Ik ben nog niet zo goed ge-intergreerdquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:23 schreef quattro het volgende:
[..]
ThPo![]()
581 posts :')quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:24 schreef River-X het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo goed ge-intergreerd
WEET IKquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:26 schreef quattro het volgende:
ik krijg bij fok-stok.tk bij fotoalbum allemaal kruisjes....![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:27 schreef River-X het volgende:
[..]
WEET IKmaar ik weet niet hoe dat kan, En het is zo'n ongeloofelijk k*t werk om steeds opnieuw dat fotoalbum te maken enzo.
Maaar Okeeeeeeeeeee........ ik zal het maken.![]()
ik kan anders morgen wel eens kijken voor fokstok.internix.be met bijhornde layout enzoquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:27 schreef River-X het volgende:
[..]
WEET IKmaar ik weet niet hoe dat kan, En het is zo'n ongeloofelijk k*t werk om steeds opnieuw dat fotoalbum te maken enzo.
Maaar Okeeeeeeeeeee........ ik zal het maken.![]()
Dan heb je er maar een paar gemistquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:30 schreef Quarks het volgende:
Bij de gele pijlen ben ik volgens mij geweest:
[afbeelding]
Zie je welquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:32 schreef prupke het volgende:
wij zijn ook in riel geweest maar er lag niets
En dan zeker al dit werk voor niks geweestquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:31 schreef Jump het volgende:
[..]
ik kan anders morgen wel eens kijken voor fokstok.internix.be met bijhornde layout enzo
wij waren er vanmiddag rond een uurtje of 1.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:33 schreef Quarks het volgende:
[..]
Zie je wel
Dan zal diegene zich wel binnen een paar uur melden.
nou neequote:Op zondag 29 augustus 2004 19:32 schreef quattro het volgende:
GAAT IEMAND HEM NOU NOG HALEN OF HOE ZIT HET.........![]()
Ik was er om 3 uurquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:35 schreef prupke het volgende:
[..]
wij waren er vanmiddag rond een uurtje of 1.
ja nog ff.... ik blijf bezigquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:35 schreef harrie1 het volgende:
[..]
nou nee
we laten de eer aan jou![]()
![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:41 schreef blackbully het volgende:
http://www.sgop.nl/viewthread.php?tid=12036&page=2
hmm zullen ze hem daar hebben? of lullen ze maar wat?
wie o wie kan er in het keldertje van SGOP????quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:41 schreef blackbully het volgende:
ik ook niet anders had ik wel eff gekeken waar de stok wasquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
wie o wie kan er in het keldertje van SGOP????
Tralalalalalalalalalala, ik niet.
Ik natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
wie o wie kan er in het keldertje van SGOP????
Tralalalalalalalalalala, ik niet.
Dat vroeg ik me ook al af, ik denk eigelijk dat ze maar wat lullen, maargoed je weet maar nooitquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:41 schreef blackbully het volgende:
Tja, ik verwacht ook weinig goeds van sgop!quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, ik denk eigelijk dat ze maar wat lullen, maargoed je weet maar nooit
Het begint netquote:SGOP
Door Fashionably_Late - 29-8-2004 om 19:54
Magoe....het leuke is er wel een bietje vanaf hè....van die stok....
fokstok word mooier natuurlijk eh, beta verseiequote:Op zondag 29 augustus 2004 19:23 schreef harrie1 het volgende:
fokstok was 1e
fok-stok is mooier
dus we laten het zo
voor de eer
En heeft de stoklegger ook niet gezegd dat hij ergens bij een landweggetje ligt ? De onderste rode pijlen op die kaart lijken me dan het voor de hand liggendstquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:13 schreef misterDre het volgende:
Jullie zijn zo vermakelijk![]()
Zodra de stok niet gevonden wordt is iedereen in de stress![]()
Maar zijn alle mogelijkheden al uitgesloten....NEEN!
Quarks is alleen bij de oranje pijlen geweest en Purpke heeft niet gezegd waar ze precies is geweest dus zijn er nog steeds een paar opties open.
[afbeelding]
Zoek,zoek,zoek....![]()
Hij is gevondenquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:18 schreef Yeahinho het volgende:
Zoeken dat ding! :') Tis dat ik niet echt in de buurt woon, anders was ik mee komen helpen...
Naar regio Den Bosch met dat ding!!
Zoeken hoeft niet meer:quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:18 schreef Yeahinho het volgende:
Zoeken dat ding!Tis dat ik niet echt in de buurt woon, anders was ik mee komen helpen...
Naar regio Den Bosch met dat ding!!
En als de boerenvelden ook Riel horen dan kan de stok nog verder van de dorpskern liggen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heeft de stoklegger ook niet gezegd dat hij ergens bij een landweggetje ligt ? De onderste rode pijlen op die kaart lijken me dan het voor de hand liggendst
En het is nog handig ook!. het heeft z'n 1e dienst al bewezenquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:24 schreef misterDre het volgende:
Ik wacht wel op de foto's...dat smsboard is een leuk speledingetje![]()
Mischien wel 1 of andere grappenmaker clown, die meeleest...quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:24 schreef Renesite het volgende:
wie de neuk is clowntje?
als een paal-die-eigenlijk-een-stok-is-maar-dan-toch-weer-een-balk-blijkt-te-zijnquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Pfoei, en weer boven water
een stok drijft toch ?quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Pfoei, en weer boven water
Als er geen misbruik van gemaakt wordt wel jaquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:25 schreef River-X het volgende:
[..]
En het is nog handig ook!. het heeft z'n 1e dienst al bewezen![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
als een paal-die-eigenlijk-een-stok-is-maar-dan-toch-weer-een-balk-blijkt-te-zijn![]()
zullem we um weer gaan halen ... Altijd handig g-mail..quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:29 schreef koning_leeuw het volgende:
Fijn, hij is weer on-the-move. ik vraag me af welke plaats de fok-stok ditmaal aandoet
Natuurlijk...jij toch ookquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:30 schreef Renesite het volgende:
Mister Dre, kan jij smsen?![]()
Heb je de wijzigingen op fokstok.tk gezienquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:29 schreef R-Mon het volgende:
Leuk dat smsboard
Ik ook jaquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:31 schreef misterDre het volgende:
[..]
Natuurlijk...jij toch ookHeee een clowntje
haha denk je dat echtquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:34 schreef koning_leeuw het volgende:
Ik denk dat er inmiddels wel een markt is voor fok-stok merchandise.
denk bijvoorbeeld aan een
fok-stok-die-eigenlijk-een-mok-is
fok-stok-die-eigenlijk-een-muismat-is
etc
tuurlijk niet... hij is dequote:Op zondag 29 augustus 2004 20:35 schreef River-X het volgende:
[..]
haha denk je dat echt![]()
tuurlijk, wie wil er nu niet een fok-stok replica op ware grootequote:Op zondag 29 augustus 2004 20:35 schreef River-X het volgende:
[..]
haha denk je dat echt![]()
De grote speurneus!quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:24 schreef Renesite het volgende:
wie de neuk is clowntje?
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:33 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Heb je de wijzigingen op fokstok.tk gezien
klikquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:34 schreef koning_leeuw het volgende:
etc
Welk plaatjequote:Op zondag 29 augustus 2004 20:42 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Jamisschien kan dat plaatje gewoon direct op de pagina?
Hij wacht nog even tot het donker isquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:50 schreef Klonk het volgende:
Der Clown is um aan het verstoppen
Oei, de kans op eeuwige roem verspild?quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:54 schreef dolle_hond het volgende:
waarom heb ik het vorige deel niet vanochtend bekeken
ja denk ook is aan Renesite die geen geduld heeftquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:55 schreef Renesite het volgende:
Schiet ff op enzo
oh sorry ik haal wat doorelkaarquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:53 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Welk plaatje![]()
dan had positie 15 en wellicht 16 er nu al opgestaanquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:56 schreef koning_leeuw het volgende:
[..]
Oei, de kans op eeuwige roem verspild?![]()
zondag: rustdag.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:58 schreef quattro het volgende:
ut gaat nu langzaam idd...![]()
In het westen hebben we hem 2x per dag verplaatst.... 1dag in braboland en de stok is zoekquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:58 schreef quattro het volgende:
ut gaat nu langzaam idd...![]()
Tja, die Brabo's zijn niet zo snel hequote:Op zondag 29 augustus 2004 21:02 schreef misterDre het volgende:
[..]
In het westen hebben we hem 2x per dag verplaatst.... 1dag in braboland en de stok is zoek![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:56 schreef quattro het volgende:
[..]
ja denk ook is aan Renesite die geen geduld heeft![]()
dat bourgondische nekt ze..quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, die Brabo's zijn niet zo snel he![]()
Ach het heeft ook z'n mooie kantenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, die Brabo's zijn niet zo snel he![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:08 schreef Ayaxola het volgende:
Klote SGOP'ers. Ze verneuken gewoon alles. Dr. Dre denkt ook dat ie grappig is omdat hij een sgopper en een fokker is en een beetje met dat stokje loopt te kloten.
Het grote Fok! stok spel door Zuid-Hollandquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:08 schreef Boink het volgende:
En dan houden we hem in Zuid-Holland!!!
Lees dit topic nog ff rustig doorquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:08 schreef Ayaxola het volgende:
Klote SGOP'ers. Ze verneuken gewoon alles. Dr. Dre denkt ook dat ie grappig is omdat hij een sgopper en een fokker is en een beetje met dat stokje loopt te kloten.
Ach man, volgens mij denken ze dat ze gewoon grappig zijn zo, en wij daar maar een beetje op reageren van waar is die stok nouquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:09 schreef quattro het volgende:
[..]
wat weet jij dat ik niet weet
het escaleert weer uit de handquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:11 schreef misterDre het volgende:
[..]
Lees dit topic nog ff rustig door![]()
Lekker laten lachen!quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ach man, volgens mij denken ze dat ze gewoon grappig zijn zo, en wij daar maar een beetje op reageren van waar is die stok nouEn hun lachen zich gewoon kapot
Goh, ik heb tot nu toe alles gelezen wat er over dat hele ding geschreven is. Maarja, jij kan ook sms'en he?quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:11 schreef misterDre het volgende:
[..]
Lees dit topic nog ff rustig door![]()
Dat was ook een mooiequote:Op zondag 29 augustus 2004 21:12 schreef koning_leeuw het volgende:
[..]
het escaleert weer uit de hand![]()
dus jij denkt.. ik reageer maar lekker fel dan lachen hun zich krom...quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ach man, volgens mij denken ze dat ze gewoon grappig zijn zo, en wij daar maar een beetje op reageren van waar is die stok nouEn hun lachen zich gewoon kapot
heey doe jij ff rustig aanquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:08 schreef Ayaxola het volgende:
Maak het spannend dan, en doe hem ook eens naar Noord Holland...quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:08 schreef Boink het volgende:
En dan houden we hem in Zuid-Holland!!!
Ach laat hem toch, Fok is zijn uitlaatklep johquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:15 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
heey doe jij ff rustig aan
nee ben geen sgopper maar om nu zo te gaan doen
of je gewoon niet zo op laten naaien...quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:18 schreef Ayaxola het volgende:
Ach ja, misschien moet ik ook me er maar even niet meer mee bemoeien en dan over een dag of 2 weer eens gaan kijken.
misschien moet er tevens een waarschuwing op de fok-stok aangebracht worden:quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:18 schreef Ayaxola het volgende:
Ach ja, misschien moet ik ook me er maar even niet meer mee bemoeien en dan over een dag of 2 weer eens gaan kijken.
je gaat er iig wel harder van rijden ...quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:20 schreef koning_leeuw het volgende:
[..]
misschien moet er tevens een waarschuwing op de fok-stok aangebracht worden:
"pas op, kan stress-verhogend werken"
![]()
Heee...onze chef komt een kijkje nemen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:19 schreef Tardis het volgende:
[..]
Ach laat hem toch, Fok is zijn uitlaatklep joh![]()
Volgens mij kan hij beter die energie gebruiken om de fiets te pakken en die stok te gaan zoeken [afbeelding]
]quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:19 schreef Tardis het volgende:
[..]
Ach laat hem toch, Fok is zijn uitlaatklep joh![]()
Volgens mij kan hij beter die energie gebruiken om de fiets te pakken en die stok te gaan zoeken [afbeelding]
een goede navigator is het halve werkquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:20 schreef quattro het volgende:
[..]
je gaat er iig wel harder van rijden ...![]()
ah.. ik denk al.. waarom heb ik het halve westland gezien..quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:22 schreef koning_leeuw het volgende:
[..]
een goede navigator is het halve werk![]()
mja strikt gezien ben ik hier een oldbie he. Wel een van de 2e generatie, maar achquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:21 schreef misterDre het volgende:
[..]
Heee...onze chef komt een kijkje nemen.
Doe je mee aan een uitwisselingsprogramma ofzo![]()
je naam kwam me idd al bekend voorquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:25 schreef Tardis het volgende:
[..]
mja strikt gezien ben ik hier een oldbie he. Wel een van de 2e generatie, maar achAf en toe eens ff minglen met oude bekenden
Tis grappig natuurlijk dat de stok even 'ontvoerd' is en dat dat dagen later nog mensen bezig houd
Naja dagen, pas een paar uurquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:25 schreef Tardis het volgende:
[..]
mja strikt gezien ben ik hier een oldbie he. Wel een van de 2e generatie, maar achAf en toe eens ff minglen met oude bekenden
Tis grappig natuurlijk dat de stok even 'ontvoerd' is en dat dat dagen later nog mensen bezig houd
Ik had de toeristische route uitgeprintquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:24 schreef quattro het volgende:
[..]
ah.. ik denk al.. waarom heb ik het halve westland gezien..![]()
Ja ik probeer ze te helpen..maar het wordt verkeerd begrepenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:25 schreef Tardis het volgende:
[..]
lol wij konden het ook niet vinden en hebben aagebeld bij een huis op de Ringdijk... we dachten al.. (was enige huis in de buurt) die mensen worden helemaal platgebeld ...quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:30 schreef Boink het volgende:
Wij konden het niet vinden gisteravond wij vragen aan zo;n iets oudere gast van in de 50 waar ligt biert meneer? Hij zo huh? wat moeten die daar nou. Maar hij had het wel netjes uitgelegd
denk je niet dat heel veel mensen dan achter de stok aan komenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:31 schreef prupke het volgende:
Ik ga denk ik ff 3fm mailen
Even zeggen dat ze overdag maar eens moeten kijken en doorgeven via de radio waar die stok ligt:)
Leuk voor degenen die onderweg zijn naar huis en dan nog eventueel de stok ophalen
Of we zorgen dat wouter er achteraangaat:) heeft ie ook nog wat te doen hahaha
Er kan toch van alles mee gebeuren? Hond kan hem pakken voor een speeltje, iemand kan denken van leuk brandblok euh... enz.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:34 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
denk je niet dat heel veel mensen dan achter de stok aan komen
dan weet je teminste zeker dat de stok nog een keer ontvoerd word en dat niemand hem ooit nog vind
ik zou dur nog ff mee wachten... landelijke bekendheid is leuk maar brengt ook nadelen mee...quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:36 schreef prupke het volgende:
[..]
ja dat probeerde ik er ook mee te zeggen eigenlijkquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:37 schreef quattro het volgende:
[..]
ik zou dur nog ff mee wachten... landelijke bekendheid is leuk maar brengt ook nadelen mee...![]()
eigen fok!kers eerstquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:39 schreef Boink het volgende:
Nee niet leuk het moet gewoon op fok blijven zodat iedereen hier nog een beetje kans heeft
Anders kan je dat fok! er wel van af halenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:39 schreef Boink het volgende:
Nee niet leuk het moet gewoon op fok blijven zodat iedereen hier nog een beetje kans heeft
dan heb je nog minder dan 4 jaar de tijd om het populair te maken. En om er een internationale sport van te makenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:42 schreef misterDre het volgende:
Misschien wordt het ooit nog een Olympische sport![]()
Kijk dát is een goed ideequote:Op zondag 29 augustus 2004 21:44 schreef quattro het volgende:
heeft sms-board geen nummermelder ofso .. iemand kan hem dan opbellen en vragen hoe of wat....![]()
Mijn bijdrage zit er al opquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:44 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
dan heb je nog minder dan 4 jaar de tijd om het populair te maken. En om er een internationale sport van te maken
moet lukken![]()
De herinnering blijft.... aan de fokstok zonder plaatsnaambord..... lalalaquote:
En wel snel zoeken want als het van de week weer mooi weer wordt gaat tie stinkenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:50 schreef Boink het volgende:
Onder de grond bij een plaatsnaam bord
Iedereen kan dat smsje hebben verstuurd. Net als de eerste.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:49 schreef quattro het volgende:
[..]
wtf..![]()
Tis dat ik niet weet waar brabant ligt, anders was ik hem zelf gaan halenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:51 schreef quattro het volgende:
ik schaam me..
je brengt hem Brabant in en gelijk begint de ellende..![]()
ahja ook waar. totaal vergeten. als ik tijd heb ga ik die plaatsen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:56 schreef misterDre het volgende:
[..]
We gaan morgen jou belgische fokstok wel zoeken![]()
ik zou het ook niet terug kunnen vinden ...quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:53 schreef misterDre het volgende:
[..]
Tis dat ik niet weet waar brabant ligt, anders was ik hem zelf gaan halen![]()
Tardis!!!!! Je leeft nog!!!!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:25 schreef Tardis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:01 schreef Leshy het volgende:
Ik wil hier toch weer even vaststellen dat de Nederlandse Beschaving(tm) inderdaad eindigt voorbij!!!!!! de grenzen van de Randstad
je kan die nummers dus wel zien ?? kan je hem niet terug bellenquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:03 schreef River-X het volgende:
Alle berichtjes van "clowntje" komen van verschillende nummers.
Het zou dus kunnen dat het 1e berichtje echt is. Maar de laatste 2 "clowntje" berichtjes zijn FAKE !!
tenzij hij 3 telefoons heeft...
Ik kan niet anders dan je gelovenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:58 schreef quattro het volgende:
[..]
ik zou het ook niet terug kunnen vinden ...![]()
* aansluit..quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:01 schreef Leshy het volgende:
Ik wil hier toch weer even vaststellen dat de Nederlandse Beschaving(tm) inderdaad eindigt bij de grenzen van de Randstad
Ja die kan ik zien ja,quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:04 schreef quattro het volgende:
[..]
je kan die nummers dus wel zien ?? kan je hem niet terug bellen![]()
Tardis is al weer weg....moet op de winkel passen....je vindt hem op SGOPquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tardis!!!!! Je leeft nog!!!!!
Tijd niet gezien man!
oe!quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tijd niet gezien man!
* Pakhuis is de aflossing van de wachtquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:09 schreef misterDre het volgende:
[..]
Tardis is al weer weg....moet op de winkel passen....je vindt hem op SGOP![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:10 schreef Pakhuis het volgende:
[..]
oe!
En ik dan![]()
![]()
Pakhuis ook aandacht wil
.
Ah mooi...ik heb alles onder controle hier chefquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:11 schreef Pakhuis het volgende:
[..]
* misterDre is de aflossing van de wacht![]()
![]()
Pakhuis!!!!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:11 schreef Pakhuis het volgende:
[..]
* Liejannuh is de aflossing van de wacht![]()
![]()
oe!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
PAKHUIS !!!
![]()
* helemaal mee eens isquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:05 schreef quattro het volgende:
[..]
* aansluit..![]()
![]()
kijk...quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:33 schreef Lexie het volgende:Mijn kans op eeuwige roem
.
Ik heb serieus net de batterijen van de digitale camera al in de oplader gedaan
blablabla...quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:36 schreef koning_leeuw het volgende:
Ik was al op de fiets gestapt en had al reeds 75 km erop zitten,
dat houd je scherp jongemanquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:37 schreef quattro het volgende:
[..]
blablabla...![]()
jongeman...quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:38 schreef koning_leeuw het volgende:
[..]
dat houd je scherp jongeman![]()
inderdaad op hoop van zegen, hoewel ik nu toch lichtelijk ongerust begin te worden.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:44 schreef River-X het volgende:
Ik heb nu paar verichten verwijderd. En die van de eerste clowntje laten staan. Die zou natuurlijk nog echt kunnen zijn. En we gaan maar van het goede uit:)
ja.. der waren wat grapjurken die zeiden dat de fok!stok in Sittard lag..quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:48 schreef Lexie het volgende:
Er stond toch steeds hetzelfde bericht van clowntjeOf mis ik iets
nummers schijnen idd zichtbaar te zijn... maar er is alleen een tekort aan beltegoed..quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:51 schreef MyOwnSavior het volgende:
kan je die 1e niet ff bellen?
ik heb namelijk geen tekort aan beltegoedquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:58 schreef easy-going het volgende:
plaats die nummers ff hier dan?
dat zal ze leren, die grappenmakers![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tijd niet gezien man!
Dudequote:Op zondag 29 augustus 2004 23:03 schreef koning_leeuw het volgende:
*ook moe is.
Maar nog even doorgaat totdat de fok-stok terecht is.
En anders toch niet zou kunnen slapen
tja ach: je bent student, jong en je wilt watquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dude
zo dadelijk is ie voor 2 weken vermistquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:03 schreef koning_leeuw het volgende:
*ook moe is.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:03 schreef koning_leeuw het volgende:
*ook moe is.
Een echte koningquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:03 schreef koning_leeuw het volgende:
*ook moe is.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:08 schreef clowntje het volgende:
[afbeelding]
Fokstok ligt op mijn zadel - 29-08-2004 20:15 uur
Beetje lullig voor die gast die er 250 kilometer voor heeft gereden, maar die heeft écht niet goed rondgekeken in Riel. De stok (die eigenlijk een balk is) lag onder een bord langs een heel vaag uitvalsweggetje dat behalve door de plaatselijke boeren niet veel gebruikt zal worden... De plaats was duidelijk te herkennen dankzij die andere verkeersborden op de foto.
Hoe dan ook.. nu heb ik hem dus.. Ik wilde hem eigenlijk meteen ergens anders neerleggen maar helaas was het al donker voor ik er goed en wel Riel mee uit was. Om te voorkomen dat weer iemand honderden kilometers gaat rijden om vervolgens dankzij donkere of onduidelijke foto's de plek niet te kunnen vinden heb ik besloten hem pas morgen weer een ander plekje te geven.
Vannacht mag de fok-stok fijn bij mij slapen.
Gave bike, en bedankt voor deze zekerheidquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:08 schreef clowntje het volgende:
[afbeelding]
Beetje lullig voor die gast die er 250 kilometer voor heeft gereden, maar die heeft écht niet goed rondgekeken in Riel. De stok (die eigenlijk een balk is) lag onder een bord langs een heel vaag uitvalsweggetje dat behalve door de plaatselijke boeren niet veel gebruikt zal worden... De plaats was duidelijk te herkennen dankzij die andere verkeersborden op de foto.
Hoe dan ook.. nu heb ik hem dus.. Ik wilde hem eigenlijk meteen ergens anders neerleggen maar helaas was het al donker voor ik er goed en wel Riel mee uit was. Om te voorkomen dat weer iemand honderden kilometers gaat rijden om vervolgens dankzij donkere of onduidelijke foto's de plek niet te kunnen vinden heb ik besloten hem pas morgen weer een ander plekje te geven.
Vannacht mag de fok-stok fijn bij mij slapen.
duss eeehhh...quote:WIE HEM VIND KRIJGT GMAIL INVITE VAN JUMP
maybe, maar het maakte het zoeken ook wat moeilijker. Het had dit keer wel wat. Als je dan 100+ km aflegt, dan zou ik toch echt ieder bord controlerenquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:11 schreef quattro het volgende:
das misschien ook wel aardige regel... foto's van omgeving in daglicht maken...
Vind ik ook.... desnoods gewoon midden in de nacht ophalen en verplaatsen....... als de hints/foto's maar duidelijk genoeg zijn toch ?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
maybe, maar het maakte het zoeken ook wat moeilijker. Het had dit keer wel wat. Als je dan 100+ km aflegt, dan zou ik toch echt ieder bord controleren
Ik moet morgen om half negen op school zijn voor m'n eerste schooldag na de vakantie. Maar ik ga m'n wekker héél vroeg zetten en dan hoop ik maar dat ik op tijd wakker word om hem voor school nog ergens neer te leggen. En dan post ik de foto's zodra ik op school ben..quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:14 schreef ondeugend het volgende:
Toch vind ik het jammer dat hij blijft logeren.
das waar.. het is clown gelukt om hem te vinden a/d hand van een onduidelijke foto...quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Vind ik ook.... desnoods gewoon midden in de nacht ophalen en verplaatsen....... als de hints/foto's maar duidelijk genoeg zijn toch ?
Goed zo, het stokje komt steeds meer in de buurtquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:12 schreef clowntje het volgende:
Hij overnacht vandaag in het altijd gezellige Beek en Donk. Dat is zo'n 9km van Helmond. oja...
Het leuke is dan dat men wakker wordt en ziet dat de stok-die-eigenlijk-een-balk is weer kilometers verder gereisd is. En daardoor weer ophaal-plannen van anderen in de war schoptquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:17 schreef quattro het volgende:
[..]
das waar.. het is clown gelukt om hem te vinden a/d hand van een onduidelijke foto...![]()
het waren 2 gmailinvites. die komen zo meteen jouw richting uitquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:12 schreef clowntje het volgende:
Hij overnacht vandaag in het altijd gezellige Beek en Donk. Dat is zo'n 9km van Helmond. oja...
[..]
duss eeehhh...
true..quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het leuke is dan dat men wakker wordt en ziet dat de stok-die-eigenlijk-een-balk is weer kilometers verder gereisd is. En daardoor weer ophaal-plannen van anderen in de war schopt
2!!! doe mij dur ééntje..quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:22 schreef Jump het volgende:
[..]
het waren 2 gmailinvites. die komen zo meteen jouw richting uit
Waar zit je op school?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:16 schreef clowntje het volgende:
[..]
Ik moet morgen om half negen op school zijn voor m'n eerste schooldag na de vakantie. Maar ik ga m'n wekker héél vroeg zetten en dan hoop ik maar dat ik op tijd wakker word om hem voor school nog ergens neer te leggen. En dan post ik de foto's zodra ik op school ben..
Mocht ik me verslapen dan wordt het pas laat in de middag, maar daar ga ik niet van uit.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:24 schreef Jump het volgende: en quattro mat mailbox ook in de gaten houden.
Tis geen Sittard, maar het komt in de buurtquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:29 schreef clowntje het volgende:
Eindhoven!
slaapwel SGOP en misterDrequote:Op zondag 29 augustus 2004 23:32 schreef misterDre het volgende:
Namens de klootzakken van SGOP...een fijne nachtrust![]()
invites ontvangen? op je punsquad mailadresquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:29 schreef clowntje het volgende:
Eindhoven!
Dat is toch wel richting het Noorden hè?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:21 schreef Kittyme het volgende:
Stille hint: Uden is een héééééééle mooie plaats...![]()
Nope naar het oosten van brabantquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is toch wel richting het Noorden hè?![]()
Mijn icoon wat doe jequote:Op maandag 30 augustus 2004 00:26 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Nope naar het oosten van brabant![]()
MIJN Icoon zal je bedoelenquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:32 schreef Lexie het volgende:
[..]
Mijn icoon wat doe je
En ik vond hem nog wel op een of andere obscure gamedevelopersitequote:Op maandag 30 augustus 2004 00:37 schreef Anzjie het volgende:
[..]
MIJN Icoon zal je bedoelenHeb deze al jaaaaaaaaaaaaren
quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:37 schreef Anzjie het volgende:
[..]
MIJN Icoon zal je bedoelenHeb deze al jaaaaaaaaaaaaren, ik heb zelfs een sintversie en nog meer leuke pakjes
Nóg verder de onbeschaafde wereld in!quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:26 schreef Anzjie het volgende:
Nope naar het oosten van brabant![]()
We gaan vreselijk oftopicquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:41 schreef Lexie het volgende:
[..]![]()
. Als je me een sintpakje laat zien geloof ik je meteen
.
Idd naar het noordenquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:44 schreef APK het volgende:
de stok is terecht.
eeuwige roem voor clowntje
hij gaat weer reizen mensen
hopelijk naar het noorden
quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:46 schreef Anzjie het volgende:
[..]
We gaan vreselijk oftopicmaar het is echt hoor ik heb deze avater al zoooolanggg ik zal de mijter ff opzetten ...
Waar is die fokstok nu??
Zo ben jij ff blijquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd naar het noorden![]()
Ik ben altijd blijquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:51 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Zo ben jij ff blij
Nee, hoor maakt mij niet uit.ik houd gewoon die mijter op blijven we toch uniekquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:51 schreef Lexie het volgende:
[..]![]()
![]()
. Ok, jij wint
. als je het vervelend vind zoek ik wel een andere
.
ontopic: De fokstok is nu bij Clowntje thuis, hij zou hem morgenvroeg ergens dumpen, en op zijn laatst morgenmiddag.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:52 schreef harrie1 het volgende:
allemaal succes op naar de 100
en in de o.p. mag mijn prijs (kratje) wel weer terug
die zal hem wel hier moeten halen ! en de fok stok mee nemen als bewijs!
ShiT!!! Ben ik net vandaag van eindhoven naar friesland gereden!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:29 schreef clowntje het volgende:
Eindhoven!
quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:34 schreef koning_leeuw het volgende:
etc
zo zou de tweakers.net stok er uit zienquote:
Ik hoop juist wel dat de stok wordt weggehaald door iemand anders zo blijft het spannend nu weten we alweer dat de stok richting Venlo gaat en dan gaat er weer stuk spanning weg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:43 schreef Klonk het volgende:
yess, ik heb vervoer gevonden, ik kom vanuit Venlo die kant uit, dus svp de stok niet weghalen ofzo, hij ligt vandaag dan al een stuk verder
quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:54 schreef Razor21 het volgende:
Ik hoop juist wel dat de stok wordt weggehaald door iemand anders zo blijft het spannend nu weten we alweer dat de stok richting Venlo gaat en dan gaat er weer stuk spanning weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |