quote:Bananenman Bananenman - zaterdag 11 september 2004 @ 00:37
Mr. Pink
Morgenmiddag ligt 'ie alweer ergens anders. Een héél stuk van Zaandijk af. Hij gaat naar het midden van het land
Oeps beetje kleine foto, iets tever ingezoomd met telefoon. Nouja, doet er ook niet echt toe.
De OP is niet up to date. Op pagina 12 van deel 23 staat waar de stok is....in Zaandijk dus.quote:Op zaterdag 11 september 2004 09:01 schreef SynXteR het volgende:
? op het kaartje staat dat ie in arkkrum is, heb geen zin om voor nix er naar toe te gaan fietsen
hij is NIET in akkrum. Zoals de op al meld; deze is niet altijd up2date..... Bananenman heeft hem op dit moment in zijn bezit (de reis ging gisteren ook wel erg snel)quote:Op zaterdag 11 september 2004 09:01 schreef SynXteR het volgende:
? op het kaartje staat dat ie in arkkrum is, heb geen zin om voor nix er naar toe te gaan fietsen
neeeeeee ik wou hem in hoogeveenquote:Op zaterdag 11 september 2004 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Leuk dat de stok nog steeds rondzwerft
Enne, de route klopt nietde stok is namelijk een nachtje blijven slapen in Hoogeveen waar ik mijn naam er ook op heb gekrabbeld
Hebben ze daar niet eens internet?quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:28 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb hem nog ja. Vertrek om 11.00 richting de nieuwe locatie, maar ik zal daar een tijdje blijven en kan dus pas vanavond foto's posten van de exacte locatie. Maar ik blijf binnen de 24 uur grens hoor
Hij gaat weer richting Drenthe dusquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:40 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet eens internet?
Wat een achtergesteld gebied dan
Jawel, maar ik heb het daar eigenlijk gewoon heel druk.quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:40 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet eens internet?
Wat een achtergesteld gebied dan
quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij gaat weer richting Drenthe dus
Om het maar even makkelijk voor je te makenquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:15 schreef petre86 het volgende:
btw, welke usericons moet ik toevoegen aan de OP? (en kree, moeten die gewoon er achteraan of er voor?
donequote:Op zaterdag 11 september 2004 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
edit: alleen de laatste foto moet er nog in.![]()
Ik had hem gisterenavond best uit Amsterdam of Zaandijk willen halen hoor... alleen gisteren kwam dat net even niet uit...quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:23 schreef ondeugend het volgende:
Iedereen wil hem hebben maar het liefst ook op zijn stoep gelegd he?
Zoveel creativiteit is er toch niet voor nodig om hem binnen een straal van 30 km op te halen ?
De eerste stok is nog dichterbij geweest... als ik dat eerder had geweten, had Gert hem waarschijnlijk nooit kunnen ontvoerenquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:36 schreef Rossdale het volgende:
Die mensen met hun gezeur... hij is hier nog niet eens binnen een straal van 100km ofzo geweest dus wees geëert dat je zo dicht bij de fok-stok! geweest bent!
quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:03 schreef PteV het volgende:
WTF! Dat ding heeft gewoon op 200m afstand van m'n huis gelegen
ghehe, even m'n hand uit het raam steken was genoegquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die is er toch al ?quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:09 schreef dolle_hond het volgende:
zometeen is er de 1e user die beide stokken heeft gehad
Dat vraagt om uitleg...quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:18 schreef kree het volgende:
Omdat bananenman pas vanavond weer bij internet kan...
We hebben weer een kidnapping oid nodig.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:00 schreef Rossdale het volgende:
Het grote enthausiasme rondom de fok-stok is een stuk gedaalt volgens mij... het topic wordt met de dag doder...
Moet die banaan wel eerst opduiken met dat ding.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:08 schreef Rossdale het volgende:
Hmm ik kan hem wel kidnappen in naam van het andere forum waar ik op zitDat zijn toch sportieve mensen zoals de sgoppers, niet van die lompe fh2'ers
Er word in een lager tempo berichten geplaatst.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:00 schreef Rossdale het volgende:
Het grote enthausiasme rondom de fok-stok is een stuk gedaalt volgens mij... het topic wordt met de dag doder...
Iemand die met hem mee was gegaan vandaag heeft de foto's gemaakt, maar Bananenman heeft uitdrukkelijk tegen hem gezegd niet de foto's naar mij te verzenden voordat hij ze zelf heeft geplaatstquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:11 schreef APK het volgende:
[..]
Moet die banaan wel eerst opduiken met dat ding.
Ja linkje staat in de OP als het goed isquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:23 schreef Rossdale het volgende:
Kree heb je trouwens nog die fok-stok kaart van heel nederland? Dus waar de complete route van de eerste stok op staat?
hebbes, thanksquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja linkje staat in de OP als het goed is
Maar goed dat je er 3 pijlen bijzetquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:53 schreef Rossdale het volgende:
De stok heeft een deel van nederland nog niet gehad, nog niet eens in de buurt geweest.
De stok moet wel alle kanten van nederland te zien krijgen natuurlijk he
Subtiele hint:
[afbeelding]
30 volgens mijquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:28 schreef Syb-Sosef het volgende:
hoeveel plaatsen hebben we nou totaal gehad??
ja, ben even lui![]()
Nog 70 te gaan dus?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:40 schreef Rossdale het volgende:
30 volgens mij
Toch vreemd, van Noord-West, naar Mid-West, Zuid, Zuid-Oost en ineens Mid-Oost, Noord-Oost en nu dan Noord-West Nederland weer, maar midden Nederland nog steeds niet, of heel even...quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:01 schreef Renesite het volgende:
Uhm, hij is nog niet in het midden geweest, niet het uiterte noorden enzo
Daar ben je volledig in geslaagdquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:16 schreef Rossdale het volgende:
Precies, ik dacht laten we het subtiel houden
Groningen is hij niet geweestquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:05 schreef Rossdale het volgende:
Uiterste noorden? Ik vind groningen toch vrij ver richting het uiterste noorden liggen... En in het midden idd ook nog niet, gelderland ook niet maar dat zei ik toch niet?
Lees de topics eens goed na dan. De stok is met een vinder (naam weet ik niet meer) meegeweest naar een aantal colleges in groningenquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen is hij niet geweest
Alleen nooit gedacht, border veld (ofzo) en nog een DRENTS stadje
Hij is zelfs in Groningen centrum geweest, heeft ie college gevolgd...quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen is hij niet geweest
Alleen nooit gedacht, border veld (ofzo) en nog een DRENTS stadje
Maar er niet neergelegd anders had ik m alquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lees de topics eens goed na dan. De stok is met een vinder (naam weet ik niet meer) meegeweest naar een aantal colleges in groningen
Tararadingus was datquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lees de topics eens goed na dan. De stok is met een vinder (naam weet ik niet meer) meegeweest naar een aantal colleges in groningen
wordt een vermoeiende discussie op die manier. Eerst meld je dat de stok nooit in Grunn is geweest. Dit wordt met bewijs tegengesproken, en vervolgens wordt je stelling: " Ja maar hij is er niet neergelegd" Mochten we dit wederom tegen kunnen spreken wordt je volgende vast: "Ja maar niemand is mij de stok komen brengen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar er niet neergelegd anders had ik m al![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:33 schreef MaxTheDog het volgende:
[..]
wordt een vermoeiende discussie op die manier. Eerst meld je dat de stok nooit in Grunn is geweest. Dit wordt met bewijs tegengesproken, en vervolgens wordt je stelling: " Ja maar hij is er niet neergelegd" Mochten we dit wederom tegen kunnen spreken wordt je volgende vast: "Ja maar niemand is mij de stok komen brengen."
Jij ook al ?quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:57 schreef kree het volgende:
* DaMart checkt topic nog een keer....
nog geen foto's
Mis, een kilometer of 55 á 60quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:09 schreef Rossdale het volgende:
Als nu blijkt dat de stok na al deze tijd maar 20 km ofzo verplaatst is ga ik echt flippen
ik wou al net een reply zetten, net toen ik zag dat er een nieuwe pagina wasquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:18 schreef Bananenman het volgende:
En nee dat ben ik niet op de foto
Ik ben helderziend!!!!quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:56 schreef mazaru het volgende:
Wedden dat het met een U begint!
Knap hoorquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben helderziend!!!!
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:10 schreef Gert het volgende:
Let's face it
het wordt tijd voor een nieuw spel
van harrie1
Ik zie toch echt geen plaatsnaambord...quote:Zoek deze stok en plaats hem in een andere stad of dorp
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in hetlopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
Het ligt dus niet aan mijquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:30 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik zie toch echt geen plaatsnaambord...
Je moet niet zo huilen. Dat is alleen maar om er zeker van te zijn dat je echt in die plaats bent. Nou Jaarbeurs Utrecht. Duidelijk toch?quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:30 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[edit]Oke DaMart was me voor...[/edit]
maar hij is tog makkelijk te vinden, dus wat maakt het uit? iedereen weet waar het is, dat komt op hetzelfde neer, volgens mij was dat hetzelfde toen de oude stok in lelystad kwamquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:30 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[edit]Oke DaMart was me voor...[/edit]
Ik wil niet zeiken of zo, maar ik dacht de hele tijd dat het de bedoeling was dat de stok BIJ een plaatsnaambord werd gelegd.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je moet niet zo huilen. Dat is alleen maar om er zeker van te zijn dat je echt in die plaats bent. Nou Jaarbeurs Utrecht. Duidelijk toch?
Doe niet zo moeilijk man, wat is het probleem? Je weet toch in welke stad hij ligt en waar ongeveer?![]()
als je de Stok! gaat halen van buiten Utrecht, kom je vanzelf langs een plaatsnaambord..quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:28 schreef DaMart het volgende:
Waarom staat de stok eigenlijk niet op de foto met een plaatsnaambord ?
En dan te bedenken dat ik vanmiddag daar ben geweestquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:33 schreef muurjunky het volgende:
[..]
maar hij is tog makkelijk te vinden, dus wat maakt het uit? iedereen weet waar het is, dat komt op hetzelfde neer, volgens mij was dat hetzelfde toen de oude stok in lelystad kwam![]()
Als dat zo is; sorry, mijn fout, overheen gelezen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil niet zeiken of zo, maar ik dacht de hele tijd dat het de bedoeling was dat de stok BIJ een plaatsnaambord werd gelegd.
Kan gebeuren, maar het was inderdaad wel de bedoeling. In de allereerste OP van harrie1 stond nog de volgende tekst:quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:36 schreef Bananenman het volgende:
Als dat zo is; sorry, mijn fout, overheen gelezen.
Als dat niet zo is maakt het niet zoveel uit, toch? Je weet waar hij te vinden is
Die foto's kunnen dan gebruikt worden voor http://www.plaatsnaambordjes.tkquote:op deze manier gaat fok door heel nederland
en krijgen we elke dag een nieuwe plaatsnaam erbij (met foto)
En jij moet niet zo huilen. Jij hoeft hem toch niet te halen? Hij ligt daar, klaar. En anders gaat er niemand en sterft het spel, whateverquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:54 schreef Dreammaster het volgende:
ik vind dat bananenman terug moet gaan om te bewijzen dat die stok daar ook echt ligt, ik kan ook wel een paar fototjes maken van een (plaatsnaam)bord zonder dat de stok op de foto staat, zo heb je toch geen enkel bewijs dat die stok daar toch ook daadwerkelijk ligt.
Hebbie de hele dag met die plank voor je kop gelopen is het nog niet goed. Ondankbaar zijn ze hierquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En jij moet niet zo huilen. Jij hoeft hem toch niet te halen? Hij ligt daar, klaar. En anders gaat er niemand en sterft het spel, whatever![]()
Pcies...en dat is al in Novemberquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:29 schreef Geqxon het volgende:
Er komen tijdens de HCC dagen vast nog wel wat mensen langlopen hoor
dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:28 schreef DaMart het volgende:
Waarom staat de stok eigenlijk niet op de foto met een plaatsnaambord ?
euh omdat het niet volgens de spelregels is??quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je moet niet zo huilen. Dat is alleen maar om er zeker van te zijn dat je echt in die plaats bent. Nou Jaarbeurs Utrecht. Duidelijk toch?
Doe niet zo moeilijk man, wat is het probleem? Je weet toch in welke stad hij ligt en waar ongeveer?![]()
Het spijt me hoor, ik heb echt m'n best gedaanquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:48 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
nee das ook zo! is nu gebeurd maar volgende keer he
quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het spijt me hoor, ik heb echt m'n best gedaan
Er staat toch Jaarbeurs Utrecht op de foto, Utrecht. Er staat nergens dat het specifiek een plaatsnaambordje moet zijn tochquote:op deze manier gaat fok door heel nederland
en krijgen we elke dag een nieuwe plaatsnaam erbij (met foto)
Je had toch kunnen vragen of ze samen met jou in de bossies je stok wilde zoekenquote:Op zondag 12 september 2004 10:08 schreef Fessie het volgende:
Ben ff wezen kijken, beetje langs de bossies gelopen maar niet gezien. Ben niet in de bossies gaan vroeten want het was een beetje druk met leuke meiden die langsliepen, schoonheidsbeurs ofzoHij legt er denk ik dus nog...
Da's een coole ondertitel, har, de spelletjesman.quote:Op zondag 12 september 2004 02:16 schreef harrie1 het volgende:
nou dat was weer ff een update van de spelletjes man
kort maar krachtig![]()
nogmaals het is de regel om hem bij een plaatsnaambord neer te leggen!quote:Op zondag 12 september 2004 11:30 schreef Xante het volgende:
Maar ik snap het probleem niet echt, hij heeft wel eens eerder niet bij een plaatsnaambord gelegen (Lelystad, 1e Fok! stok) en toen werd er toch ook niet moeilijk over gedaan? Daar stond geen eens een plaats op, hier wel.
Wat is dat nou voor instelling?quote:Op zondag 12 september 2004 10:08 schreef Fessie het volgende:
Ben ff wezen kijken, beetje langs de bossies gelopen maar niet gezien. Ben niet in de bossies gaan vroeten want het was een beetje druk met leuke meiden die langsliepen, schoonheidsbeurs ofzoHij legt er denk ik dus nog...
HOERAAAAAAAAAquote:Op zondag 12 september 2004 12:01 schreef DaMart het volgende:
[afbeelding]
Op naar de volgende locatie!
quote:Hij ligt al op z'n nieuwe locatie, maar foto's komen vanavond pas, aangezien D.O.L.F. z'n camera nu bij zich heeft...
Kleine tip: hij is zo'n 30 km richting noord-westen van Utrecht...
Bedoel je dat ie weer in Amsterdam isquote:Op zondag 12 september 2004 13:29 schreef Papa_Eend het volgende:
Posted by Kixass456 @ 12-09-2004 - 13:30
[..]
Idd...kunnen we hem net zo goed weer aan Drenthe teruggevenquote:Op zondag 12 september 2004 13:47 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
man wat gaat dat sloom zo
telkens 's midaags al ophalen en pas 's avonds de foto's posten![]()
Dat ging snel!quote:Op zondag 12 september 2004 13:53 schreef misterDre het volgende:
[..]
Idd...kunnen we hem net zo goed weer aan Drenthe teruggeven![]()
Doe dat, kan ik hem ook eens verplaatsen... Maar zal hem nog wel een keer ophalen en in Drenthe neerleggen....quote:Op zondag 12 september 2004 13:53 schreef misterDre het volgende:
[..]
Idd...kunnen we hem net zo goed weer aan Drenthe teruggeven![]()
Over snel gesproken...ff F1 kijkenquote:Op zondag 12 september 2004 13:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ging snel!
Ja, wel wat betreft de foto's jaquote:Op zondag 12 september 2004 13:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ging snel!
Zo dom zijn die Drenten nietquote:Op zondag 12 september 2004 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, wel wat betreft de foto's ja
LOL heb ik geinstalleerd sta op plaats 17287th goed hequote:Op zondag 12 september 2004 15:45 schreef kree het volgende:
Omdat het hier toch een dooie boel is..
Wil ik jullie bij deze even attent maken op een ander fok spel, waar ik ook onderhand al mee meedoe.
Je hoeft er niet eens de deur voor uit:
WhatPulse: join team Fok!! [Deel 2]
quote:Op zondag 12 september 2004 17:08 schreef Xante het volgende:
Tyfus, ik kwam er vanmiddag langs en hij lag er niet. Da's mooi balen.
Nope ergens tussenin...quote:Op zondag 12 september 2004 13:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bedoel je dat ie weer in Amsterdam is![]()
Ik hoop wel dat ie deze keer wel onder een plaatsnamenbord wordt neergelegd, de eikel die het de vorige keer had verplaatst kon zelfs dat niet vindenquote:Op zondag 12 september 2004 18:48 schreef Bananenman het volgende:
Waarom loopt iedereen zo te zeuren dat het zo lang duurt, daardoor gaat het echt niet sneller hoorWacht gewoon rustig af, dan staan er ook niet maar 2 of 3 locaties in een topic, dan is er wat meer ruimte.
Pff.
Hou je muil, kutnewbiequote:Op zondag 12 september 2004 19:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ie deze keer wel onder een plaatsnamenbord wordt neergelegd, de eikel die het de vorige keer had verplaatst kon zelfs dat niet vinden![]()
Newbie :'(quote:Op zondag 12 september 2004 19:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hou je muil, kutnewbie :')
Flink spammen, dan ben je een grote newbiequote:Op zondag 12 september 2004 19:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Newbie![]()
Ik lurk op al twee jaar mee op Fok!, ben sinds 1 jaar ook lid van Fok!, lurk al mee sinds het eerste topic van de Fok!stok, en dan noemt ie me een Newbie![]()
![]()
![]()
Verveling slaat toequote:Op zondag 12 september 2004 20:00 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
ga ergens anders op elkaar katten
Ik kan anders wel een paar topics 'a la Knowall' openen....quote:Op zondag 12 september 2004 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Flink spammen, dan ben je een grote newbie![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 20:08 schreef WheeleE het volgende:
Teckop..waar de hel ligt Teckop? :S
In een gebied dat ik in mijn vrijetijd wel eens bezocht heb tijdens lange fietstochten in de het natuurschoon van .....quote:Op zondag 12 september 2004 20:08 schreef WheeleE het volgende:
dat was ook het eerste wat ik dacht maar het zullen wel stickers zijn ofzowquote:Op zondag 12 september 2004 20:03 schreef hollander76 het volgende:
Dat bord ziet er gesoept uit, of ligt dat aan mij????
[afbeelding]
nee niet gesoept... ranzig geresized...dat welquote:Op zondag 12 september 2004 20:03 schreef hollander76 het volgende:
Teckop: Provincie Utrecht opheffing 1989 Nieuwkoop, woerden.quote:Op zondag 12 september 2004 20:08 schreef WheeleE het volgende:
Neequote:Op zondag 12 september 2004 20:03 schreef hollander76 het volgende:
[afbeelding]
KIJK zelf man, dat bord ziet er gewoon vaag uit... ben argwanend geworden na al die verschillende ontvoeringenquote:Op zondag 12 september 2004 20:43 schreef Klonk het volgende:
kom stelletje azijnpissers, dat plaatsje bestaat echt, dus waarom zou iemand dan in godsnaam de moeite nemen om dat bord te soepen, dus niet zeuren, hop dat ding halen.
Nope, ik kan niet weg.quote:Op zondag 12 september 2004 20:50 schreef Klonk het volgende:
de soep zeikbrigade in ieder geval niet
Nou voor de sceptici onder ons een betere versie dan maar...quote:Op zondag 12 september 2004 20:46 schreef hollander76 het volgende:
[..]
KIJK zelf man, dat bord ziet er gewoon vaag uit... ben argwanend geworden na al die verschillende ontvoeringen![]()
In de buurt van die paal viel onze radio ook al uit CREEPY!quote:Op zondag 12 september 2004 21:16 schreef -Eddow- het volgende:
Ja en de rechter paal is langer dan de linker!! Oneee!!
Hmmm, wellicht.quote:Op zondag 12 september 2004 20:48 schreef DaMart het volgende:
[afbeelding]
Nou, wie gaat hem weghalen daar ?
we hebben met zn 2en gezocht... en gevondenquote:Op zondag 12 september 2004 23:25 schreef petre86 het volgende:
moet ik er nu 1 avatar bij zetten of twee (kixass en D.O.L.F. ??)
Dan alleen maar D.O.L.F in de OP!quote:Op maandag 13 september 2004 00:01 schreef petre86 het volgende:
moet kixass wel ff hier posten.. ik vind zijn profiel wel.. LEEG, geen posts bekend, geregistreerd feb. 2001 geen posts geen topics.. dus om te weten of hij nog bestaat moet ie wel ff posten!
ik kan dus ook geen avatar van hem vinden
staat er al in..quote:Op maandag 13 september 2004 00:48 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dan alleen maar D.O.L.F in de OP!
Ja nu je het zegt..quote:Op zondag 12 september 2004 23:44 schreef LennyKravitz het volgende:
Kree... waarom staat punt 11 op je kaart op zo'n gekke plaats? Immers de stok lag midden in het centrum van Utrecht... punt 11 ligt daar ver buiten...
Routeplanner-bug?
Het koste me even zoeken.quote:Op maandag 13 september 2004 01:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
en kree: die 7e avatar (rechtsboven dus) doet het ook niet... verwijderen??
Ik post hier wel vaker hoor, en blijkbaar luisteren jullie ook nooit FOK!radio?quote:Op maandag 13 september 2004 00:01 schreef petre86 het volgende:
moet kixass wel ff hier posten.. ik vind zijn profiel wel.. LEEG, geen posts bekend, geregistreerd feb. 2001 geen posts geen topics.. dus om te weten of hij nog bestaat moet ie wel ff posten!
ik kan dus ook geen avatar van hem vinden
Kennelijk niet onder de naam kixass maar kixass456..quote:Op maandag 13 september 2004 08:57 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Ik post hier wel vaker hoor, en blijkbaar luisteren jullie ook nooit FOK!radio?
quote:Op maandag 13 september 2004 08:57 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Ik post hier wel vaker hoor, en blijkbaar luisteren jullie ook nooit FOK!radio?
Ik heb het al aangepasdtquote:Op maandag 13 september 2004 02:02 schreef kree het volgende:
Het koste me even zoeken.
Maar daar stond het icoon van gert
Gert
Sterker nog... ik ben alweer terug. Foto's volgen binnen 10 minuten.quote:Op maandag 13 september 2004 11:15 schreef Dreammaster het volgende:
is er al iemand onderweg naar ... gvd hoe heet dat kutgat ... ow ja Teckop
Ik denk 't nietquote:Op maandag 13 september 2004 11:16 schreef blackbully het volgende:
ik denk dat hij daar nog wel eff blijft liggen
Mooiquote:Op maandag 13 september 2004 13:27 schreef Truck het volgende:
[..]
Sterker nog... ik ben alweer terug. Foto's volgen binnen 10 minuten.
quote:Op maandag 13 september 2004 13:27 schreef Truck het volgende:
[..]
Sterker nog... ik ben alweer terug. Foto's volgen binnen 10 minuten.
Dat weten we zoquote:Op maandag 13 september 2004 13:39 schreef qu63 het volgende:
waar ligt ie nu????
13.45quote:Op maandag 13 september 2004 13:45 schreef qu63 het volgende:
13.27 + 00.10 = 13.37!
en het is nu
volgens mij ligt het kabeltje nog in zn Truckquote:Op maandag 13 september 2004 13:45 schreef krakkemieke het volgende:
Kan de volgende vinder even een usb-kabeltje aan de stok hangen, voor noodgevallen?![]()
in de brandnetelsquote:Op maandag 13 september 2004 13:55 schreef Truck het volgende:
En hier ligt 'ie!
SUCCES!
Hehe, zocht een plekje waar niemand 'm zou pakken (handschoenen mee).quote:Op maandag 13 september 2004 13:57 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
in de brandnetelsje doe onze stok-die-eigenlijk-een-balk-was-maar-nu-een-plank-is-geworden pijn
Hoogmade ligt in de buurt van Leiden, Leiderdorp, Alphen a/d Rijn....Sassenheimquote:Op maandag 13 september 2004 13:57 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hoogmade waar ligt dat ook alweer?? Ik zit nu in Groningen en moet zo weer richting Huizen.
Geef je postcode met huisnr ff dan doen we hem in de bus :')quote:Op maandag 13 september 2004 14:06 schreef ioor het volgende:
als je hem daarna nou in alphen aan den rijn neerlegt haal ik hem op
tis te hopen dat iemand em gaat nemen, of ie gaat daar wegrotten :pquote:Op maandag 13 september 2004 13:58 schreef Truck het volgende:
[..]
Hehe, zocht een plekje waar niemand 'm zou pakken (handschoenen mee).
Hihi Haha HoHoquote:Op maandag 13 september 2004 14:12 schreef Klonk het volgende:
whehehe, Boink en Klonk
Klopt als een bus, reed onderweg van Teckop naar Hoogmade inderdaad langs Zoeterwoudequote:Op maandag 13 september 2004 14:05 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding] oja hier ligt het.
En die brouwerij van Heineken staat volgens mij hier :
Heineken Nederland BV
Burgemeester Smeetsweg 1
2382PH Zoeterwoude
Volgens de telefoongids bestaat er geen brouwerij in Hoogmade zelf dus dit zijn enkele tips.
Mag ik dat soort tips geven?quote:Op maandag 13 september 2004 14:13 schreef Gert het volgende:
Hee Truck, is dat aan de Vlietweg?
Nee geef dan maar zo'n soort tip die ik gaf daar kom je ook al een heel eind mee.quote:Op maandag 13 september 2004 14:17 schreef Truck het volgende:
[..]
Mag ik dat soort tips geven?
OK, wanneer ik naar jouw plattegrond kijk zijn er 3 wegen om Hoogmade in te rijden, vanaf 't westen, het Noordeinde en het ZuiDeindequote:Op maandag 13 september 2004 14:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee geef dan maar zo'n soort tip die ik gaf daar kom je ook al een heel eind mee.
hier niet hoorquote:Op maandag 13 september 2004 14:34 schreef Dreammaster het volgende:
hey de foto's van Truck zijn ineens kruisjes geworden
doe es ctrl+F5quote:Op maandag 13 september 2004 14:42 schreef mazaru het volgende:
Ze doen het hier nog steeds niet
Ben ik net driftig de routeplanner aan het uitprinten
Ahhh ik zie weer wat verschijnen.quote:Op maandag 13 september 2004 14:47 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
doe es ctrl+F5
Ga je hem halen of niet?quote:Op maandag 13 september 2004 14:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhh ik zie weer wat verschijnen.
quote:Op maandag 13 september 2004 15:27 schreef Gert het volgende:
Is de stok al gehaalt
naar het noorden moedt de stok
naar het noorden!
Naar mijn weten kost het tikken van een reactie minder tijd dan 100 kilometer rijden. En minder geld, ook.quote:Op maandag 13 september 2004 15:23 schreef Razor21 het volgende:
Wat zeurt iedereen toch dat de stok meteen weer gehaald moet worden. Hij ligt er net een uurtje ofzo. En ik wordt ook gek van de mensen die roep dat de stok daar en daar heen moet. Als iedereen zo loopt te zeiken in het topic heb je dus zat tijd over om hem zelf op te halen.
Relax relax.........
Wat hij zegt!quote:Op maandag 13 september 2004 15:27 schreef Gert het volgende:
Is de stok al gehaalt
naar het noorden moedt de stok
naar het noorden!
Het midden!quote:Op maandag 13 september 2004 15:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Of naar het zuiden.
Of naar het oosten.
Of toch maar naar het westen?
Of het midden van het land?
Bron?quote:Op maandag 13 september 2004 15:32 schreef Boink het volgende:
Der is iemand onderweg
link doet het nietquote:Op maandag 13 september 2004 15:36 schreef Just.an.Illusion het volgende:
[..]
cnn.com
Mijn eigen msn vensterquote:Op maandag 13 september 2004 15:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bron?
wie wie wie...quote:Op maandag 13 september 2004 15:32 schreef Boink het volgende:
Der is iemand onderweg
Hoeveel pagina's kan je terug lezen?quote:Op maandag 13 september 2004 15:43 schreef Renesite het volgende:
Jeezus, je mistm wat als je naar school moet!
Westen... richting Haarlem.quote:Op maandag 13 september 2004 15:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Of naar het zuiden.
Of naar het oosten.
Of toch maar naar het westen?
Of het midden van het land?
quote:Op maandag 13 september 2004 15:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat kan een Fokker toch zeuren
quote:Op maandag 13 september 2004 15:23 schreef Razor21 het volgende:
Relax relax.........
... bekend voor.quote:Op maandag 13 september 2004 16:03 schreef Klonk het volgende:
hehehe, komt me ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |