Kloptquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:14 schreef Rewimo het volgende:
Vroeger gaven ze daar een klap met een dik boek opDat scheen echt te helpen
Ben benieuwd wat ze nu gaan doen trouwens.
Ik had het gelezen ja: rust (heb ik al gehad, hielp niet), een punctie of een operatie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:51 schreef Rewimo het volgende:
Met een hamer kun je gerichter mikken
http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/ganglion.htm
Staat wel vrij hip, om te zeggen dat je naar de plastisch chirurg gaat. Vraag ik meteen om een borstvergrotingquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:05 schreef Rewimo het volgende:
Of een plastisch chirurg, dat kan ook nog.
Graagquote:
Hoe is het nu?quote:Op maandag 6 juli 2009 09:42 schreef MaLo het volgende:
Ja, feest he.
Hij heeft ook geen vloeistof uitgezogen. Hij gaf aan dat er niet altijd vloeistof vrij kwam maar dat het ook kon zijn dat hij hem niet gevonden had. En ik gok op dat laatste omdat de pijn nog precies hetzelfde is. Zelfs een beetje erger, maar dat komt vast omdat hij zo heeft zitten poeren in mijn pezen en spieren. Eén spier op mijn hand doet echt behoorlijk pijn en is ook dikker. En richting mijn elleboog loopt nu één pijnlijke pees.
Als de ganglion boven op mijn hand had gezeten, wat normaal het geval was, denk ik dat de punctie best te doen zou zijn geweest. Maar omdat hij zo diep ging en echt tussen mijn spieren en pezen aan het prikken was viel het me wel tegen.
Ik moet vandaag om 11 uur vertrekken naar een andere vestiging van mijn werk. Ik zou eerst nog even op mijn eigen vestiging gaan werken, maar ik blijf lekker thuis tot 11 uur om ff bij te komen. Ik zag lijkbleek na de punctie en zweette aan alle kanten.
Hmm, wist je dat een ganglion na wegdrukken of wegspuiten 80% kans heeft om weer terug te komen? Na operatie is dat nog maar 20%...quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef MaLo het volgende:
Dupje, wat een verhaal! Voor jouw beroep / studie echt een drama!
Ik kan gelukkig mijn werk prima doen ondanks mijn polsproblemen.
Het gaat nu weer wat beter. Eén spier doet nog vrij zeer en ik kan met rechts nog geen zware dingen tillen (bijvoorbeeld een volle waterkoker) maar verder is het weer net zo als voor de punctie. De punctie heeft helaas dus 0,0 geholpen, dus over 1,5 week zit ik weer bij de chirurg.
Ja, wist ik. Maar de chirurg zei dat we het gewoon konden proberen, opereren kon altijd nog.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:41 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hmm, wist je dat een ganglion na wegdrukken of wegspuiten 80% kans heeft om weer terug te komen? Na operatie is dat nog maar 20%...
Hehe ja, eerst proberen is wel een goeie ja, want stel je zal die overige 20% maar zijn. Door wat voor een chirurg laat je je behandelen? Een plastisch chirurg?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, wist ik. Maar de chirurg zei dat we het gewoon konden proberen, opereren kon altijd nog.
Maar ja, hij heeft hem bij mij dus niet eens gevonden met de punctie, dus echt een succes was het niet
Geen plastisch chirurg, gewoon een algemene chirurg. Tja, proberen kan inderdaad altijd, als het wel geholpen had was ik er nu al mooi vanaf geweest (in ieder geval voor een tijdje)quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe ja, eerst proberen is wel een goeie ja, want stel je zal die overige 20% maar zijn. Door wat voor een chirurg laat je je behandelen? Een plastisch chirurg?
Okquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Geen plastisch chirurg, gewoon een algemene chirurg. Tja, proberen kan inderdaad altijd, als het wel geholpen had was ik er nu al mooi vanaf geweest (in ieder geval voor een tijdje).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |