Kortom: nostalgie
MAAR BOVENAL: INSPECTOR GADGET!
quote:(*Alle stripboeken op CD heeft
Op vrijdag 31 augustus 2001 16:33 schreef Tokus het volgende:
Transformersmaar dat is ie nu ook nog eigenlijk
MUMRAH !!! The EverLiving !
[Dit bericht is gewijzigd door BananeKoning op 31-08-2001 16:46]
quote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op vrijdag 31 augustus 2001 16:29 schreef ruudjuh31 het volgende:
Jayce and the wheeled Warriors, dat was pas leuk, alleen balen dat je er geen afleveringen op het internet van kan vinden
*nostalgie*
quote:zowat alle stripboeken heeft
Op vrijdag 31 augustus 2001 16:45 schreef Roonaan het volgende:[..]
(*Alle stripboeken op CD heeft
)
plus episodes op cd, en laatst nog 2 leuke boeken gekocht, met daarin een hele hoop info
quote:Oh ja, die ook.
He-man;
De bluffers;
Inspector Gadget;
"Je bent een bluffer, je blijft een bluffer etc"
quote:JA DIE!
Op vrijdag 31 augustus 2001 17:27 schreef Xhorder het volgende:[..]
Oh ja, die ook.
"Je bent een bluffer, je blijft een bluffer etc"
quote:Ja over dieren in een bos en dan zo'n vent in een kasteel die het bos wilt omkappen voor een snelweg ofzo. Ik weet eigenlijk niet precies meer hoe die ging...
JA DIE!![]()
![]()
Niemand in m'n omgeving kent die tekenfilm
Vond ik toen best eng.
Maja de Bij ook trouwens. Brrrr
quote:Zoeiets ja
Op vrijdag 31 augustus 2001 17:30 schreef Xhorder het volgende:[..]
Ja over dieren in een bos en dan zo'n vent in een kasteel die het bos wilt omkappen voor een snelweg ofzo. Ik weet eigenlijk niet precies meer hoe die ging...
quote:Ja, ik geef het ook toe!
Op vrijdag 31 augustus 2001 17:25 schreef jerney het volgende:
Seabert;
En ik geef toe... My little pony's
quote:My little pony was ook leuk.
Op vrijdag 31 augustus 2001 17:25 schreef jerney het volgende:
Seabert;
He-man;
De smurfen;
De bluffers;
Inspector Gadget;
En ik geef toe... My little pony's
quote:Ja.. zoiets staat me ook bij.
Zoeiets ja![]()
Die met dat witte haar
Trouwens.. *ahum* de troetelbeertjes vond ik ook tof. Vooral de troetel uhm.. andere dieren. Die leeuw enzo. Tja... Koudhart was natuurlijk een eikel
quote:De troetelberen ging mij nou weer net iets te ver
Op vrijdag 31 augustus 2001 17:35 schreef Sway het volgende:[..]
Ja, ik geef het ook toe!
En de troetelberen en de gummiberen. Bleef ik voor thuis.
En ook Boes en Dommel.
Oja! En Teddy Ruxpin!
quote:hehehehe ahwalief dat je dat durft toe te geven
Op vrijdag 31 augustus 2001 17:44 schreef Xhorder het volgende:[..]
Ja.. zoiets staat me ook bij.
Trouwens.. *ahum* de troetelbeertjes vond ik ook tof. Vooral de troetel uhm.. andere dieren. Die leeuw enzo. Tja... Koudhart was natuurlijk een eikel
quote:Jah.. Teddy Ruxspin, dat was ook altijd leuk, alleen begreep ik het verhaal nooit helemaal. Maar dat rode karnemelkdonuts verkopende wezentje kan ik me nog goed herinneren.
Op vrijdag 31 augustus 2001 17:35 schreef Sway het volgende:[..]
Ja, ik geef het ook toe!
En de troetelberen en de gummiberen. Bleef ik voor thuis.
En ook Boes en Dommel.
Oja! En Teddy Ruxpin!
quote:was die zo goed dan?
Op vrijdag 31 augustus 2001 17:46 schreef Xhorder het volgende:[..]
Daar gaat m'n reputatie
En nog veel meer...
quote:oh jahhhh die was ik helemaal vergeten
Op vrijdag 31 augustus 2001 17:52 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Flip en Flupke
en ook nog een tekenserie met allemaal honden waarvan, de hoofdpersoon (hoofdhond) zo'n blauwe hond was, volgens mij heette die Woofer of zoiets
Seabert vonnik ook leuk.
en
*ahum*
The popples
quote:Was dat niet op superchannel?
Op vrijdag 31 augustus 2001 19:53 schreef KonnieKipke het volgende:
The DJ Cat show met linda de mol was ook wel koel..
Op Sky Channel
Supergranny was ook wel cool, het was dan wel geen tekenfilm maar goed. Was altijd op woensdagmiddag bij veronica (dacht ik)
[Dit bericht is gewijzigd door lzandman op 01-09-2001 01:58]
quote:Nee, op Sky Channel
Op vrijdag 31 augustus 2001 19:57 schreef menjo het volgende:
Was dat niet op superchannel?
quote:Die had ik ook. En de vrachtwagen (was toen 100 piek zeg.. duuuur!) en nog een zooi van die voertuigen en mannetjes. Ja, m'n eerste echte verzameling was dat toen
Ik ben echt helemaal gek geweest van M.A.S.K. Ik had een aantal van die auto's en hun geheime hoofdkwartier (Boulder Hill). Ik zal eens kijken op zolder of er nog wat van die rommel ligt
quote:*PROEST*
Op vrijdag 31 augustus 2001 19:57 schreef menjo het volgende:[..]
Was dat niet op superchannel?
Supergranny was ook wel cool, het was dan wel geen tekenfilm maar goed. Was altijd op woensdagmiddag bij veronica (dacht ik)
alfred j kwak
dommel
boes
teddy ruxpin
seabert (maar die kan ik me niet echt meer herinneren)
en natuurlij niet te vergeten de freggels (okee, da's geen tekenfilm, maar toch)
Thomas en Senior en de schat van Brute Berend (1985)
De Zevensprong
Bollo Bries en Bondgenoten (1983 meen ik)
Bassie en Adriaan
quote:Was dat niet met zo'n konijnenfamilie en zo'n wolf??
Op zaterdag 01 september 2001 14:40 schreef PostManBart het volgende:
Ik herinner me nog één tekenfilmserie: Maple Town. Daar keek ik altijd heel graag naar.
En nog veel meer waarvan ik namen niet meer van weet
quote:yep keek ik trouwens ook naar
Op zaterdag 01 september 2001 20:46 schreef wimpie-bosboom het volgende:[..]
Was dat niet met zo'n konijnenfamilie en zo'n wolf??
quote:Jawel johhh! Seabert is dat lieve kleine zeehondje dat constant dat irritante geluid maakt en in het gezelschap verkeert van dat blonde joch (Tommie
Op zaterdag 01 september 2001 15:35 schreef Flat© het volgende:seabert (maar die kan ik me niet echt meer herinneren)
en natuurlij niet te vergeten de freggels (okee, da's geen tekenfilm, maar toch)
De fraggles waren idd ook erg leuk
*wordt hier nostalgisch van*
Ik heb een mp3 van de titelsong liggen voor als iemand het ook nog kent...
Ovide
Met oa Pi de slang en zijn sidekick Zozo en TV's die overal tevoorschijn kwamen
quote:Seabert
Op zaterdag 01 september 2001 15:35 schreef Flat© het volgende:
seabert (maar die kan ik me niet echt meer herinneren)
En vast nog heel wat meer...
Hong Kong Foei !
Die vond ik altijd errug gaaf. Maar toen sliep ik ook nog met een eigen knuffelbeertje en ik deed net alsof mijn knuffelbeer superted was. Heb hem nog steeds trouwens, helemaal versleten. Ik gooi hem nooit weg....
*uche*
maaruh, genoeg watjespraat. Transformers was ook gaaf. Heb destijds nog mijn eigen Optimus Prime(??) gehad.
quote:IK OOK!
Ik keek altijd naar Candy
Een van de weinige WEL leuke tekenfilms..
quote:Ik heb er videobanden van
Op vrijdag 31 augustus 2001 17:28 schreef jerney het volgende:[..]
JA DIE!
![]()
![]()
Niemand in m'n omgeving kent die tekenfilm
Ik keek echt véééééééél tekenfilms:
verder nog
-Ring Raiders
-Teenage mutant hero turtles
-Snorkels
-Smurfen
-Teddy Ruxpin (ft. Kas van Iersel)
-Wicky de Viking
-Seabert... (beestje deed geen f*ck, aan Tommy en Aura alle eer)
-Foofur (de blauwe hond)
-Gummi beren
-Johan en Pierewiet
-Dungeons and Dragons
-De nep-Ghost Busters (met die gorilla)
-De familie Robinson
-Super Mario Bros. (die afleveringen van Zelda roelden)
-De familie Anders (met die gemene buurman Mudfold)
-Waterspin (wonderspin...)
-Tom Sawyer
-Niels Holgersson
-... en STARCOM!!!!! met die stoere magneetjes aan hun benen.
[Dit bericht is gewijzigd door Doodkapje op 11-09-2001 00:13]
quote:Hoe oud ben je? dit is namelijk een vrij nieuw tekenfilm serie
Op dinsdag 11 september 2001 00:28 schreef MiSS_TiquE het volgende:
Johnny Quest
quote:Stamt uit 1951
Op dinsdag 11 september 2001 00:29 schreef nomis het volgende:[..]
Hoe oud ben je? dit is namelijk een vrij nieuw tekenfilm serie
Maar goed, ik weiger tot op de dag van vandaag shoarma te eten en dat komt alleen maar door dit Disney-vehikel.
Liefs,
Helga
quote:Maar lieve Helga, als ik in de kinderboerderij kom praten alle dieren met elkaar! Is helemaal niet vreemd, alleen ik ben de enige die het kan zien.
Op dinsdag 11 september 2001 00:47 schreef Helga het volgende:
Bambi!
Het is de meest sadistische tekenfilm die ik ken, en wel om het feit dat het arme geitje helemaal alleen aan zijn lot wordt overgelaten. En dan dat vervelende konijn er de hele tijd bij. Net of geiten en konijnen met elkaar kunnen praten.Maar goed, ik weiger tot op de dag van vandaag shoarma te eten en dat komt alleen maar door dit Disney-vehikel.
Liefs,
Helga
quote:Die serie schopt wel zo hard konten!
Op dinsdag 11 september 2001 12:54 schreef cleaner het volgende:
Jayce and the wheeled warriors!
Heb laatst wat eps gedowned, en het is nog steeds ruig!
quote:Ja ik die was kewl man, die keek ik ook altijd maar ik weet de naam niet meer
Op dinsdag 11 september 2001 00:28 schreef MiSS_TiquE het volgende:
...
Kent iemand een informatieve tekenfilm met pratende rode lichaampjes en cellen. Die kregen we altijd op school te zien vond ik ook heel leuk.En nog een boel anderen waar ik de namen niet van ken.
Nu mijn zoontje de tekenfilm-kijk-leeftijd inmiddels bereikt heeft, zie ik tegenwoordig de Troetelbeertjes ook weer. Blijft leuk!
[Dit bericht is gewijzigd door NewBeatle op 12-09-2001 14:55]
Mega
quote:hell yeah! Robotech rockt ook! (alle eps worden nu op dvd uitgebracht)
Op woensdag 12 september 2001 15:05 schreef chocolatemoeze het volgende:
ROBOTECH!Mega
Ik heb een vraag over Robotech.
Dat was toch die serie met die lopende straaljagers. En een zingend meisje dat minmee heette ofzo.
Iets met een sdf-1 en macros city??? Zit ik goed??
Dat waren toch eigenlijk drie verschillende series. Je had die uitvouw f-16's, maar je had ook grondtroepen. Heette dat dan weer geen battletech?
Wie weet het nog?
Dat waren tenminste nog fatsoenlijke tekenfilms. Als je ziet wat er tegenwoordig voor rotzooi wordt uitgezonden...Kan echt niet begrijpen dat kleuters die geweldig overdreven fantasie troep boeiend vinden.
quote:Die grondtroepen waren een 3e verschijningsvorm van die wandelende f16´s.
Op donderdag 20 september 2001 15:19 schreef stigchel het volgende:
Ok, ik zie hier veel gelijk gestemden.Ik heb een vraag over Robotech.
Dat was toch die serie met die lopende straaljagers. En een zingend meisje dat minmee heette ofzo.
Iets met een sdf-1 en macros city??? Zit ik goed??Dat waren toch eigenlijk drie verschillende series. Je had die uitvouw f-16's, maar je had ook grondtroepen. Heette dat dan weer geen battletech?
Wie weet het nog?
Ooit hadden we hier scifi channel, daar waren toen de originele series te zien, maar ik keek alleen robotech (dom dom dom) En het schijnt dus dat ze die series voor de amerikaanse markt samengevoegd hebben en hier en daar wat bochten in het plot hebben afgesneden.
quote:sterker nog: het zijn geen 3 verschillende verhaallijnen, het zijn 3 verschillende tekenfilms... (echt waar!) ik had een robotech site waar dat op stond, maar ben hem kwijtgeraakt (thnx to systeembeheer hiero!). Even met google zoeken en je hebt die info zo gevonden.
Op donderdag 20 september 2001 15:38 schreef stigchel het volgende:
Joh, maar er lopen wel drie verhalenlijnen door elkaar heen.Ooit hadden we hier scifi channel, daar waren toen de originele series te zien, maar ik keek alleen robotech (dom dom dom) En het schijnt dus dat ze die series voor de amerikaanse markt samengevoegd hebben en hier en daar wat bochten in het plot hebben afgesneden.
quote:zie ook: http://www.sit.wisc.edu/~nmedbery/real_video/
What is Robotech? Robotech is a cartoon, a series of books, a roll playing game, and a series of toys. It's based off three non-related movies that were made in Japan back in the early eighties. Carl Macek combined them into one epic story which is broken into three generations of main characters that roughly correlate to the breaks in the three movies. I'm not going to go through the whole thing, it's way too long, but here is a link to a FAQ page that should answer most of the questions you may have.
voor meer info...
Wicky the Viking
quote:NATUURLIJK!!!
Op zondag 27 januari 2002 03:02 schreef D.Rose het volgende:
kent iemand 'Schateiland' en 'Alleen op de wereld' nog? Op woensdagmiddag bij de Avro (al bijna 20 jaar geleden)
Dit waren echt series, niet iedere week een ander avontuur.
Verder was ook Sky een favoriet bij mij.(fun factory, dj kat show)
Bij de kinderbios van Avro elke Woensdagmiddag na school!
En vergeet de Japanse tekenfilm serie 'Science Ninja Team Gatchaman' niet...stond in Nederland bekend als de zwaar gecensureerde 'Strijd der Planeten'!
Yup, zelfs toen al waren die Yanks Japanimation aan het verzieken!
Altijd leuk om een ander Gen-Xer te ontmoeten, By The Way!
quote:Ik heb al ongeveer 17 jaar een POPPLE
Op vrijdag 31 augustus 2001 18:22 schreef Almighty het volgende:
Transformers
GI JOE
He-man
The Masken
*ahum*
The popples
Teddy Ruxpin vond ik ook wel lachen
En er was een interessante F-F-Ferdinand tekenfilm, maar ik weet niet meer waar het over ging (volgens mij over een insect).
quote:Beide vond ik ook erg leuk. Verder Scooby Doo en Tom & Jerry (laatste vind ik nu niet leuk meer)...
Op vrijdag 14 september 2001 19:47 schreef Kirk Olson het volgende:
Kent iemand 'Er was eens' nog, beetje vage serie vond ik dat altijd maar. En is 'Strijd der planeten' al genoemd ?!?
(oud ben ik he)
Nog heel veel meer Ik ben trouwens de tunes aan het downloaden en das leuk!
Vraag me af of ze ooit nog es van die afleveringen uitzenden :S
Geen tekenfilms, maar deze mogen natuurlijk niet vergeten worden:
Fabeltjeskrant(met Meneer de Uil, Truus de Mier(tuut-tuut-tuut), Bor de Wolf(Brrrrrrr..), Willem met z'n waterpomptang en het Praathuis, jammer dat het niet meer op TV is)
Thunderbirds(Nu nog steeds op TV, echt geweldig)
De Film van Ome Willem('Wie lust er broodje poep?', 'Joepie de poepie', 'Deze vuist op deze vuist', enz.)
Als ik de kans krijg, kijk ik deze series nog steeds
Fun Factory was altijd vaste prik op zondag, jammer dat het toen verdween.
en nog veel meer, maar dit zijn degene waar ik echt herrineringen aan heb
quote:same here ik keek bijna alle tekenfilms destijds maarja the transformers dat zijn de beste altijd
Op maandag 27 januari 2003 20:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik keek bijna alles wel (ja, ook Gem en Candy en de Troetelberen) maar slechts één kan de beste zijn en dat is met afstand en zonder twijfel Transformers.
[Dit bericht is gewijzigd door angelmamma op 27-01-2003 20:40]
Rest is allemaal wel zo'n beetje opgenoemd!
Dommel, Boes Boes, De drie kleine tovenaartjes, de Wasberen, Transformers, Batman, Spiderman etc.
die staan mij het beste bij, en ik zou echt zo graag Alvin en Maya weer op tv zien
GI Joe,
ThunderCats.
quote:+ scooby doo, cops, police academy(tekenfilms), ducktales, wicky de viking, sinbad de zeeman enz.
Op woensdag 24 juli 2002 15:17 schreef Kuukske het volgende:
· Seabert
· David de Kabouter
· Mickey en zn vriendjes
· Foofur
· Ovide !!!
· Samson en Gert (ok ok .. voor sommigen is het nieuwvoor sommigen is het nog elke dag ( ?? ) vaste prik.. voor moi is het al nostalgie
· Barbapappa
· Gummiberen
· TEDDY RUXPIN!! DAT RULED!!
quote:Hoe ziet Dr. Claw van MAD eruit?
Op maandag 3 februari 2003 22:35 schreef ErikT het volgende:
Inspector Gadget
(I'll get you next time, Gadget! Altijd willen zien wie er nou aan die hand zat, weet het nu nog niet)
http://www.midnightsociety.com/web/Finds/Shopping/Drclaw/DrClaw.jpg
En? Ziet ie eruit zoals jullie gedacht hadden of did I just burst your bubble?
Gezellig met m'n vriendjes uit de buurt voor de buis. En daarna met de He-Man poppetjes het avontuur naspelen
btw, staan die eps van jaice & the weeled warriors toevallig op kazaa ofzo????
- Exo Squad (was op rtl 5 meen ik, erg cool)
- Dinoriders , met mensen die op dinosaurussen met high tech wapens rondhobbelen
- Zo'n serie waarbij een soort van ridders tegen elkaar vochten met hologramdieren en monsters die uit hun buik of banier kwamen (heb hier nog een paar poppetjes van). Visionaries: Knights of the Magical Light heette dat
- Kissyfur , een serie over een bevertje dat ontsnapt was uit een circus of zoiets, was daar helemaal weg van
- Zo'n serie over het milieu waarbij er elementen (vuur, water enz) konden worden opgeroepen en zo'n blauwe vent met groen haar, captain planet and the planeteers volgens mij.
- Chip 'N Dale Rescue Rangers (met knabbel & babbel meen ik)
- X - men (op rtl 4 volgens mij)
- The legend of Prince Valliant , een serie over ridders etc.
- Alvin & The Chipmunks
- Bucky O'Hare & the Toad Wars Konijn in space, samen met berserker baviaan en een eend met vier armen, als ik het me goed herinner.
- Starcom: The US Space Force Nog zo'n serie waar ik poppetjes van heb
- Wuzzles met een sterk troetelbeertjes gehalte
Weet iemand nog een goede site met een tekenfilmoverzicht vanaf 1980?
OFFTOPIC:
Daarnaast is er 's avonds bij de avro ooit een piratenserie geweest die iets van 'treasure island' heette ofzo geloof ik, maar wel heel cool was.
Was met echte acteurs etc, geen tekenfilm.
Dus niet die anime serie van de Kinderbios. Weet iemand nog hoe dit heette of dat er iets over te vinden is op internet?
[Dit bericht is gewijzigd door thekorenwolf op 07-02-2003 02:30]
quote:T-Bone & Razor?
Op vrijdag 7 februari 2003 01:07 schreef Stranger het volgende:
Thundercats!
Heb een heleboel afleveringen op mijn harde schijf staan, kijk er regelmatig nog een paar.
quote:Ben je zo jong dan? Of is die tekenfilmserie zo oud?
Op zondag 9 februari 2003 14:54 schreef MadScientist het volgende:
Ren & Stimpy zal altijd mijn favoriet blijven denk ik
quote:1991-1995
Op zondag 9 februari 2003 14:56 schreef haaahaha het volgende:[..]
Ben je zo jong dan? Of is die tekenfilmserie zo oud?
quote:nja het is niet erg oud. maar de combinatie van het feit dat ik hem in mijn jonge teens heb gezien plus dat het de kewlste cartoon ooit is.....
Op zondag 9 februari 2003 14:56 schreef haaahaha het volgende:Ben je zo jong dan? Of is die tekenfilmserie zo oud?
quote:serie bijna compleet met dank aan kazaa
Op vrijdag 7 februari 2003 01:05 schreef thekorenwolf het volgende:
Dit zijn niet zozeer allemaal series uit mijn jeugd (sommige zijn jaren 90), maar wel voor het grootste deel tekenfilms van tv die nog niet genoemd zijn:- Exo Squad
(was op rtl 5 meen ik, erg cool)
quote:ook weer een paar, maar die ik nu gezien heb vind ik minder dan ik weet van vroeger
- Zo'n serie waarbij een soort van ridders tegen elkaar vochten met hologramdieren en monsters die uit hun buik of banier kwamen (heb hier nog een paar poppetjes van). Visionaries: Knights of the Magical Light heette dat
Ben veel sites afgegaan, veel oude herinneringen opgehaald, met een hoog oja gehalte. Mooie plaatjes gezien en verhaaltjes, echt een waar feest der herkenning. Echt nostalgie voor mij...
MAAR KAN IEMAND MIJ HELPEN AAN (EEN SITE OVER) DE OUDE BEGINTUNES EN AFLEVERINGEN VAN KINDERSERIES UIT DE JAREN 80, OF SITES WAAR JE DEZE KAN DOWNLOADEN OF BESTELLEN?
Ik ben voornamelijk op zoek naar:
-FOOFUR!!!!!!!!!! (de NL versie)
-Seabert
-Teddy Ruxspin
-Ovide
-The Fragless
-Troetelbeertjes
-My litle pony
-Alvin and the chipmunks
Maar vooral oompje FOOFUR heeft mn hart gestolen, dus daar ben ik het meest naar op zoek. Ben echt wanhopig aan ut worden hoor, ken maar nix vinden van begintunes (de NL versie) of afleveringen hiervan.
Sport Billy
met zo'n sporttas waar vanalles uitkwam
Count Duckula! Dat ik die nog niet gezien heb, vreselijk melig
Dan nog de Tovenaar van Oz, de Japanse manga uitvoering met vreselijk goede Nederlandse nasynchronisatie. Enig idee hoe dat ding heette?
De echt melige series dus
Ow, en eentje van Herman van Veen voor de duitse televisie. Oh, en Robbi, Tobbi und das Fliewatüüt, maar da's een poppenserie.
Toen ik niet meer jong was:
Duckman, Ren&Stimpy, Two Stupid Dogs, Teenage Mutant Ninja Turtles...
[Dit bericht is gewijzigd door tsuihark op 13-05-2003 13:22]
Dan krijg je toch medelijden met de kinderen van tegenwoordig die het moeten doen met Pokemon, Digimon en dat soort zooi.
quote:Tovenaar van Oz (tekenfilmserie)
Op dinsdag 13 mei 2003 13:17 schreef tsuihark het volgende:
Hmmm, Ovide... en[afbeelding]
Count Duckula! Dat ik die nog niet gezien heb, vreselijk meligDan nog de Tovenaar van Oz, de Japanse manga uitvoering met vreselijk goede Nederlandse nasynchronisatie. Enig idee hoe dat ding heette?
De echt melige series dus
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 13:40 schreef Patch het volgende:[..]
Tovenaar van Oz (tekenfilmserie)
Ow, hij is Canadees?!?
Dat was pas cool:
quote:
Led by Ring Commander Victor Vector, a group of heroic aviators from all eras of flight, past, present, and future, defend the world. Thier enemy: the most sinister airborne threat ever known, the evil pilots of the Skull Squadron. Characters include: Joe Thundercloud, Hubbub, Cub Jones, Kirchov, Mako, Jenny Gail, Max Miles, Scorch, Yasu Yakamura, Baron Voin Clawdeltz, and Siren. Originally introduced as a two-part special. DIC Enterprises. Syndicated: 1989.
-Maya de bij
-Strijd der planeten.
-Alleen op de wereld
-De Smufen
-Nils holgerson
-Foofur
-Thundercats
Oh en David de Kabouter en Barbapappa, Dommel, (is nog steeds iedere dag 9 uur en ik kijk 't soms ook nog ) Ducktales!!!
Iemand had het hier over Hong Kong Foei;
Is er iemand die stomtoevallig aan de muziek van Hong Kong Foei (een kerel uit één stuk) kan helpen?
Groeten, Arjen.
[Dit bericht is gewijzigd door Dakhaas op 12-09-2003 21:58]
Bij deze; Calimero!quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:04 schreef rihago het volgende:
valt me op dat niemand Calimero heeft genoemd...
Geweldige link, had weer het o ja gevoel. Pure nostagiequote:Op vrijdag 15 april 2005 14:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Hier kun je de intro filmpjes van een paar oude tekenfilmpjes vinden
http://home.scarlet.be/~janv56/tvintro.htm
er zijn dus toch nog mensen die supergranny kennenquote:Op vrijdag 31 augustus 2001 19:57 schreef menjo het volgende:
Geweldige linkquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Hier kun je de intro filmpjes van een paar oude tekenfilmpjes vinden
http://home.scarlet.be/~janv56/tvintro.htm
Robotech waren vliegtuigjes die in robotjes konden veranderen tegenwoordig beter bekend onder Macross Plusquote:Op donderdag 20 september 2001 15:19 schreef stigchel het volgende:
Ok, ik zie hier veel gelijk gestemden.
Ik heb een vraag over Robotech.
Iets met een sdf-1 en macros city??? Zit ik goed??
Dat waren toch eigenlijk drie verschillende series. Je had die uitvouw f-16's, maar je had ook grondtroepen. Heette dat dan weer geen battletech?
Wie weet het nog?
Tom en Jerryquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:46 schreef Lambiekje het volgende:
Tom and Jerry ... waarom noemt niemand dat .. dat is gewoon geweldig.
Simpsons
Helikopter? Hhmm kan me iets herinneren van het Liege Beest, dan kwam altijd op Belgie....quote:Op woensdag 20 april 2005 09:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Bassie & Adriaan![]()
en iets met helikopter![]()
Nope zegt mij niks ...quote:Op zondag 17 juli 2005 14:15 schreef stevengerrard het volgende:
Kent iemand nog rainbow brite?
Captain N: the game masterquote:Op woensdag 7 december 2005 01:02 schreef Stansfield het volgende:
Kan iemand me helpen. Ik zoek een serie/tekenfilm van jaren geleden. In de tijd dat nintendo echt booming was. Je had zelf een programma met 2 mannen in een mario en lugie pak. Maar je had ook zo'n tekenfilm waarin een jongen en een hond het beeldscherm ingezogen werden terwijl ze zaten te spelen. Het begon altijd met dat die moeder zei kevin go clean up your room en toen werd hij erin gezogen. Hij had dat pistool als wapen en een gamepad riem waardoor hij dan hoog kon springen.
Weet iemand hoe dat tekenfilmpje heette??
Tnxquote:Op woensdag 7 december 2005 01:58 schreef Basson het volgende:
[..]
Captain N: the game master
http://www.retrojunk.com/list_tvshows/1980/alpha-a-1/
Die 80's cartoons zijn al heel wat, maar als ik op die site de gemiddelde show opening bekijk (jongens-georienteerd) krijg ik weer kippenvel
ooooh en natuurlijk niet te vergeten prins valliant en tom sawyer!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:52 schreef Kyklopos het volgende:
Captain Planet (he's a hero, gonna take polution down to zero!)
Maple Town
Ovide
De Smurfen
Link&Zelda
Super Mario Bros
Nils Holgerson
Samurai Pizzacats
en nog heel veel meer
en natuurlijk Bob in the Bottle over dat jongetje dat expres ging niezen mbv peper zodat een genie tevoorschijn kwam![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:00 schreef stevengerrard het volgende:
Heeft niemand nog videobanden met uitzendingen ergens op zolder liggen???
hahahah nee bedankt. Mijn voorkeur gaat toch egt uit naar: Dungeons/ dragons. C.o.p.s, Bravestarr, Teddy ruxpin en Thundercatsquote:Op donderdag 8 december 2005 11:13 schreef Smittend het volgende:
[..]
Uhm ik heb wel videobanden met afleveringen van Jem liggen..de kwaliteit zal wel te wensen overlaten
..maarre ik denk niet dat jij daar interesse in hebt
..was echt een meidenserie..
Pinky and the brain, Pinky and the brain. One is a genius, the other's insane. NARF!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:53 schreef Saekerhett het volgende:
Road Runner
Met als meest geniale kop van onze vriend Wile E. Coyote:
[afbeelding]
Verder:
Animaniacs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |