Nope zegt mij niks ...quote:Op zondag 17 juli 2005 14:15 schreef stevengerrard het volgende:
Kent iemand nog rainbow brite?
Captain N: the game masterquote:Op woensdag 7 december 2005 01:02 schreef Stansfield het volgende:
Kan iemand me helpen. Ik zoek een serie/tekenfilm van jaren geleden. In de tijd dat nintendo echt booming was. Je had zelf een programma met 2 mannen in een mario en lugie pak. Maar je had ook zo'n tekenfilm waarin een jongen en een hond het beeldscherm ingezogen werden terwijl ze zaten te spelen. Het begon altijd met dat die moeder zei kevin go clean up your room en toen werd hij erin gezogen. Hij had dat pistool als wapen en een gamepad riem waardoor hij dan hoog kon springen.
Weet iemand hoe dat tekenfilmpje heette??
Tnxquote:Op woensdag 7 december 2005 01:58 schreef Basson het volgende:
[..]
Captain N: the game master
http://www.retrojunk.com/list_tvshows/1980/alpha-a-1/
Die 80's cartoons zijn al heel wat, maar als ik op die site de gemiddelde show opening bekijk (jongens-georienteerd) krijg ik weer kippenvel
ooooh en natuurlijk niet te vergeten prins valliant en tom sawyer!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:52 schreef Kyklopos het volgende:
Captain Planet (he's a hero, gonna take polution down to zero!)
Maple Town
Ovide
De Smurfen
Link&Zelda
Super Mario Bros
Nils Holgerson
Samurai Pizzacats
en nog heel veel meer
en natuurlijk Bob in the Bottle over dat jongetje dat expres ging niezen mbv peper zodat een genie tevoorschijn kwam![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:00 schreef stevengerrard het volgende:
Heeft niemand nog videobanden met uitzendingen ergens op zolder liggen???
hahahah nee bedankt. Mijn voorkeur gaat toch egt uit naar: Dungeons/ dragons. C.o.p.s, Bravestarr, Teddy ruxpin en Thundercatsquote:Op donderdag 8 december 2005 11:13 schreef Smittend het volgende:
[..]
Uhm ik heb wel videobanden met afleveringen van Jem liggen..de kwaliteit zal wel te wensen overlaten
..maarre ik denk niet dat jij daar interesse in hebt
..was echt een meidenserie..
Pinky and the brain, Pinky and the brain. One is a genius, the other's insane. NARF!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:53 schreef Saekerhett het volgende:
Road Runner
Met als meest geniale kop van onze vriend Wile E. Coyote:
[afbeelding]
Verder:
Animaniacs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |