al gedaan ik was nog effe aan het editen...quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:28 schreef Fessie het volgende:
Als je dan een nieuw topic erover opent. Werk dan de gegevens ook bij en de fotos....hij legt in Enschede![]()
het zijn er toch echt 21quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:27 schreef River-X het volgende:
Als je die usericon's bekijkt lijken het er lang geen 22 , maar na het te tellen zijn het er toch echt 22
ja dit is ook een tvp![]()
Ik zie er maar 21quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:27 schreef River-X het volgende:
Als je die usericon's bekijkt lijken het er lang geen 22 , maar na het te tellen zijn het er toch echt 22
dan mist er 1quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie er maar 21![]()
Komt de Fokstok!-die-eigenlijk-een-plank-en-geen-balk-is nog richting het westen ?
maar welkequote:Op zaterdag 4 september 2004 21:33 schreef River-X het volgende:
[..]
dan mist er 1![]()
dit ook, maar ik tel er 21quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:27 schreef River-X het volgende:
Vanaf nu is het de FOK!SGOPstok!quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:35 schreef Geqxon het volgende:
Als sgoppers ook fokkers zijn moeten ze zich als fokker gedragen, en er niet sgop op zetten![]()
nee sorry het blijft toch echt de FOK-STOK hoorquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:37 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
Vanaf nu is het de FOK!SGOPstok!
Hoop ik dat HET gezeik een keer afgelopen is
hihi beetje sgop danquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:38 schreef River-X het volgende:
[..]
nee sorry het blijft toch echt de FOK-STOK hoor![]()
Dit SMSje slaat zeker niet op die Koeienzak he?quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:43 schreef kree het volgende:
Kan er niet iemand even een ander sms-je sturen
Dit staat zo..... Dood
quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:04 schreef Het_Biertje het volgende:
ok, waar ligtie nu dan?
Je bedoelt dat de stok verbrand had moeten worden?quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:35 schreef Geqxon het volgende:
Als sgoppers ook fokkers zijn moeten ze zich als fokker gedragen, en er niet sgop op zetten![]()
Ik denk dat je je nog even een tiental topics moet inlezenquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:05 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de stok verbrand had moeten worden?
Help hem/haar even !!!quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:07 schreef Funnie het volgende:
Ik ken mijn plaats slecht zeg![]()
Ik herken het weer eens niet![]()
Vele kanten in Enschede blijkt wel weer. En ik denk voor mij aan de verkeerde kant van Enschede...
*iemand nog een hint voor mij?*
Je weet toch wel waar de flitsapparaten staan in je stad!quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:07 schreef Funnie het volgende:
Vele kanten in Enschede blijkt wel weer. En ik denk voor mij aan de verkeerde kant van Enschede...
En dat is nou precies wat ze willenquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik heb me ook op sgop.nl geregd(verkapte tvp)
quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:11 schreef _Flash_ het volgende:
Deepfreeze en ik hebben een idee waar dit kan zijn... We stappen nu in de auto!
Ik heb net nog even ingezoomd op het straatnaambordje, om te kijken of ik de straatnaam kon achterhalen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:07 schreef Funnie het volgende:
wel effe sms-en als je hem hebtquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:11 schreef _Flash_ het volgende:
Ik denk het niet. Als je het zelf even doet, hoef ik het niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat je je nog even een tiental topics moet inlezen
nee sorryquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:07 schreef Funnie het volgende:
Ik ben helemaal bij hoor!quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:13 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Als je het zelf even doet, hoef ik het niet uit te leggen.
Ik ook!quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben helemaal bij hoor!
Jouw beurt!!
Misschien ga ik de fok!stok-die-een-balk-zou-zijn-maar-een-plank-is-geworden morgen ergens heenbrengen als hij een beetje in de buurt ligt. Eerst maar even kijken waar jullie hem heenbrengen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:11 schreef _Flash_ het volgende:
Heb je dus hetzelfde als ons gedaan. Ik kon er ook niets van bakken. En achja . Flitspalen zijn der zoveel Ik let eigenlijk nooit op waar ze staan of niet...quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb net nog even ingezoomd op het straatnaambordje, om te kijken of ik de straatnaam kon achterhalen.
Kon er helaas niks van maken
Ook die lag hier al klaar! Heb trouwens nog wel eenfoto gemaakt vanmiddag van Maku !quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:28 schreef Renesite het volgende:
z a k l a m p e n![]()
posten maar, we zijn nu toch allemaal aan het wachten op de stok-zoekersquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:30 schreef Funnie het volgende:
[..]
Ook die lag hier al klaar! Heb trouwens nog wel eenfoto gemaakt vanmiddag van Maku !
Dacht, kmoet toch kunnen bewijzen dat ik heb lopen (rijden) zoeken!
zienquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:30 schreef Funnie het volgende:
[..]
Ook die lag hier al klaar! Heb trouwens nog wel eenfoto gemaakt vanmiddag van Maku !
Dacht, kmoet toch kunnen bewijzen dat ik heb lopen (rijden) zoeken!
ahhh nee dat meen je niet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:48 schreef _Flash_ het volgende:
Helaas...Misschien een hint over aan welke kant van Enschede we moeten zoeken?
Ingineurs blablabla < op het naambordje . Herken je zoiets?quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:55 schreef Funnie het volgende:
alle naambordjes zijn bijna hetzelfde
Ik vermoed dat het een achteraf weg isEn die ken ik hier niet allemaal hoor. Enschede is grooooot
![]()
![]()
Maar goed. Misschien weet iemand anders het.. Zaklamp ligt nog klaar!
Nope ik heb al gezocht op die naam. Routeplanner kan er niets van bakken!quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:58 schreef River-X het volgende:
[..]
Ingineurs blablabla < op het naambordje . Herken je zoiets?
Doet dat er nog toe dan ? Wij hebben een nieuwe.quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:57 schreef petre86 het volgende:
maar wat doet fh2 nu met onze oude stok?
haha WTF, als je dat ziet staan, dan heb je iig een zeer goede fantasiequote:Op zaterdag 4 september 2004 23:05 schreef River-X het volgende:
Ingenieur E.L.C. Schiff Sr. straat
[afbeelding]
met een beetje fantasie zou dat er kunnen staat toch?
en dan gaat het leesbaar worden ?quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:07 schreef Renesite het volgende:
Jezus, ik haal ff de bril van me vader!
Neh kan ik weinig mee. Die kaarten ken ik wel..Maar zoals je ziet vele wegen in Enschede. En dan zie je nu vooral alleen maar de hoofdwegen. En die moeten we juist niet hebben denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:03 schreef kree het volgende:
Mischien dat iemand hier nog wat aan heeft:
[afbeelding]
Denk het wel, want de FaHrenHeitS weG kan ik zien (de hoofdletters)quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:12 schreef River-X het volgende:
Fahrenheitstraat
dit is het !, dit kan ik er wel in herkennen, let goed op de begin letter F, en de H.
[afbeelding]
Slechter word het nooitquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:08 schreef Jump het volgende:
[..]
en dan gaat het leesbaar worden ?
ik gebruik anwb routeplanner dus dat weet ik nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:15 schreef _Flash_ het volgende:
Die Fahrenheit is het niet, dat ligt in een woonwijkje
die eerste letter lijkt toch wel heel erg op een F, ik kan er geen K van maken.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan het de Knalhutteweg zijn? dat is de zuidoostkant van Enschede
jij zat echt helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:00 schreef Funnie het volgende:
Neuh, maku heeft er niets mee te maken. Maar daar heeft Oldenzaaltje onze nieuwe fokstok gemaakt!
En ik dacht. Nou dan die kant van Oldenzaal maar eens gaan afzoeken. Omdat ik ook in Oldenzaal niet herkende waar hij lag
Maar goed. Ik wacht op een nieuwe kans
ja doe maar evenquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:22 schreef Funnie het volgende:
Neh, mijn vriend zegt al. Knalhutteweg is het niet want er zit volgens hem geen fietspad op. Zal ik toch stiekum ff gaan kijken?
Kijk maar naar de foto's in het vorige topic.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:23 schreef _Flash_ het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker DutchGooner? Die foto bij de Duitse grens zou idd een hint kunnen zijn natuurlijk.
klopt,maar als ik naar het plattegrondje van Enschede kijk zie dat het toch wel akelig dichtbij de grens ligt en aangezien carOnline op de fiets is weggeweest....geloof nooit dat ze een uur op de fiets zit om de rest op het verkeerde been te zetten.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:26 schreef _Flash_ het volgende:
Ja maar dat zegt toch niks over de huidige positie van de stok? Op dit moment ligt hij in de buurt van een gemeentebordje van Enschede, en dus niet bij de duitse grens..
Daar rijdt Caro.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:26 schreef kree het volgende:
Ik denk ook Knalhutteweg
satelietfoto
[afbeelding]
...en breng hem richting Den Bosch,daar zal die nog geen 2 uur liggen denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:33 schreef LucienS het volgende:
pik die stok nou maar op..
quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:41 schreef Funnie het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Foto's komen eraan!
en had ik gelijk?quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:41 schreef Funnie het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Foto's komen eraan!
Haha, toch die Knalhutteweg he. Ik zei het tochquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:41 schreef Funnie het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Foto's komen eraan!
helaas voor hun, hebben we nu een nieuwe stok.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou het nu lollig vinden als FH2 de Fokstok met foto's weer in het spel brengt.
Helemaal gelijk! Maar hoe kwam je erop?quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Haha, toch die Knalhutteweg he. Ik zei het toch
Inderdaad. En je weet wat ze zeggen he... je bent een rund, als je met de Fokstok stunt!quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
helaas voor hun, hebben we nu een nieuwe stok.
Dus ze douwe die oude maar lekker in hun ******
Trusten!quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:50 schreef _Flash_ het volgende:
Ik kruip lekker in bed. Tot morgen allemaal. (Nog last van een kater van gisteravond)
Doei!
Ik bestuurdeerde de kaart van Enschede en combineerde de mogelijke straten met het straatnaambordje. Knalhutteweg leek met de meest voor de hand liggende. Op TerraExplorer zag ik de afslag + vluchtheuvel ook.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:48 schreef Funnie het volgende:
[..]
Helemaal gelijk! Maar hoe kwam je erop?
moet de stok wel erg diep in je hart zitten als je alles om wilt gooien om die grote droom waar te maken om de stok te halenquote:Op zondag 5 september 2004 09:21 schreef Falco het volgende:
Aaah ik heb gedroomd over de Fok-Stok! Ik vertelde dit aan me zus en die vond het ook supergaaf en wou dat we de stok gingen halen. We hadden alleen toen geen beschikking over internet. Dus mijn zusje vroeg hoe we nou achter de lokatie van die stok konden komen. Toen zei ik dat ze moest kijken op NOS-TT-pagina 343. Daar zou het namelijk wel staan. Nou zie zelf maar waar die pagina over gaat.
Syb-Sosef ookquote:Op zondag 5 september 2004 10:04 schreef Falco het volgende:
Het eerste wat ik deed toen ik vanochtend de PC aanzet was kijken waar pagina 343 overging.
quote:Op zondag 5 september 2004 11:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
http://teletekst.nos.nl/gif/343-01.html
quote:Op zondag 5 september 2004 11:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar slaat dat nou op man?quote:Op zondag 5 september 2004 11:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
LE-ZEN!quote:Op zondag 5 september 2004 12:45 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op man?![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 12:45 schreef infra-roodborstje het volgende:
Waar slaat dat nou op man?![]()
ja idd ....of hij ligt te slapen.quote:Op zondag 5 september 2004 12:58 schreef River-X het volgende:
ligt daar links , bij de laatste foto nou een dood konijn?
Tis niet dood en geen konijn!quote:Op zondag 5 september 2004 12:58 schreef River-X het volgende:
ligt daar links , bij de laatste foto nou een dood konijn?
hehe okquote:Op zondag 5 september 2004 13:02 schreef Funnie het volgende:
[..]
Tis niet dood en geen konijn!
Tis onze hond(je) Die ook nieuwsgierig was!
Maak je droom waar.quote:Op zondag 5 september 2004 12:49 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
LE-ZEN!
wel een beetje inzet tonen he?quote:Op zondag 5 september 2004 13:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, heb alleen een fiets en het duurt toch zeker anderhalf tot 2 uur voordat ik daar ben
Net te ver dus
quote:Op zondag 5 september 2004 13:03 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Maak je droom waar.
Het tv programma 'geen weg terug' gaat over mensen die hun leven drastisch omgooien om hun droom te gaan verwezelijken.
Sta je op het punt een lang gekoesterde droom te realiseren? verbrand je alle schepen achter je en ga je een onzekere toekomst tegemoet? Is er straks voor jou geen weg terug?
Wil je reageren? Mail dan gerust naar 'blablabla' of bel 'laldeblabla'
Ja ik ben nie gek... maar ik zie geen verband!![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 09:21 schreef Falco het volgende:
Aaah ik heb gedroomd over de Fok-Stok! Ik vertelde dit aan me zus en die vond het ook supergaaf en wou dat we de stok gingen halen. We hadden alleen toen geen beschikking over internet. Dus mijn zusje vroeg hoe we nou achter de lokatie van die stok konden komen. Toen zei ik dat ze moest kijken op NOS-TT-pagina 343. Daar zou het namelijk wel staan. Nou zie zelf maar waar die pagina over gaat.
Ja ik ben nie gek... maar ik zie geen verband!quote:Op zondag 5 september 2004 09:21 schreef Falco het volgende:
Lees even de posts van Falco in dit topicquote:Op zondag 5 september 2004 13:03 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Maak je droom waar.
Het tv programma 'geen weg terug' gaat over mensen die hun leven drastisch omgooien om hun droom te gaan verwezelijken.
Sta je op het punt een lang gekoesterde droom te realiseren? verbrand je alle schepen achter je en ga je een onzekere toekomst tegemoet? Is er straks voor jou geen weg terug?
Wil je reageren? Mail dan gerust naar 'blablabla' of bel 'laldeblabla'
Ja ik ben nie gek... maar ik zie geen verband!![]()
en hier praxisquote:Op zondag 5 september 2004 13:05 schreef Funnie het volgende:
ok gamma...
Nou, zit er ernstig aan te twijfelen. Ik kan in een uur in Hardenberg zijnquote:Op zondag 5 september 2004 13:04 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
wel een beetje inzet tonen he?
Jezus Hans.... zit ik me daar zo druk over te maken?quote:Op zondag 5 september 2004 13:07 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
zijn grootste droom is om die fok!stok die eigenlijk een balk zou worden maar een plank is geworden in zijn handen te krijgen! En dat doet hij door drastisch zijn leven te veranderen
Gewoon doenquote:Op zondag 5 september 2004 13:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nou, zit er ernstig aan te twijfelen. Ik kan in een uur in Hardenberg zijn
Maarja, het is weekend en vele anderen kunnen zo de auto pakken en hem voor mijn neus wegpikken
Daar istie vermoord (toch?)quote:Op zondag 5 september 2004 13:15 schreef metallicattim het volgende:
kheb het allemaal niet zo gevolgd vanaf het begin, dus voor de mensen die het wel volgen, is die stok ook wel eens in zuid limburg geweest?
yupsquote:Op zondag 5 september 2004 13:15 schreef metallicattim het volgende:
kheb het allemaal niet zo gevolgd vanaf het begin, dus voor de mensen die het wel volgen, is die stok ook wel eens in zuid limburg geweest?
kom je toch een keer hier langs?quote:Op zondag 5 september 2004 13:18 schreef Moonchildje het volgende:
Goede..uhm..middag allemaal (net wakker, schandalig gewoon)
De fok-stok(plank) is weer onderweg geweest, zie ik.
Funnie, mooie foto's. Ik krijg gewoon heimwee naar het oosten.
(okee, dit is ook een beetje een tvp)
Ja, en dat was eens maar nooit meerquote:Op zondag 5 september 2004 13:15 schreef metallicattim het volgende:
was het zo verschrikkelijk?quote:Op zondag 5 september 2004 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en dat was eens maar nooit meer
daar is de oude stok gejatquote:Op zondag 5 september 2004 13:27 schreef metallicattim het volgende:
[..]
was het zo verschrikkelijk?
terug vindt postquote:Op zondag 5 september 2004 13:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat is TVP?
ai.... daar gaat mn kans dus om ooit ook eens mee te kunnen doenquote:Op zondag 5 september 2004 13:30 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
daar is de oude stok gejat
Daar hebben we nu Het Officiële Fok!woordenboek voorquote:Op zondag 5 september 2004 13:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat is TVP?
Je kunt altijd nog verhuizen om de stok een keer te kunnen bemachtigenquote:Op zondag 5 september 2004 13:31 schreef metallicattim het volgende:
[..]
ai.... daar gaat mn kans dus om ooit ook eens mee te kunnen doen![]()
![]()
thanx, toevallig heb ik deze nu al een uurtje aan staan..quote:Op zondag 5 september 2004 14:11 schreef DaMart het volgende:
Via www.bitdefender.com kun je ook online je pc laten scannen
En On-topic: is er al iemand achter de Fokstoknietbalkmaarplank aan ?
housecall.antivirus.com/housecall/start_frame.asp blijft volgens mij de beste online scannerquote:Op zondag 5 september 2004 14:28 schreef River-X het volgende:
[..]
thanx, toevallig heb ik deze nu al een uurtje aan staan..
Ik had hiervoor ook een andere. Maar nog steeds een virus.
het vervelende is dat dit wel online moet omdat geen enkel programa nog start op me pc. behalve IE wel![]()
Succ6 met de stok eig
Ja op een aantal plekken al, de oude stok... *snif*quote:Op zondag 5 september 2004 13:15 schreef metallicattim het volgende:
Is helaas een hoek van Nederland waar ik weinig kom....quote:Op zondag 5 september 2004 14:54 schreef LucienS het volgende:
stelletje lamballe in dat gedeelte van NL zeg. De stok ligt bejaard te worden..![]()
Daar woont dtoch ook bijna niemand heb k het idee....quote:Op zondag 5 september 2004 15:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is helaas een hoek van Nederland waar ik weinig kom....
wat moeten die rukkers van SGOP nou elke keer.quote:Op zondag 5 september 2004 15:41 schreef meester_b het volgende:
Update: we zijn 2 plaatsen verder. SGOP hattum weer, interesse is weer als vanouds. (kort genoeg?)
jah iddquote:Op zondag 5 september 2004 16:03 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
wat moeten die rukkers van SGOP nou elke keer.
verzin zelf eens wat
echt waar als gasten een keer zoiets hebben als een fokstok, wil ik er wel wat kilometers voor rijden om ook hun spel te verzieken
Kun je opzoeken op www.sidn.nl ... tenminste...quote:Op zondag 5 september 2004 15:58 schreef River-X het volgende:
Wieowie heeft www.fokstok.nl geregistreerd . laat het even horen, of mail me even.
LOL ze zijn al lekker bezig zo te zien: usb sticks hd'squote:Op zondag 5 september 2004 16:08 schreef LennyKravitz het volgende:
http://www.fokstok.info/ fokstok - GoT-stok ??? WTF ???
Ik mis iets digitaals aan die stokquote:Op zondag 5 september 2004 16:08 schreef LennyKravitz het volgende:
ik dacht dat die gasten nooit buiten kwamenquote:Op zondag 5 september 2004 16:08 schreef LennyKravitz het volgende:
Zie net dat ze een USB stick hebben..quote:Op zondag 5 september 2004 16:12 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Ik mis iets digitaals aan die stok
Ze sturen hun moeder ook om te gaan zoekenquote:Op zondag 5 september 2004 16:12 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
ik dacht dat die gasten nooit buiten kwamen
Oke.quote:Op zondag 5 september 2004 16:17 schreef harrie1 het volgende:
river x
ik mail straks wel over info fokstok.nl
Precies wat ik dacht,,,quote:Op zondag 5 september 2004 16:19 schreef River-X het volgende:
[..]
Got usb stick/stok ?!
Wat een wanabee's Tssssssssss...![]()
waarom trouwens fokstok.info als adres voor een got stock ?!
Kunnen ze even 220 op de usb-stick zettenquote:Op zondag 5 september 2004 16:47 schreef HenkieSpankie het volgende:
Oproep aan FH2
Tijd dat hij naar het westen komt... waar mensen hem WEL ophalenquote:Op zondag 5 september 2004 16:45 schreef kree het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar als er nou effe een FOK!ker de FOK!stok gaat halen
nee een virus natuurlijk !quote:Op zondag 5 september 2004 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
Kunnen ze even 220 op de usb-stick zetten![]()
![]()
![]()
ik d8 het niet; hij komt naar het hoge noorden toe .quote:Op zondag 5 september 2004 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd dat hij naar het westen komt... waar mensen hem WEL ophalen
Nog zo'n dunbevolkt gebied waar hij misschien dagen ligt te wachten om opgehaald te wordenquote:Op zondag 5 september 2004 16:58 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik d8 het niet; hij komt naar het hoge noorden toe .
Wat let je dan ? Pomp je banden op en ga trappen... het is er lekker weer voor hoorquote:Op zondag 5 september 2004 17:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had net zo goed wel op de fiets kunnen stappen
Kun je niet even teruggaan NAAR Vriezenveen dan ?quote:Op zondag 5 september 2004 17:04 schreef gfree het volgende:
Verdomme, ik kom net terug van vriezenveen...![]()
Zit ik weer een uur in de auto... en een uur terug....quote:Op zondag 5 september 2004 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je niet even teruggaan NAAR Vriezenveen dan ?
Als je nou gewoon had ingelogd voordat je uit Vriezenveen weg ging... had je nu de stok al gehadquote:Op zondag 5 september 2004 17:08 schreef gfree het volgende:
[..]
Zit ik weer een uur in de auto... en een uur terug....
Misschien als ie er vanavond nog ligt...![]()
Ja inderdaad, alleen ik had geen computer bij me... rond de tijd dat ze de stok daar neerlegden reed ik er ongeveer langs gok ik....quote:Op zondag 5 september 2004 17:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je nou gewoon had ingelogd voordat je uit Vriezenveen weg ging... had je nu de stok al gehad![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 17:12 schreef kree het volgende:
als iemand een kratje bier wil verdienen
Een kratje bier als de stok in Muggenbeet (overijssel) wordt neergelegd. [Razor21]
muggenbeet ligt op 98 km van Vriezenveen.....
't Is maar een beetje uit de richting voor mij...quote:Op zondag 5 september 2004 16:45 schreef kree het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar als er nou effe een FOK!ker de FOK!stok gaat halen
Als ik 'm pak breng ik 'm niet naar Wierden.quote:Op zondag 5 september 2004 17:12 schreef kree het volgende:
als iemand een kratje bier wil verdienen
Een kratje bier als de stok in Muggenbeet (overijssel) wordt neergelegd. [Razor21]
muggenbeet ligt op 98 km van Vriezenveen.....
ik help wel ffquote:Op zondag 5 september 2004 17:40 schreef kree het volgende:
zal ik maar alvast een nieuwe klaarzetten ..
mwah nee ik wacht nog wel effe totdat we nog 10 posts moeten, het gaat vandaag niet zo hard
ja staan er al in..quote:Op zondag 5 september 2004 17:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Staan de usericons van Funnie en CarOnline al in je OP?
quote:Op zondag 5 september 2004 17:42 schreef kree het volgende:
oke onderweg dus, mooi zo
[afbeelding]
Het zijn volgens mij diezelfde gasten die gisteren tevergeefs naar de stok hebben gezocht
Ik dacht al dat de namen me bekend voorkwamen.quote:Op zondag 5 september 2004 17:42 schreef kree het volgende:
oke onderweg dus, mooi zo
[afbeelding]
Het zijn volgens mij diezelfde gasten die gisteren tevergeefs naar de stok hebben gezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |