Strand? Die kan ik me niet herinneren. Kun je die laten zien?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze hebben wel eens mooiere gehad. Zoals bij die trap. En vorig jaar, op het strand.
Die van vorig jaar... Iedereen int wit enzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Strand? Die kan ik me niet herinneren. Kun je die laten zien?
Uuhm...het is zielig bedoeldquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:05 schreef Svensational het volgende:
Wat smilies in de OP was geen overbodige luxe geweest. Verder wel leuk natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:59 schreef digispeed het volgende:
leuk OP
Robin vaste cast?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:01 schreef digispeed het volgende:
wat vinden jullie trouwens van de nieuwe castfoto ??
Ik heb alleen het begin gelezen, toen had ik er wel genoeg vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm...het is zielig bedoeld
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Is het waar dat...Jezus hoe kom je daar nou weer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een onzin zeg, als de schrijvers dat gaan doen...
Friends don't let friends remain beardless...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |