nee, er is nog (een klein beetje) hoop dat de stok morgen op de grote 5 jaar meet opduiktquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:32 schreef kree het volgende:
jullie denken te negatief, die stok komt wel weer terecht.
Totdat er geen bewijs is, is de stok nog niet dood
quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:29 schreef Gert het volgende:
1) Er is geen foto van de verkoolde stok
2) Yvonne suggereert sterk dat de stok nog niet verloren is en weet blijkbaar meer
3) "And all of a sudden there are lots of blue mods joining in." (Karn op Sgop)
4) Morgen is de FOK! 5-jaar meet
Het zal voor niemand een ve(r)rassing zijn als dat ding morgen ergens op een camping in Utrecht opduikt, toch?
Lijkt er inderdaad wel op.....quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:49 schreef kree het volgende:
[..]
das idd een goeie, ik ga aan de slagquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:54 schreef Piaf het volgende:
Waarom schrijven jullie niet op elke bankbiljet dat jullie in handen krijgen geen www.FOK.NL met daaronder de username....
de andere fokker die deze ooit zal krijgen... die schrijft zijn naam weer daaronder...
zo gaat het lekker door heel europa![]()
Zo'n topic zal snel doodbloeden, aangezien er dan toch alleen maar inkomt te staan van:" ik heb een biljet met een naam erop"quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:54 schreef Piaf het volgende:
Waarom schrijven jullie niet op elke bankbiljet dat jullie in handen krijgen geen www.FOK.NL met daaronder de username....
de andere fokker die deze ooit zal krijgen... die schrijft zijn naam weer daaronder...
zo gaat het lekker door heel europa![]()
quote:van uier op http://www.fh2.nl/forum/index.php?showtopic=3692
Als die teringlijer van een FlyingFox gebanned wordt, dan gaat vanavond de stok nog naar Geleen/Sittard
quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:23 schreef infra-roodborstje het volgende:
Ik vind zowiezo dat we onszelf niet moeten laten kennen!
Mocht de stok overleden zijn, (waar we voorlopig nog geen rekening mee houden) komt er een nieuwe stok! Een vrijwel exacte replica van de originele Fok!Stok welteverstaan.
LANG LEVE DE FOK!STOK !!
HOERA !!!
quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:27 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb wel een nieuwe stok voor jullie
[afbeelding]
Zit nu een tijdje jou posts te volgen het lijkt wel of je aan een of andere vage ziekte lijdtquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:21 schreef harrie1 het volgende:
ben er weer
phffff wat een nacht
en dan midden in de nacht onderhandelen over de telefoon (werk)
nou ik was kapot en ben nu net me bed uit
het hele fokstok zit me niet lekker meer
ik blijf het wel volgen
maar ook als hij terug komt morgen
dan heb ik nu ff niet echt veel intresse meer
elke week dit soort acties wordt ik moe van
en ik ben lui!
ik zal ook zekers geen grote afstand rijden om de fokstok te halen
wetende dat er straks weer een forum uit de grond schiet dat naam wil maken
het stuk hout doet me niets (ik heb genoeg balken liggen)
het spel verneuken![]()
de forum crew schiet hier allerlei berichten neer
het komt goed
maak je niet druk
misschien is er wel wat gaande voor de meeting ofzo
maar dan nog
de magie is er af
het is nu een stuk hout dat rond wordt gegeven
maar goed ik ben ook net wakker
eerst koffie
daarna wat regelen
misschien vanmiddag al weer terug
kijken of er nieuws is
Loop je daar nou de hele tijd voor te F5-en, helt?quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:24 schreef MikeyMo het volgende:
vergeet je geen prozacje in te nemen?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Parasiedt!![]()
hij staat er weer inquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:14 schreef ID-Tweak het volgende:
btw mijn icoon is weg uit de OP
O god weer zo'n spellingsfanaat het moest zeker met dubbel r of zo?quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:50 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Oh hou op. Het wordt steeds erger met hem, ik denk dat het de emoties zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:50 schreef k_i_m het volgende:.
Gelukkig herken je de fout.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:54 schreef Gert het volgende:
O god weer zo'n spellingsfanaat het moest zeker met dubbel r of zo?![]()
We maken alemaal weleens foutenquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:00 schreef elcastel het volgende:
[..]
Gelukkig herken je de fout..
bloedquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:08 schreef Gert het volgende:
bloet
Voor de gek houden, of mallerd.quote:Of voor de mal te houden
Hulp.quote:Waar is dat nou voor nodig?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Loop je daar nou de hele tijd voor te F5-en, helt?
Ineens Out of the blue hier de getapte jongen uit komen hangen, jezelf in de schijnwerpers manoeuvrerend omdat je vriendjes een geweldige grap met een stok hebben uitgehaald.![]()
Parasied!![]()
Nee joh, was een geintje, geen probleem hoor Gert, maar ik help je even dus.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:13 schreef MikeyMo het volgende:
El, probeert toch niet superieur te doen ten opzichte van Gerd he?
Daar ga ik niet over, Iemand anders heeft www.fokstok.nl naar mijn site gelinkt , dus hij/zij zal dat moeten wijzigen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:03 schreef R-Mon het volgende:
Hé River-X, een vriendelijke tip. Als je www.fokstok.nl nou eens direct door laat gaan naar je site en niet naar fok-stok.tk zou je site een heel stuk sneller gaan.
Hoezo , hoe we hem terug kunnen krijgen??quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:43 schreef elcastel het volgende:
Ik heb in bijna alle voorgaande topics een keer gepost hoe je hem terug kon krijgen, kennelijk was dat teveel moeite, zoek maar eens terug. Er is dus helemaal niks aan de hand. Ik heb gepost onder deze usernaam en met dit avatarplaatje ook, dus makkelijk terug te vinden.
Ik denk ik geef je een tip. Het vervelende met dit soort actie's is dat de rollen soms worden omgedraaid en er opeens een regel veranderd/vervalt. Anders was er ook geen actie namelijk, kijk maar wat je ermee doet, .....quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:46 schreef River-X het volgende:
Hoezo , hoe we hem terug kunnen krijgen??
Ik neem aan dat je de uitleg van het spel weet te vinden, dan weet je dus ook dat jij(of een van je maatjes en/of kloons) nu de gene ben om hem ergens anders neer te leggen. En niet iemand anders.
Zo niet, Dan is het spel dus gewoon verpest , ookal is ie niet verbrand.
pardon??!!quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik denk ik geef je een tip. Het vervelende met dit soort actie's is dat de rollen soms worden omgedraaid en er opeens een regel veranderd/vervalt. Anders was er ook geen actie namelijk, kijk maar wat je ermee doet, .....
Het vervelende is dat jij de rollen omdraaid voor jezelf.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik denk ik geef je een tip. Het vervelende met dit soort actie's is dat de rollen soms worden omgedraaid en er opeens een regel veranderd/vervalt. Anders was er ook geen actie namelijk, kijk maar wat je ermee doet, .....
Man, wat ben jij hardleers zeg.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:06 schreef Conflict het volgende:
HET IS GEEN STOK!!!!
BALK RIJMT NIET OP FOK!quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:06 schreef Conflict het volgende:
HET IS GEEN STOK!!!!
HET IS EEN PLANK!!!quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Man, wat ben jij hardleers zeg.
het is een hoop asquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
HET IS EEN PLANK!!!
quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
bloed
[..]
Voor de gek houden, of mallerd.
[..]
Hulp.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:36 schreef petre86 het volgende:
http://FH2.bleh.nl/ !
Doe geen moeite, doe ik ook nooitquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:43 schreef River-X het volgende:
help me mee met dat www.fh2.nl forum te "versieren" ik ben al begonnen![]()
ik stop er al meequote:Op vrijdag 3 september 2004 16:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe geen moeite, doe ik ook nooit![]()
We wachten afquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:46 schreef River-X het volgende:
[..]
ik stop er al mee![]()
jippiequote:Op vrijdag 3 september 2004 16:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
We wachten af
Anders doen we binnenkort aan flessenpost![]()
Lees je in!quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:09 schreef Falco het volgende:
Jezus wat een sneue bende is het ook allemaal. Het heeft nu ruim 24 uur geduurd. Stoppen al die FH2-idiots die stok in hun aars ofzo?
en dan..quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:09 schreef infra-roodborstje het volgende:
Wacht nog maar even met die wraakacties.
Bovendien kunnen de heren van Flikkers&Homo's2 hier gewoon meekijken...
weten ze wat we gaan doen...quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:10 schreef River-X het volgende:
[..]
en dan..
dit kan gigantisch uit de hand lopenquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:10 schreef River-X het volgende:
[..]
en dan..
"wraak" wou je zelf anders ook hoor..quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:19 schreef harrie1 het volgende:
[..]
dit kan gigantisch uit de hand lopen
een laffe actie
adres is bij de meeste bekend
je weet nog lang niet hoe gek de wereld is
1gek is genoeg om een hoop problemen te geven
je moest eens weten wat ik aan email binnen krijg van mensen die wraak willen
daarom heb ik er geen zin meer in
maak jij m ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Kom kom, dit soort gedoe wekt toch geen wraakgevoelens op??
Dan geef je ze meer aandacht dan ze verdienen.
Ik ben het wel eens met dit weekend afwachten. Komt er niets dan maken we gewoon een andere stok (incl. namen)
Meen je dat nou écht?quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:19 schreef harrie1 het volgende:
je moest eens weten wat ik aan email binnen krijg van mensen die wraak willen
Dan zouuuu kunnen maarja.. Laten we daar dan maar even niet van uitgaan?quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:37 schreef -Eddow- het volgende:
dan gaat iemand er een 4rus opzetten
Uiteraard gebruiken we 2 floppy's dan... een met een wachtwoord beveiligd dat degene die hem vindt moet veranderen en aan een persoon kenbaar moet maken. Deze persoon sms't dan de nieuwe vinder het wachtwoord. De tweede floppy laten we ook door het land gaan, maar daar gooien we gewoon een virus op, zodat de oneerlijke verpester vinder wel eventjes zoet is met zijn computer virusvrij maken en zo... uiteraard moeten eerlijke vinders wel het verschil kunnen zien tussen de echte en de lokflop.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:33 schreef River-X het volgende:
<<<<<<BREAKING NEWS>>>>
ik heb een nieuw idee !!!!![]()
![]()
!!!!!
vergeet de balk!!
Het word een floppy!!
een floppy in een doosje(voor regen en het weer enzo)
Op het floppy komt een notepad/tekst document gezet.
We houde de oude regels aan.
maar dit keer zet iedereen ze naam in het tekstbestand. EN!!! dan moet die gene die m verplaats heb telkens het bijgewerkte tekstbestand uploaden !
Als het floppy dan gestolen word hebben we het tekstdocument nog , en kunnen we het zoweer op een nieuw floppy zetten !!!
is dit ff briljant of niet![]()
Ja zijn emailbox laten exploderen met spammailtjes ben ik wel voorstander van hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:24 schreef River-X het volgende:
[..]
"wraak" wou je zelf anders ook hoor..
(mail enzo..site..)
het Floppy-fokKie-die egienlijk-gewoon-een-diskette-isquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:43 schreef Moonchildje het volgende:
River-X ik vind het een leuk idee !
En virussen, tsja, ff de virusscanner er overheen.
Het zou dan een Fok!-flop worden, maar dat is niet zo'n charmante naam he.
Dat wou ik niet zeggenquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Joh, da's makkelijk virussen verspreiden
Okee, you rule!! hahahaquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:44 schreef River-X het volgende:
[..]
het Floppy-fokKie-die egienlijk-gewoon-een-diskette-is
en kijk aan een nieuwe slogan is geboren![]()
Oh! Ik las ergens vanochtend dat die stok nog heel was. De bron was Yvonne! Het zou me ook niks verbazen als die stok toch nog heel is, al dan niet met wat roetplekken.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:10 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Lees je in!
De Fok!Stok is (waarschijnlijk) verbrand.
anders lees je je ff in manquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:09 schreef Falco het volgende:
Jezus wat een sneue bende is het ook allemaal. Het heeft nu ruim 24 uur geduurd. Stoppen al die FH2-idiots die stok in hun aars ofzo?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:23 schreef DJKoster het volgende:
Gewoon even het weekend afwachten, komt ie boven water gaan we gewoon verder..
En zo niet? Dan wil Oldenzaaltjuh wel wat maken..
www.forwardje.nlquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:57 schreef River-X het volgende:
Laten we wachten tot na het weekend. Dan pas ik de site aa, en tevens een nieuw site-adres natuurlijk.
Dan kunnen we nu nog even ons"voorbereiden"
ben nu thuis! Morgen ben ik eigenlijk vrij maar kan wel ff naar het werk gaan als ik wilquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:40 schreef harrie1 het volgende:
[..]
Ja zijn emailbox laten exploderen met spammailtjes ben ik wel voorstander van hoor![]()
(als voorbeeldje)
Maar een fikkie stoken gaat me te ver![]()
Maar goed
oldenzaaltje heeft een frees
misschien kan hij iets moois maken
wat mij betreft weer een houten stok
want alles kan kapot
zelfs het hardste staal
en daar kan je moeilijk op schrijven
wat mij betreft mag het
een mooie fokstok met mooie gefreesde letters erop
Wereldidee, Har het zijn een stelletje eikels maar wraak nemen, neuh, dat lijkt me idd niet nodig en de mensen die dat wel willenquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:45 schreef harrie1 het volgende:
hee river daar ben ik wel voorstander van
en fokflop
die virussen ach een scanner erover en klaar
goed idee![]()
mijn zege heb je![]()
wel in een water dichte trommel leggen
tupperware bakje ofzo![]()
en hij is makkenlijk te vervangen
Tjow, Spuit 11! Ik zie nog steeds geen overtuigend bewijs dat de stok tot as gereduceerd is.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:57 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
anders lees je je ff in man
www.fokstok.nl was gratisquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
www.forwardje.nl
of
www.registrant.nl
Voor niet veel
1. Zo erg is een virus nietquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:04 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
floppie ben ik n og steeds geen voorstander van met die virussen
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:18 schreef melismay het volgende:
Ik wil gewoon dat de stok nog leeft
Nee, wat ik zei was dat ik op de foto niet echt kon zien dat het DE stok was.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Oh! Ik las ergens vanochtend dat die stok nog heel was. De bron was Yvonne! Het zou me ook niks verbazen als die stok toch nog heel is, al dan niet met wat roetplekken.
MAAR ik ga WEL mee doenquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:38 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
nee van mij mag je nu wel starten
FOK!stok wordt niks meer!! Denk trouwens dat de fokflop ook niks wordt
ik stel voor om het gezeik snel de kop in te dammenquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:36 schreef River-X het volgende:
Ik heb trouwens al een openingpost gemaakt op me pc. Dus laat het alstublieft aan mij over om die dan te posten. Anders heb ik dat ook voor niks gedaan.
Ik stel wel voor om even te wachte tot na het weekend.
Of misschien zondag. Dan is al het fok-stok gezeik ook weg, En kunnen we nog wat discuseren over eventuele aanvullingen enz enz
quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:38 schreef harrie1 het volgende:
[..]
ik stel voor om het gezeik snel de kop in te dammen
en hun geen plezier meer te geven
dus zo snel mogenlijk beginnen
voor zieke gasten als jij heb ik nog een heledoos met floppy,squote:Op vrijdag 3 september 2004 18:41 schreef Bertha45 het volgende:
Helemaal top, een floppie fikt nog makkelijker
Niet nodig, ik heb connectiesquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:43 schreef harrie1 het volgende:
[..]
voor zieke gasten als jij heb ik nog een heledoos met floppy,s
dus mag je flink heen en weer rijden
connectiesquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:46 schreef Bertha45 het volgende:
[..]
Niet nodig, ik heb connecties
strafquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:54 schreef ID-Tweak het volgende:
wat krijg ik? ik ben de laatste fok-stokker
Leugenaar!quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:54 schreef ID-Tweak het volgende:
wat krijg ik? ik ben de laatste fok-stokker
*vind de Fok!Flop een leuk idee en is enthousiast!quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:56 schreef River-X het volgende:
Ja maar het floppy ligt nog nergens!, dus we kunne nog niet beginnen
Wat er nu zal gebeuren is gewoon verder zeiken over de stok enzo, En dan verliezen we alleen maar interesse in fok-floppy.
Ik leg hem op een plek neer, DAN post ik het oke.
Dan kunnen we echt meteen beginnen, en zal er (hopelijk ook) minder over die stok geluld worden.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:06 schreef Truck het volgende:
[..]
*vind de Fok!Flop een leuk idee en is enthousiast!![]()
nou... Een floppy kan best wel wat hebben hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:12 schreef DJKoster het volgende:
Wacht nou maar even tot na het weekend..
En zo'n flop is zo kapot, zelfs in een goed afgesloten bakje kan vocht komen of ontstaan door condensatie (wat dus op die flop gaat zitten)
quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:13 schreef Yeahinho het volgende:
Floppy werkt niet en is simpelweg niet gaaf.
De Fok!Stok roeleert daarentegen!
Alsof je aan een hoop as kan zien/ruiken/voelen dat het onze stok was???quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:18 schreef Syb-Sosef het volgende:
Niet om het enthousiasme van enkelen hier de kop in te drukken, maar t lijkt mij geen slecht idee om net nog ff dit weekend te wachten met het opstarten van het Flop-spel.
En als k het goed heb werd de stok in het weekend toch niet zo bar veel verplaatst?? En daarbij deel ik de mening van Yvonne wil n beetje: er is nog geen 100% bewijs dat de stok verbrand is. (heb nog geen hoopje as gezien, en me dunkt dat die lui dat maar al te graag hadden gepost....)
Geef die lui nog een paar dagen...
hehehe das waar jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:23 schreef hollander76 het volgende:
Alsof je aan een hoop as kan zien/ruiken/voelen dat het onze stok was???![]()
Inderdaad... duie foto van de fikkende stok zag er ook erg gefotosoept uit, of ben ik de enige die dat ziet ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:18 schreef Syb-Sosef het volgende:
En als k het goed heb werd de stok in het weekend toch niet zo bar veel verplaatst?? En daarbij deel ik de mening van Yvonne wil n beetje: er is nog geen 100% bewijs dat de stok verbrand is. (heb nog geen hoopje as gezien, en me dunkt dat die lui dat maar al te graag hadden gepost....)
Ja precies !. En als iemand (ik ben de 1e) een begin heeft gemaakt dan ga je daar gewoon op verder. Het mag best onzin worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:26 schreef Syb-Sosef het volgende:
[..]
hehehe das waar ja![]()
MAar dan nog: ze zouden wel foto's posten om ons dat te doen laten denken...
En over die 20 regels: ik zou niet weten wat ik zou moeten tikken, maar t kan best een leuk verhaal worden ja... Het Fok-Floppy-dagboek
Als iemand zegt heeej dat is gephotoshopt dan ga je al snel twijfelen. Als je inzoemd op de foto, zie je niks wat op photoshop duidt. Daarom neem ik aan dat het gewoon echt. isquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
In derdaad... duie foto van de fikkende stok zag er ook erg gefotosoept uit, of ben ik de enige die dat ziet ?
makkelijker vervangbare???quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:32 schreef River-X het volgende:
.. en de Al machtige ONVERNIETIGBAREfok-floppy geboren ...
hmm...quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:36 schreef Renesite het volgende:
Toen ik de fokflop zag nadat hij in Hoogkerk is geplaatst kreeg ik een brok in mijn keel.
Wat lag hij daar lief, te glinsteren in zijn tupperware bakje van een van die feestjes die die vrouwen wel eens organiseren om dan achteraf te zeggen dat ze opgelicht zijn.
Ik pakje mijn camera, ik deed hem aan en ik pinkte een traan weg.
Ik moet dit vast leggen, voor het nageslacht.
Opeens kwam er een chinees aan, en ik boog en zei, "You take picture for mie?"
Toen wij thuis kwamen maakte ik hem even schoon en ik stopte hem in de computer, tik tik tik zei hij, en opeens had ik een virus en bevroor mijn pc en viel uit.
Ik vloekte en ik ropte de fokflop er uit en ik maakte hem stuk (2 stukken) en ik ging hem ritueel verbranden, en ik filmde het, en ik pakte de andere PC en ik uploade het en ik voelde me goed, ik ben stoer geweest![]()
(Had ik ff zin in)
heu...quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:40 schreef River-X het volgende:
hmm...
ik vind het een krankzinnig verhaal
het doet me trouwens denken aan... Wendy van dijk... En nijntje tegelijk![]()
![]()
je hoeft niet eens in te zoomen... vuur lijkt namelijk BOVEN object te liggen, en ik vind het wel erg blauw en groot voor een stok die bij inzoomen nog geen sporen van verbranding vertoontquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:32 schreef River-X het volgende:
[..]
Als iemand zegt heeej dat is gephotoshopt dan ga je al snel twijfelen. Als je inzoemd op de foto, zie je niks wat op photoshop duidt. Daarom neem ik aan dat het gewoon echt. is
Waarschijnlijk heeft ie er ook bezine of iets anders brandbaars overheen gegooid he!quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
je hoeft niet eens in te zoomen... vuur lijkt namelijk BOVEN object te liggen, en ik vind het wel erg blauw en groot voor een stok die bij inzoomen nog geen sporen van verbranding vertoont
Ach mensquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:51 schreef kree het volgende:
Leuk idee die FOK!-flop.
Maar ik vindt het toch wel een hoog Tweaker gehalte hebben
Philips Videowriterquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:53 schreef River-X het volgende:
[..]
Ach mens![]()
Achter wat voor apparaat zit je nu dan ?... precies..![]()
whaha ja dat is wel zo,quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:53 schreef River-X het volgende:
[..]
Ach mens![]()
Achter wat voor apparaat zit je nu dan ?... precies..![]()
Ja natuurlijk heb ik die nodig !. Als het fok-floppy begonnen is. Dan zou ik het errrggggg fijn vinden als jij weer zo'n kaart bij houdtquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
whaha ja dat is wel zo,
als je nog een FOK!-flop route kaartje nodig hebt dan hoor ik het wel
[eenmalige-taalpurist-modus]quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:57 schreef River-X het volgende:
http://www.fokfloppy.tk/
katjingDe site is open
Huh zij je watquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:59 schreef Syb-Sosef het volgende:
[..]
[eenmalige-taalpurist-modus]
-psst : conStruction -
[/eenmalige-taalpurist-modus]![]()
FOK-Flop route kaartje komt hier te staan!quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:56 schreef River-X het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heb ik die nodig !. Als het fok-floppy begonnen is. Dan zou ik het errrggggg fijn vinden als jij weer zo'n kaart bij houdt![]()
Hij is al erg spannendquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:57 schreef River-X het volgende:
http://www.fokfloppy.tk/
katjingDe site is open
quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
FOK-Flop route kaartje komt hier te staan!
naam houd ik uiteraard weer hetzelfde zodat iedereen makkelijk kan linken..
Ik denk dat het dan een rotzooitje wordtquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:10 schreef HenkieSpankie het volgende:
En als iedereen nou in dat kaartje zelf een lijn trekt hoe die is gereden, dan is het nog leuker (denk ik)
geef die gasten nog een paar dagen lolquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:18 schreef Syb-Sosef het volgende:
Niet om het enthousiasme van enkelen hier de kop in te drukken, maar t lijkt mij geen slecht idee om net nog ff dit weekend te wachten met het opstarten van het Flop-spel.
Ja dat is zo.. MAAR:quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:32 schreef mazaru het volgende:
lees terug aub..quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:38 schreef ook_gek het volgende:
ja leuk zeg flikkeren we er een virus op![]()
alles om fh2 niet hun zin te gevenquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:36 schreef River-X het volgende:
Jaja we beginnen zeer snel al !, haha ik merk al dat er al weer steeds meer zin in komt
Geen zin inquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:41 schreef River-X het volgende:
[..]
lees terug aub..
Tja dan niet hequote:Op vrijdag 3 september 2004 20:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen zin in
Kan je beter een CD RW doen denk ik.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:55 schreef River-X het volgende:
[..]
Tja dan niet he
(virusscanner, onwaarschijnlijk omdat het meteen bekend is wie de virus erop heeft gezet. En je er maar 1 user mee schaad. dus niet lollig voor de dader.)
CD-rw, is te moeilijk voor mensen denk ikquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je beter een CD RW doen denk ik.
Floppy kan niet zo veel hebben.
Ook online gaan met de OP als het floppy nog nergens ligt ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:34 schreef harrie1 het volgende:
hmm zo moeilijk is het niet hoor
om een floppy in een box te doen en te plaatsen ?
de site kan gewoon verder zoals hij was
met de nieuwe foto's uiteraard
dus ik zie geen rede om te wachten
als het snel gebeurt kan hij morgen al op de meeting liggen
en de text kan je gewoon hier op fok zetten
ik wil dat ding online hebben voor ze morgen op de meeting met een stuk hout aan komen
jawel ik heb een zeer uigebreide en lange uitleg,, al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:40 schreef yvonne het volgende:
Nu kunnen meisjes niet meedoen
Lees: blondjes
ik heb www.fokfloppy.tkquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:47 schreef petre86 het volgende:
fok-flop.tk
fok-floppy.tk
staat vast en beschikbaar
moet ik nu online gaan of niet? Hij ligt nu nergens!quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:57 schreef harrie1 het volgende:
ik heb nog met het idee gespeelt om bekend te maken dat er een nieuwe fokstok op de meeting is
als het een groot terrein isen daar te verstoppen
de vinder daar kan dan beginnen
had een mooie doorstart kunnen wezen
maar helaas
het geld is ondertussen op
en ik had me niet aangemeld
dus dat ging niet door
de (nieuwe) fokstok had zo klaar geweest
maar ja nu is er de flop
dus dan dat maar promoten he
al ben ik wel bang dat mensen bang zijn voor virussen ondanks virusscanner
hoeveel staat het ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:58 schreef Moonchildje het volgende:
Het is weer gezellig hier!
Ik kom weer even meelezen (met 1 oog gericht op voetbal, dat dan weer wel)
mij best!quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:58 schreef River-X het volgende:
[..]
moet ik nu online gaan of niet? Hij ligt nu nergens!
Waarom pak je niet gewoon een floppy en gooi je hem in je eigen woonplaats neer.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:45 schreef River-X het volgende:
[..]
Ook online gaan met de OP als het floppy nog nergens ligt ?
zoja, oke dan doe ik het Zeg t maar..
Ik wil hem inderdaad wel op een "druk bezochte" plaats liggen, zodat we hopelijk een snelle start hebben.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom pak je niet gewoon een floppy en gooi je hem in je eigen woonplaats neer.
vervolgens het nieuwe topic openen en klaar. toch?
Of woon je in zo'n klein gehucht dat er geen kans is dat iemand dat ding gaat halen
Ik begin morgen overdag!, dit staat vast nu!. Rond 12 uur zal er een nieuw spel beginne. Laten we het verder stil houden.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:01 schreef River-X het volgende:
[..]
Ik wil hem inderdaad wel op een "druk bezochte" plaats liggen, zodat we hopelijk een snelle start hebben.
Ik ga daar niet vanuit eigenlijk..quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:03 schreef kree het volgende:
Ja inderdaad het nieuwe topic kan pas geopend worden als het floppy al ergens ligt.
maar wat doen we eigelijk als de FOK!-stok als nog terecht komt??
Daarom zeggen we maar FOK!-Flopquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:12 schreef infra-roodborstje het volgende:
De Fok!Floppy heeft mijn zegen! (hoewel de naam nog niet lekker in de bek ligt)
Jawel... maar dat zegt eigenlijk al iets teveel over de afloopquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom zeggen we maar FOK!-Flopdat ligt al een stuk lekkerder, niet dan...
dat terug geven zie ik niet als een probleemquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:10 schreef River-X het volgende:
[..]
Ik ga daar niet vanuit eigenlijk..
En we zien wel wat er dan gebeurt. Ik snap echt nog steeds niet Hoe dat ding dan terecht moet komen.. Opeens geven ze hem aan een fokker ?!![]()
Ik ga er niet van uit.
Wauw, netjes gedaan hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:33 schreef River-X het volgende:
www.fokfloppy.tk is min of meer "gebruikers"klaar
check it out![]()
Ik denk dat hij morgen opduikt op de 5jaar meeting en zo niet dan nietquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:10 schreef River-X het volgende:
[..]
Ik ga daar niet vanuit eigenlijk..
En we zien wel wat er dan gebeurt. Ik snap echt nog steeds niet Hoe dat ding dan terecht moet komen.. Opeens geven ze hem aan een fokker ?!![]()
Ik ga er niet van uit.
bij een plaatsnaambordquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:56 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat hij morgen opduikt op de 5jaar meeting en zo niet dan nietHoe gaan we het eigenlijk doen, onder een boom leggen of persoonlijk doorgeven aan de fokker van het dorp ernaast?
Gaan we met dat verder, en laten we de floppy even in de koelkastquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:06 schreef ook_gek het volgende:
wat gebeurt er als de fokstok weer boven water komt drijven dan![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:15 schreef Bertha45 het volgende:
Oeh, ik heb al een briljant plan om de floppy's systematisch te beschadigen.
dat komt wel weer ! . wacht maar tot morgen !quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:24 schreef harrie1 het volgende:
de meeste hebben het wel gehad met de stok
laten ze die maar in hun reet stoppen
staat er regelmatig
de magie is er af (al heb ik dat er nooit ingebakken)
sequals zijn meestal slechter
en ik denk ook dat het gedaan is met het spel
ook als hij terug komt
vervolg??
geen idee ik ben bang voor een flop
maar riverx probeert het nog
ik zie het wel
maar heb niet meer het leuke gevoel erbij
En hoelaat kunnen we dit memorabele moment verwachten?quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:01 schreef River-X het volgende:
[..]
bij een plaatsnaambord
Nogmaals: morgen open ik het topic. dan ligt ie ook ergens. En kunnen we beginnen(ik heb t topic zelf al klaar staan)
quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:27 schreef infra-roodborstje het volgende:
En hoelaat kunnen we dit memorabele moment verwachten?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:03 schreef River-X het volgende:
[..]
Ik begin morgen overdag!, dit staat vast nu!. Rond 12 uur zal er een nieuw spel beginne. Laten we het verder stil houden.
Alles is gereed, de site. het topic.
Dus nog even wachten, (deze avond zou ie zowiezo al niet opgehaalt worden.
TOt morgen!
gebeurt ook wel. Ookal wil ik het zo minmogelijk (eigenlijk helemaal niet) meer over die fok-stok hebben in het floppy topic wat morgen komt.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:32 schreef infra-roodborstje het volgende:
Ik hoop wel dat Harrie1 ook credits krijgt. Want al loopt hij nou met een negatieve toon te zeuren, (niet kwaard bedoelt har) hij heeft wel de hele pleur-neer-onder-plaatsnaambord-en-wacht-tot-user-m-ophaalt opzet bedacht!
![]()
als iedereen zich aan de regels houdt raaakt ie niet vol , denk ik. en anders ,het wordt toch telkens geupload. Dus dan zou het floppy leeg kunnen. en weer verderquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:46 schreef YggY het volgende:
hmz...en als de fokflop vol is? fokcdrw? fokdvdrw? fokhd?
hmmm mij benieuwen wat er anders wordtquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:39 schreef River-X het volgende:
[..]
gebeurt ook wel. Ookal wil ik het zo minmogelijk (eigenlijk helemaal niet) meer over die fok-stok hebben in het floppy topic wat morgen komt.
Dit is gewoon een nieuw spel , stok is iets anders. T was leuk maar verpest . Klaar, voor mij dan.
Precies harrie, dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:58 schreef harrie1 het volgende:
de vraag is
wie wil er nog ?
werrukt hier gewoon hoor.quote:
Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/fh2nl/public_html/forum/sources/functions.php on line 2196quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:01 schreef LucienS het volgende:
[..]
werrukt hier gewoon hoor.
je hebt een banquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:02 schreef River-X het volgende:
[..]
Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/fh2nl/public_html/forum/sources/functions.php on line 2196
dat krijg ik![]()
oowquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:02 schreef LucienS het volgende:
[..]
je hebt een ban![]()
hehehequote:Op zaterdag 4 september 2004 00:03 schreef River-X het volgende:
[..]
oowhaha. ik mag hun geheime plannetje natuurlijk niet weten
![]()
tja als hij in hoorn ligt zal ik hem naar schellinkhout brengen (3 km)quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
Precies harrie, dat vraag ik me ook af.
Ik hoop uiteraard dat het een succes wordt, maarja het nieuwtje is er af natuurlijk.
maargoed, als de flop bij mij in de buurt komt dan wil ik hem wel halen
Goed plan! met als randvoorwaarde dat je 'm naar Den Bosch brengtquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:03 schreef ID-Tweak het volgende:
als laatste fokstokker wil ik ook wel de eerste fokflopper worden
ik kan zelfs al een foto maken van waar ik van plan ben 'm neer te leggen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:07 schreef River-X het volgende:
kijk eens aan, enthousiasten mensen genoeg
quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:09 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
dit gaat 3 keer niks worden denk ik!
Denk dat we het bij een stok moeten laten
Complete Anonymous Web Surfingquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:03 schreef River-X het volgende:
[..]
oowhaha. ik mag hun geheime plannetje natuurlijk niet weten
![]()
hoeveel tel je er?quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:07 schreef River-X het volgende:
kijk eens aan, enthousiasten mensen genoeg
daarom ga ik ook doorquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:15 schreef infra-roodborstje het volgende:
en River-X ik weet dat je er al heel veel werk in gestopt hebt,
ik snap het zelf eigenlijk niet meer ..quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:24 schreef harrie1 het volgende:
[..]
daarom ga ik ook door
lullig voor al het werk
riverx ik zou de upload maar uitzetten
anders raakt de boel vol daar
Ja. ..heb een idee, check je mail even.quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:28 schreef harrie1 het volgende:
en wat als jij er niet bent?
ziek wordt
een been breek
fh2 leden tegen komt?
dan neem jij het over ?quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:28 schreef harrie1 het volgende:
en wat als jij er niet bent?
ziek wordt
een been breek
fh2 leden tegen komt?
JA! doe maar !quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:48 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
ok als ik stok moet maken zeg het maar
kijken of ik morgen dus ff tijd vrij kan maken![]()
Zo ja moet ik ff de lijst hebben met alle namen! Zal die dan alvast in de stok graveren!
Maar ja jullie zien het maar
nnnnnnnnnouquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:52 schreef harrie1 het volgende:
tja het is niet zo makkenlijk iets leuks te bedenken
er zijn nog 6781502352319 mensen die het proberen
maar af en toe vind je iets waarmee je mensen kunt vermaken
misschien moeten we calltv maar na gaan doen op fok
ik begin
deur
dreun
dun . er
wat zoeken wij?
fok nu en win
de prijs ....
check je mail..quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:04 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
mensen ik wens jullie een goede nacht!
ik ga te bed
welke mail?? gmail?quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:05 schreef River-X het volgende:
[..]
check je mail..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |