Hij is anders nog niet één keer in het Noorden geweest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:39 schreef Klonk het volgende:
die stok komt door heel fucking nederland
amenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:39 schreef Klonk het volgende:
kan het nou es afgelopen zijn met al die figuren die roepen stuur die stok daar of daar naar toe, ik word daar gewoon helemaal teringgallisch van, die stok komt door heel fucking nederland, en als het niet snel genoeg gaat dan gaat je dat ding zelf halen.
Klaar, over, uit.
kneusquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is anders nog niet één keer in het Noorden geweest.
Naar het Noorden
Met de stok!
Als ik hem heb fax ik hem wel naar Groningenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is anders nog niet één keer in het Noorden geweest.
Naar het Noorden
Met de stok!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:59 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ja!
met die stok
de FOK!STOK zal nooit eindigenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Ja, was gisteren in Limburg maar toen lag ie nog een Beek en Donk en daar kwam ik niet langs
Anders was ie een heel eind Nooderlijker geeindigd.
dat is de lol van het fokspelquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Ja, was gisteren in Limburg maar toen lag ie nog een Beek en Donk en daar kwam ik niet langs
Anders was ie een heel eind Nooderlijker geeindigd.
Dát is hele duidelijke taalquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:39 schreef Klonk het volgende:
kan het nou es afgelopen zijn met al die figuren die roepen stuur die stok daar of daar naar toe, ik word daar gewoon helemaal teringgallisch van, die stok komt door heel fucking nederland, en als het niet snel genoeg gaat dan gaat je dat ding zelf halen.
Klaar, over, uit.
Echt waar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:13 schreef YggY het volgende:
Juistem....en geloof me: Echt is pas midden-Limburg
Ik zou niet durven....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan die stok niet weer richting het noorden komen?
Straks ligt ie in Belgie.
dat vond ik nou ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dát is hele duidelijke taal
OMGquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:13 schreef YggY het volgende:
...en geloof me: Echt is pas midden-Limburg
Waar ligt Egypte dan, America en Siberie ken ik welquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:25 schreef Klonk het volgende:
we hebben hier in de buurt:
America
Siberie
Egypte
Hmm.. Die plaats ken ik niet.. Gaat niet lukken dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Of leg dat ding in "'t Noorden".
Egypte is een buurtschap/gehucht bij Tegelen (ook limburg)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:30 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Waar ligt Egypte dan, America en Siberie ken ik wel
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:38 schreef kasper het volgende:
Als je de Fok! stok echt aan 't buitenland wil laten ruiken, moet je 'm hier in Amsterdam-Zuidoost neerleggen.
In Friesland ligt ook een buurtschap/gehucht genaamd Egypte vlakbij Heerenveenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
Egypte is een buurtschap/gehucht bij Tegelen (ook limburg)
dan gaat het nog tragerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:02 schreef Lexie het volgende:
Misschien kan de stok internationaal gaan na 100 verplaatsingen?
Hehe.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:04 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
dan gaat het nog trager
trouwens hij is toch in limburg das toch internationaal
nee de 100e vinder krijgt een krat bier van Harrie1 (zie OP) laten we hopen dat het veel langer door gaatquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hehe.
Maar ik geloof dat het de bedoeling was dat het spel stopt bij de 100. Maar misschien kunnen we op deze manier dan nog verder gaan.
ik ruik hem ook al nog 5 postsquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:08 schreef Klonk het volgende:
ik voel deeltje 12 aankomen
ik niet (nog 3)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:11 schreef Klonk het volgende:
is al iemand bezig um te maken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |