nee, er is nog (een klein beetje) hoop dat de stok morgen op de grote 5 jaar meet opduiktquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:32 schreef kree het volgende:
jullie denken te negatief, die stok komt wel weer terecht.
Totdat er geen bewijs is, is de stok nog niet dood
quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:29 schreef Gert het volgende:
1) Er is geen foto van de verkoolde stok
2) Yvonne suggereert sterk dat de stok nog niet verloren is en weet blijkbaar meer
3) "And all of a sudden there are lots of blue mods joining in." (Karn op Sgop)
4) Morgen is de FOK! 5-jaar meet
Het zal voor niemand een ve(r)rassing zijn als dat ding morgen ergens op een camping in Utrecht opduikt, toch?
Lijkt er inderdaad wel op.....quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:49 schreef kree het volgende:
[..]
das idd een goeie, ik ga aan de slagquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:54 schreef Piaf het volgende:
Waarom schrijven jullie niet op elke bankbiljet dat jullie in handen krijgen geen www.FOK.NL met daaronder de username....
de andere fokker die deze ooit zal krijgen... die schrijft zijn naam weer daaronder...
zo gaat het lekker door heel europa![]()
Zo'n topic zal snel doodbloeden, aangezien er dan toch alleen maar inkomt te staan van:" ik heb een biljet met een naam erop"quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:54 schreef Piaf het volgende:
Waarom schrijven jullie niet op elke bankbiljet dat jullie in handen krijgen geen www.FOK.NL met daaronder de username....
de andere fokker die deze ooit zal krijgen... die schrijft zijn naam weer daaronder...
zo gaat het lekker door heel europa![]()
quote:van uier op http://www.fh2.nl/forum/index.php?showtopic=3692
Als die teringlijer van een FlyingFox gebanned wordt, dan gaat vanavond de stok nog naar Geleen/Sittard
quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:23 schreef infra-roodborstje het volgende:
Ik vind zowiezo dat we onszelf niet moeten laten kennen!
Mocht de stok overleden zijn, (waar we voorlopig nog geen rekening mee houden) komt er een nieuwe stok! Een vrijwel exacte replica van de originele Fok!Stok welteverstaan.
LANG LEVE DE FOK!STOK !!
HOERA !!!
quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:27 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb wel een nieuwe stok voor jullie
[afbeelding]
Zit nu een tijdje jou posts te volgen het lijkt wel of je aan een of andere vage ziekte lijdtquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:21 schreef harrie1 het volgende:
ben er weer
phffff wat een nacht
en dan midden in de nacht onderhandelen over de telefoon (werk)
nou ik was kapot en ben nu net me bed uit
het hele fokstok zit me niet lekker meer
ik blijf het wel volgen
maar ook als hij terug komt morgen
dan heb ik nu ff niet echt veel intresse meer
elke week dit soort acties wordt ik moe van
en ik ben lui!
ik zal ook zekers geen grote afstand rijden om de fokstok te halen
wetende dat er straks weer een forum uit de grond schiet dat naam wil maken
het stuk hout doet me niets (ik heb genoeg balken liggen)
het spel verneuken![]()
de forum crew schiet hier allerlei berichten neer
het komt goed
maak je niet druk
misschien is er wel wat gaande voor de meeting ofzo
maar dan nog
de magie is er af
het is nu een stuk hout dat rond wordt gegeven
maar goed ik ben ook net wakker
eerst koffie
daarna wat regelen
misschien vanmiddag al weer terug
kijken of er nieuws is
Loop je daar nou de hele tijd voor te F5-en, helt?quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:24 schreef MikeyMo het volgende:
vergeet je geen prozacje in te nemen?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Parasiedt!![]()
hij staat er weer inquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:14 schreef ID-Tweak het volgende:
btw mijn icoon is weg uit de OP
O god weer zo'n spellingsfanaat het moest zeker met dubbel r of zo?quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:50 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Oh hou op. Het wordt steeds erger met hem, ik denk dat het de emoties zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:50 schreef k_i_m het volgende:.
Gelukkig herken je de fout.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:54 schreef Gert het volgende:
O god weer zo'n spellingsfanaat het moest zeker met dubbel r of zo?![]()
We maken alemaal weleens foutenquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:00 schreef elcastel het volgende:
[..]
Gelukkig herken je de fout..
bloedquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:08 schreef Gert het volgende:
bloet
Voor de gek houden, of mallerd.quote:Of voor de mal te houden
Hulp.quote:Waar is dat nou voor nodig?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Loop je daar nou de hele tijd voor te F5-en, helt?
Ineens Out of the blue hier de getapte jongen uit komen hangen, jezelf in de schijnwerpers manoeuvrerend omdat je vriendjes een geweldige grap met een stok hebben uitgehaald.![]()
Parasied!![]()
Nee joh, was een geintje, geen probleem hoor Gert, maar ik help je even dus.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:13 schreef MikeyMo het volgende:
El, probeert toch niet superieur te doen ten opzichte van Gerd he?
Daar ga ik niet over, Iemand anders heeft www.fokstok.nl naar mijn site gelinkt , dus hij/zij zal dat moeten wijzigen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:03 schreef R-Mon het volgende:
Hé River-X, een vriendelijke tip. Als je www.fokstok.nl nou eens direct door laat gaan naar je site en niet naar fok-stok.tk zou je site een heel stuk sneller gaan.
Hoezo , hoe we hem terug kunnen krijgen??quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:43 schreef elcastel het volgende:
Ik heb in bijna alle voorgaande topics een keer gepost hoe je hem terug kon krijgen, kennelijk was dat teveel moeite, zoek maar eens terug. Er is dus helemaal niks aan de hand. Ik heb gepost onder deze usernaam en met dit avatarplaatje ook, dus makkelijk terug te vinden.
Ik denk ik geef je een tip. Het vervelende met dit soort actie's is dat de rollen soms worden omgedraaid en er opeens een regel veranderd/vervalt. Anders was er ook geen actie namelijk, kijk maar wat je ermee doet, .....quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:46 schreef River-X het volgende:
Hoezo , hoe we hem terug kunnen krijgen??
Ik neem aan dat je de uitleg van het spel weet te vinden, dan weet je dus ook dat jij(of een van je maatjes en/of kloons) nu de gene ben om hem ergens anders neer te leggen. En niet iemand anders.
Zo niet, Dan is het spel dus gewoon verpest , ookal is ie niet verbrand.
pardon??!!quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik denk ik geef je een tip. Het vervelende met dit soort actie's is dat de rollen soms worden omgedraaid en er opeens een regel veranderd/vervalt. Anders was er ook geen actie namelijk, kijk maar wat je ermee doet, .....
Het vervelende is dat jij de rollen omdraaid voor jezelf.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik denk ik geef je een tip. Het vervelende met dit soort actie's is dat de rollen soms worden omgedraaid en er opeens een regel veranderd/vervalt. Anders was er ook geen actie namelijk, kijk maar wat je ermee doet, .....
Man, wat ben jij hardleers zeg.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:06 schreef Conflict het volgende:
HET IS GEEN STOK!!!!
BALK RIJMT NIET OP FOK!quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:06 schreef Conflict het volgende:
HET IS GEEN STOK!!!!
HET IS EEN PLANK!!!quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Man, wat ben jij hardleers zeg.
het is een hoop asquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
HET IS EEN PLANK!!!
quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
bloed
[..]
Voor de gek houden, of mallerd.
[..]
Hulp.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:36 schreef petre86 het volgende:
http://FH2.bleh.nl/ !
Doe geen moeite, doe ik ook nooitquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:43 schreef River-X het volgende:
help me mee met dat www.fh2.nl forum te "versieren" ik ben al begonnen![]()
ik stop er al meequote:Op vrijdag 3 september 2004 16:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe geen moeite, doe ik ook nooit![]()
We wachten afquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:46 schreef River-X het volgende:
[..]
ik stop er al mee![]()
jippiequote:Op vrijdag 3 september 2004 16:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
We wachten af
Anders doen we binnenkort aan flessenpost![]()
Lees je in!quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:09 schreef Falco het volgende:
Jezus wat een sneue bende is het ook allemaal. Het heeft nu ruim 24 uur geduurd. Stoppen al die FH2-idiots die stok in hun aars ofzo?
en dan..quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:09 schreef infra-roodborstje het volgende:
Wacht nog maar even met die wraakacties.
Bovendien kunnen de heren van Flikkers&Homo's2 hier gewoon meekijken...
weten ze wat we gaan doen...quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:10 schreef River-X het volgende:
[..]
en dan..
dit kan gigantisch uit de hand lopenquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:10 schreef River-X het volgende:
[..]
en dan..
"wraak" wou je zelf anders ook hoor..quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:19 schreef harrie1 het volgende:
[..]
dit kan gigantisch uit de hand lopen
een laffe actie
adres is bij de meeste bekend
je weet nog lang niet hoe gek de wereld is
1gek is genoeg om een hoop problemen te geven
je moest eens weten wat ik aan email binnen krijg van mensen die wraak willen
daarom heb ik er geen zin meer in
maak jij m ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Kom kom, dit soort gedoe wekt toch geen wraakgevoelens op??
Dan geef je ze meer aandacht dan ze verdienen.
Ik ben het wel eens met dit weekend afwachten. Komt er niets dan maken we gewoon een andere stok (incl. namen)
Meen je dat nou écht?quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:19 schreef harrie1 het volgende:
je moest eens weten wat ik aan email binnen krijg van mensen die wraak willen
Dan zouuuu kunnen maarja.. Laten we daar dan maar even niet van uitgaan?quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:37 schreef -Eddow- het volgende:
dan gaat iemand er een 4rus opzetten
Uiteraard gebruiken we 2 floppy's dan... een met een wachtwoord beveiligd dat degene die hem vindt moet veranderen en aan een persoon kenbaar moet maken. Deze persoon sms't dan de nieuwe vinder het wachtwoord. De tweede floppy laten we ook door het land gaan, maar daar gooien we gewoon een virus op, zodat de oneerlijke verpester vinder wel eventjes zoet is met zijn computer virusvrij maken en zo... uiteraard moeten eerlijke vinders wel het verschil kunnen zien tussen de echte en de lokflop.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:33 schreef River-X het volgende:
<<<<<<BREAKING NEWS>>>>
ik heb een nieuw idee !!!!![]()
![]()
!!!!!
vergeet de balk!!
Het word een floppy!!
een floppy in een doosje(voor regen en het weer enzo)
Op het floppy komt een notepad/tekst document gezet.
We houde de oude regels aan.
maar dit keer zet iedereen ze naam in het tekstbestand. EN!!! dan moet die gene die m verplaats heb telkens het bijgewerkte tekstbestand uploaden !
Als het floppy dan gestolen word hebben we het tekstdocument nog , en kunnen we het zoweer op een nieuw floppy zetten !!!
is dit ff briljant of niet![]()
Ja zijn emailbox laten exploderen met spammailtjes ben ik wel voorstander van hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:24 schreef River-X het volgende:
[..]
"wraak" wou je zelf anders ook hoor..
(mail enzo..site..)
het Floppy-fokKie-die egienlijk-gewoon-een-diskette-isquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:43 schreef Moonchildje het volgende:
River-X ik vind het een leuk idee !
En virussen, tsja, ff de virusscanner er overheen.
Het zou dan een Fok!-flop worden, maar dat is niet zo'n charmante naam he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |