oei oei, een afwijkende titelquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:16 schreef Klonk het volgende:
ik was bezig de op aan te passen, nu is ie compleet.
ja RedAssassin heeft hem in zijn bezit maar die zit nu op school en legt hem later op de dag ergens anders neer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:17 schreef Arikay het volgende:
Goed idee die fokstok![]()
Is er nu iemand onderweg?
dat moet eigenlijk in de OP ff gemeld wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:18 schreef Klonk het volgende:
en voor de mensen die nu als een gek naar Echt rennen, de stok is daar alweer weg, redassasin heeft um daar weggehaald en meegenomen (richting Eindhoven)
foto's volgen hopelijk zo snel mogelijk.
was haastwerk, moest snel een deel 12 maken, als ie niet goed is mag een modje de titel verbeteren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:17 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
oei oei, een afwijkende titel![]()
vond van niet, die lokatie is nog niet bewezen en bovendien volgen hopelijk snel foto'squote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:19 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
dat moet eigenlijk in de OP ff gemeld worden
das waar, en het is nu gemeldquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
vond van niet, die lokatie is nog niet bewezen en bovendien volgen hopelijk snel foto's
naar het noorden met dat dingquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:23 schreef Klonk het volgende:
En dat voor een fries![]()
quote:UIt Deel 11
kan het nou es afgelopen zijn met al die figuren die roepen stuur die stok daar of daar naar toe, ik word daar gewoon helemaal teringgallisch van, die stok komt door heel fucking nederland, en als het niet snel genoeg gaat dan gaat je dat ding zelf halen.
Klaar, over, uit.
Nee naar Groningenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:27 schreef APK het volgende:
[..]
naar het noorden met dat ding
het liefsd naar friesland
klopdquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:32 schreef Ayaxola het volgende:
liefsd is dacht ik met een t
dacht DTquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:34 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
klopd
of anders noort-hollandquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee naar Groningen
Maar ergens anders is ook goed
Als het maar wel het Noorden is
Nee niet daar naar toequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:47 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
of anders noort-holland
maar wel
naar het noorden
of de wadden eilandenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee niet daar naar toe
De stok komt van Noorholland vandaan !!!
Dus het zou niet leuk zijn om daar weer heen te gaan
Met de stok
Nu zijn andere delen van nederland aan de beurd
namelijk in het Noorden
Heeft in B en D gelegen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:51 schreef hellmondunited het volgende:
ik kreeg het pas laat door dat dit bestond maar tis best fun!
ik las t ja.. als ik t eerder had geweten was ik m gaan halenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:18 schreef TETSU het volgende:
[..]
Heeft in B en D gelegen...
* Icon-gek Yeahinho is het er mee eens!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:55 schreef Dreammaster het volgende:
misschien leuk om de avators van de eerlijke vinders te vereeuwigen in de OP
Da's een idee, als ik hem vind drop ik hem wel op Vlielandquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:16 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
of de wadden eilanden
daar is hij ook nog niet
geweest
de stok
en dat is ook
het noorden
Ligt ie nou nog steeds in Echt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Eerst topic doorlezen dan pas schreeuwenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:31 schreef Yeahinho het volgende:
Ligt ie nou nog steeds in Echt?
hij ligt echt in echtquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:43 schreef River-X het volgende:
Ik ben er weer!
En tot me grote verbazing is de stok niet eens verplaatst ?! dat kan niet he!
Nog steeds in Echt dus.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:43 schreef River-X het volgende:
Ik ben er weer!
En tot me grote verbazing is de stok niet eens verplaatst ?! dat kan niet he!
Nog steeds in Echt dus.
Ja dahaag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:48 schreef hollander76 het volgende:
geduld....
[filosofisch]En wat is nou een dag op een mensenleven waarin je mag genieten door de Fok-stok???[/filosofisch]quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:50 schreef kasper het volgende:
[..]
Ja dahaag.
De Fok! stok is gewoon een hele dag uit de roulatie.
We maken ons gewoon volslagen belachelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:00 schreef River-X het volgende:
hadden jullie al gezien dat we het vorige topic maar 1 plaats gehad hebben > echt.
We hebben dus een heel topic vol geluld en zijn maar 1 plaats verder gekomen![]()
Ja, het enige waar over wordt gelult is: Kan ie niet hier heen komen, kan ie niet eens naar het Noorden, wanneer wordt ie nou verplaatst. En ga zomaar door. Misschien moet er een apart topic komen als hij verplaatst is en de foto's daarvan, dus een foto-topic. En een topic waar je kan lullen over de Fok-stok.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:00 schreef River-X het volgende:
hadden jullie al gezien dat we het vorige topic maar 1 plaats gehad hebben > echt.
We hebben dus een heel topic vol geluld en zijn maar 1 plaats verder gekomen![]()
Dat hebben "we" al geprobeerd maar iedereen vond het irritant om 2 topics door te lezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, het enige waar over wordt gelult is: Kan ie niet hier heen komen, kan ie niet eens naar het Noorden, wanneer wordt ie nou verplaatst. En ga zomaar door. Misschien moet er een apart topic komen als hij verplaatst is en de foto's daarvan, dus een foto-topic. En een topic waar je kan lullen over de Fok-stok.
idd.... geen 2 topics das echt helemaal niks...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:07 schreef River-X het volgende:
[..]
Dat hebben "we" al geprobeerd maar iedereen vond het irritant om 2 topics door te lezen.
En, ik heb natuurlijk niet voor nix een site gemaakt . Die is er zodat je in 1 keer zien kan hoe/en waar de fok-stok is![]()
Ja ok, das waar, maar toen werd er ook in beiden topics geluld. Dan zou het zo moeten zijn dat er in dat ene topic echt alleen foto's komen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:07 schreef River-X het volgende:
[..]
Dat hebben "we" al geprobeerd maar iedereen vond het irritant om 2 topics door te lezen.
En, ik heb natuurlijk niet voor nix een site gemaakt . Die is er zodat je in 1 keer zien kan hoe/en waar de fok-stok is![]()
Het is neit dat ik daar geen zin in heb. Ik heb tot nu toe alles gelezen wat er over geschreven is, ook al was ik er een dag niet en moest ik 10 pagina's doorlezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:10 schreef quattro het volgende:
[..]
idd.... geen 2 topics das echt helemaal niks...
als je geen zin heb om topic door te lezen.... www.fok-stok.tk![]()
Dankje!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja ok, das waar, maar toen werd er ook in beiden topics geluld. Dan zou het zo moeten zijn dat er in dat ene topic echt alleen foto's komen.
Mijn complimenten nogmaals voor je site, hij werkt goed en is erg handig!
Nouja, Ze zien als eerst de OP(openingspost) En daar staat alles in.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het is neit dat ik daar geen zin in heb. Ik heb tot nu toe alles gelezen wat er over geschreven is, ook al was ik er een dag niet en moest ik 10 pagina's doorlezen.
Maar er wordt net gezegd dat het beschamend is dat het nergens over gaat, en dat er dan mensen na Fok!-radio kwamen die dan helemaal niets zagen van wat er gebeurde maar alleen maar dat domme gelul.
Hahaha!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:15 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
dat wordt de hele tijd al gezegd maar niet naar geluisterdquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:54 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het ook jammer hoor dat het stilligt nu als het ware.
Nogmaals misschien moet je de stok niet pakken als je hem niet direkt weer verder kunt plaatsen
hihiquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:15 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, als iemand em nou even hier op Texel dropt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:16 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
of de wadden eilanden
daar is hij ook nog niet
geweest
de stok
en dat is ook
het noorden
Juist! Daar wordt op gewacht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:38 schreef kree het volgende:
zo ik ben er weer, gelukkig is het niet zo hard gegaan met de posts vandaag.
Ik hoefde nu maar 4 pagina's door te lezen
Maar als ik het goed begrepen heb is de stok dus niet meer in echt, maar heeft een andere fokker hem nu om hem op een nieuwe lokatie neer te leggen?
huilie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:37 schreef Klonk het volgende:
/klonk word knettergek van die "hij moet hiernaar toe roepers" die zijn minstens zo erg als die irritante huillie roepers.
die viel te verwachtenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
huilie.![]()
En wij staan bovenaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:38 schreef R-Mon het volgende:
http://www.google.com/search?q=fokstok 2 bladzijden al
En onderaan, én tiende!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:45 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
En wij staan bovenaan![]()
![]()
En de stok/balk is in staking!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:45 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
En wij staan bovenaan![]()
![]()
ja wat is er nou belangrijker, DE FOKSTOK of zijn huiswerkquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:35 schreef woeeiiii het volgende:
Hij zit zeker huiswerk te maken
Ik denk dat iets anders plat ligtquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:29 schreef Renesite het volgende:
Red Assin zijn internet ligt zeker plat
je site laad erg traag of ligt dat aan mij??quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:29 schreef Renesite het volgende:
Red Assin zijn internet ligt zeker plat
iets minder mag wel hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:38 schreef Crazyivan het volgende:
edit: quote verwijderd
kun jij ff weggaan als je EN geen geduld heb EN niet normaal kan pratenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:38 schreef Crazyivan het volgende:
en jij mag ook iets minderquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:48 schreef -KQwakie- het volgende:
die gast komd niet van sgop hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:48 schreef -KQwakie- het volgende:
ja maar, ja maar... hij begon!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:52 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
en jij mag ook iets minder
ja en. hij moet het gewoon geen kankerstaaf noemenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
die gast komd niet van sgop hoor
dat je het even weet
Traagquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:34 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
je site laad erg traag of ligt dat aan mij??
owja en je bovenste titel in je blog staat telkens in de tekening zodat ik het moeilijk kan lezen??
tot zover offtopic
ja :-)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:09 schreef Crazyivan het volgende:
Zo en nu weer ontopic
Ja kom jij hier ook nog ff lekker stokenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:17 schreef Twaalfje het volgende:
*topic binnenloop*
Ging het hier over kanker?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:18 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Ja kom jij hier ook nog ff lekker stoken
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:21 schreef marchien het volgende:
nog nergens opgedoken?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:25 schreef Gert het volgende:
Wel jammer dat de stok zo lang weg is
Ik heb een tip voor degene met de stok
ik hoop dat je hem snapd
de tip is: [afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:28 schreef Twaalfje het volgende:
Ow w8, het gaat hier over een stok.
kolerekloon kun je ff verdwijnen uit dit topic?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:28 schreef Twaalfje het volgende:
Ehm..........................Over welke stok pessies
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:12 schreef APK het volgende:
[..]
zijn de 24 uur al voorbij?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:00 schreef RedAssassin het volgende:
Ehm... Das nog geen 300 meter van mij vandaan....![]()
I'm on my way
bijna dusquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:08 schreef RedAssassin het volgende:
[..]
Uhuh....
[..]
Heyhey... Niet zo'n slechte gedachtes over mij hè... Ok, je hebt gelijk...
Ik zal hem morgen naar een speciaal plekje brengen, ik weet alleen niet hoe laat ik de foto's hierneer kan zetten, ik heb een druk dagje morgen...![]()
Wie? Ikkequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:31 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
kolerekloon kun je ff verdwijnen uit dit topic?
Hej hoi. Lees de openingspost ff joh Twaalfje als je wilt weten waar het over gaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:34 schreef Twaalfje het volgende:
TARA!!!!!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hej hoi. Lees de openingspost ff joh Twaalfje als je wilt weten waar het over gaat.
Oldenzaaltjuh: Twaalfje is geen kloon, alleen maar een relnicht
Ik hoop dat ik dat luxe-probleem nog een keertje mag meemaken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:36 schreef River-X het volgende:
mensen die hun foto's ergens kwijt moeten...
dan heb ik niks gezegd over dat kloongedoe!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Oldenzaaltjuh: Twaalfje is geen kloon, alleen maar een relnicht
Nope.. Hij ligt al sinds 16:00 uur ergens anders, Ik ben alleen *#%^*domme ut USB-kabeltje van mijn fototoestel kwijt!!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:34 schreef Klonk het volgende:
Yggy had wel gelijk hij noemde Redassasin een luie flikker
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:45 schreef ondeugend het volgende:
Dan gaat ie nu in ieder geval naar het noorden![]()
Dat is een ding wat zeker isquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:45 schreef ondeugend het volgende:
Dan gaat ie nu in ieder geval naar het noorden![]()
neequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:47 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[afbeelding]
ziet iemand hem??
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:57 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
nee![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:58 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
ben je blind?? daarachter!!!
was je er wel ff ingetraptquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:02 schreef woeeiiii het volgende:
[..]ga jij ff een usb stekkertje kopen
![]()
dat was redassasin dus
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:08 schreef Geqxon het volgende:
klopt idd wel dat iedereen zegt dat ie een slome mongool is. schiet niet op zo als je ook je usb-kabeltje nog kwijt bent.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:14 schreef DrDDT het volgende:
Om aan dat eeuwige 'waar is de stok' gezeik een einde te maken heb ik een webcam geregeld en een site gebouwd om dat ding in de gaten te houden.
Voortaan gewoon op de foto kijken dus![]()
http://www.fok-stok-cam.tk/
Wat een moeite om een grap te maken zegquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:14 schreef DrDDT het volgende:
Om aan dat eeuwige 'waar is de stok' gezeik een einde te maken heb ik een webcam geregeld en een site gebouwd om dat ding in de gaten te houden.
*als homepage zetquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:14 schreef DrDDT het volgende:
al gevonden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:20 schreef RedAssassin het volgende:
![]()
Zet in je msn naam, heeft iemand een kabeltje voor mequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
al gevonden?
vraag anders de buurjongen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:38 schreef woeeiiii het volgende:
Zet in je msn naam, heeft iemand een kabeltje voor me![]()
Is die sateliet live op nederland gericht dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:14 schreef DrDDT het volgende:
sught. Hij licht op 1 van de meest zuidelijke plekken van Nederland.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Is die sateliet live op nederland gericht dan?
kun je ook zien waar of de stok heen gaat dan?
bijvoorbeeldt ofdat die naar het noorden gaat?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:14 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
REGEL!!!!!
of ben ik nu te te![]()
zo bedoelde ik het dus ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:16 schreef Klonk het volgende:
4 uur vind ik wat te kort, maar mensen zoals ra hoeven wat mij betreft die stok niet meer op te pakken, dit duurt té lang.
Het is gratizzzquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:23 schreef kree het volgende:
hé leuk, je mag wel sponsors gaan zoeken voor de kosten
Duh... We moeten het wel een beetje lastig houden hè?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:56 schreef YggY het volgende:
en nee, hij ligt dus niet bij de grote toegangsweg (anders had ik t wel herkend)
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En je hebt je aan je belofte gehouden RedAssassin. Hoewel nipt. Je zei dat je vandaag nog de foto's zou plaatsen
Maar het was het waardquote:Op woensdag 1 september 2004 00:00 schreef RedAssassin het volgende:
[..]
Ik was er zelf ff bang voor het niet meer te halen....
btw, ik moet nu mijn hele bureau, kast en slaapkamer weer gaan opruimen omdat ik alles doorzocht heb![]()
Geweldig!quote:Op woensdag 1 september 2004 00:01 schreef RedAssassin het volgende:
Hij is de berg opgweest, hij is in Duitsland geweest én hij is in België geweest...
Dus ik heb in die lange tijd toch nog iets gedaan
Een behoorlijke ervaring voor de gemiddelde fok!stok...quote:Op woensdag 1 september 2004 00:02 schreef YggY het volgende:
flinke klim hè?
heb ik ook in de ubb code gezetquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:42 schreef harrie1 het volgende:
nog een extra prijs
Razor21 Razor21 - dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:27
Drink nooit meer
Muggenbeet Overijssel
Wie de stok hier afleverd krijgt van mij een krat bier.
[ Bericht 7% gewijzigd door Razor21 op 31-08-2004 13:33 ]
Dat mag iemand anders dan maar doen... Ik ben moegezocht, ik ga slapenquote:Op woensdag 1 september 2004 00:04 schreef kree het volgende:
--Een kratje bier als de stok wordt afbeleverd bij Muggenbeet (overijssel). [muggenbeet]
---
Dat moet zeker Razor21 zijnquote:Op woensdag 1 september 2004 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
heb ik ook in de ubb code gezet
--Een kratje bier als de stok wordt afbeleverd bij Muggenbeet (overijssel). [muggenbeet]
---
Nope, Razor21 belooft een kratje bier als de Fok!stok in Muggenbeet (in Overijssel) wordt neergelegd.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
heb ik ook in de ubb code gezet
---
uiteraard zal muggenbeet daarna wel de stok weer ergens anders moeten neerleggen
of bedoeld muggenbeet dat ie al een kratje bier geeft als de stok in overijssel word neergelegd
aha oke hij staat er nu zo in:quote:Op woensdag 1 september 2004 00:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nope, Razor21 belooft een kratje bier als de Fok!stok in Muggenbeet (in Overijssel) wordt neergelegd.
(ja het is een plaatsje)
quote:Op woensdag 1 september 2004 00:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dan klopt ie nu
fokstok moet binnen nederland blijvenquote:Op woensdag 1 september 2004 00:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zeg River-X, een nieuwsitem aanmaken voor het vermelden van het feit dat de Fok!stok echt internationaal is gegaan en de grens heeft overgestoken naar al twee landen?
Daarbij is de Fok!stok op het hoogste punt van Nederland geweest. Dat is dacht ik toch zeker het vermelden waard.
True Truequote:Op woensdag 1 september 2004 01:34 schreef harrie1 het volgende:
[..]
fokstok moet binnen nederland blijven
niet binnen 24 uur retour
straks gaat dat ding richting china
wordt je dan blij?
volgens mij geldt deze niet mee voor de prijzen
Ik aas er nog steeds opquote:Op woensdag 1 september 2004 01:34 schreef harrie1 het volgende:
[..]
wordt je dan blij?
Naar het noorden moet iequote:Op woensdag 1 september 2004 01:34 schreef harrie1 het volgende:
[..]
wordt je dan blij?
dat vindt ik ookquote:Op woensdag 1 september 2004 01:34 schreef harrie1 het volgende:
volgens mij geldt deze niet mee voor de prijzen
Tsssssquote:Op woensdag 1 september 2004 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
dat vindt ik ook
deze geldt absoluut niet mee voor de prijzen
hij is buiten nederland geweest
ik ga vaak naar bangkok en zou hem nooit meenemen
regels zijn regels en zo moet het zijn
bovendien is bankgok teveel zuidelijk
Done.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:33 schreef kree het volgende:
Ik heb de OP weer aangepast,
nieuwe foto's van de stok staan er nu in + nog een regeltje erbij gezet dat de foto's na verplaatsen zsm online moeten staan.
Kan de topicstarter of een mod hem even updaten?
Iets te ver.quote:Op woensdag 1 september 2004 08:33 schreef Razor21 het volgende:
En daar zijn we weer gaat iemand dat ding halen zometeen?
kom jij uit haren vlak bij groningen??quote:Op woensdag 1 september 2004 10:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik droomde vannacht zelfs over de FOK!stok
Ik had hem in Haren gevonden en net voor iemans neus weggekaapt
Neequote:Op woensdag 1 september 2004 10:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
kom jij uit haren vlak bij groningen??
aha, ik ken drie (!) mensen die er wonen vandaarquote:Op woensdag 1 september 2004 10:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee
Maar ik kom er dagelijks doorheen
Mijn broer woont er
en ik heb er 3 jaar lang op school gezeten
als ie binnen 24 uur niet is gevonden moet de legger hem toch verplaatsen?!quote:Op woensdag 1 september 2004 10:39 schreef YggY het volgende:
Ik vraag me af of er iemand uit Vaals op Fok! zit
maareh....stel dat t niet zo is....mag dan een fokstokker die m al gehad heeft nog een keer halen? of degene die m heeft neergelegd weer ophalen na een week ofzo?
Ow ja?? Willen jullie weer zolang wachten danquote:Op woensdag 1 september 2004 10:43 schreef petre86 het volgende:
als ie binnen 24 uur niet is gevonden moet de legger hem toch verplaatsen?!
waar vindt je dat? Staat nergens hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 10:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
als ie binnen 24 uur niet is gevonden moet de legger hem toch verplaatsen?!
En wat heb je daar aan dan? Zijn t wel fokkers? (Waar woon je zelf?)quote:Op woensdag 1 september 2004 10:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
aha, ik ken drie (!) mensen die er wonen vandaar
Wees gerust. Er rijden mensen enorme afstanden voor die stokquote:Op woensdag 1 september 2004 10:39 schreef YggY het volgende:
maareh....stel dat t niet zo is....mag dan een fokstokker die m al gehad heeft nog een keer halen? of degene die m heeft neergelegd weer ophalen na een week ofzo?
nou en, ik ben ook 3 kwartier onderweg geweest, en Kasper nog langer, boeiequote:Op woensdag 1 september 2004 08:32 schreef YggY het volgende:
Hahaha....vanuit sittard is t alsnog 1,5 reizen hoor (iig met OV), tenzij je eigen auto hebt, dan ben je er wel binnen 3 kwartier ofzo
Nee dat mag niet gewoon afblijven met tengels anders zijn we weer 26 uur verder voordat we foto's hebben.quote:Op woensdag 1 september 2004 10:39 schreef YggY het volgende:
1. het zijn geen fokkers voor zover ik weetquote:Op woensdag 1 september 2004 10:47 schreef YggY het volgende:
[..]
En wat heb je daar aan dan? Zijn t wel fokkers? (Waar woon je zelf?)
Ja dat zou ook een regel moeten zijnquote:Op woensdag 1 september 2004 01:51 schreef APK het volgende:
bovendien is bankgok teveel zuidelijk
mietje, wat een gezeur om een beetje reistijdquote:Op woensdag 1 september 2004 11:34 schreef YggY het volgende:
hahahaha....maareh: Maastricht is dik een uur bussen....en dan moet je ook nog een uur terug bussen...das toch wel weer een end hoor
en dan zeker weer eerst een halve dag op een school verblijven, wat zal onze stok intelligent worden.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:51 schreef Rossdale het volgende:
hmm ik had 4 tussenuren, als ik het eerder had geweten dat hij nog in vaals lag had ik de auto gepakt en er om gescheurd (zit in eindhoven) Had moeten lukken lijkt me
Als dat maar niet mijn neus wasquote:Op woensdag 1 september 2004 10:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik droomde vannacht zelfs over de FOK!stok
Ik had hem in Haren gevonden en net voor iemans neus weggekaapt
Ja klopt...maar Reuver ligt niet echt op de routequote:Op woensdag 1 september 2004 12:08 schreef Klonk het volgende:
ach vanuit Vaals moet je weer omhoog en dan is er toch wel een gratis bakkie bij mij
Dan ga je er gemakshalve vanuit dat de vindplaats en de woonplaats van de vorige 'eigenaar' hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 1 september 2004 12:19 schreef YggY het volgende:
Nb: over kopjes koffie gesproken...zou t niet veel leuker zijn als de nieuwe vinder van de stok wat te drinken kan komen halen bij de oude vinder? Zo leert Fok! Fok! eens kennen
Wacht maar tot de Fok! stok naar 't noorden trekt.quote:Op woensdag 1 september 2004 12:28 schreef YggY het volgende:
...het blijft een redelijk beperkte groep die Fok!-stokt....
Denk dat het dan toch de auto wordtquote:Op woensdag 1 september 2004 12:27 schreef YggY het volgende:
ik bedoelde niet ophalen bij de ander, maar eventueel achteraf ff langsgaan voor een bakkie
@Lexie: succes, buslijn 43, je kan overstappen op Kerkrade Stadion rond 10 voor het hele en t halve uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |