Ik heb er iedere keer steunverband omheen, maar dan moet ik allemaal moeilijk doen om nog een beetje te kunnen werken. en die injectie...dan mag je toch 3 weken helemaal niks meer doen??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:45 schreef C-Devil het volgende:
Ik heb daar ook last van gehad, en af en toe nog een beetje. Koelen met een ijspack (niet te lang) en een polsbandje kan je helpen om het weer de kop in te drukken, verder is het echt rust en niet teveel belasten. De dokter kan er ook een injectie in geven (zeer pijnlijk) als je er echt teveel last van gaat krijgen. Maar dat doen ze niet zo gauw.
Succes!
Huisarts.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:51 schreef skiczukie het volgende:
Hoe weet je of je een peesontsteking hebt?
Ik heb dus precies hetzelfde...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:20 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Huisarts.
Ik heb het trouwens aan m'n linkerpols, terwijl ik rechts ben.
Ik kan er ook wel gewoon mee doorwerken, maar het kan af en toe zo ontzettend zeer doen, en ik heb er dan af en toe ook steunverband omheen, maar omdat ik op met snijmachines/messen werk, denken alle klanten dat ik mijn hand heb gesneden en je krijgt er dus heel veel reactie op....idd nog al extreem zo'n steunverband...dus ik ben eigenlijk op zoek naar iets anders....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:56 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik heb het ook, op sommige momenten doet het flink pijn (voelt heel zuur aan) en heb ik echt 0.0 kracht er mee. Maar 99% van de tijd gaat het gewoon goed, hoewel het wel overbelast voelt vaak. Het enige wat je ertegen kunt doen is, naar ik weet, het zoveel, zovaak mogelijk ondersteunen met een polsbandje of gewoon een steunverband eromheen (al staat dat wel wat extreem). En verder, ach, ik weet het ook niet, sorry.
Ik zal wel eens gaan kijken naar een brace/polsbeschermer...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:44 schreef Rewimo het volgende:
Heb je toevallig een polsbeschermer, zoals je voor skaten gebruikt? Die geven je pols goed steun, dat kan de pijn flink verlichten. Je kunt ook een brace kopen bij een winkel in medische artikelen, maar die zijn een stuk duurder.
thnx voor de infoquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:05 schreef Rewimo het volgende:
Even gezocht voor je: brace kost rond de 35 euro, skatepolsbeschermer ca. 10 euro (en volgens mij is dat nog per 2 ook).
Nope, ik heb wel eentijd lang ibuprofen geslikt (ontstekingremmend) maar dat hielp geen zak. En ik wist dat de dokter toch zou zeggen dat het overbelast was en het vanzelf wel weer over zou gaan. Daar ben ik dus niet geweest deze keer.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:01 schreef Martijn_77 het volgende:
@ConQuestador Heb je geen medicijen of zo gehad?
Dat heb ik dus ook!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:55 schreef ConQuestador het volgende:
...De sportschooleigenaar (en dus de fysio) zegt dat ik hoogst waarschijnlijk een instabiele pols heb: de pezen zijn uitgerekt / gescheurd waardoor er teveel ruimte zit in het gewricht...
Mijn fysio / sportschooleigenaar zegt dat dit geen nut heeft: Er lopen namelijk geen spieren over de pols heen, die stoppen allemaal bij de pols. Er lopen alleen pezen over het gewricht, en die kan je dus niet trainen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:43 schreef Vieske het volgende:
Verder schijnt het trainen van je onderarmen ook te helpen, zodat je spieren in je pols sterker worden.
aaah bah dat zuigt...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:40 schreef oOfaithOo het volgende:
plaats het maar effe hier, als het ergens anders heen moet, dan merk ik dan vanzelf wel
maar het probleem is, ik heb een paar maanden terug een pees-ontsteking in mijn pols gehad,
een combinatie van autorijden met slecht weer en mijn werk (vleeswarenafdeling) waarschijnlijk.
ik moest toen 1 week rust houden, maar toen ging het niet beter.
dus toen kreeg ik diclofenac-natrium, en na 2.5 week kon ik weer aan het werk.
nu een paar maanden later heb ik er weer best wel veel last van....en ben het een beetje zat.
heeft iemand anders hier ervaring mee en misschien een oplossing??
Alvast bedankt![]()
Ik heb nu nog een beetje last, ik denk zelf ook een spiertje verrektquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:13 schreef ConQuestador het volgende:
Ik denk eerder een spiertje verrekt, een peesontsteking komt vaak door overbelasting, en komt lanzamer op. (tenminste bij mij wel steeds).
Als het echter echt zo erg is als je zegt zou ik gewoon ff naar de huisarts gaan
Idd creer een optimaal genezingssituatie, dus veel afvoer van afvalstoffen en veel aanvoer van verse stoffen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:09 schreef babsjuh het volgende:
Een collega van mij had ook veel last van problemen met z'n pols. Via de fysio heeft hij een wristball gekocht en sinds hij die regelmatig gebruikt heeft hij stukken minder last. Gaat dan voornamelijk om doorbloeding die er beter van wordt, aanvoer van voedingsstoffen en afvoer van afvalstoffen die een ontsteking of irritatie kunnen veroorzaken.
Geloof dat hij deze heeft.
Je slaat de spijker op de kop:quote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:40 schreef oOfaithOo het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde...
Je kunt inderdaad geen spieren trainen in je pols. Echter wanneer je krachttraining voor je onderarmen doet zal niet alleen de spier beterontwikkeld worden, de aanhechtingen en pezen worden ook sterker. Dit is echter een veel trager proces dat jaren kan duren.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:04 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Mijn fysio / sportschooleigenaar zegt dat dit geen nut heeft: Er lopen namelijk geen spieren over de pols heen, die stoppen allemaal bij de pols. Er lopen alleen pezen over het gewricht, en die kan je dus niet trainen.
De pees geeft een ander soort pijn dan wanneer deze uit de spier komt. Maar je moet beide wel eens gehad hebben om eht verschil te voelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:33 schreef 61neorej het volgende:
Na hoe lang zou je het moeten merken als het peesontsteking is ofzo, ipv een verrekte spier?
Heb nu ook al 1,5 weekbehoorlijk last vna me polst.
Zwaar irritant want loop ook nog op krukken en moet dat nog wel een aantal jaar blivjen doen ook.
(en overbelast daardoor zal het niet zijn want ik loop er al 4 jaar op...)
Ehm... 23 jaar?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:10 schreef ConQuestador het volgende:
Tijd lijkt toch de enige echte heler te zijn bij deze polsklachten
Nou, in 23 jaar is het bij mij nog steeds niet over...quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:00 schreef ConQuestador het volgende:
25, maar wat wil je insinueren met die??
Wat vervelendquote:Op donderdag 16 april 2009 14:40 schreef Qwea het volgende:
Rsi nog steeds aanwezig hier. In vlagen. Vooral als ik lang achter de pc zit is het er.
Ik heb diclofenac. Verder niksquote:Op donderdag 16 april 2009 14:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat vervelend. Heb je op dit moment nog therapie, of een andere behandeling? Of is het maar gewoon ermee leren leven?
Ik heb met computeren praktisch geen last gelukkig
Ik de 50. Maar slik ze nu niet meer want ze helpen toch nietquote:
Dat ergotherapeuten hiervoor betaald krijgen zegquote:Op donderdag 16 april 2009 14:17 schreef MaLo het volgende:
* Kick *
Ik heb ook een peesontsteking aan mijn pols. Heb eigenlijk al vanaf november pijn midden in mijn pols. Fietsen geeft heel veel klachten en schrijven wil ook bijna niet meer (dat laatste is van de laatste 2 maanden).
Ben door de huisarts doorverwezen naar de ergotherapeut. Die constateerde hypermobiliteit (joepie, mijn schouder is ook al hypermobiel), misschien een beknelde zenuw (omdat als ze op een bepaald plekje op mijn pols druk het gaat tintelen in mijn elleboog
) en een ontsteking omdat bepaalde spiertjes verdikt zijn.
Volgende week wordt er een spalk voor me gemaakt die ik dan 2 weken lang 24 uur per dag moet dragen.
Verder vroeg ze of ik rug- of nekklachten had. Uh ja, dat heb ik permanent, oorzaak is een prachtige dubbele scoliose. Zij gaf aan dat het feit dat mijn schouders eigenlijk permanent vastzitten mede de oorzaak van mijn polsklachten kan zijn. Daarom word ik gebeld door een manueel therapeut die gaat kijken of hij nog wat voor me kan doen.
Iemand die dit herkent?
En hoe gaat het met de posters uit dit topic, hebben jullie nog steeds polsklachten?
Zoals?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:14 schreef starla het volgende:
[..]
Dat ergotherapeuten hiervoor betaald krijgen zeg![]()
Ik lees zo 3 a 4 dingen die m'n oma ook kan bedenken (en die meestal niet kloppen).
Hypermobiel maar je schouders zitten vast....jaja...het immobiele hypermobiel syndroom zeker.quote:
Dat van die hypermobiele schouders vind ik zelf ook vreemd hoor, maar zij is nu de derde (para-)medicus die dit zegtquote:Op donderdag 16 april 2009 17:13 schreef starla het volgende:
[..]
Hypermobiel maar je schouders zitten vast....jaja...het immobiele hypermobiel syndroom zeker.
Druk op pols geef tintelingen in de elleboog...nieuwe test ontdekt? Moet ze maar publiceren in
een neurologisch tijdschrift want die kennen we nog niet.
Schouderklachten die polsklachten veroorzaken...tsja..als je alle gewicht op je pols laat rusten
omdat je geen kracht kan zetten met je schouder lijkt me dat obvious.
Spierontstekingen omdat die wat verdikt zijn....WTF?!
Ja, maar niet een onsteking van een spier. En andersom is het ook niet logisch, dat een ontsteking van een pees, gewricht, bursa of wat dan ook gepaard gaat met zwelling van de spieren. Daarnaast is een zwelling + pijn niet per definitie een ontsteking. De klachten zijn: dolor, calor, rubor, tumor en functio laesa, respectievelijk pijn, warmte, roodheid, zwelling en functiebeperking.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:22 schreef MaLo het volgende:
En een zwelling in de pols in combinatie met pijnklachten duidt vaak op een ontsteking.
nervus ulnaris waarschijnlijk, vergeet dat maar, pure nonsens.quote:En wat die tintelingen in mijn elleboog betreft, dat zou volgens haar kunnen duiden op een beknelde nervus huppeldepup.
Ik praat alleen maar de ergotherapeute na, ik heb zelf totaal geen verstand van dit soort dingenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:47 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, maar niet een onsteking van een spier. En andersom is het ook niet logisch, dat een ontsteking van een pees, gewricht, bursa of wat dan ook gepaard gaat met zwelling van de spieren. Daarnaast is een zwelling + pijn niet per definitie een ontsteking. De klachten zijn: dolor, calor, rubor, tumor en functio laesa, respectievelijk pijn, warmte, roodheid, zwelling en functiebeperking.
[..]
nervus ulnaris waarschijnlijk, vergeet dat maar, pure nonsens.
Gaan ze je dan opereren? Balen dat je al zo lang last hebtquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ook nog steeds last. Moet over een paar weken naar de Maartenskliniek. Daar hebben ze me inmiddels van mijn schouderklachten afgeholpen dus ik hoop dat ze ook mijn pols aan kunnen pakken.
omdat ze eerst willen kijken of rust toch niet helptquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:29 schreef Rewimo het volgende:
Waarom wachten ze dan zo lang met een echo of foto? Pech dat je nu veel langer moet zeg
Weet je wat jij moet doen? Als de wiederweerga die manueel theraeut dumpen en een nieuwe zoeken, anders doe ik het voor jequote:Op dinsdag 21 april 2009 18:21 schreef MaLo het volgende:
heb vanmiddag mijn spalk gekregen. foto moet ff wachten, ik krijg bijna niks voor elkaar met die spalk om
ben ook bij de manueel therapeut geweest. hij denkt niet aan een peesontsteking maar dat ik een botje in mijn pols kapot heb.
moet nu niet 2 weken, maar 4 tot 6 weken absolute rust houden met mijn pols. en als er dan geen verbetering is,naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of er een botje stuk is. mogelijk een discus laesie noemde hij het.
Hij had het echt over een echo...quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:54 schreef starla het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen? Als de wiederweerga die manueel theraeut dumpen en een nieuwe zoeken, anders doe ik het voor jeDie gast klinkt alsof hij de ballen verstand heeft;
1) als je denkt aan een los botfragmentje, breuk of iets met het bot moet je een Rontgenfoto, geen echo.
2) discus?Die zitten in je nek en rug....niet in je pols.
-edit- of je hebt alles verkeerd begrepen, dat kan natuurlijk ook nog![]()
nee dusquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:36 schreef Rewimo het volgende:
maar ik vraag me af of dat geschikt is om breukjes mee op te sporen.
van mijn spalk? yep, ik zal hem vanavond uploaden. breng zo eerst mijn dochter naar school en dan ga ik een dagje troostshoppen met mamsquote:Op woensdag 22 april 2009 20:48 schreef Rewimo het volgende:
Is het je al gelukt om een foto te maken?
Ik heb precies dezelfde klachten als jij hebt. Ook die brace heb ik gehad (hij zat niet lekker aan de bovenkant van mijn pols, dus heb ik er daarna eentje gehad die aan de onderkant liep). Bij mij is de diagnose een instabiele pols.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:30 schreef MaLo het volgende:
Yep, het zit echt in het midden van mijn pols, aan duim- en pinkzijde heb ik totaal geen klachten.
Als je je hand naar achteren buigt zit de pijn op de plek van de buiging, en dan (vrijwel exact) in het midden.
En hoe gaat het nu? Hoe ben / wordt jij behandeld?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:54 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde klachten als jij hebt. Ook die brace heb ik gehad (hij zat niet lekker aan de bovenkant van mijn pols, dus heb ik er daarna eentje gehad die aan de onderkant liep). Bij mij is de diagnose een instabiele pols.
Ik heb ergotherapie en fysiotherapie gehad en het heeft wel wat geholpen. Nu gaat het redelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
En hoe gaat het nu? Hoe ben / wordt jij behandeld?
Tot nu toe trek ik het wel met de spalk; alleen voor bruin worden had ik hem idd liever onderlangs gehad
Kloptquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:14 schreef Rewimo het volgende:
Vroeger gaven ze daar een klap met een dik boek opDat scheen echt te helpen
Ben benieuwd wat ze nu gaan doen trouwens.
Ik had het gelezen ja: rust (heb ik al gehad, hielp niet), een punctie of een operatie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:51 schreef Rewimo het volgende:
Met een hamer kun je gerichter mikken
http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/ganglion.htm
Staat wel vrij hip, om te zeggen dat je naar de plastisch chirurg gaat. Vraag ik meteen om een borstvergrotingquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:05 schreef Rewimo het volgende:
Of een plastisch chirurg, dat kan ook nog.
Graagquote:
Hoe is het nu?quote:Op maandag 6 juli 2009 09:42 schreef MaLo het volgende:
Ja, feest he.
Hij heeft ook geen vloeistof uitgezogen. Hij gaf aan dat er niet altijd vloeistof vrij kwam maar dat het ook kon zijn dat hij hem niet gevonden had. En ik gok op dat laatste omdat de pijn nog precies hetzelfde is. Zelfs een beetje erger, maar dat komt vast omdat hij zo heeft zitten poeren in mijn pezen en spieren. Eén spier op mijn hand doet echt behoorlijk pijn en is ook dikker. En richting mijn elleboog loopt nu één pijnlijke pees.
Als de ganglion boven op mijn hand had gezeten, wat normaal het geval was, denk ik dat de punctie best te doen zou zijn geweest. Maar omdat hij zo diep ging en echt tussen mijn spieren en pezen aan het prikken was viel het me wel tegen.
Ik moet vandaag om 11 uur vertrekken naar een andere vestiging van mijn werk. Ik zou eerst nog even op mijn eigen vestiging gaan werken, maar ik blijf lekker thuis tot 11 uur om ff bij te komen. Ik zag lijkbleek na de punctie en zweette aan alle kanten.
Hmm, wist je dat een ganglion na wegdrukken of wegspuiten 80% kans heeft om weer terug te komen? Na operatie is dat nog maar 20%...quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef MaLo het volgende:
Dupje, wat een verhaal! Voor jouw beroep / studie echt een drama!
Ik kan gelukkig mijn werk prima doen ondanks mijn polsproblemen.
Het gaat nu weer wat beter. Eén spier doet nog vrij zeer en ik kan met rechts nog geen zware dingen tillen (bijvoorbeeld een volle waterkoker) maar verder is het weer net zo als voor de punctie. De punctie heeft helaas dus 0,0 geholpen, dus over 1,5 week zit ik weer bij de chirurg.
Ja, wist ik. Maar de chirurg zei dat we het gewoon konden proberen, opereren kon altijd nog.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:41 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hmm, wist je dat een ganglion na wegdrukken of wegspuiten 80% kans heeft om weer terug te komen? Na operatie is dat nog maar 20%...
Hehe ja, eerst proberen is wel een goeie ja, want stel je zal die overige 20% maar zijn. Door wat voor een chirurg laat je je behandelen? Een plastisch chirurg?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, wist ik. Maar de chirurg zei dat we het gewoon konden proberen, opereren kon altijd nog.
Maar ja, hij heeft hem bij mij dus niet eens gevonden met de punctie, dus echt een succes was het niet
Geen plastisch chirurg, gewoon een algemene chirurg. Tja, proberen kan inderdaad altijd, als het wel geholpen had was ik er nu al mooi vanaf geweest (in ieder geval voor een tijdje)quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe ja, eerst proberen is wel een goeie ja, want stel je zal die overige 20% maar zijn. Door wat voor een chirurg laat je je behandelen? Een plastisch chirurg?
Okquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Geen plastisch chirurg, gewoon een algemene chirurg. Tja, proberen kan inderdaad altijd, als het wel geholpen had was ik er nu al mooi vanaf geweest (in ieder geval voor een tijdje).
Zijn je pezen al schoongemaakt? Zoals je eerder zei?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:53 schreef Rewimo het volgende:
Dupje, zo'n spalk heb ik ook een tijd gehad, tot ik een permanente kreeg (die nu ook weer vervangen is). Ik heb nog steeds pijn. Volgende maand weer naar de Maartenskliniek...
Hmmm jeetje wel een complex gedoe of niet?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:41 schreef Rewimo het volgende:
Nee, nog niet, ik kon pas in augustus weer terecht en dan wordt de echo besproken.
Mja, dat blijkt. Ik vond mijn 4 jaar al lang (en ben er trouwens nog niet 100% vanaf) maar bij jou duurt t al aantal jaartjes langer... Toch?quote:
Balen is datquote:
"Slechts" 6 tot 8 weken voor niet-spoedeisende MRI'squote:Op maandag 20 juli 2009 16:31 schreef Rewimo het volgende:
Hopelijk hoef je daar niet al te lang op te wachten.
Pfff... daar word je ook niet blij van... sterkte ermee!!!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
"Slechts" 6 tot 8 weken voor niet-spoedeisende MRI's
Pfff!! Bij mij was de wachttijd voor de operatie 3 weken, dat viel me reuze mee. Schijnt soms per ziekenhuis nog weleens te verschillen...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:45 schreef MaLo het volgende:
Mooi dat het goed gaat Inkie, dat je de "dagelijkse dingen" weer goed kunt doen zonder pijn.
Tja, en na die 6 tot 8 weken kom ik dus waarschijnlijk op de wachtlijst voor een operatie, en die schijnt ook een week of 10 te zijn.
Rewimo, hopelijk helpt deze operatie en blijven de verklevingen hierna echt weg! Wanneer word je geopereerd?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:48 schreef Rewimo het volgende:
Hiep hiep hoera, ik mag weer onder het mes
Aan de ene kant prettig omdat ze toch nog kunnen opereren. Aan de andere kant wel weer een tijdje uitgeschakeld natuurlijk. En geen garantie dat het deze keer wèl wegblijft. Maar ja, dat snap ik ook wel.
Het wordt een dagbehandeling maar waarschijnlijk wel met narcose. De pees en de peesschede zitten verkleefd en dat gaat de arts losmaken.
Als je geen spoedgeval bent duurt het echt eeuwen voordat je geholpen wordt hequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:56 schreef Rewimo het volgende:
Geen idee wanneer. Ik moest maar rekening houden met 3-5 maanden
Precies, je hebt er toch dagelijks last van.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:48 schreef Rewimo het volgende:
Ja, hopeloos... Natuurlijk is het geen spoedgeval maar ondertussen loop je wel elke dag met pijn.
Hoe is het gegaan Rewimo?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet morgen voor het pre-operatief onderzoek. Helaas zegt dat niks over de wachtlijstEn ik moet er rekening mee houden dat het 3 uur duurt
debdeb, fijn dat het de goede kant opgaat
3 tot 5 maanden vind ik ook wel bizar lang hoor om te moeten wachten.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik ook, ik hoop sneller dan die 3-5 maanden...
Hmmm dat is inderdaad wel lastig. Woon je ver van de kliniek?quote:Op maandag 21 september 2009 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat snap ikLijstje thuis, lijstje werk.
Het lastigste is dat ik om half 8 in de Maartenskliniek moet zijn en Christan om 7.55 uur op school. Nu is dat niet zo heel ver van elkaar vandaan maar het houdt wel in dat qltel mij afgooit in Nijmegen en dan meteen rechtsomkeert maakt naar Christans school. Die mag dus lekker heen en weer rijdenKomt nog bij dat we niet weten hoe lang het allemaal duurt en of hij dus beter kan wachten of juist naar huis gaan.
Dat zal best jaquote:Op donderdag 24 september 2009 20:21 schreef Rewimo het volgende:
De zenuwen beginnen nu toe te slaan...
Gewoon hopen dat je opeens hypermobiel wordtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:58 schreef Rewimo het volgende:
Zolang ik maar geen kracht hoef te zetten, dat lukt echt niet. Bewegen gaat prima. Maar ik kan m'n bh nog steeds niet vast- of losmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik heb geen idee van de wachttijd, heb het de verpleegkundige, de anesthesist én de receptioniste van de polikliniek gevraagd maar niemand had een ideequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Rewimo het volgende:
MooiMIjn bloeddruk was ook wat hoog maar dat komt ook door de spanning van het moment. Werd ook niet moeilijk over gedaan. Weet je ongeveer de wachttijd?
Ja veels te lang, ik deed juist mijn spalk af met autorijdenquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Een half jaar is ook wel heel erg lang zeg! Ik heb mijn spalk alleen gedragen als het nodig was vanwege de pijn. Momenteel dus nog in de auto, want zonder gaat niet.
Nee, en mijn fysio van nu vindt het ook allemaal wat overdreven, maarja, dan vraag ik me af, wat hadden ze wel kunnen doen ipv die spalk? Beetje achteraf geklets.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:13 schreef MaLo het volgende:
Dupje, wat lang dat je een half jaar in een spalk moest! Kan me voorstellen dat je spieren daar inderdaad niet vrolijk van worden.
Haha sorry. Maar ze gaan er wel heel netjes mee om hoor. Ze zien wel ergere dingenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef MaLo het volgende:
Bedankt voor de bemoedigende reactie Dupje.
Ik zou mijn bh ook graag aanhouden (en mijn sokken, ben zo'n koukleum) maar dat zal er dus wel niet inzitten
.
Als ik op mijn klachten ga googlen kom ik uit op carpaal tunnel syndroom.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:08 schreef MaLo het volgende:
ik heb al eerder een spalk gehad, voordat ze wisten dat het een ganglion was. Maar daar mocht ik helemaal niet mee autorijden en ik kon eigenlijk ook niks als ik dat ding om had.
Ik las het in een ander topic Rewimo, sterkte
Wat voor klachten heb je Catwoman? Irritant he, dan besef je pas hoeveel je je pols eigenlijk gebruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |