quote:Op dinsdag 7 september 2004 06:55 schreef Klonk het volgende:
leuke typo in de topic titel, deel 221
In het bezit van ZX9R, hij legt de stok-die-eigenlijk-een-plank-is vandaag ergens anders neerquote:Op dinsdag 7 september 2004 08:22 schreef Redmer het volgende:
En waar is ie nou dan?
Hopelijk richting het westen...quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In het bezit van ZX9R, hij legt de stok-die-eigenlijk-een-plank-is vandaag ergens anders neer
om precies te zijn; vanavondquote:Op dinsdag 7 september 2004 08:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In het bezit van ZX9R, hij legt de stok-die-eigenlijk-een-plank-is vandaag ergens anders neer
quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:20 schreef marchien het volgende:
ZX9R! ik heb respect voor jou
Zoals je op de foto ziet zit ik IN het groene spulik heb daar geen brandnetels tussen gezien
Wel berenklauw en bramen
Ik geloof dat TARA's mamma ons erg raar vond, we kwamen daar aan met een plank om er mee naar Westerdiepsterdallen te gaan fietsen met een digitale camera en zonder plank terug te komen![]()
(leuk bord trouwens he ZX9R? heb je hem wel heel gelaten?
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:48 schreef maestro1980 het volgende:
om precies te zijn; vanavond
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:41 schreef melismay het volgende:
Nog 2 uurtjes wachten
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:29 schreef ZX9R het volgende:
Binnen nu en een uur ligt ie weer op een andere locatie.
Rond 1 uur zal ik de locatiefoto's posten hier![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:20 schreef marchien het volgende:
misschien haal ik hem wel weer optwee keer mijn naam erop is wel stoer
Kon hij wel eens in Lauwersoog oid belanden
quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:16 schreef p-etr-a het volgende:
Ah een nieuwe stok (plank)! Ik vind hem erg mooi geworden, complimenten! Ik hoop hem ooit nog eens te vinden.
hahahaquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:22 schreef Nyluzzz het volgende:
[afbeelding]
Damn, hij was dus gistermiddag op de Grote Markt. Dan is ie gewoon in een straal van 500 meter bij mij vandaan geweest. En ik heb hem gemist!
Ik zat op hetzelfde terras!
waarom niet?quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:42 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
das miet de bedoeling!!":)
Zernike ben ik ook geweest, ik heb dat ding gewoon onbewust de hele dag gevolgd!quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:28 schreef marchien het volgende:
[..]
hahaha
Hij was gisteren ook in het univesiteitsgebouw
hij was gisteren ook nog even op het zernike
Dat ding is de hele stad door geweest
niet 2x door dezelfde persoonquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:29 schreef marchien het volgende:
[..]
waarom niet?![]()
Ja, drie boerderijen!quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:16 schreef kwanten het volgende:
Heey hij is weer terug het land in gegaan cool! Dat is toch in de buurt van assen?Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat iemand hem daar heeft gevonden, is in ieder geval een groter plaatsje als dat westerdiepsterdallen!
iddquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:13 schreef harrie1 het volgende:
[..]
niet 2x door dezelfde persoon
na +_ 10x ofzo mag je van mij wel weer
maar dat zijn de regels
dus dan zal je later weer moeten vragen
Breng hem dan naar Zandvoort en omgeving... Zandvoort zelf is trouwens niet zo handig, want er zijn maar 2 toegangswegen en bij entje is het plaatsnaambord verdwenen...quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:43 schreef MouseInteractive het volgende:
Hij komt al dichterbij
FF de afsluitdijk over en dan kan ik hem ook eens gaan halen!![]()
ok, dan laat ik hem een paar week met rustquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:13 schreef harrie1 het volgende:
[..]
niet 2x door dezelfde persoon
na +_ 10x ofzo mag je van mij wel weer
maar dat zijn de regels
dus dan zal je later weer moeten vragen
PS ZIJN ER TOEVALLIG SCHRIJVERS HIER onder de vaste fokstokkers ?
mail ff naar fokstok apen staart hotmail punt kommetje
leuk he?quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:23 schreef Ayaxola het volgende:
Hij gaat nu wel snel het land door zeg!
Zandvoortquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Breng hem dan naar Zandvoort en omgeving... Zandvoort zelf is trouwens niet zo handig, want er zijn maar 2 toegangswegen en bij entje is het plaatsnaambord verdwenen...
*steekt z'n hand opquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:31 schreef marchien het volgende:
[..]
leuk he?
proberen of hij binnen een midweek van groningen naar limburg en terug kan?
quote:75ste vinder die de stok in roden (groningen) bezorcht bij nikky krijgt een kusje. [nikky]
was niet gemeen bedoeld hoor netquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:23 schreef marchien het volgende:
[..]
ok, dan laat ik hem een paar week met rust
ik weet trouwens wel waar nooitgedacht is!leuk bedacht
Ik zat zelf te denken aan: Valom of Hongerige wolf![]()
@harrie1 Ik kan trouwens wel grappig schrijven,mail komt
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:03 schreef Renesite het volgende:
Groningen STAD graag
Nooit gedacht is bij Assen
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:07 schreef ID-Tweak het volgende:
leg m donderdag in denhaag dan leg k m in landgraaf
en ik weer in Windraakquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:11 schreef Limprint het volgende:
[..]![]()
leg ik em in Heerlen
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:15 schreef Klonk het volgende:
en dan leggen we daar een hinderlaag om die achterelijke koeiezak aan te pakken
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:15 schreef Klonk het volgende:
Juist! Een koeienval!quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:15 schreef Klonk het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:20 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was op zoek naar ; Tweede Gasselternijveenschemond (veel letters) maar dat bestond sinds de gemeentelijke herindeling niet meer
met dank aan RB én ZX9R![]()
Ik probeer mijn mama te mobiliseren (die heeft sinds 2 weken ook een account, alleen 0 posts, maar goed, ze kan hem wel meenemen naar Rotterdam, dus geen geklaag!).quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:19 schreef niksan het volgende:
[..]vlakbij Stadskanaal! waarom niet wat meer naar het westen
ik bedoelde eigenlijk wat meer richting stad Groningen/grens Frieslandquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:20 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik probeer mijn mama te mobiliseren (die heeft sinds 2 weken ook een account, alleen 0 posts, maar goed, ze kan hem wel meenemen naar Rotterdam, dus geen geklaag!).
No worries, ze doet het toch niet want ze gaat liever tennissenquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:25 schreef niksan het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk wat meer richting stad Groningen/grens Friesland![]()
Niet de randstad![]()
btw je zou denken dat het daar (randstad) veel sneller met de stok zou moeten gaan (meer mensen meer fok!kers?) Deze stok/balk/plank is duidelijk meer in beweging dan dat die andere was
keep it up north![]()
![]()
Waarschijnlijk omdat er sinds de invasie van SGOP en FH2 veel meer over gepraat is op Fok!, waardoor er meer mensen deze topic volgen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Deze stok/balk/plank is duidelijk meer in beweging dan dat die andere was
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er sinds de invasie van SGOP en FH2 veel meer over gepraat is op Fok!, waardoor er meer mensen deze topic volgen.
wheheh idd het oosten nog beter hequote:Op dinsdag 7 september 2004 16:41 schreef Renesite het volgende:
Noorden doet het veel beter dan westen, noord westen en zuiden
Noordoostenquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:42 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
wheheh idd het oosten nog beter he
Omdat er een nogal nieuwsgierige mevrouw net achter het bord woont. Ik wilde het risico niet nemen dat ze hem ging bekijken en eventueel houdenquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:37 schreef Rossdale het volgende:
Waarom zo ver van het bord vandaan
Ok ik vergeef het jequote:Op dinsdag 7 september 2004 17:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Omdat er een nogal nieuwsgierige mevrouw net achter het bord woont. Ik wilde het risico niet nemen dat ze hem ging bekijken en eventueel houden
Er was wel wat aan de handquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:47 schreef Ayaxola het volgende:
Het is hier wel heel erg stil, er gebeurd nu niet echt veel. Misschien maar weer tijd voor wat actie.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er was wel wat aan de hand![]()
klein stukkie links van stadskanaal... recht boven emmen zeg maarquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:34 schreef kree het volgende:
Wie kan mij even helpen met het laatst genoemde plaatsje voor op de kaart.
Ik kan hem niet vinden.
Ja Rolde kan ik wel vinden. maar waar ligt dan Nooitgedacht ten opzichte van Rolde?quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:44 schreef ondeugend het volgende:
Rolde ligt weer tussen Assen en Gieten ongeveer
kloptquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:41 schreef ondeugend het volgende:
Euhh Kree ?
6 ( Nooitgedacht ) is niet bovenin Groningen hoor
Nooitgedacht is een plaatsje in de buurt van Rolde
Zet hem op je kaartje maar ietsje rechts van Rolde danquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:45 schreef kree het volgende:
kijk dit zegt de route planner:
[afbeelding]
[..]
Ja Rolde kan ik wel vinden. maar waar ligt dan Nooitgedacht ten opzichte van Rolde?
OK ik heb hem veranderd, nu moet ie goed zijnquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zet hem op je kaartje maar ietsje rechts van Rolde dan
Kutkindquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:02 schreef APK het volgende:
Het schiet niet echt op met de kilometers daar in het Noord-Oosten.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:03 schreef ondeugend het volgende:
Kutkind![]()
![]()
asjebliefquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:08 schreef knowall het volgende:
Ik heb de Fok!stok gegijzeld!
Voor 5 breezers krijgen jullie het terug!![]()
Ik lust alleen de groene :')quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:13 schreef harrie1 het volgende:
[..]
asjeblief
[afbeelding]
2 extra en nu snel oprotten![]()
Daarvoor moet je bij Tara zijn, die heeft dit topic geopend, dus ik kan er niks in veranderenquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:57 schreef ondeugend het volgende:
Yep
En ik zou helemaal tevreden zijn als mijn avatar er bij mag in de OP
Jaaaa!quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:18 schreef Djeez het volgende:
En wie legt hem nu in Assen neer ? Dan kan ik hem zo gaan halen. Als iemand hem morgenavond hier brengt, kunnen we samen voetbal kijken...
hij heeft een 48 uur banquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:15 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik lust alleen de groene
niemand blijkbaarquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:45 schreef _Flash_ het volgende:
Kom op... wie woont in de buurt van Gasselternijveenschemond ?
Zoetermeer is EN naar het westen (W E S T E Nquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:16 schreef DaMart het volgende:
Nee, hij moet naar het WESTEN!
Maar eerst moet iemand hem even uit Drenthe weghalen
hmmm... d'r moeten wat meer prijzen bij komen...quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:40 schreef harrie1 het volgende:
nikky gaat bij de 75ste om maar te zorgen dat ze geen prijs hoeft uit-te-delen
En Zeeland... Stellendam was immer Zuid-Holland!quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:56 schreef muurjunky het volgende:
Volgens mij zijn de enige provincies waar de stok (inclusief de oude) nog nooit is geweest: Gelderland en Friesland. tijd om weer uit Groningen te trekken zou ik zeggen
hij kwam door Utrecht teon hij naar Flevoland ging en er vanaf kwamquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:57 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
En Zeeland... Stellendam was immer Zuid-Holland!
En Utrecht toch ook niet?
euh wanneer is hij in flevoland geweest??quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:00 schreef muurjunky het volgende:
[..]
hij kwam door Utrecht teon hij naar Flevoland ging en er vanaf kwamen ik dacht dat stellendam Zeeland was, dus dan moet hij ook nog in Zeeland komen
![]()
![]()
Fokstok-1 was bij de 3e of 4e verplaatsing bij de Batavia-werf in Lelystad!quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:01 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
euh wanneer is hij in flevoland geweest??
oww toen kende ik de stok niet en heb ik bij deze niks gezegdquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:03 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Fokstok-1 was bij de 3e of 4e verplaatsing bij de Batavia-werf in Lelystad!
(damn, waar is die oude kaart)
Mijn aandacht wordt enigszins afgeleid...quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:02 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[afbeelding]
die foto is best leuk trouwens
Inderdaad... en als je goed kijkt kun je zien dat Ondeugend best blij is dat ze Oldenzaaltjuh.nl's stok-die-eigenlijk-een-plank-is door haar vingers kan laten glijdenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:02 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[afbeelding]
die foto is best leuk trouwens
f het is onmeunig koud daarquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad... en als je goed kijkt kun je zien dat Ondeugend best blij is dat Oldenzaaltjuh.nl's stok-die-eigenlijk-een-plank-is door haar vingers kan laten glijden![]()
![]()
Nee..... dat doen wij maar nietquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:13 schreef harrie1 het volgende:
kunnen we die foto niet blijvend in de op zetten?
mooie reclame dacht ik zo
dit is wel toppie
quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:11 schreef ondeugend het volgende:
Maar inderdaad, het was de opwinding door de stok-die-eigenlijk-een-balk-was-maar-nu-een-plank is
Heej beeb!quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:13 schreef harrie1 het volgende:
kunnen we die foto niet blijvend in de op zetten?
mooie reclame dacht ik zo
dit is wel toppie
Hey Hunkquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:18 schreef ZX9R het volgende:
[..]
[..]
Heej beeb!
Dat heb je snel geregeld!
Je eeuwig roem is binnen!
Had ik gelezen!quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hey Hunk
Nee zie mijn post boven jou
jaaaaaaaah breng hem naar zeeland! het liefst naar zeeuws-vlaanderenquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:57 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
En Zeeland... Stellendam was immer Zuid-Holland!
En Utrecht toch ook niet?
Graagquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:37 schreef Captain_Chaos het volgende:
Haalt nou niemand even die fok-stok-die-eigenlijk-een-balk-is-maar-toch-een-plank-blijkt-te-zijn op ?
Of moet ík het soms doen
Maar dat ga je me nog wel even gauw vertellen neem ik aanquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Had ik gelezen!
Had er eerst nog wat meer bij staan maar dat is weg![]()
Wat is dat voor instelling? Is de stok eens bij je in de buurt en dan ga je er niet voor...quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:40 schreef Mereltje het volgende:
Ja sorry vind het ook te ver vanaf Groningen, ik kan alleen s'avonds want overdag moet ik de hele dag werken..
Misschien een luie instelling, maar ik gok er op dat tie dichterbij komtquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat is dat voor instelling? Is de stok eens bij je in de buurt en dan ga je er niet voor...![]()
Oeh dat is in Friesland in de buurt dusquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:32 schreef HenkieSpankie het volgende:
Of balk
quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:32 schreef HenkieSpankie het volgende:
Of balk
Mooie..... euuh.... plank.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:09 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
Wat een onzin zeg... hij lag vannacht op een onmogelijke plek en hij was er zo vandaan. Vanmorgen is hij naar een nieuwe plek gebracht waar ik heb weer vandaan heb gehaald en hem meteen weer ondergebracht heb.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:37 schreef Rossdale het volgende:
Toch vind ik dat de stok een beetje in de bewoonde wereld moet blijven, zodat hij tenminste makkelijker gevonden kan worden en er sneller mensen geneigd zijn om hem te gaan halen
quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:49 schreef DaMart het volgende:
Zie het net op de routeplanner ja... tssk... zijn vriendin wil niet eens 45 km fietsen voor de Fok!stok...
U heeft inmiddels al anderhalf uur laten verstijken meneer Chaosquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:37 schreef Captain_Chaos het volgende:
Haalt nou niemand even die fok-stok-die-eigenlijk-een-balk-is-maar-toch-een-plank-blijkt-te-zijn op ?
Of moet ík het soms doen
Misschien is hij wel onderweg!quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
U heeft inmiddels al anderhalf uur laten verstijken meneer Chaos![]()
Ja joh... ik kon Amersfoort al voorbij zijnquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
U heeft inmiddels al anderhalf uur laten verstijken meneer Chaos![]()
Mag niequote:Op dinsdag 7 september 2004 23:29 schreef ZX9R het volgende:
Straks moet ik hem weer gaan halen
Doe ik dan wel onder een kloonnaam!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mag nie
Goed idee !!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:38 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Doe ik dan wel onder een kloonnaam!![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 10:10 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
In het westen wonen meer mensen dus daar gaat de stok ook veel sneller..........
kijk eens naar de titel Einstein, het heet niet voor niets het grote fokstok spel door NEDERLAND en voor het geval je niet hebt opgelet bij aardrijkskunde, Nederland houd niet op bij de randstadquote:Op woensdag 8 september 2004 10:10 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
In het westen wonen meer mensen dus daar gaat de stok ook veel sneller..........
Ik heb hem veranderd op mijn computer.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:23 schreef LennyKravitz het volgende:
Kree - op de kaart is Westerdiepsterdallen verkeerd gespeld... detail, maar voor die twee bewoners dan...
idd... geldigere redenquote:Op woensdag 8 september 2004 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat dacht je van databaseproblemen?
Je zeikt inderdaadquote:Op woensdag 8 september 2004 16:28 schreef Rossdale het volgende:
en dan vraagt ondeugend waarom ik "zeik"... hierom dus. Stok is nu wel vaak verplaatst maar dat was omdat er elke keer wel iemand bereid was om hem te gaan halen. De meeste mensen hebben daar geen zin in. In grotere dorpen/steden heb je veel kans dat er iemand snel om de stok wil gaan. Nu dus niet. De vorige 3 keren waren gewoon geluk omdat er mensen zo stok-verslaafd zijn dat ze er een eind voor willen reizen. Maargoed ik zal wel weer zitten te "zeiken"
van mij mag je nu nog wel een keer hoor!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:41 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ik ben ook al aan de beurt geweest.. Maar ja dat was met de stok-die-eigenlijk-een-balk-is...
ga heen met je gezeurquote:Op woensdag 8 september 2004 16:28 schreef Rossdale het volgende:
en dan vraagt ondeugend waarom ik "zeik"... hierom dus. Stok is nu wel vaak verplaatst maar dat was omdat er elke keer wel iemand bereid was om hem te gaan halen. De meeste mensen hebben daar geen zin in. In grotere dorpen/steden heb je veel kans dat er iemand snel om de stok wil gaan. Nu dus niet. De vorige 3 keren waren gewoon geluk omdat er mensen zo stok-verslaafd zijn dat ze er een eind voor willen reizen. Maargoed ik zal wel weer zitten te "zeiken"
Ik bedoel dan dus ook, leg hem in stadskanaal en niet in een dorp met 2 huizen :S Nouja 1 keer is wel leuk maar om het te blijven doen...quote:Op woensdag 8 september 2004 17:42 schreef ondeugend het volgende:
Trouwens .......hij ligt nog geen 2 kilometer van Stadskanaal af en volgens mij is dat een aardig stadje![]()
slijmbalquote:Op woensdag 8 september 2004 17:43 schreef Klonk het volgende:
niets van aantrekken ondeugend, er waren ook kneuzen die begonnen te zeuren toen ie Limburg lag, en dat het daar niet snel genoeg ging.
ik vindt het wel lachenquote:Op woensdag 8 september 2004 17:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoel dan dus ook, leg hem in stadskanaal en niet in een dorp met 2 huizen :S Nouja 1 keer is wel leuk maar om het te blijven doen...
Nee want ik ga hem niet in de provincie Groningen leggen als Drentje zijndequote:Op woensdag 8 september 2004 17:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoel dan dus ook, leg hem in stadskanaal en niet in een dorp met 2 huizen :S Nouja 1 keer is wel leuk maar om het te blijven doen...
Zeurpietquote:Op woensdag 8 september 2004 17:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
slijmbal
Ik vind het maar lastig die lange plaatsnamen.quote:Op woensdag 8 september 2004 17:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee want ik ga hem niet in de provincie Groningen leggen als Drentje zijnde
En trouwens ..... dit waren lekker veel letters
Ik heb het even opgezocht...... 298 meer huizen als die 2 die jij vermeldt.quote:Op woensdag 8 september 2004 17:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja !! Overtref me !quote:Op woensdag 8 september 2004 18:05 schreef Rossdale het volgende:
Moet ik hem in 's-Heer Hendrikskinderen leggen dan? dan heb je nog meer letters... Spannend he
refereerde naar westerdiepsterdallenquote:Op woensdag 8 september 2004 18:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht...... 298 meer huizen als die 2 die jij vermeldt.
Ja sorry hoor... ik laat alleen maar zien dat je een beetje uit uw nek aan het lullen bent
waarom ben je zo onmeunig irri aan het doen om niks??quote:Op woensdag 8 september 2004 18:05 schreef Rossdale het volgende:
Moet ik hem in 's-Heer Hendrikskinderen leggen dan? dan heb je nog meer letters... Spannend he
als hij wat zuidelijker ligt en mijn digicam gemaakt is zal ik dat zeker doen, breng ik hem naar die plek. Is de stok tenminste ook nog eens in hartje zeelandquote:Op woensdag 8 september 2004 18:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja !! Overtref me !
Haal je hem wel eerst even op dan ?
Zit maar te stangen, topic was dood omdat er niemand om de stok gaat... Moet toch watquote:Op woensdag 8 september 2004 18:07 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
waarom ben je zo onmeunig irri aan het doen om niks??
oww heb honger dusquote:Op woensdag 8 september 2004 18:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zit maar te stangen, topic was dood omdat er niemand om de stok gaat... Moet toch wat
Hou van jullie allemaal hoor
Als als als.....quote:Op woensdag 8 september 2004 18:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
als hij wat zuidelijker ligt en mijn digicam gemaakt is zal ik dat zeker doen, breng ik hem naar die plek. Is de stok tenminste ook nog eens in hartje zeeland
Wat is dat onmeunig tochquote:Op woensdag 8 september 2004 18:07 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
waarom ben je zo onmeunig irri aan het doen om niks??
That wasn't my pointquote:Op woensdag 8 september 2004 18:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als als als.....
Je zou ook korte metten kunnen maken en zelf zorgen dat je niet meer hoeft te gaan zeiken
Maar kijk daar komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw !! Jij gaat hem in het overbevolkte Zeeland leggen !!
![]()
Wellus !!quote:Op woensdag 8 september 2004 18:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
That wasn't my point
whehe dat is twentsquote:Op woensdag 8 september 2004 18:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat is dat onmeunig toch
** oldenzaaltjuh.nl vandale online raadplegen gaat
nope, had het over leggen in dorpjes/gehuchtjes met bijna geen inwonersquote:Op woensdag 8 september 2004 18:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wellus !!
* Rossdale tong uitsteekt en nanana na roept![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 16:28 schreef Rossdale het volgende:
ok ok je mag winnen maar toch heb je geen gelijkquote:Op woensdag 8 september 2004 18:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Conclusie : je zeikt toch en ik win
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 19:44 schreef hollander76 het volgende:
Er was ooit (deel 1+2) de regel dat de legger v/d Fok!Stok um zou verplaatsen als de Fok!Stok niet binnen 24 uur zou worden verplaatst.... aangezien het topic nu aardig dood is, kweenie hoeveel mensen er nog meelurken maar t zijn er niet veel, kunnen we dat misschien herinvoeren.
Goed planquote:Op woensdag 8 september 2004 19:44 schreef hollander76 het volgende:
Er was ooit (deel 1+2) de regel dat de legger v/d Fok!Stok um zou verplaatsen als de Fok!Stok niet binnen 24 uur zou worden verplaatst.... aangezien het topic nu aardig dood is, kweenie hoeveel mensen er nog meelurken maar t zijn er niet veel, kunnen we dat misschien herinvoeren.
Fetch the stick fikkie!quote:Op woensdag 8 september 2004 20:27 schreef Renesite het volgende:
Catch the stick ficky!
Het is wellicht wijzer om de stok niet te vaak in een gehucht te leggen (ook al is de naam fantastisch bijzonder)... de kans dat iemand in een (middel)grote stad de stok weer gaat pakken is nou eenmaal groter dan als iemand er een flink eind voor moet reizen naar Nederlands-Timboektoe (lees: Gasselternijveenschemond (quote:Op woensdag 8 september 2004 21:09 schreef ondeugend het volgende:
Misschien dat ik hem zo weer op ga halen dan
-Edit-
Morgen gaat hij sowieso verplaatst worden hoor ik net
Dan maken we er een "ik-ga-op-reis-en-ik-neem-mee-koffer"-spel van!quote:Op woensdag 8 september 2004 22:11 schreef YggY het volgende:
*fok!stok moet naar t zuiden*
nb: ik heb een leuk vervolg idee: we pakken een koffer, de fokkoffer en die moet je dan niet onder plaatsnaambordjes zetten, maar onder stationsbordjes
extra regel: de EOD mag niet meedoen
en iedereen die hem vind moet er een pak klei en een wekker inleggen..quote:Op woensdag 8 september 2004 22:11 schreef YggY het volgende:
*fok!stok moet naar t zuiden*
nb: ik heb een leuk vervolg idee: we pakken een koffer, de fokkoffer en die moet je dan niet onder plaatsnaambordjes zetten, maar onder stationsbordjes
extra regel: de EOD mag niet meedoen
jij vat mquote:Op woensdag 8 september 2004 22:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
en iedereen die hem vind moet er een pak klei en een wekker inleggen..
Door wie, en waarheen leidt de weg die de stok zal gaan ?quote:Op woensdag 8 september 2004 21:09 schreef ondeugend het volgende:
Misschien dat ik hem zo weer op ga halen dan
-Edit-
jaja en nu geef je wel toe? hij zei hetzelfde als mijquote:Op woensdag 8 september 2004 21:44 schreef ondeugend het volgende:
Dat zou inderdaad op kunnen gaan....
Alhoewel dit de eerste keer is dat hij zolang blijft liggen.
Maar wat is een flink eind rijden ? Iedereen in Drenthe of Groningen heeft hoogstens een uur nodig , zelfs met het OV. Ik heb er ook al met al een dik uur voor gereden en heeft me 2 uur aan tijd gekost.
Das niks bij sommige anderen die hem gehaald hebben.
Zo zie je maar weer dat alles relatief is, denk ik
Maar door wie dan wel ?quote:Op woensdag 8 september 2004 22:32 schreef ondeugend het volgende:
Niet door mij in ieder geval
pffquote:Op woensdag 8 september 2004 22:35 schreef ondeugend het volgende:
Als je nou nog eens een keer goed leest ?
Zou .........
En daarna mijn ontkenning
Maar ik vind het inderdaad leuker om jou dwars te zitten om een of andere duistere reden
Hehe, op Schiphol dan, of 't Binnenhofquote:Op woensdag 8 september 2004 22:18 schreef YggY het volgende:
[..]
jij vat m
nb2: ik zat ook al te denken aan een sneaky koffer-doorgeef spel....dat je met zonnebril op en net pak aan die koffer erg sneaky doorgeeft aan de volgende, alsof we een stel maffiozie zijn![]()
Gaat hij dan ook naar Borssele ?quote:Op woensdag 8 september 2004 22:45 schreef Truck het volgende:
[..]
Hehe, op Schiphol dan, of 't Binnenhof![]()
Kom ik toch langs als ik naar zeeland ga, neem ik hem gelijk met de stok meequote:Op woensdag 8 september 2004 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaat hij dan ook naar Borssele ?
Ja duh, hij is er nu toch?quote:Op woensdag 8 september 2004 22:03 schreef Klonk het volgende:
en al die figuren die riepen dat ie naar het noorden moest hoor je niet meer
Ik weet ook wie hem morgen gaat verplaatstenquote:Op woensdag 8 september 2004 21:09 schreef ondeugend het volgende:
Vertel vertel vertel!quote:Op woensdag 8 september 2004 23:12 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik weet ook wie hem morgen gaat verplaatsten![]()
hooghouden dus!!!!quote:Op woensdag 8 september 2004 23:11 schreef kree het volgende:
het topic gaat dood als de stok niet weer verplaatst wordt
![]()
ja vertelquote:Op woensdag 8 september 2004 23:12 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik weet ook wie hem morgen gaat verplaatsten![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 23:13 schreef DaMart het volgende:
Vertel vertel vertel!![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 8 september 2004 23:14 schreef kree het volgende:
ja vertel
Zo ver als Zandvoort ?quote:Op woensdag 8 september 2004 23:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
[..]
Nee![]()
Ik kan jullie wel vertellen dat ie een aardig stuk westwaarts zal worden verplaatst!![]()
Die naam alleen al doet me vermoeden dat de stok dan helemaal niet van zijn plek zal komenquote:Op woensdag 8 september 2004 23:18 schreef opa het volgende:
De stok moet naar Doodstil.
En waar ligt dat gehucht nou weer ergens,quote:De stok moet naar Doodstil.
Kijk, jij zit dichtbij!quote:Op woensdag 8 september 2004 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
En waar ligt dat gehucht nou weer ergens,
kan ie niet naar leeuwarden mischien
Mooi zo!quote:Op woensdag 8 september 2004 23:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
[..]
Nee![]()
Ik kan jullie wel vertellen dat ie een aardig stuk westwaarts zal worden verplaatst!![]()
Omhoog dus met die!@#$%^&*()quote:Op woensdag 8 september 2004 23:23 schreef kree het volgende:
Ik zit net is te kijken naar de views van het topic.
En die lopen nog steeds op.
Er zijn dus steeds meer mensen die af en toe is even checken waar de stok is.
Dat is toch wel een goed teken
btw nog 8 posts en dan weer een nieuw deeltje
Dat lijkt mij een goed plan, mischien kan ik de stok dan ook nog is in m'n klauwen krijgenquote:Op woensdag 8 september 2004 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi zo!
En dan gewoon lekker in het westen houden, daar komt die tot volle bloei!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |