O?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:05 schreef Svensational het volgende:
#34 ontbreekt.
Nee ik vind het juist wel sexy staanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
O?
Oh, en over je avatar: wat enorm zonde dat. Joss.
. een neuspiercing heeft!
Dat staat toch wel in mijn top 3 van afknappers bij vrouwen:
1. Roken.
2. Ordinair op een kauwgum knauwen.
3. Neuspiercing.
Je vond Joss toch overrated?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
O?
Oh, en over je avatar: wat enorm zonde dat. Joss.
. een neuspiercing heeft!
Dat staat toch wel in mijn top 3 van afknappers bij vrouwen:
1. Roken.
2. Ordinair op een kauwgum knauwen.
3. Neuspiercing.
ZOWIEE, je moet nog niet gaan! Over een kwartier komt er een concert van Muse op MTV! Heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:08 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ga zo ook maar eens![]()
Niet meer.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:12 schreef Svensational het volgende:
Je vond Joss toch overrated?
En ze zingt prachtigquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Niet meer.. En ze is gewoon ontzettend mooi. En ze heeft een Engels accent.
.
De meeste mensen uit Engeland hebben datquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En ze heeft een Engels accent..
Nee alleen die piercingquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Alledrie die dingen of alleen piercing?
preciesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:20 schreef Duiveltja het volgende:
Slimvoor de mensen die niet willen lezen heb je leuke plaatjes
Hij gaat wel een rolletje spelen waarbij hij gewoon kleren en geen rare dingen doet (als ik het me goed herinner)quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Gaat ie zelf ook in zo'n film spelen?
ik heb het begin gemist
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:35 schreef ZOWIEE het volgende:
Muse is gewoon hetzelfde concert als vorige weekwel goed trouwens
![]()
Maar nu ga ik dus echt!
Of verkleinen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:43 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
BVO, kon je de foto's niet even draaien
Je hebt een supergoede avatar nuquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of verkleinen..
Dat zat bij Photoshop in toch? En je krijgt gewoon hierna meteen weer een naamtopic. Waar je wel in kan postenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:45 schreef Christine het volgende:
Hoi mensen
Zie ik nu dat ik een naamtopic heb gehad, hebben jullie teveel geluld zodat 'ie al vol zit nu ik weer online ben. Niet eerlijk
Bovendien is het plaatje met Image Ready gemaakt, niet met Photshop
Maar goed: Goeiemorgen iedereen dus![]()
Dank jequote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Je hebt een supergoede avatar nu![]()
LOL als ik dan maar online benquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zat bij Photoshop in toch? En je krijgt gewoon hierna meteen weer een naamtopic. Waar je wel in kan posten
ShowChat #36: Christine de Image Ready'er
Hier:quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:03 schreef Bupatih het volgende:
Waar moet ik stemmen, Sven?? ?
In één nacht?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:11 schreef Riann het volgende:
En weer 6 cm minder riannvet![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:03 schreef Christine het volgende:
[..]
LOL als ik dan maar online benMeestal ben ik er alleen 's ochtends en aan het begin van de middag, maar het meeste wordt hier 's avonds gechat
En ik zag net nog Joss op TV... met superduper, daar wordt je echt blij van
Een meisje in mijn klas lijkt heel erg op Joss
niet in 1 nachtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
In één nacht?
Nee, heel goed hoor RiannVolgens mij ben je zo onderhand al een skelet
Nee. En ze weet ook niet van zichzelf dat ze knap is, ze is eerder onzeker. Dat zijn altijd de mooiste meisjes vind ikquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:23 schreef Svensational het volgende:
[..]SuperDuper is de enige clip die ik niet op DVD heb. FILWAB en YHM heb ik wel
Heeft dat meisje al een vriend?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:25 schreef Riann het volgende:
[..]
niet in 1 nacht
ik ben nog lang geen skelet![]()
ik ben van 102 kilo nu naar 79.5 gegaanen met 74 kilo zit ik op gezond gewicht en ik wil het liefst naar de 65 kilo
plaats eens een pic danquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee. En ze weet ook niet van zichzelf dat ze knap is, ze is eerder onzeker. Dat zijn altijd de mooiste meisjes vind ik
Daar heeft ze geen toestemming voor gegeven, he?!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
plaats eens een pic dan
Oh, dat maakt me niet zoveel uit. Voor deze keer zal ik het door de vingers zien als je de pic plaatstquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Daar heeft ze geen toestemming voor gegeven, he?!
Kom je helemaal niet meer terug vandaag?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:50 schreef Christine het volgende:
hehe maar zij niet
Ik ga douchen nu, en de computer gaat uit.
Tot morgen mensen!
H.quote:
Herkende ze je nog gister?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:00 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
.
Ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Herkende ze je nog gister?
Maar je hebt haar niet versierd?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja..
Op een gegeven moment zag ik d'r kijken en toen ik teugkeek zag ik dat ze me herkende..
Je moet niet zo laat naar bed gaan jongenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goeiemorgen/middag..
Het was zó druk daar.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je hebt haar niet versierd?
Nog gekotst?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was zó druk daar..
Van 1 biertje ga ik niet kotsen nee.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog gekotst?
Maar je was al ziek...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Van 1 biertje ga ik niet kotsen nee..
Mwah, gisteren was het al wel veel minder.. gistermiddag werd ik beetje misselijk en ging met oog op vandaag en morgen maar vast naar huis, gisteravond voelde ik me wel weer goed..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je was al ziek...
Geen idee.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:11 schreef Svensational het volgende:
Tom, waarom is karoltje nooit meer op FOK!?
In Barendrecht?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:16 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ga zo naar de Ikea
Lekker dichtbij dus.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
Het was al beslist voor jij gestemd hadquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:13 schreef BVO het volgende:
Dada en Bupa moeten nog even stemmen..
We staan trouwens al in de Halve Finale, Svurno.![]()
.
Nu maakt het me niet meer uit wat ik word, halve finale is mooi..
We hebben onze uiterste best gedaan om hem vol te krijgen voordat jij weer online wasquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:30 schreef BVO het volgende:
Jullie worden trouwens bedankt..
Nu heb ik voor het eerst in mijn leven een SC-topic gemist..
Ja, is wel leuk ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Weer naar introductie?
Leuk toch!
Ik ga nu eten![]()
quote:Zo vandaag heb ik folders moeten doen gadverdame.
Nog eventjes en dan mag ik eindelijk stoppen met dat kut baantje.
Kut kut wel een uur bezig met folders bij mensen in de brievenbus te stouwen. fiets nog omgepleurt Ik was blij dat ik weer thuis ben. oohja terwijl ik dit typ is op de achtergrond een of ander homeshoping progamma bezig wahahaha stomme kut als je die dingen ook echt koopt.
nu doet een of ander oud wijf voor hoe je moet sporten.
Oma ga achter de planten zitten!!!. oohjw vandaag gezoent met een leuk meisje. ze leek op Paris Hilton vandaar dit plaatje.
Oh, het is nu al m'n favoriete weblog.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:39 schreef BVO het volgende:
Komt van de weblog van _bigmac_.
quote:Fuck wat is er toch weining op tv na 12uur.
--------------------------------------------------------------------------------
Ik denk ga eens vroeg naar bed 24:30
en ga op mijn kamer nog wat tv kijken nou dat heb ik geweten.
Ned 1 2 en 3 zend herhalingen uit
rtl4 en 5 komt met home shopping en dikke muts Tieneke die een hanger wil verkopen . sbs6 yorin net5 en Veronica komen met tv dating
en de Box met dance music nou als er iets kut is dan is het wel dance music. Tot dat ik op discovery channel uit kwam normaal is dit ee kut zender waar ik nooit naar kijk maarja als de nood aan de man is.
Er was iets op over gruwelijke moorden. zo was er een vent die wou ze vrouw vermoorden en deed daarom net alsof hij zelf in gevaar was .
ook was er een aardige jonge man die het leuk vond zijn ouders te vermoorden. Was allemaal erg boeiend om naar te kijken maar na een tijdje gaat het toch saai worden. Gelukkig is daar de berenboot ! op Nick nou wat heb ik nu een tyfus hekel aan die beren zeg! als ik iets mag schieten! . Dan maar radio oost een of andere dikke hoer die met een boere jongen gaat buiten eten en omdat het water wat ze drinken uit schotland komt noemen ze het schots eten damn! als ik een mars eet uit Amerika kan ik dan ook zegen dat ik Amerikaans heb gegeten!
Rot toch op bolle koe met je boere zon!
echt welquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:41 schreef Svensational het volgende:
Het barst hier van de gezelligheid.
Wat heb je gekocht bij de IKEA? En hoeveel schroeven hield je overquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:44 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben er ook weer! gezellig
Heb je die film nou al gekeken?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:44 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben er ook weer! gezellig
Pleur je verhaaltje gewoon hier in dit topiquequote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:58 schreef Svensational het volgende:
Ik ga denk ik ook een weblog maken voor als ik in Australie zit
Het is niet alleen voor de Showchatters. Ook voor familie en vrienden enzo...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Pleur je verhaaltje gewoon hier in dit topique
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geweestmaar vanavond zal ik alles komen vertellen
Welke film? Ik heb gisteren 13 going on 30 gekeken, maar die bedoel je vast niet, thirteen nog niet gezien, die staat al eeuwen op mn computerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je die film nou al gekeken?
Ik ga vanavond The Bourne Supremacy kijken.
Ja die bedoelde ik. Ik heb gelezen dat hij best leuk is en dat Jennifer Garner het best leuk doet als 13 jarige.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Welke film? Ik heb gisteren 13 going on 30 gekeken, maar die bedoel je vast niet, thirteen nog niet gezien, die staat al eeuwen op mn computer![]()
The Bourne Identity wel gezien die was leuk, dus deze zal ook wel goed zijn [afbeelding]
Ja, hij was wel leuk! Niet echt hoogstaand, maar er zaten grappige stukjes tussen, zoals de massale dansscene op Thrillerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik. Ik heb gelezen dat hij best leuk is en dat Jennifer Garner het best leuk doet als 13 jarige.
Thirteen is een goede film. Is al een tijd geleden dat ik die heb gezien.
The Bourne Supremacy heeft nu in Amerika al 150 miljoen opgehaald met een budget van 75 miljoen.
Hou ons niet langer in spanning!!!! Welke van de drie wordt hetquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb zojuist Dogville, Mulholland Drive en Dreamcatcher gehuurd. Een van die films ga ik zo kijken.
jeetje, daar heb je lang mee gewacht...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, hij was wel leuk! Niet echt hoogstaand, maar er zaten grappige stukjes tussen, zoals de massale dansscene op ThrillerEen beetje hetzelfde idee als 'Big' en 'Freaky Friday' wel grappig dus
![]()
Vanavond ga ik ook een film kijken maar ik weet nog niet welke. In het weekend trouwens Kill Bill 2 gezien![]()
Dreamcatcher.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:15 schreef Svensational het volgende:
Hou ons niet langer in spanning!!!! Welke van de drie wordt het
Stephen Kingquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dreamcatcher is een film gebaseerd op het boek van Stephen King over een groep vrienden die te maken krijgen met een gruwelijk wezen.
Ja, die is van Lars von Trier, en nee Festen is niet van hem. Festen is van een vriend van von Trier.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:22 schreef timbob het volgende:
is die niet van lars von trier?
die had toch ook festen gedaan?
I don't care.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:28 schreef Duiveltja het volgende:
Tom de kans is zeer groot dat je Mullholland drive niet snapt
Dizerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier:
Loting Ronde 2
Duiveltja vs Dizer
Riann vs Svensational
Dada vs Tania18
timbob vs BVO
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:52 schreef timbob het volgende:
[..]
ik had op jou gestemd
Jij bent gewoon te leuk, Svurno.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:36 schreef Svensational het volgende:
Stemt er dan echt niemand op Riann
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
mmm bijna...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:20 schreef timbob het volgende:
[..]
lekker geschooldT?
is je iq alweer op 101?
Ze moest huilen..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Goed he?!?![]()
Juist!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:31 schreef Tania18 het volgende:
Nu de hockeyers nog
Sjiiiiit zenden ze het toch uitquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:42 schreef Tania18 het volgende:
Anky aan het huilen tijdens het volkslied![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:47 schreef Bupatih het volgende:
Waarom stemde er haast niemand op mij
Jij hebt al meer stemmen dan Riann!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:51 schreef timbob het volgende:
[..]
stemt er dan echt niemand op mij
Jij zou niet meer terugkomen vandaag!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Sjiiiiit zenden ze het toch uit
Ik zag de hockiers en heb dus maar de TV uitgezet
Ja maar toch lag ik er in de 1e ronde uitquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er stemde meer mensen op jou dan nu op Riann
[..]
Jij hebt al meer stemmen dan Riann!
Hoeveel stemmen heeft Riann??quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er stemde meer mensen op jou dan nu op Riann
[..]
Jij hebt al meer stemmen dan Riann!
Volgens mij 1. Van Dunn0w. Maar het kunnen er ook meer zijn, ik kan wat gemist hebben :pquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen heeft Riann??
niet veelquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen heeft Riann??
Dank jequote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zou niet meer terugkomen vandaag!
Maar toch leuk dat je er bent
Riann had in de vorige ronde mij verslagen... en nu krijgt zij helemaal geen stemmen... wat zegt dat over mij...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij 1. Van Dunn0w. Maar het kunnen er ook meer zijn, ik kan wat gemist hebben :p
Hij is ook een charme-offensief begonnen om stemmen te winnenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:55 schreef Christine het volgende:
Ik verdenk jou overigens wel van slijmpogingen wegens dat Joss-achtige meisje uit mijn klas![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:55 schreef Christine het volgende:
Ik verdenk jou overigens wel van slijmpogingen wegens dat Joss-achtige meisje uit mijn klas![]()
Ik had op jou gestemdquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Riann had in de vorige ronde mij verslagen... en nu krijgt zij helemaal geen stemmen... wat zegt dat over mij...
Net een paardquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:42 schreef Tania18 het volgende:
Anky aan het huilen tijdens het volkslied![]()
Ik ook op jouquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik had op jou gestemd![]()
Aha, dus al dequote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hij is ook een charme-offensief begonnen om stemmen te winnen :')
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Aha, dus al de- smilies zijn deel van zijn politieke campagne?
He wat??quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier waarop je zou kunnen winnen...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:08 schreef BVO het volgende:
Hallo lieve SC'ertjes..
Niet echt geloofwaardig ben ik bang..
Ik versla Svurno, Anita of Dizer zo nooit.
* Tania18 heeft een idee welke richting dit opgaatquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier waarop je zou kunnen winnen...
![]()
Svurno en ik zijn al kansloos denk ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:12 schreef Tania18 het volgende:
Oh en tuurlijk versla je mij wel, duh![]()
Ik denk dat jij en Svensational allebei meer kans maken dan Dizerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Svurno en ik zijn al kansloos denk ik..
Het gaat tussen jou en Dizer..
Duiveltja hakt de knoop doorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:14 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk gewoon dat jullie alle 4 even veel kans maken op de finale
Nja, we wachten af.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en Svensational allebei meer kans maken dan Dizer![]()
Jij gaat echt wel winnen hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:12 schreef Tania18 het volgende:
Oh en tuurlijk versla je mij wel, duh![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij gaat echt wel winnen hoor
Eetze!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:17 schreef Christine het volgende:
Mijn eten is klaar. Dag mensen!
(En niet weer mijn naamtopic vollullen straks)
Nog steeds ziek?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:18 schreef BVO het volgende:
Ik weet niet of ik moet gaan eten gezien hoe ik me voel..
Hier schijnt de zonquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:18 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Eetze!
... ik moet zodadelijk trainen... (in de regen...)
Jij moet niet zo doorkwakkelen.... gewoon 3 dagen in bed... dan ben je daarna weer helemaal beter.... ik zal wel wat kamille-thee opsturequote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:18 schreef BVO het volgende:
Eet smakelijk.
Ik weet niet of ik moet gaan eten gezien hoe ik me voel..
Krijg je er weer een dan?.
Weer van Hind?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:22 schreef BVO het volgende:
Nja, hier komen ook wel wat donkere wolken aan.
Ja, das idd het beste, maar ja, ik wilde het toch ff proberen die laatste dagen van de introductie...
Weet iemand trouwens hoe ik een filmpje van gisteravond online kan zetten (3.24 mb)
3 korte filmpjes.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Weer van Hind?![]()
Hij denkt nergens anders aanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Weer van Hind?![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij denkt nergens anders aan
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:24 schreef BVO het volgende:
[..]
3 korte filmpjes..
Word je er ook zo moe van?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij denkt nergens anders aan
ook een beetje aan Elisaar en Moena natuurlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:25 schreef BVO het volgende:
[..]. Echt wel.
.
Jij begon.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Word je er ook zo moe van?![]()
Mouna was gisteren erg leuk idd.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:26 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ook een beetje aan Elisaar en Moena natuurlijk
Nog leukerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:26 schreef BVO het volgende:
Ik luister nu trouwens naar Tarkan..
*SMAK* *SMAK* ... dat is het enige stukje wat ik ken uit Simerikquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij begon..
Ik luister nu trouwens naar Tarkan..
Maar toch grappig dat die hamsterwangen blijkbaar niet in de familie zittenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Mouna was gisteren erg leuk idd..
.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar toch grappig dat die hamsterwangen blijkbaar niet in de familie zitten![]()
Misschien is Hind wel van de melkboer
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar toch grappig dat die hamsterwangen blijkbaar niet in de familie zitten![]()
Misschien is Hind wel van de melkboer
Ach joh...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:28 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Ze lijkt best op Hind hoor. D'r andere zus totáál niet.
Waar?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:30 schreef Svensational het volgende:
BVO, ik heb wel een plek waar je die filmpjes kan zetten...
Clubs.nl. Kun je bestanden tot 5mb erop zetten.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:32 schreef Tania18 het volgende:
http://perso.wanadoo.fr/david.mazza/hypereal/Mouna/Mouna.jpg
Mouna toch![]()
Zelf gemaakt.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
28 september dacht ik..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:40 schreef dunn0w het volgende:
He sven weetjij zo uit je hoofd wanneer de cdee van JS uit komt?
Waaromquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:42 schreef Tania18 het volgende:
Ik ga maar weer eens!![]()
ok..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
28 september dacht ik..
Als ze de finale winnenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:54 schreef Svensational het volgende:
Hoyckey'ers goud
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hahaha Duiveltja, ik snapte Mulholland Drive inderdaad niet..
Dat is echt een topic waar het ergens over gaatquote:
Schalken doet niet mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:15 schreef Duiveltja het volgende:
Volgende week begint de US open
Nog meer tennisliefhebbers hier?
Duiveltja - Dizerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:18 schreef Dada het volgende:
Uhh Svensational.....waar is het lijstje waar ik op kan stemmen?
Ik vind Michael Boogerd zo'n vreselijk vervelende vent. Bah.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:24 schreef Svensational het volgende:
Alle nederlandse wielrenners flikkeren op hun bek.
Ik ook. Hij is écht dom.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind Michael Boogerd zo'n vreselijk vervelende vent. Bah..
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:37 schreef BVO het volgende:
* Loting Halve Finale
BVO - Tania18
Svensational - Dizer
Pfoe.
Die foto's werken niet..
Ja hallow!! Ik sta tegenover Svenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt tenminste al wat stemmen itt sommige mensenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hallow!! Ik sta tegenover Sven
Jij gaat keihard winnen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:55 schreef Dizer het volgende:
Ik ga zo zwaar verliezen
Ik moet even kwijt dat ik het heel leuk vond dat er toch nog 4 mensen op mij hebben gestemd toen ik tegen Tania moest. Had ik niet verwacht. Dacht echt dat tania over mij heen zou walsen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:57 schreef Tania18 het volgende:
Jij hebt tenminste al wat stemmen itt sommige mensen![]()
quote:Dada - Tania18 4 - 9
De enige mensen die ik denk die op mij stemmen, zijn niksan, riann, jij en dunn0w, de rest stemt op Svenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:57 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij gaat keihard winnen.
Ik had echt niet verwacht dat ik van jou zou winnenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:59 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik moet even kwijt dat ik het heel leuk vond dat er toch nog 4 mensen op mij hebben gestemd toen ik tegen Tania moest. Had ik niet verwacht. Dacht echt dat tania over mij heen zou walsen.
[..]
Jij welquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:00 schreef Dada het volgende:
Of mag je hier niet fotoboekspammen?
Waaaaaaaat, kom nou. Jij bent toch veel leuker dan ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:00 schreef Tania18 het volgende:
Ik had echt niet verwacht dat ik van jou zou winnen![]()
Aaaaawwww, een hartjessmilie, waar heb ik die aan te danken?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:01 schreef Dizer het volgende:
Jij wel
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:02 schreef Dada het volgende:
[..]
Waaaaaaaat, kom nou. Jij bent toch veel leuker dan ik.
Dat je er bent en dat je op mij hebt gestemt, maar grotendeels dat je er bentquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Aaaaawwww, een hartjessmilie, waar heb ik die aan te danken?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Loting Halve Finale
BVO - Tania18
Svensational - Dizer
Denk ik..
Vraag me niet waaromquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:37 schreef BVO het volgende:
* Loting Halve Finale
Svensational - Dizer
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:13 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben voor een finale tussenSven
en
BVO
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:25 schreef timbob het volgende:
[..]
waarom?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom.
Hoezo?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:26 schreef Dizer het volgende:
[..]Dit is dus echt een verassing
Ik had verwacht dat je op Svurno zou kiezen. Hij is veel populairder dan ikquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoezo?.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:33 schreef timbob het volgende:
[..]
je bent gewoon lui
Met zulke uitspraken ga ik idd op hem stemmen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je op Svurno zou kiezen. Hij is veel populairder dan ik
Huilliequote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:26 schreef Dizer het volgende:
[..]je hebt al gestemd!!! Je doet alsof het leuk is dat je op Sven stemt en niet op mij
timbob is onze SC-Isabellaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:40 schreef BVO het volgende:
Ik heb dus vanavond echt níks gegeten.
Net een beetje chips.. Nu ik me weer iets beter begin te voelen kkrijg ik toch wel weer honger.
.
Luie donder.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:33 schreef timbob het volgende:
[..]
je bent gewoon lui
Wat?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Dat je dik gaat winnen van mijquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat?![]()
.
Echt niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat je dik gaat winnen van mij![]()
* Tania18 kijkt rond.. en ziet....... helemaal niemandquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Echt niet.. De Anita-stemmers komen nog.
.
ZOWIEE is naar de Ikeaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
* BVO kijkt rond.. en ziet....... helemaal niemand![]()
Nog een topic voor Christinequote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:48 schreef BVO het volgende:
Ik weet geen titel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |