Doen we !quote:Op woensdag 1 september 2004 12:48 schreef Againzender het volgende:
Zo, hier weer verder!
ga jij nog alle icons van fok!stok vinders invoeren in op ..?quote:Op woensdag 1 september 2004 12:55 schreef Klonk het volgende:
zo, allemaal bedankt voor het vollullen van deel 12 en het daardoor herstellen van mijn blunder
miss moet je laatste 1 of 2 fok!stok vinders zelf ff toevoegen ...quote:Op woensdag 1 september 2004 12:58 schreef Klonk het volgende:
ehhm ja eigenlijk wel een leuk idee, staan die nog steeds ergens in deel 12 compleet ?
Of jij gaat hem ophalenquote:Op woensdag 1 september 2004 13:14 schreef Klonk het volgende:
bind er een raket aan vast
Wie heb ik gequote?quote:Op woensdag 1 september 2004 13:08 schreef Klonk het volgende:
Yggy had hem volgens mij ook gekwoot in het vorige topic, een van de beide.
hehehehe, foutje, klote knopjes ookquote:Op woensdag 1 september 2004 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Of jij gaat hem ophalen
in plaads van zomaar nieuw topics te openen
dat was ik nietquote:Op woensdag 1 september 2004 13:18 schreef Klonk het volgende:
die avatars van de users (dacht ik)
ik zou zeggen haal die stok op en verkrijg eeuwige roem met je avator in de OPquote:Op woensdag 1 september 2004 13:34 schreef kasper het volgende:
[..]
Oh, stond m'n hoofd daar maar bij...![]()
dan zit ie in duitslandquote:Op woensdag 1 september 2004 13:36 schreef SuperwomanXXX het volgende:
Nou nou Vaals! Dat is al dichtbij! Als hij een stukje naar het oosten komt dan kan ik hem eens gaan ophalen
xx
Vanuit Vaals naar het oostenquote:Op woensdag 1 september 2004 13:36 schreef SuperwomanXXX het volgende:
Nou nou Vaals! Dat is al dichtbij! Als hij een stukje naar het oosten komt dan kan ik hem eens gaan ophalen
xx
Heerlen -> Vaals 17,4 kmquote:Op woensdag 1 september 2004 13:36 schreef SuperwomanXXX het volgende:
xx
18 kilometer? Da's gas geven en remmen!quote:Op woensdag 1 september 2004 13:42 schreef Klonk het volgende:
en heerlen Vaals is maar 18 kilometer, dus je bent er zo.
voor die twee druppels benzinequote:Op woensdag 1 september 2004 13:48 schreef SuperwomanXXX het volgende:
Fiets...haha..gelukkig heb ik een eigen auto om mezelf te vervoeren...maar ik wacht echt dat hij iets dichterbij is..tenzij me iemand 20 euro geeft om even te tanken
xx
"Een keer in de buurt..."?quote:Op woensdag 1 september 2004 13:52 schreef SuperwomanXXX het volgende:
Nee joh...om naar vaals te rijden zie ik nu niet zitten..tenzij ik er een keer in de buurt moet zijn..maar op dit moment.....nope!
je wóónt in de buurtquote:Op woensdag 1 september 2004 13:52 schreef SuperwomanXXX het volgende:
ja....oke 10 euro ben ik ook blij mee
Nee joh...om naar vaals te rijden zie ik nu niet zitten..tenzij ik er een keer in de buurt moet zijn..maar op dit moment.....nope!
heeeeeeeeeeeeeeeel erg in de buurt zelfsquote:Op woensdag 1 september 2004 13:54 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
je wóónt in de buurt
quote:Op woensdag 1 september 2004 13:52 schreef SuperwomanXXX het volgende:
heey...Verrader!! das niet eerlijk.quote:Op woensdag 1 september 2004 13:55 schreef Klonk het volgende:
Leuke kartbanen ? (Regio Zuid-Limburg)..
ze probeert iemand anders te strikken
zelf er niet heen willen rijden maar een ander wel overhalenquote:Op woensdag 1 september 2004 13:57 schreef SuperwomanXXX het volgende:
[..]
heey...Verrader!! das niet eerlijk.![]()
(maar hij woont dorp naast Heerlen..vandaar)
Beetje zwak wel roem willen maar geen moeite er voor willen doen...quote:Op woensdag 1 september 2004 13:57 schreef SuperwomanXXX het volgende:
[..]
heey...Verrader!! das niet eerlijk.![]()
(maar hij woont dorp naast Heerlen..vandaar)
Lees je mail maar gestuurd naar adres uit je profielquote:Op woensdag 1 september 2004 13:52 schreef SuperwomanXXX het volgende:
nou nou...jullie willen me wel erg graag in mijn auto hebben ...
Triest eigenlijk hequote:Op woensdag 1 september 2004 13:58 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
zelf er niet heen willen rijden maar een ander wel overhalen
ja, je had er al 10 keer kunnen zijnquote:Op woensdag 1 september 2004 14:02 schreef SuperwomanXXX het volgende:
[..]
Triest eigenlijk he![]()
we hebben weinig keus denk ikquote:Op woensdag 1 september 2004 14:07 schreef SuperwomanXXX het volgende:
Nou....ik wacht af tot morgen..is hij morgenmiddag nog niet gehaald...dan ga ik hem halen....oke?
Iedereen mee eens?
Of je nu die 20 Euro uitgeeft aan benzine (Wat mij sterk lijkt) of morgen?quote:Op woensdag 1 september 2004 14:07 schreef SuperwomanXXX het volgende:
Nou....ik wacht af tot morgen..is hij morgenmiddag nog niet gehaald...dan ga ik hem halen....oke?
Iedereen mee eens?
we hebben een nieuwe kandidaat, we zijn blij met iedereenquote:Op woensdag 1 september 2004 14:11 schreef ID-Tweak het volgende:
anders haal ik hem vanavond wel vanuit vaals, en leg ik hem in Landgraaf
das al een paar topics geledenquote:Op woensdag 1 september 2004 14:11 schreef FlyingFox het volgende:
Whaaaat dat ding lagin Riel(gemeente Goirle)!!! Jammer dat ik 'm niet gevonden heb! Tof!!!
Als-ie weer hier in de buurt is ga ik meteen zoeken.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
das al een paar topics geleden![]()
joepie..quote:Op woensdag 1 september 2004 14:13 schreef SuperwomanXXX het volgende:
Haha..heb ik nog mijn zin gekregen..iemand anders haalt hem...en dan haal ik hem morgen meteen in Landgraaf op
ik heb hem in de openingspost gezet, vond ik wel de moeite waard.quote:
goh wat zijn we aardigquote:Op woensdag 1 september 2004 14:14 schreef quattro het volgende:
[..]
joepie..![]()
de afstand wordt steeds groter, en de tussentijd steeds korter.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:11 schreef ID-Tweak het volgende:
nee, zoeken aan de hand van foto'squote:Op woensdag 1 september 2004 14:15 schreef ID-Tweak het volgende:
kan iemand me vertellen in welke straat dat kreng ligt? dan hoef ik hem maar in te voeren in mn nav. system
nou ben je niet meer lief...quote:Op woensdag 1 september 2004 14:16 schreef SuperwomanXXX het volgende:
[..]
goh wat zijn we aardig![]()
Als iemand em vrijdag in Geleen legt wil ik em zaterdag wel in Utrecht verstoppenquote:Op woensdag 1 september 2004 14:15 schreef FlyingFox het volgende:
Wat moeten we nu? Zuid-Limburg? Kan de Fok!Stok ook het buitenland in?
nope, hij moet binnen Nederland blijven (en ook niet naar de Antillen ofzo)quote:Op woensdag 1 september 2004 14:15 schreef FlyingFox het volgende:
Wat moeten we nu? Zuid-Limburg? Kan de Fok!Stok ook het buitenland in?
eigen schuld, de stok lag voor het oprapen en de daarbij behorende eeuwige roem loopt ze dan mooi mis.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:18 schreef ID-Tweak het volgende:
ik kan m ook naar Sittard brengenmaar...dan krijgt die mooie meid uit heerlen hem niet te zien
Das meteen zo'n eind weg joh, verstop dat ding in Tilburg bij Arno!quote:Op woensdag 1 september 2004 14:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als iemand em vrijdag in Geleen legt wil ik em zaterdag wel in Utrecht verstoppen
Jawel..ik ben altijd lieVVquote:Op woensdag 1 september 2004 14:17 schreef quattro het volgende:
[..]
nou ben je niet meer lief...![]()
Sittard mag ook, maar dan wel graag tegenover de bioscoopquote:Op woensdag 1 september 2004 14:18 schreef ID-Tweak het volgende:
ik kan m ook naar Sittard brengenmaar...dan krijgt die mooie meid uit heerlen hem niet te zien
Gewoon in Landgraaf leggenquote:Op woensdag 1 september 2004 14:18 schreef ID-Tweak het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2004 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
eigen schuld, de stok lag voor het oprapen en de daarbij behorende eeuwige roem loopt ze dan mooi mis.
we kunnen hem ook samen naar Sittard brengenquote:Op woensdag 1 september 2004 14:20 schreef SuperwomanXXX het volgende:
[..]
Gewoon in Landgraaf leggen![]()
Kap a.u.b. met dat infantiele ''Nou vind ik jou niet meer lief.''-gedoe. Het gaat hier over de FOK!stok, blijf eens ontopic.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:19 schreef SuperwomanXXX het volgende:
[..]
Jawel..ik ben altijd lieVV![]()
maar vond jouw reactie niet zo lieV![]()
ik zit nog op mn werk jahquote:Op woensdag 1 september 2004 14:21 schreef Boink het volgende:
Loop nou niet te ouwehoeren ga die stok halen!!!!!!![]()
![]()
sorry.... de fok!stok gaat me nogal aan het hart...quote:Op woensdag 1 september 2004 14:19 schreef SuperwomanXXX het volgende:
[..]
Jawel..ik ben altijd lieVV![]()
maar vond jouw reactie niet zo lieV![]()
Neem je pauze van een uurtje...quote:Op woensdag 1 september 2004 14:21 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
ik zit nog op mn werk jah
Idd het gaat daar veelsss te langzaam!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 14:22 schreef FlyingFox het volgende:
Ik wacht nu al op 't moment dat de stok Limburg weer uit is.
Naar Vaals rijdt niet eens een treinquote:Op woensdag 1 september 2004 14:21 schreef Boink het volgende:
Loop nou niet te ouwehoeren ga die stok halen!!!!!!![]()
![]()
als ik de auto van mn pa vanavond kan charteren is ie vanavond niet meer in Vaals.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:22 schreef Boink het volgende:
[..]
Idd het gaat daar veelsss te langzaam!!!
tja, Nederland is nu eenmaal (godzijdank) niet overal even dicht bevolkt.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:22 schreef Boink het volgende:
[..]
Idd het gaat daar veelsss te langzaam!!!
18 Plaatje Vaals RedAssassin 45.8 31-08-2004quote:Op woensdag 1 september 2004 14:24 schreef FlyingFox het volgende:
Hoe lang ligt dat ding al in Vaals?
Terug Brabant in met dat ding!quote:Op woensdag 1 september 2004 14:24 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
18 Plaatje Vaals RedAssassin 45.8 31-08-2004
1 dag?
sinds gisteravond, en het werd nog erger gemaakt doordat degene die hem daar neer had gelegd daar erg lang mee had gewacht en bovendien de usb kabel van z'n digicam kwijt was geraakt waardoor de foto's pas net voor middernacht online kwamen.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:24 schreef FlyingFox het volgende:
Hoe lang ligt dat ding al in Vaals?
ik zet m op de trein naar Amsterdam Centraalquote:Op woensdag 1 september 2004 14:25 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Terug Brabant in met dat ding!
Owja. Gelukkig had-ie niks.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:25 schreef ChrisJX het volgende:
En m'n vriendje heeft geen auto meer...
vraag wel reisbegleiding aan.... zo in zijn ééntje vink maar niks...quote:Op woensdag 1 september 2004 14:26 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
ik zet m op de trein naar Amsterdam Centraal![]()
Deze is aan mij voorbij gegaan. Is er nog een Gmail invite beschikbaar?quote:Een gmail invite als je de stok hebt gevonden. (totdat ze op zijn). [Tardis - Sgop.nl]
dan zal deze toekomstige fokstokker je helpenquote:Op woensdag 1 september 2004 14:29 schreef trance40 het volgende:
Jezus 13 alweer!! gaat hard hier!.
[quote]
Een gmail invite als je de stok hebt gevonden. (totdat ze op zijn). [Tardis - Sgop.nl]
[/qoute]
Deze is aan mij voorbij gegaan.
Gooi een verzoekje in DIG en je hebt dur één in 5 min ...quote:Op woensdag 1 september 2004 14:29 schreef trance40 het volgende:
Jezus 13 alweer!! gaat hard hier!.
[..]
Deze is aan mij voorbij gegaan.
An invitation has been emailed to your friend Trance40 at **@**.nlquote:Op woensdag 1 september 2004 14:30 schreef trance40 het volgende:
Check me profile
quote:Op woensdag 1 september 2004 14:31 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
An invitation has been emailed to your friend Trance40 at **@**.nl
quote:Op woensdag 1 september 2004 14:32 schreef ID-Tweak het volgende:
SuperwomanXXX wat zeg je van mn idee?
nu welquote:Op woensdag 1 september 2004 14:33 schreef SuperwomanXXX het volgende:
[..]
nee sorry... heb je je msn niet aanstaan?
ps:heb jij een voetballend zusje?
Ik dacht dat je zo moe was en nergens zin in had wat doe je dan nog op Fok en haal die stokquote:Op woensdag 1 september 2004 14:33 schreef SuperwomanXXX het volgende:
[..]
nee sorry... heb je je msn niet aanstaan?
ps:heb jij een voetballend zusje?
ALs ik de auto krijg vanavond haal ik mquote:Op woensdag 1 september 2004 14:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo moe was en nergens zin in had wat doe je dan nog op Fok en haal die stok![]()
Zorgen we voor!quote:Op woensdag 1 september 2004 14:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Nu ligt ie weer in Vaals.
Die stok duikt wel steeds verder Limburg in.
Als er gezorgd wordt dat ie de 14 September in Maastricht is neem ik hem mee naar het mooi Brabantse Land
dan ligt ie alweer in groningenquote:Op woensdag 1 september 2004 14:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Nu ligt ie weer in Vaals.
Die stok duikt wel steeds verder Limburg in.
Als er gezorgd wordt dat ie de 14 September in Maastricht is neem ik hem mee naar het mooi Brabantse Land
hebben ze je hard uitgelachen?quote:Op woensdag 1 september 2004 14:50 schreef Razor21 het volgende:
Ik heb de politie gebeld en gezegd dat er een verdachte stok achter het bord Vaals ligt. Eens kijken hoelang het nog duurt voordat hij verplaatst wordt.
Woonplaats: Leidenquote:Op woensdag 1 september 2004 14:56 schreef Truck het volgende:
Op de politiescanner wordt zojuist melding gemaakt dat ze een verdachte-stok-die-eigenlijk-een-balk-is bij het bord hebben gevonden, EOD en overige hulptroepen zijn opgeroepen...
Jep, en dat is ook precies waar de stok naar toe moetquote:Op woensdag 1 september 2004 14:58 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
als je dat doet dan leg ik em in eindhoven of venlo......quote:Op woensdag 1 september 2004 14:11 schreef ID-Tweak het volgende:
open er een topic overquote:Op woensdag 1 september 2004 15:06 schreef Dreammaster het volgende:
als er niemand verzoekjes had gedaan van leg stok hier neer of breng de stok naar daar dan waren we nu nog in het 4e topic bezig
Doe maar Heerlen dan. Dan komt 'ie meteen een stuk verder.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:15 schreef ID-Tweak het volgende:
ik probeer m vanavond iig in landgraaf of Heerlen te leggen
ik zie wel, euhm, jullie zien welquote:Op woensdag 1 september 2004 15:17 schreef Koeienzak het volgende:
[..]
Doe maar Heerlen dan. Dan komt 'ie meteen een stuk verder..
en jij woont in?quote:Op woensdag 1 september 2004 15:27 schreef melismay het volgende:
Niet we zien wel.. Het wordt tijd dat de stok weer eens verplaatst gaat worden
des noods gooi ik hem op de trein indien nodigquote:Op woensdag 1 september 2004 15:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik vrees dat hij niet meer uit limburg komt, die limbo's inschattend
quote:Op woensdag 1 september 2004 15:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik vrees dat hij niet meer uit limburg komt, die limbo's inschattend
uni perhaps?quote:Op woensdag 1 september 2004 15:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waarom leiden??
Waarom niet direct naar het noorden
wat mij betreft niet,m ik haal dat ding vanavond gewoon als het goed isquote:Op woensdag 1 september 2004 15:43 schreef APK het volgende:
Sjonge jonge, wat een gedoe om dat ding uit Limburg te krijgen.
Moet echt alles overlegd worden?![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 15:45 schreef Orion-666- het volgende:
Tjezus dat ding was goed verstopt, je had hem nog wat dieper kunnen begraven
Hij is nu in mijn bezit, hij word uitgezet op een nog niet nader te noemen locatie
Oh yeah, de fok-stok-die-eigenlijk-een-balk-is on the move...quote:Op woensdag 1 september 2004 15:45 schreef Orion-666- het volgende:
Hij is nu in mijn bezit, hij word uitgezet op een nog niet nader te noemen locatie
oef gelukkig kijk ik nog ff, wilde net de auto pakkenquote:Op woensdag 1 september 2004 15:45 schreef Orion-666- het volgende:
drop m aub in heerlen, dan gooi ik m af in sittard en dan kan de volgende fokstokker m overnemenquote:Op woensdag 1 september 2004 15:51 schreef Orion-666- het volgende:
[afbeelding]
Jaja hij gaat weer terug naart Noorden
quote:Op woensdag 1 september 2004 15:51 schreef Orion-666- het volgende:
[afbeelding]
You are the master men!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 15:51 schreef Orion-666- het volgende:
[afbeelding]
niet voordat ie uit limboland isquote:Op woensdag 1 september 2004 16:07 schreef _Flea_ het volgende:
Hup dumpen dat ding
Idd! zou tijd worden!quote:Op woensdag 1 september 2004 16:09 schreef BEAUCHAMP het volgende:
hij kan nu wel richting het wonderschone gelderland, mensen!
Niets aan toe te voegen!quote:Op woensdag 1 september 2004 16:20 schreef Mafkaas het volgende:
[..]
Idd! zou tijd worden!
quote:Op woensdag 1 september 2004 15:55 schreef Dreammaster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij is weggehaald uit Vaals door Orion-666-quote:Op woensdag 1 september 2004 16:39 schreef kree het volgende:
Omdat het weer zo hard is gegaan met het topic, heb ik de berichten alleen even snel doorgescand
Ik heb geen nieuwe plaatsnaamborden gezien, dus ik neem aan dat de stok nog steeds in vaals ligt??
Of heb ik ergens overheen gelezen.
Onzequote:Op woensdag 1 september 2004 16:41 schreef Klonk het volgende:
wie heeft dat plakband er over de bovenkant gedaan, vind ik een beetje lullig staan namen van andere onder, oftewel, weg dat plakband.
die bierdop danquote:Op woensdag 1 september 2004 16:41 schreef Klonk het volgende:
wie heeft dat plakband er over de bovenkant gedaan, vind ik een beetje lullig staan namen van andere onder, oftewel, weg dat plakband.
Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland Schiermonikoogquote:Op woensdag 1 september 2004 16:39 schreef Limprint het volgende:
Op naat "TVTAS" een ezelbruggetje, maar weet al niet meer waar alles voor staat
daar zouden ze em echt nooit vindenquote:Op woensdag 1 september 2004 16:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland Schiermonikoog
perfect, ik heb hem geupdate.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:49 schreef Klonk het volgende:
@ Kree, you've got mail.
je moet gewoon op quote drukken!quote:Op woensdag 1 september 2004 16:45 schreef kree het volgende:
Klonk ik zie dat de OP weer een stukkie veranderd is..
zou je mischien mij even de UBB door kunnen geven (via mail ofzo)
dan kan ik het in mijn sig even updaten, voor als iemand anders het topic opend.
geen idee, ask RedAssassin of de gelukkige vinderquote:Op woensdag 1 september 2004 16:56 schreef Klonk het volgende:
maar wat was het nut van dat plakband ?
nix aan toe te voegenquote:Op woensdag 1 september 2004 17:38 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
*wacht*
Nope, maar zijn vriendin is wel net thuisquote:Op woensdag 1 september 2004 17:26 schreef Klonk het volgende:
Tetsu is helderziend ?
quote:Op woensdag 1 september 2004 17:07 schreef APK het volgende:
[..]
Rosmalen?
[..]
en dat wil zeggenquote:Op woensdag 1 september 2004 17:45 schreef Pakhuis het volgende:
[..]
Nope, maar zijn vriendin is wel net thuis![]()
![]()
Ik ga er niet eens aan beginnen om dat uit te leggenquote:Op woensdag 1 september 2004 17:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dat wil zeggen
Ligt dat ding nou alweer in een Opel Tigra! Lijkt verdomme wel de Fok-Stok-die-eigelijk-een-balk-is mobiel!quote:Op woensdag 1 september 2004 15:51 schreef Orion-666- het volgende:
En zo is het!quote:Op woensdag 1 september 2004 18:05 schreef Gert het volgende:
Hallooooo !!!!!
Als de stok nu weer zo lang weg is
Raakt de vaart er wel heel erg uit
Regels moeten er komen
Is gewoon nodig, helaas maar waar
Erg jammer, maar ja
1 iemand kan het al verpesten voor de rest
Iedereen zit maar te wachten op de stok
Stomme stok !!! Kom nou !!!
Ergerniswekken, het doet haast pij
Een blamage
Nu moet het maar eens afgelopen zijn
Hier met die stok!
Op naar het Noorden
Met gezwinde spoet
Of naar het westen dat's ook goet !!!
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:05 schreef Pakhuis het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens aan beginnen om dat uit te leggen![]()
zeg het dan ook nietquote:Op woensdag 1 september 2004 18:05 schreef Pakhuis het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens aan beginnen om dat uit te leggen![]()
Dankjewel APKquote:Op woensdag 1 september 2004 18:09 schreef APK het volgende:
Gert de held
Eerst de stok op halen
Razendsnel
Toen weer terug leggen
Overal naar toe met die stok
Overdag en 'snachts
Kom op, vort met dat ding!
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:13 schreef petre86 het volgende:
heb net mijn rij-examen gehaald (1e keer!), en gelijk mijn rijbewijs gehaald
dus als ie in de buurt komt moet je eerst nog aan een auto komen
Samen komen we er wel uit.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dankjewel APK
Ik ben vereert
Kun je me even mailen
Kunnen we wat afspreken
Er zijn nog veel meer dingen mogelijk
Leuke dingen, met de stok
Uitwerken, al die ideëen
Lachen word dat man !!!
de stok moet nog wel een béétje heel blijvenquote:Op woensdag 1 september 2004 18:13 schreef petre86 het volgende:
heb net mijn rij-examen gehaald (1e keer!), en gelijk mijn rijbewijs gehaald
dus als ie in de buurt komt..
Nou, zegquote:Op woensdag 1 september 2004 18:22 schreef kree het volgende:
@ APK & Gert
Kunnen jullie al dat soort verhalen niet op je eigen forumpje bespreken.
Het boeit mij namelijk niet zoveel of jullie mail van elkaar hebben ontvangen en of je briefjes op de bus wil doen![]()
Ja sorry hoor, maar ik ben een beetje prikkelbaar omdat ik zo lang moet wachten op nieuwe foto'squote:Op woensdag 1 september 2004 18:28 schreef Gert het volgende:
Kree stel je niet zo aan
Ut is toch voor de lol allemaal
Telkens dat gezeur bij andermans posts
Hopelijk is snel bekent waar de stok is
Omdat we dan kunnen posten waar het om gaat
Een goede nieuwe bestemming voor de stok
Rijden met dat ding, naar het Noorden !!!
Ja, helemaal mee eensquote:Op woensdag 1 september 2004 18:28 schreef Gert het volgende:
Kree stel je niet zo aan
Ut is toch voor de lol allemaal
Telkens dat gezeur bij andermans posts
Hopelijk is snel bekent waar de stok is
Omdat we dan kunnen posten waar het om gaat
Een goede nieuwe bestemming voor de stok
Rijden met dat ding, naar het Noorden !!!
je probeerd mij nu uitquote:Op woensdag 1 september 2004 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens
Een nieuwe bestemming hebben we nodig
Madurodam
Oldenzaal?
Enkhuizen weer?
Dordrecht?
Enschede?
Rotterdam?
Het zijn gewoon mooie auto's, moet je gewoon maar een keer toe gevenquote:Op woensdag 1 september 2004 18:05 schreef trance40 het volgende:
[..]
Ligt dat ding nou alweer in een Opel Tigra! Lijkt verdomme wel de Fok-Stok-die-eigelijk-een-balk-is mobiel!
Sou ik nooit doenquote:Op woensdag 1 september 2004 18:34 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
je probeerd mij nu uit![]()
isie al weer onderweg eigenlijkquote:Op woensdag 1 september 2004 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Sou ik nooit doen
Ut moet leuk blijven
Kom op
Karren met dat ding
Er achter aan
Leuk hè?
Je hoeft maar een paar pagina's terug.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:41 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
isie al weer onderweg eigenlijk
heb niet zo veel zin om het hele topic door te spitten![]()
Dankje welquote:Op woensdag 1 september 2004 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Je hoeft maar een paar pagina's terug.
Anders plaats ik de foto wel even.
[afbeelding]
Wij wel.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:49 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
Dankje wel
Ik ben niet zo van de hoofdletters en komma's.
Goedzoquote:Op woensdag 1 september 2004 18:05 schreef trance40 het volgende:
[..]
Ligt dat ding nou alweer in een Opel Tigra! Lijkt verdomme wel de Fok-Stok-die-eigelijk-een-balk-is mobiel!
14k4quote:Op woensdag 1 september 2004 19:05 schreef Klonk het volgende:
zijn wel veel foto's, uploaden duurt lang
Nee, zelf geen cam en wachen op kamaraadquote:Op woensdag 1 september 2004 19:07 schreef hooibaal het volgende:
14K modem![]()
Kom op joh!quote:Op woensdag 1 september 2004 19:31 schreef -Eddow- het volgende:
Nee als het minder wordt dan 100 ga ik er nog eens over nadenken
bovenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:20 schreef APK het volgende:
Hoera!
Ut gaat verder!
In Limburg nog steeds?
Laten we het niet hopen
Echt niet.
Beneden de rivieren met dat ding!
Als de donder!
Lekker naar het noorden
Kom op!
prima, ik ga even het kaartje herzienquote:Op woensdag 1 september 2004 19:33 schreef Klonk het volgende:
En voor de mensen die met deel 14 bezig zijn, spaar je de moeite, alles staat hier al klaar, aangepaste op met nieuwe locatie en toegevoegde usericon, ik zal hem ff naar je toemailen Kree
Laat 'em nou naar beneden gaanquote:Op woensdag 1 september 2004 19:36 schreef Renesite het volgende:
boven
Doe je het weer!quote:Op woensdag 1 september 2004 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
Laat 'em nou naar beneden gaan
Onder de rivieren
Lapzwansen!
Duurde effe hè?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:37 schreef kree het volgende:
Grappig trouwens die hoofdletters sgoppers![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:41 schreef ID-Tweak het volgende:
ik ga m zo zoeken!!!! ik woon gvd in landgraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |