quote:T-Bone & Razor?
Op vrijdag 7 februari 2003 01:07 schreef Stranger het volgende:
Thundercats!
Heb een heleboel afleveringen op mijn harde schijf staan, kijk er regelmatig nog een paar.
quote:Ben je zo jong dan? Of is die tekenfilmserie zo oud?
Op zondag 9 februari 2003 14:54 schreef MadScientist het volgende:
Ren & Stimpy zal altijd mijn favoriet blijven denk ik
quote:1991-1995
Op zondag 9 februari 2003 14:56 schreef haaahaha het volgende:[..]
Ben je zo jong dan? Of is die tekenfilmserie zo oud?
quote:nja het is niet erg oud. maar de combinatie van het feit dat ik hem in mijn jonge teens heb gezien plus dat het de kewlste cartoon ooit is.....
Op zondag 9 februari 2003 14:56 schreef haaahaha het volgende:Ben je zo jong dan? Of is die tekenfilmserie zo oud?
quote:serie bijna compleet met dank aan kazaa
Op vrijdag 7 februari 2003 01:05 schreef thekorenwolf het volgende:
Dit zijn niet zozeer allemaal series uit mijn jeugd (sommige zijn jaren 90), maar wel voor het grootste deel tekenfilms van tv die nog niet genoemd zijn:- Exo Squad
(was op rtl 5 meen ik, erg cool)
quote:ook weer een paar, maar die ik nu gezien heb vind ik minder dan ik weet van vroeger
- Zo'n serie waarbij een soort van ridders tegen elkaar vochten met hologramdieren en monsters die uit hun buik of banier kwamen (heb hier nog een paar poppetjes van). Visionaries: Knights of the Magical Light heette dat
Ben veel sites afgegaan, veel oude herinneringen opgehaald, met een hoog oja gehalte. Mooie plaatjes gezien en verhaaltjes, echt een waar feest der herkenning. Echt nostalgie voor mij...
MAAR KAN IEMAND MIJ HELPEN AAN (EEN SITE OVER) DE OUDE BEGINTUNES EN AFLEVERINGEN VAN KINDERSERIES UIT DE JAREN 80, OF SITES WAAR JE DEZE KAN DOWNLOADEN OF BESTELLEN?
Ik ben voornamelijk op zoek naar:
-FOOFUR!!!!!!!!!! (de NL versie)
-Seabert
-Teddy Ruxspin
-Ovide
-The Fragless
-Troetelbeertjes
-My litle pony
-Alvin and the chipmunks
Maar vooral oompje FOOFUR heeft mn hart gestolen, dus daar ben ik het meest naar op zoek. Ben echt wanhopig aan ut worden hoor, ken maar nix vinden van begintunes (de NL versie) of afleveringen hiervan.
Sport Billy
met zo'n sporttas waar vanalles uitkwam

Count Duckula! Dat ik die nog niet gezien heb, vreselijk melig ![]()
Dan nog de Tovenaar van Oz, de Japanse manga uitvoering met vreselijk goede Nederlandse nasynchronisatie. Enig idee hoe dat ding heette?
De echt melige series dus ![]()
Ow, en eentje van Herman van Veen voor de duitse televisie. Oh, en Robbi, Tobbi und das Fliewatüüt, maar da's een poppenserie.
Toen ik niet meer jong was:
Duckman, Ren&Stimpy, Two Stupid Dogs, Teenage Mutant Ninja Turtles...
[Dit bericht is gewijzigd door tsuihark op 13-05-2003 13:22]
Dan krijg je toch medelijden met de kinderen van tegenwoordig die het moeten doen met Pokemon, Digimon en dat soort zooi.
quote:Tovenaar van Oz (tekenfilmserie)
Op dinsdag 13 mei 2003 13:17 schreef tsuihark het volgende:
Hmmm, Ovide... en[afbeelding]
Count Duckula! Dat ik die nog niet gezien heb, vreselijk meligDan nog de Tovenaar van Oz, de Japanse manga uitvoering met vreselijk goede Nederlandse nasynchronisatie. Enig idee hoe dat ding heette?
De echt melige series dus
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 13:40 schreef Patch het volgende:[..]
Tovenaar van Oz (tekenfilmserie)
Ow, hij is Canadees?!?
Dat was pas cool:
quote:
Led by Ring Commander Victor Vector, a group of heroic aviators from all eras of flight, past, present, and future, defend the world. Thier enemy: the most sinister airborne threat ever known, the evil pilots of the Skull Squadron. Characters include: Joe Thundercloud, Hubbub, Cub Jones, Kirchov, Mako, Jenny Gail, Max Miles, Scorch, Yasu Yakamura, Baron Voin Clawdeltz, and Siren. Originally introduced as a two-part special. DIC Enterprises. Syndicated: 1989.
-Maya de bij
-Strijd der planeten.
-Alleen op de wereld
-De Smufen
-Nils holgerson
-Foofur
-Thundercats
Oh en David de Kabouter en Barbapappa, Dommel, (is nog steeds iedere dag 9 uur en ik kijk 't soms ook nog
) Ducktales!!!
Iemand had het hier over Hong Kong Foei;
Is er iemand die stomtoevallig aan de muziek van Hong Kong Foei (een kerel uit één stuk) kan helpen?
Groeten, Arjen.
[Dit bericht is gewijzigd door Dakhaas op 12-09-2003 21:58]
Bij deze; Calimero!quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:04 schreef rihago het volgende:
valt me op dat niemand Calimero heeft genoemd...
Geweldige link, had weer het o ja gevoel. Pure nostagiequote:Op vrijdag 15 april 2005 14:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Hier kun je de intro filmpjes van een paar oude tekenfilmpjes vinden
http://home.scarlet.be/~janv56/tvintro.htm
er zijn dus toch nog mensen die supergranny kennenquote:Op vrijdag 31 augustus 2001 19:57 schreef menjo het volgende:
Supergranny was ook wel cool, het was dan wel geen tekenfilm maar goed. Was altijd op woensdagmiddag bij veronica (dacht ik)
Geweldige linkquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Hier kun je de intro filmpjes van een paar oude tekenfilmpjes vinden
http://home.scarlet.be/~janv56/tvintro.htm
Robotech waren vliegtuigjes die in robotjes konden veranderen tegenwoordig beter bekend onder Macross Plusquote:Op donderdag 20 september 2001 15:19 schreef stigchel het volgende:
Ok, ik zie hier veel gelijk gestemden.
Ik heb een vraag over Robotech.
Dat was toch die serie met die lopende straaljagers. En een zingend meisje dat minmee heette ofzo.
Iets met een sdf-1 en macros city??? Zit ik goed??
Dat waren toch eigenlijk drie verschillende series. Je had die uitvouw f-16's, maar je had ook grondtroepen. Heette dat dan weer geen battletech?
Wie weet het nog?
Tom en Jerryquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:46 schreef Lambiekje het volgende:
Tom and Jerry ... waarom noemt niemand dat .. dat is gewoon geweldig.
Simpsons
Helikopter? Hhmm kan me iets herinneren van het Liege Beest, dan kwam altijd op Belgie....quote:Op woensdag 20 april 2005 09:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Bassie & Adriaan![]()
en iets met helikopter![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |