemist![]()
ik heb het druk gehad maar zal weer iets vaker tijd krijgen
de stok gaat nog steeds harder dan ik had verwacht
in 1e instantie dacht ik 1x in de 2 dagen om de stok te verplaatsen
het gaat nog steeds snel
elke dag een nieuwe plaats
is niet slecht toch?![]()
nou het gaat lekker
wil iemand in de op zetten
dat tegen een ruime vergoeding de fokstok op lokatie wordt gebracht![]()
dit geld wordt gebruikt voor de fokstok meeting
laten we beginnen met 500 euro
thuis gebracht incl foto
dit voor de mensen die vragen wanneer de fokstok bij hun in de buurt komt![]()
veel succes allemaal met fokstokken
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Tegen een vergoeding van +/- ¤ 500,- wordt de FOK!STOK bij je thuis gebracht inclusief foto's. De opbrengsten worden gebruikt voor de FOK!STOK meeting, wanneer deze plaats zal vinden is nog niet bekend.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:40 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die foto's snap ik niet helemaal?? He is toch geen FokBot?![]()
OMG ik zie het nu pas er staat FOKquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:08 schreef harrie1 het volgende:
[..]
later snap je alles
![]()
Mag ik je aanraken? Ik vind je stoerquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:17 schreef fokstok het volgende:
ook ik ben nu geregistreerd
hey hierrrrrrrr komen jijquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:17 schreef fokstok het volgende:
ook ik ben nu geregistreerd
quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
OMG ik zie het nu pas er staat FOK![]()
![]()
![]()
is goed kost je 500 euro !quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:29 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
hey hierrrrrrrr komen jij![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:48 schreef fokstok het volgende:
[..]
is goed kost je 500 euro !![]()
zegt die andere kikker: "De FOK!STOK die te lang buiten in de regen heeft gelegen!"quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:07 schreef Razor21 het volgende:
Er staan 2 kikkers voor het stoplicht zegt de ene tegen de andere kikker.
Het is groen.......![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:18 schreef blackbully het volgende:
en de stok is gevondenalleen geen idee door wie
degene die de stok graag op een bepaalde plaats wil hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:43 schreef APK het volgende:
Wie gaat die 500¤ betalen
Of heb ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:45 schreef Razor21 het volgende:
Aan de stok met Fok - iet get oan
Leuke topics weer op SGOP check de spelfouten.
Oorspronkelijk gepost door -APK- @ 13-09-2004, 11:22 :
Gert!
Paniek!
Jouw userikoon
doet het niet meer
in de openings post
op fok
Gert
nee
ik weed het
wand ik heb het plaadje verweidert
uit de usericon-manager
ik had al een grote sexplaadje
hernoemd naar blok.jpg
maar het was te grood
Gert
weed iemandt een goed plaadje
om in de OP van de fokstok te stoppen?
die wel pasd
das natuurlijk nog maar afw88 zolang er geen foto's zijnquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:09 schreef Yez het volgende:
Fokstok is dus weer on the road!?![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:12 schreef Sunclair het volgende:
Ik heb de stok in Wassenaar, pal aan de A44, gevonden.![]()
Helaas heb ik geen dig.camera bij me, maar de stok gaat straks een aardige reis maken naar het midden van het land.
Daar aangekomen maak ik foto's en post verder...![]()
Hoe laat zal dat zijn ongeveer? voordat iedereen weer een topic lang gaat zeuren waar de foto's blijven?quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:12 schreef Sunclair het volgende:
Helaas heb ik geen dig.camera bij me, maar de stok gaat straks een aardige reis maken naar het midden van het land.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:12 schreef Sunclair het volgende:
jammer johquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:28 schreef master_X het volgende:
shit man net kwam ik bij die paal aan en iemand ging er al mee weg![]()
te laat
Het is een persiflage op julliequote:Op dinsdag 14 september 2004 13:45 schreef Razor21 het volgende:
Aan de stok met Fok - iet get oan
Leuke topics weer op SGOP check de spelfouten.
Jammer voor jou, maar heb heb ongeveer een uur gezocht en was dus heel blij dat 'ie er nog lag. En ze zeggen "3-maal is scheepsrecht". Nou na 2-maal net mis bij de oude fokstok, moest het nu wel lukken. Dus ik hoop dat je ook nog eens je kans krijgt en dan wel op tijd bent.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:28 schreef master_X het volgende:
shit man net kwam ik bij die paal aan en iemand ging er al mee weg![]()
te laat
waar haal je het toch van daanquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:44 schreef Pino_666 het volgende:
Barneveld???
Dat ontgaat ze hier al weken Drequote:Op dinsdag 14 september 2004 14:44 schreef misterDre het volgende:
[..]
Het is een persiflage op jullie![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:49 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Dat ontgaat ze hier al weken Dre![]()
Jammer dat je het hepd verklapdquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:57 schreef misterDre het volgende:
[..]
:')
waar blijven ze ?quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoe laat zal dat zijn ongeveer? voordat iedereen weer een topic lang gaat zeuren waar de foto's blijven?
Nog even in het fototoestelquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:41 schreef Jump het volgende:
[..]
waar blijven ze ?
wilde hem eerst op de snelweg leggenquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:12 schreef Sunclair het volgende:
Hij komt niet meer in Limburgquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:44 schreef muurjunky het volgende:
Naar het midden, naar het midden gaat de stok![]()
![]()
, en dan via limburg naar zeeland?
Volgens mij is die oververmoeidquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:26 schreef opa het volgende:
Stokt de stok?
mail me je icon wat je wilt en dan kan ik hem wel op me server zettenquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:59 schreef Sunclair het volgende:
Niet zo ongeduldig !!!.
De FokStok heeft een nieuw plekkie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas lukt het me niet om een user-icon te uploaden.
Ik krijg de melding:Deze functie is momenteel niet beschikbaar.
Dus misschien later....
Succes met zoeken
Maar er ligt ook een drempeltje en een hoop zandquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:27 schreef marchien het volgende:
* opa mompelt iets over tussen allemaal pluimvee naar een stok zoeken.
Leuk geprobeerd opa. Dit zijn bij jullie in het Noorden misschien premie-A woninkjes, maar bij ons moet je toch "iets" meer neertellen voor zo'n woninkje.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:02 schreef opa het volgende:
tid een typisch nieuwbouwwijkje aan de rand van het dorp met parkeerplaatsjes naast de openbare weg. Premie-A-woninkjes. zeg maar.
met ook nog een afbeelding als de stok onderwe is misschien??quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:22 schreef petre86 het volgende:
kree, nog een idee.. maak net zoals voor het kaartje 1 locatie voor de foto van de meest recente verblijfsplaats.. zodat die foto gelijk mee-veranderd kan worden als er een update is.(zoals het kaartje)
Heb je 500 euro?quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:51 schreef petre86 het volgende:
oja .. Zwolle... is ie nog niet geweest![]()
hoezo?? ik deelde alleen mee dat Zwolle nog niet gewqeest was.. niet dat ik bedoel dat ik hem daar wil hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:56 schreef Yez het volgende:
[..]
Heb je 500 euro?![]()
![]()
Dat is opzich best een slim idee, alleen ik begin er niet aan.quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:22 schreef petre86 het volgende:
kree, nog een idee.. maak net zoals voor het kaartje 1 locatie voor de foto van de meest recente verblijfsplaats.. zodat die foto gelijk mee-veranderd kan worden als er een update is.(zoals het kaartje)
en de OP aanpassenquote:Op woensdag 15 september 2004 00:27 schreef kree het volgende:
btw. mischien kan de TS mij weer even de laatste ubb mailen?
Donequote:Op woensdag 15 september 2004 00:27 schreef kree het volgende:
btw. mischien kan de TS mij weer even de laatste ubb mailen?
yepquote:Op woensdag 15 september 2004 08:54 schreef misterDre het volgende:
Ligt de natte plank nog in Barneveld ?
heb je 500 Euroquote:Op woensdag 15 september 2004 09:00 schreef MikelenniuM het volgende:
Fetch! En leg m in Woerden
Ligt in mijn woonplaats ben ik op schoolquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:59 schreef Sunclair het volgende:
Niet zo ongeduldig !!!.
De FokStok heeft een nieuw plekkie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas lukt het me niet om een user-icon te uploaden.
Ik krijg de melding:Deze functie is momenteel niet beschikbaar.
Dus misschien later....
Succes met zoeken
Update: Het is toch gelukt met m'n user-icon
Niet zo tokkenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:00 schreef misterDre het volgende:
Wie gaat hem halen of moeten we daar eerst een Ei over leggen![]()
Je weet dat ik er normaal gesprokenquote:Op woensdag 15 september 2004 11:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zo tokken
als een kip zonder kop
Hálen die stok!
![]()
goed dat je het ff meldquote:Op woensdag 15 september 2004 11:51 schreef Sunclair het volgende:
Ik heb zojuist als vinder van de FokStok van Tardis een Gmail-invite gehad (zie de prijzen). Hij heeft er nog 8 over, maar houd de FokStok-ontwikkelingen niet zo actief bij. Dus heb je er recht op en nog geen gehad, stuur hem dan een mailtje (tardis~@~sgop.nl).![]()
500 euroquote:Op woensdag 15 september 2004 12:31 schreef MutZ het volgende:
Leg hem eens in Alphen aan den Rijn neer...
en dan gaat hij mee richting leeuwarden neem ik aanquote:Op woensdag 15 september 2004 13:04 schreef hornage het volgende:
mijn vader gaat vanmiddag ff kijken als hij van 't werk komt of de stok er nog ligt
tip: zie profielquote:Op woensdag 15 september 2004 13:12 schreef hornage het volgende:
wel richting leeuwarden, maar niet naar leeuwarden. Hij woont ergens anders.
nee k had geen vervoer, anders had ik hem cker opgehaald en had ie een mooi nieuw plekje gekregenquote:Op woensdag 15 september 2004 13:21 schreef hornage het volgende:
Nah, ik denk dat hij niet zo ver als Joure gaat. Heb je hem toen wel in Akkrum opgehaald dan? Dat was het dichtste bij tot nu toe
das nog niet cker hij kan wel weg zijn als zijn vader daar gaat kijkenquote:Op woensdag 15 september 2004 13:35 schreef Impry het volgende:
Hij gaat dus weer naar het noorden![]()
Stuur hem hierna eens naar Brabant (Tilburg, Waalwijk)
Zo groot is die legbatterij toch nietquote:Op woensdag 15 september 2004 14:31 schreef Bond het volgende:
Ik heb ook geen idee waar dit is :S, maar ik ga weer verder zoeken.
Daar staat geen plaatsnaambord inquote:Op woensdag 15 september 2004 15:21 schreef Klonk het volgende:
flikker hem in de efteling
Donequote:Op woensdag 15 september 2004 15:18 schreef Impry het volgende:
Wat mij betreft kan dit in de OP![]()
[afbeelding]
ach, je hebt ook jokers die het niet snappen en hem bij de jaarbeurs neerplempen, dan is de efteling nog een slag beroemderquote:Op woensdag 15 september 2004 15:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Daar staat geen plaatsnaambord inEn anders ken ik er nog wel iemand die er werkt
Dus het zou mij niet uitmaken
![]()
Bij de eerste stok is hij net langs het gebied gegaan, dus deze keer gewoon ff wachten
je moetquote:Op woensdag 15 september 2004 16:36 schreef fokstok het volgende:
eeuwige roem voor de fokstokkers
en nu hij toch in barneveld ligt verwacht ik wel een kip er op getekend
door de volgende
mij benieuwen of hij nu richting friesland gaat
op die manier maakt hij wel kilometers
veel plezier weer allemaal
Heb je wel goed gezocht...quote:Op woensdag 15 september 2004 15:55 schreef Bond het volgende:
Bond heeft heel Barneveld door gezogt, niks gevonden, heb iedere bord wel gehad.
Welke aso heeft hem voor mijn neus weggekaapt
Ik kan al verklappen, dat er geen kip op staat, maar wel iets dat ermee te maken heeft.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:36 schreef fokstok het volgende:
en nu hij toch in barneveld ligt verwacht ik wel een kip er op getekend
door de volgende
Hij zat ook wel erg opzichtig achterop dat bord he... zou me niks verbazen als een of ander schoolkind hem meegenomen heeft of zo.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:16 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
stok weer gestoknapt??
Op welke manier is hij nou neergelegd? want op de foto's staat het op 3 manierenquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:59 schreef Sunclair het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
precies, hij had beter ergens verscholen kunnen liggenquote:Op woensdag 15 september 2004 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij zat ook wel erg opzichtig achterop dat bord he... zou me niks verbazen als een of ander schoolkind hem meegenomen heeft of zo.
de enige middelbare school die er is, is volgens internet JFC...quote:Op woensdag 15 september 2004 19:08 schreef Bond het volgende:
Woon er weet je, maar achter geen enkel bord kom ik iest vinden en heb toen maar alle borden van Barneveld afgezocht
school christiaan huygens is er ook, niet goed gezocht dus... Op de wilhelmina laanquote:Op woensdag 15 september 2004 19:13 schreef rubinio het volgende:
[..]
de enige middelbare school die er is, is volgens internet JFC...
Dus zoek eens bij de wethouder Rebellaan en de bloemendaallaan ofzo
Ik heb geen zin om naar Barneveld te gaan![]()
Toch denk ik dat hij op de bloemendaallaan ligt, das in het noorden van Barneveld en ik dacht het al voordat die hint kwam. Echt zo'n landelijk gebiedje daar en die bloemendaalweg is een echt landelijk weggetje, zoals op de fotoquote:Op woensdag 15 september 2004 19:19 schreef muurjunky het volgende:
[..]
school christiaan huygens is er ook, niet goed gezocht dus... Op de wilhelmina laan![]()
en het groenhorstcolleege http://www.groenhorstbarneveld.nl/
GA KIJKEN!!!quote:Op woensdag 15 september 2004 19:29 schreef rubinio het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij op de bloemendaallaan ligt, das in het noorden van Barneveld en ik dacht het al voordat die hint kwam. Echt zo'n landelijk gebiedje daar en die bloemendaalweg is een echt landelijk weggetje, zoals op de foto
Ik denk dat een barnevelder bij het lezen van dit dat al wel doet en die is er vast wel sneller dan ikquote:Op woensdag 15 september 2004 19:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
GA KIJKEN!!!
Mooi, breng em morgen anders ff naar Veenendaalquote:Op woensdag 15 september 2004 20:18 schreef Sunclair het volgende:
Ik ben net wezen kijken en de FokStok lag er nog. Wel tamelijk verstopt in het gras van de slootkant die daar pal tegenaan ligt. Dat was nodig omdat het toch een redelijk druk plekje is en ik niet wilde dat hij door niet FokStokkers gevonden werd.![]()
Goed speurwerk rubinio.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:29 schreef rubinio het volgende:
Toch denk ik dat hij op de bloemendaallaan ligt, das in het noorden van Barneveld en ik dacht het al voordat die hint kwam. Echt zo'n landelijk gebiedje daar en die bloemendaalweg is een echt landelijk weggetje, zoals op de foto
breng hem maar ff naar Apeldoorn, dan ben ik bereid hem op te halenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:20 schreef Sunclair het volgende:
[..]
Goed speurwerk rubinio.
Gaat iemand hem nog halen, of zal ik 'm ophalen en een nieuw plekje geven ????![]()
overigens wel frustrerend dat ik dat vanmiddag al dacht, maar door schoolwerk het te druk had ff naar Barneveld te gaanquote:Op woensdag 15 september 2004 20:20 schreef Sunclair het volgende:
[..]
Goed speurwerk rubinio.
Gaat iemand hem nog halen, of zal ik 'm ophalen en een nieuw plekje geven ????![]()
bloemendaallaanquote:Op woensdag 15 september 2004 20:49 schreef Bond het volgende:
Ik ga hem morgen zoeken / halen, heb net nog gezocht samen met mijn broer, maar niet gevonden. Dus geen nieuw plekje geven !!
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:02 schreef Bond het volgende:
Okee
* rubinio on a mission.
Hoop dat ik hem kan vinden in het donker.
sunclair heeft gelijk, de plaatser moet de stok als die na een tijd (of dat 24 uur was weet ik niet meer zeker maar dacht het wel) niet gevonden is naar een nieuwe plek brengenquote:Op woensdag 15 september 2004 21:06 schreef rubinio het volgende:
[..]goed zo
@ Sunclair Nee de vinder moet hem alleen een nieuw plekje geven binnen 24 uur toch?
we wachten op Bond, anders mag hij het alsnog naar ergens anders brengenquote:Op woensdag 15 september 2004 21:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
sunclair heeft gelijk, de plaatser moet de stok als die na een tijd (of dat 24 uur was weet ik niet meer zeker maar dacht het wel) niet gevonden is naar een nieuwe plek brengen
Ik heb 'm opgewacht en de FokStok IS GEVONDENquote:Op woensdag 15 september 2004 21:02 schreef Bond het volgende:
Okee
Bond on a mission.
Hoop dat ik hem kan vinden in het donker.
Er is al wel eerder over gesproken om een dergelijke regel op te nemen, maar volgens mij is dat nog niet gebeurd. Bovendien is Barneveld toch niet zo'n klein plaatsje... Als de stok zelfs toch weer uit van die kleine gaten als Westerdiepsterdallen en Gasselternijveenschemond is opgehaald, dan moet dat bij een plaats als Barneveld toch geen problemen opleveren. Laat mensen maar wat moeite doen voor die fokstok...quote:Op woensdag 15 september 2004 21:13 schreef Rossdale het volgende:
sunclair heeft gelijk, de plaatser moet de stok als die na een tijd (of dat 24 uur was weet ik niet meer zeker maar dacht het wel) niet gevonden is naar een nieuwe plek brengen
voor 500 euro word ie aan huis bezorgdquote:Op woensdag 15 september 2004 21:36 schreef pieter_pontiac het volgende:
wanneer komt ie eens naar Zwolle..?
My name Blond...James Blondquote:Op woensdag 15 september 2004 21:40 schreef Bond het volgende:
Missoin complete![]()
Foto's komen eraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |