abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 september 2001 @ 14:08:07 #101
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_1685206
Nog nooit van gehoord maaar ik vind SUPERTED wel geweldig. Die was ik helemaal vergeten. Kent iemand de POPPENKRAAM nog met clown HUGO enzo? Waar ging dat ook alweer over?
bencramerben zaxxon carqula
pi_1685668
quote:
Op woensdag 12 september 2001 15:05 schreef chocolatemoeze het volgende:
ROBOTECH!

Mega

hell yeah! Robotech rockt ook! (alle eps worden nu op dvd uitgebracht)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 20 september 2001 @ 15:16:28 #103
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_1685823
TRANSFORMEEEERRRRRRRRRRRRSSSSSSSS!!!!!!!!!!!
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_1685852
Ok, ik zie hier veel gelijk gestemden.

Ik heb een vraag over Robotech.
Dat was toch die serie met die lopende straaljagers. En een zingend meisje dat minmee heette ofzo.
Iets met een sdf-1 en macros city??? Zit ik goed??

Dat waren toch eigenlijk drie verschillende series. Je had die uitvouw f-16's, maar je had ook grondtroepen. Heette dat dan weer geen battletech?

Wie weet het nog?

pi_1685877
- Smurfen
- Dommel
- Boes
- Tom & Jerry
- Duck Tales
- Donald duck, Mickey Mouse, Pluto, enz...
- Ovide
- David de Kabouter

Dat waren tenminste nog fatsoenlijke tekenfilms. Als je ziet wat er tegenwoordig voor rotzooi wordt uitgezonden...Kan echt niet begrijpen dat kleuters die geweldig overdreven fantasie troep boeiend vinden.

pi_1685995
quote:
Op donderdag 20 september 2001 15:19 schreef stigchel het volgende:
Ok, ik zie hier veel gelijk gestemden.

Ik heb een vraag over Robotech.
Dat was toch die serie met die lopende straaljagers. En een zingend meisje dat minmee heette ofzo.
Iets met een sdf-1 en macros city??? Zit ik goed??

Dat waren toch eigenlijk drie verschillende series. Je had die uitvouw f-16's, maar je had ook grondtroepen. Heette dat dan weer geen battletech?

Wie weet het nog?

Die grondtroepen waren een 3e verschijningsvorm van die wandelende f16´s.
Battletech is dan weer een ander universum... (Mechwarrior!!!!)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_1686033
Joh, maar er lopen wel drie verhalenlijnen door elkaar heen.

Ooit hadden we hier scifi channel, daar waren toen de originele series te zien, maar ik keek alleen robotech (dom dom dom) En het schijnt dus dat ze die series voor de amerikaanse markt samengevoegd hebben en hier en daar wat bochten in het plot hebben afgesneden.

pi_1686602
quote:
Op donderdag 20 september 2001 15:38 schreef stigchel het volgende:
Joh, maar er lopen wel drie verhalenlijnen door elkaar heen.

Ooit hadden we hier scifi channel, daar waren toen de originele series te zien, maar ik keek alleen robotech (dom dom dom) En het schijnt dus dat ze die series voor de amerikaanse markt samengevoegd hebben en hier en daar wat bochten in het plot hebben afgesneden.

sterker nog: het zijn geen 3 verschillende verhaallijnen, het zijn 3 verschillende tekenfilms... (echt waar!) ik had een robotech site waar dat op stond, maar ben hem kwijtgeraakt (thnx to systeembeheer hiero!). Even met google zoeken en je hebt die info zo gevonden.
pi_1686639
quote:
What is Robotech? Robotech is a cartoon, a series of books, a roll playing game, and a series of toys. It's based off three non-related movies that were made in Japan back in the early eighties. Carl Macek combined them into one epic story which is broken into three generations of main characters that roughly correlate to the breaks in the three movies. I'm not going to go through the whole thing, it's way too long, but here is a link to a FAQ page that should answer most of the questions you may have.
zie ook: http://www.sit.wisc.edu/~nmedbery/real_video/

voor meer info...

pi_1686669
Ik miste vroeger geen enkele aflevering van "Bionic six"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 januari 2002 @ 22:05:50 #111
862 Arcee
Look closer
pi_2947690

Wicky the Viking

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 27 januari 2002 @ 00:27:49 #112
18547 DaZilva
Sparkling!
pi_2949062
rembo en rembo
wonder years
q en q
the freggles
de smurfen
junior en senior
ome willem
de poppenkraam
candy candy (eerste manga)
achterwerk in de kast
ren je rot
etc (<nu weet ik weer waarom ik zon dikke kont heb )
Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_2949090
Het gaat eigenlijk over tekenfilms he, maar de film van ome Willem vond ik altijd wel leuk.
Heb ook vele smurfen gezien en vele bassie en adriaans gezien. Valt me wel op dat er vroeger... tussen 1978 en 1985 veel meer op tv was dan tegenwoordig
Waar een wil is, is een weg. Waar meer willen, is een file
  Moderator zondag 27 januari 2002 @ 03:02:28 #114
18653 crew  D.
pi_2949994
kent iemand 'Schateiland' en 'Alleen op de wereld' nog? Op woensdagmiddag bij de Avro (al bijna 20 jaar geleden)
Dit waren echt series, niet iedere week een ander avontuur.
Verder was ook Sky een favoriet bij mij.(fun factory, dj kat show)
pi_2959012
quote:
Op zondag 27 januari 2002 03:02 schreef D.Rose het volgende:
kent iemand 'Schateiland' en 'Alleen op de wereld' nog? Op woensdagmiddag bij de Avro (al bijna 20 jaar geleden)
Dit waren echt series, niet iedere week een ander avontuur.
Verder was ook Sky een favoriet bij mij.(fun factory, dj kat show)
NATUURLIJK!!!

Bij de kinderbios van Avro elke Woensdagmiddag na school!

En vergeet de Japanse tekenfilm serie 'Science Ninja Team Gatchaman' niet...stond in Nederland bekend als de zwaar gecensureerde 'Strijd der Planeten'!
Yup, zelfs toen al waren die Yanks Japanimation aan het verzieken!

Altijd leuk om een ander Gen-Xer te ontmoeten, By The Way!

***MI TROOPER***
pi_2960557
Bionic Five
Iceman
Johan en Piere wiet (ofzoiets)
Spider woman
pi_2965898

deze zijn echt de beste

pi_2969164
Maple town
Boes
Ovide
Dommel
Natalie (meisje op boerderij)
Barbapapa
Sinbad de zeeman
En nog een Amerikaanse tekenfilm over een jongetje dat een toverlamp had en als hij moest niesen, kwam er een geest uit
pi_2969197
Ducktales, looney tunes.
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_2991808
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 18:22 schreef Almighty het volgende:
Transformers
GI JOE
He-man
The Mask

en

*ahum*

The popples

Ik heb al ongeveer 17 jaar een POPPLE En ik er nog steeds mee.
*is er eigenlijk al een beetje te oud voor
pi_5130231
pi_5130244
Johan en Pierewiet waren cool, mede omdat ze gelieerd waren aan de Smurfen die gastrollen hadden, die ook wel leuk vond.

Teddy Ruxpin vond ik ook wel lachen
En er was een interessante F-F-Ferdinand tekenfilm, maar ik weet niet meer waar het over ging (volgens mij over een insect).

pi_5133828
Boes, Dommel, Mevrouw Theelepel, Alfred J. Kwak, Seebeart...
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst...
  woensdag 24 juli 2002 @ 14:24:14 #124
24709 Tjippie
Don't dream it. Be it.
pi_5133859
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 19:47 schreef Kirk Olson het volgende:
Kent iemand 'Er was eens' nog, beetje vage serie vond ik dat altijd maar. En is 'Strijd der planeten' al genoemd ?!?
(oud ben ik he )
Beide vond ik ook erg leuk. Verder Scooby Doo en Tom & Jerry (laatste vind ik nu niet leuk meer)...
Ehhh....
  woensdag 24 juli 2002 @ 14:36:05 #125
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_5133978
Transformers
GI Joe
Er was eens ... het leven (ofzo de oude versie van Osmosis Jones zeg maar)
He-Man
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')