Ik heb er iedere keer steunverband omheen, maar dan moet ik allemaal moeilijk doen om nog een beetje te kunnen werken. en die injectie...dan mag je toch 3 weken helemaal niks meer doen??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:45 schreef C-Devil het volgende:
Ik heb daar ook last van gehad, en af en toe nog een beetje. Koelen met een ijspack (niet te lang) en een polsbandje kan je helpen om het weer de kop in te drukken, verder is het echt rust en niet teveel belasten. De dokter kan er ook een injectie in geven (zeer pijnlijk) als je er echt teveel last van gaat krijgen. Maar dat doen ze niet zo gauw.
Succes!
Huisarts.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:51 schreef skiczukie het volgende:
Hoe weet je of je een peesontsteking hebt?
Ik heb dus precies hetzelfde...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:20 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Huisarts.
Ik heb het trouwens aan m'n linkerpols, terwijl ik rechts ben.
Ik kan er ook wel gewoon mee doorwerken, maar het kan af en toe zo ontzettend zeer doen, en ik heb er dan af en toe ook steunverband omheen, maar omdat ik op met snijmachines/messen werk, denken alle klanten dat ik mijn hand heb gesneden en je krijgt er dus heel veel reactie op....idd nog al extreem zo'n steunverband...dus ik ben eigenlijk op zoek naar iets anders....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:56 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik heb het ook, op sommige momenten doet het flink pijn (voelt heel zuur aan) en heb ik echt 0.0 kracht er mee. Maar 99% van de tijd gaat het gewoon goed, hoewel het wel overbelast voelt vaak. Het enige wat je ertegen kunt doen is, naar ik weet, het zoveel, zovaak mogelijk ondersteunen met een polsbandje of gewoon een steunverband eromheen (al staat dat wel wat extreem). En verder, ach, ik weet het ook niet, sorry.
Ik zal wel eens gaan kijken naar een brace/polsbeschermer...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:44 schreef Rewimo het volgende:
Heb je toevallig een polsbeschermer, zoals je voor skaten gebruikt? Die geven je pols goed steun, dat kan de pijn flink verlichten. Je kunt ook een brace kopen bij een winkel in medische artikelen, maar die zijn een stuk duurder.
thnx voor de infoquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:05 schreef Rewimo het volgende:
Even gezocht voor je: brace kost rond de 35 euro, skatepolsbeschermer ca. 10 euro (en volgens mij is dat nog per 2 ook).
Nope, ik heb wel eentijd lang ibuprofen geslikt (ontstekingremmend) maar dat hielp geen zak. En ik wist dat de dokter toch zou zeggen dat het overbelast was en het vanzelf wel weer over zou gaan. Daar ben ik dus niet geweest deze keer.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:01 schreef Martijn_77 het volgende:
@ConQuestador Heb je geen medicijen of zo gehad?
Dat heb ik dus ook!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:55 schreef ConQuestador het volgende:
...De sportschooleigenaar (en dus de fysio) zegt dat ik hoogst waarschijnlijk een instabiele pols heb: de pezen zijn uitgerekt / gescheurd waardoor er teveel ruimte zit in het gewricht...
Mijn fysio / sportschooleigenaar zegt dat dit geen nut heeft: Er lopen namelijk geen spieren over de pols heen, die stoppen allemaal bij de pols. Er lopen alleen pezen over het gewricht, en die kan je dus niet trainen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:43 schreef Vieske het volgende:
Verder schijnt het trainen van je onderarmen ook te helpen, zodat je spieren in je pols sterker worden.
aaah bah dat zuigt...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:40 schreef oOfaithOo het volgende:
plaats het maar effe hier, als het ergens anders heen moet, dan merk ik dan vanzelf wel
maar het probleem is, ik heb een paar maanden terug een pees-ontsteking in mijn pols gehad,
een combinatie van autorijden met slecht weer en mijn werk (vleeswarenafdeling) waarschijnlijk.
ik moest toen 1 week rust houden, maar toen ging het niet beter.
dus toen kreeg ik diclofenac-natrium, en na 2.5 week kon ik weer aan het werk.
nu een paar maanden later heb ik er weer best wel veel last van....en ben het een beetje zat.
heeft iemand anders hier ervaring mee en misschien een oplossing??
Alvast bedankt![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |