Daarom vind ik het juist zo leuk om te weten! Hoewel ik dan hoop dat het niet om een puistje gaat, maar om een gezichtsuitdrukking ofzo. Stel dat je model je opdrachtgever is, moet hij of zij het toch een mooie foto vinden!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 schreef Shark.Bait het volgende:
Maar fotografen kijken heel anders naar een foto dan een onderwerp
Wij kijken naar de hele foto, terwijl het model misschien 1 foto niet mooi vind omdat haar puistje er levensgroot op staat
aha.. ikke begrijpquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:05 schreef ElsCapone het volgende:
Daarom vind ik het juist zo leuk om te weten! Hoewel ik dan hoop dat het niet om een puistje gaat, maar om een gezichtsuidrukking ofzo. Stel dat je model je opdrachtgever is, moet hij of zij het toch een mooie foto vinden!
Ik heb bv. best vaak bij foto's van vrienden dat ik ze dan heel mooi vind, maar de persoon in kwestie het een afschuwelijke foto vindt. En andersom komt ook voor.
ik ook....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vind het al lastig om nummer 2 en 3 van de door mij gemaakte foto's uit te kiezen...
checkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:13 schreef Xilantof het volgende:
Ouwesok gaat ook mee naar blijdorp!
23? wat? hoe? Ik heb je bij de meet van de 24e gezet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:35 schreef Faithy het volgende:
nogmaals: 23ste
Was dat niet ergens anders???quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:51 schreef Robertje het volgende:
TopicViezePlaatjes
en nog met toeliching ook! Leuk!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:29 schreef Merel het volgende:
Als ik kijk naar welke foto's ik het mooist vind waar ik zelf op sta... dan kan ik niet kiezen hoor
Heb voor de lol even een overzichtje zitten maken met wat ik het mooist vind, maar daar is niet elke fotograaf in verwerkt en er mist nog een hoop, dus wees niet boos als je er niet tussen staat
Je bent een schatquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
23? wat? hoe? Ik heb je bij de meet van de 24e gezet.
Ik weet niet zoveel van highkey, maar ik wil het zelf ook nog wel een keer proberen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:58 schreef dawg het volgende:
edit: Even een high-key (mijn eerste echte high-key) probeerseltje (omdat het zo in trek is enzo), hoor graag hoe jullie hem vinden.
[afbeelding]
pssst .... levelsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:58 schreef dawg het volgende:
Heb er nog een paar bij gezet.
Morgen of overmorgen nog een paar.
edit: Even een high-key (mijn eerste echte high-key) probeerseltje (omdat het zo in trek is enzo), hoor graag hoe jullie hem vinden.
[afbeelding]
Da's geinig.. ik zat ook met 1 foto te spelen, en heb nu vier variatiesquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:58 schreef dawg het volgende:
Heb er nog een paar bij gezet.
Morgen of overmorgen nog een paar.
[afbeelding]
Check je mailquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:44 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel van highkey, maar ik wil het zelf ook nog wel een keer proberen.
Anyway, ik vind hem goed gelukt! Het zou denk ik mooier zijn als ze iets minder gelig was in haar gezicht en er ook op een paar plekken nog hele donkere stukken zitten. Maar geen idee hoe je dat zou moeten bereiken.
Ik heb ook dat gelige.. en welke levels.. (oftewel, hoe heet dat beestje onder Paintshop pro?)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:06 schreef Re het volgende:
pssst .... levels(en nou weer terug maar saaie praatjes luistern
)
Hee, bedankt hequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:16 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Check je mail
Mooie foto Shark.Bait...heb je dat gedaan in Photoshop? Zo ja...hoe heb je dat gedaan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Fotootje
Paintshop Pro, die heb ik hier officieel van mijn baas op mijn PCquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:50 schreef Robertje het volgende:
Mooie foto Shark.Bait...heb je dat gedaan in Photoshop? Zo ja...hoe heb je dat gedaan?
wat mij betreft mogen ze geshopt zijn, want waar trek je anders de grens? Mag je ze wel zwartwit maken? en contrast verhogen? croppen? Ik vind dat dat allemaal wel mag, dus dan is het lastig te bepalen wat dan niet mag. Maar weet niet wat de anderen vinden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Borelius, (en anderen) -wat zijn de wedstrijdvoorwaarden? Alleen echte foto's of ook geshopte foto's??
check! Jullie staan erbijquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:51 schreef Auticia het volgende:
Als ik vrij ben, komen mvdlubbe en ik ook naar Blijdorp.
Zenks men.. Als Re het kan, kan ik het ook, dan kan iedereen hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:04 schreef Hayk het volgende:
Shark!Mooie bewerking!!!
Ga ik ook maar eens proberen na te doen in PS.... Eens kijken hoe dat werkt
Ik heb er ook geen problemen mee. Ook toen ik nog alles analoog deed en zelf ontwikkelde paste ik correcties toe waar nodig of interessant of whatever. Nu het digitaal allemaal wat makkelijker is zou dat plotseling niet meer mogen? Maar ja, dat is wat ik er van vind.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]....Borelius, (en anderen) -wat zijn de wedstrijdvoorwaarden? Alleen echte foto's of ook geshopte foto's??
Rare is. ik zat net aan je te denkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:58 schreef luap het volgende:
Hoi allemaal, ben ik weer terug van vakantie. Het was echt super, ik laat hier nog wel wat plaatjes zien. Misschien wel meer dan jullie zouden willen. Ben nu druk aan het bijlezen over een inbelverbinding dus dat duurt nog wel even........
Maar ik lees hier over een fotomeet in Naardenklinkt goed. Zet mij maar op de lijst van: gaat mee
.
Dat zal wel even duren, dit is een heel erg druk topic geweest, stuur even een mailtje naar:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:58 schreef luap het volgende:
Hoi allemaal, ben ik weer terug van vakantie. Het was echt super, ik laat hier nog wel wat plaatjes zien. Misschien wel meer dan jullie zouden willen. Ben nu druk aan het bijlezen over een inbelverbinding dus dat duurt nog wel even........
Hey luap!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:58 schreef luap het volgende:
......................
Maar ik lees hier over een fotomeet in Naardenklinkt goed. Zet mij maar op de lijst van: gaat mee
.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:24 schreef Shark.Bait het volgende:
Zenks men.. Als Re het kan, kan ik het ook, dan kan iedereen het
Mooiquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:37 schreef Borelius het volgende:
Laatste uploads voor het album zijn verwerkt!
Als in 'misschien'quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:13 schreef Bowiefan het volgende:
Mag ik 1 maal onder de streep bij Blijdorp ?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:29 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als in 'misschien'
als in.... nog over de streep te trekken (dus eronder)quote:En wie moet nog over de streep getrokken?:
Auticia
mvdlubbe
Oceanonix
Ha die Dawg, it's good to be backquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Hey luap!
Welcome back.
Jij rijdt?
Zou je mijn naam bij de Naarden meet erbij willen zetten (in de categorie gaat zeker mee), mijn dank is grootquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:18 schreef Shark.Bait het volgende:
***Update***
Kijk of je erbij staat als je twijfelt of zeker wilt langskomen, geef anders een spreekwoordlijke gil
Naarden Meet
...
Wie behoort er tot de teister-de-naardense-buurtb;ewoners-actiegroep:
een hoop mensen die ik graag weer wil ontmoeten
....
...
..
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:22 schreef JeroenH het volgende:
De meet in Blijdorp lijkt me voor mij niet zo goed idee qua tijd (ben aan het verhuizen), maar bij de meet in Naarden ben ik er graag bij!!
Allebei gedaanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:05 schreef luap het volgende:
Zou je mijn naam bij de Naarden meet erbij willen zetten (in de categorie gaat zeker mee), mijn dank is groot
Uiteraard! Inmiddels allemaal oude bekenden!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:37 schreef Xilantof het volgende:
Woei, het gaat weer gezellig worden heb ik zo'n idee
ik hoop het wel jaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:54 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Uiteraard! Inmiddels allemaal oude bekenden!
En Naarden is een erg fotogeniek plaatsje, hopelijk hebben we een beetje knap weer dan, met de herfstkleuren moet dat mooi op de foto te zetten zijn.
phoe héquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:08 schreef Ymke het volgende:
Ik moet zo vaak weekenden werken , moet als ik vrij wil hebben ruim 3 maanden van te voren plannen
Ja natuurlijk iedereen met een camera is welkom.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:41 schreef pbb het volgende:
Is de Blijdorp meet ook open voor FOK-groentjes?Lijkt me erg leuk om bij te zijn!
Gesjellie!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:53 schreef pbb het volgende:
Vastgelegd in m'n agenda...![]()
Ja wij willen foto's zien.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:56 schreef luap het volgende:
[..]
Ha die Dawg, it's good to be backmoet alleen een plaats op internet zien te vinden die (liefst gratis) foto's host anders kan ik jullie niks laten zien...
"Jij rijdt?" Dat zou best eens kunnen maar dat kan ik nu nog niet beloven, ik zal dat ruim op tijd laten weten. maar ik ga kijken of ik hier een auto kan regelen.
jaja, jij ziet bij iemand canon staan en bent meteen blijquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:16 schreef rique het volgende:
Gesjellie!Hoe meer nieuwe groene aanwas, hoe beter!
Zelfs de blauwen mogen komenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:41 schreef pbb het volgende:
Is de Blijdorp meet ook open voor FOK-groentjes?Lijkt me erg leuk om bij te zijn!
volgens mij ging Borelius binnen kort al een keer naar Naarden...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:47 schreef Ouwesok het volgende:
Wie werpt zich dus op tot...eh....meetleader
Is overigens geen eenpersoonsjob, de Flevomeet heb ik ook grotendeels in samenspraak met Bowiefan uitgestippeld.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:02 schreef Borelius het volgende:
Zeker, a.s. zaterdag ben ik naar een verjaardag, en dan wip ik tijdens de feestelijkheden even naar buiten en fiets ik even een rondje met camera, verifieer even het parkeren etc.. en dan breng ik daarna even verslag uit hier in dit topic. Maar om nu meteen meetleader te zijn, nou nee. Maar daar waar ik een steentje kan bijdragen zal ik het niet nalaten.
Daar ben ik geweest en is zeker een aanrader. Erug mooie foto's allemaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:16 schreef Offy het volgende:
Hm....We zijn net te laat voor het FotoFestival in Naarden..
http://www.fotofestival.com/
Nee, wel een McBussum, en dat is niet ver weg. Maar ik hoop na het weekeinde al een hoop potentiële vragen te kunnen beantwoorden.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:11 schreef Rewimo het volgende:
Is er geen McNaarden dan?
Zolang het maar geen BurgerKing wordt, na afgelopen zaterdag een burgertje op station Almere gehaald te hebben, heb ik besloten deze keten actief te boycotten.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:21 schreef Borelius het volgende:
Nee, wel een McBussum, en dat is niet ver weg. Maar ik hoop na het weekeinde al een hoop potentiële vragen te kunnen beantwoorden.
Zal ik m'n smurfen-pak aantrekken?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:35 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zelfs de blauwen mogen komen [afbeelding]
Hij doelde denk ik meer op zijn naam kleur (moddereterblauw)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:45 schreef pbb het volgende:
Zal ik m'n smurfen-pak aantrekken?![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:42 schreef Hayk het volgende:
ElsCapone... M'n oog valt ineens op je portret nummer 31... Hoe heb je dat gedaan??? Ik vind het effect erg mooi!!!!
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:17 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
maar eeeh hoe groen is u?
en het ongelovelijke aantal van VIJF posts!!!!!!
gaaf zegquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:05 schreef pbb het volgende:
[..]
Jahaaa en daarvan wel drie in deze thread.
Hey.... Dat grapje zit er bij mij ook op... Misschien moet ik dat instelwieltje ook maar eens die kant op draaien...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:56 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
... *schrikt wakker* ..zal even kijken, portret 31,....
O die. Mijn camera heeft een "soft focus" functie, daarmee is die gemaakt. Eigenlijk is het dus gewoon een trucje, gebruik het eigenlijk niet zo vaak maar vind het soms wel leuk.
De camera maakt voor z'n geval twee foto's vlak achter elkaar, een scherp, een onscherp. Dan krijg je dit effect. Werkt dus alleen bij stilzittende modellen (niet bij katten proberen dus).
Maar natuurlijk, ik ben er klaar voor! Ik moet alleen nog alle deelnemers een apart wachtwoord toekennen, de site verhuizen van test naar prodcutie, de link bekend maken en dan kunnen we aan de slag. Het klinkt erger dan het is hoor! Maar je kunt vast uploaden, dat stoort niet!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:00 schreef Xilantof het volgende:
ik zal binnenkort voor de 3 modellen een zip/rar ding maken en op de server van borelius zetten.
is dat okee borelius?
Het heeft even geduurt maar ze zijn inderdaad op weg! (mede dankzij ptjequote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:06 schreef Borelius het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ik ben er klaar voor! Ik moet alleen nog alle deelnemers een apart wachtwoord toekennen, de site verhuizen van test naar prodcutie, de link bekend maken en dan kunnen we aan de slag. Het klinkt erger dan het is hoor! Maar je kunt vast uploaden, dat stoort niet!
Binnen 5 minuten is eindelijk de bijdrage van Sander0105 te bewonderen in het album.
De aanhouder wint, want hij heeft er erg veel moeite voor moeten doen, hulde!![]()
Stand: 1291 foto's, en 1.01 Gb aan data!!
Kan gewoon hierquote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:17 schreef Bowiefan het volgende:
Mag ik hier iets posten over een minimeet of moet ik dan in een ander topic zijn?
Ik maak er gewoon ff een slowvraagje richting de ouwesok van en nodig daarbij andere geintereseerde ook meteen uit
We hadden een plannetje om zaterdag tegen het eind van de middag de OVP weer ff in te duiken op jacht naar groot en klein wild (kan ik mooi mijn nieuwe spul ter hand nemen ook).
De vraag was eigenlijk of ouwesok het nog in zijn grijze agenda had staan, en of er eventueel nog andere belangstellenden zijn.
volgend jaar dan maarquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:16 schreef Offy het volgende:
Hm....We zijn net te laat voor het FotoFestival in Naarden..
http://www.fotofestival.com/
Okeeeej dan,quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:53 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Kan gewoon hierTopic gaat over alles wat er maar te meeten valt.
Hij staat nog steeds in mijn grijze agenda, Ik heb ook nog wat spulz die hard aan een vuurproef toe zijn
Wie een rondje mee wil doen is van harte welkom
ja héquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:55 schreef Robertje het volgende:
Hoi....rustig hier
Hooi Toef!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja hé
achja.
je doet er niets aan, tis misschien nog te vroeg ofzo
hey Tiesquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hooi Toef!
achjaquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:03 schreef Robertje het volgende:
Tja...ik dacht dat het hier wel druk zou zijn. Misschien moet ik toch gaan werken. Vroeg???...het is al 10 uur geweest.
Alles goed mên!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hey Ties![]()
hoe is het?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:09 schreef Auticia het volgende:
[..]
Alles goed mên!
Ik kwam er gisteren achter dat ik voor mijn vakantie het weekend van 26/26 sept had vrijgevraagd. Over 1.5 week weet ik of ze er ook rekening mee gehouden hebben.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:17 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben er ook klaar voor.
Maar we moeten nog tijden afspreken enzo.
11 uur voor de ingang Mc Donald's verzamelen ofzo?
Mijn S1 staat nog steeds bij mijn baas in de winkel. Zaterdag heb ik mijn afscheidsfeest en dan krijg ik (een deel van) de camera als cadeautje. Dat heeft mij er niet van weerhouden om er alvast wat mee te spelen en ik vind het een heerlijk ding! Het focussen op lange brandpuntsafstanden kost soms wat moeite, zeker bij weinig licht is het even zoeken naar een focuspunt. Wat ik erg fijn vind is dat de S1 in elk menuprogramma de mogelijkheid biedt om het flitsoutput te regelen (naja, niet in de automatische standen maar wel in M, P, Av, Tv, ...). Dat kon bij de A70 alleen in de M stand en dat vond ik een hele tekortkoming van het apparaat. Omdat er in de S1 een gyroscoop zit voor de IS kan de camera ook "voelen" of je een staande of liggende foto maakt. In het "play" menu worden alle staande foto's dan ook meteen staand weergegeven, erg leuk snufje!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:22 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
jaja, jij ziet bij iemand canon staan en bent meteen blij
Ben je die S1 al overactief aan het gebruiken trouwens? Ben wel benieuwd naar meer first-hand gebruikers ervaringen (zie ook: fotografie slowchat #2 )
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:30 schreef De_Warme_bakker het volgende:Zin in Blijdorp
Ik had je na mijn vorig post toegevoegd, en Milkwoman verwijderdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:59 schreef De_Warme_bakker het volgende:
En of ik op de lijst sta!!!!!!
*moppert iets over de eerste in de lijst.... mopper mopper mopper![]()
Zet maar in je eigen map, dan is het duidelijk van wie het is, maar wat is het, uitbreiding of ....?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:35 schreef Xilantof het volgende:
Borelius, in welke map moet ik de rarretjes zetten?
in mijn eigen? of in de centrale map?
de rarretjes met de foto's dus van de modellen zodat ze die er af kunnen halen
het zijn de rarretjes met de grote foto's (dus niet verkleind) voor de modellen, gutteguttegut had bijv. aangegeven dat ie dat graag wilde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:46 schreef Borelius het volgende:
[..]
Zet maar in je eigen map, dan is het duidelijk van wie het is, maar wat is het, uitbreiding of ....?
Zeg...wat is dit nou? Eerst de boel over willen nemen en dan gewoon een weekendje weggaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:51 schreef Hayk het volgende:
Ook goedemorgen!
Ik ben er even een weekendje tussenuit. Haai.hap was aardig bezig met het bijwerken van de lijstjes, maar ik zal maandag als 't nodig is weer een update doen
Ik ben net pas weer thuis, ik heb de files bekeken, beiden waren niet voltooid, ik heb ze verwijderd, gewoon even opnieuw proberen. Gebeurt het nu weer een keertje (geldt voor iedereen), geen paniek, gewoon afmaken en even een mailtje erachter aan sturen wat er mee moet, dan komt het evenzogoed dik in orde!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:11 schreef Xilantof het volgende:
Borelius...
HELP!!
ik zat niet op te letten en uploadde ze naar de hoofdmap![]()
maar toen i kdat zag, stopte ik ze, in de hoop ze te kunnen deleten vanaf daar, maar dat lukt dus niet
thnxquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:07 schreef Borelius het volgende:
[..]
Ik ben net pas weer thuis, ik heb de files bekeken, beiden waren niet voltooid, ik heb ze verwijderd, gewoon even opnieuw proberen. Gebeurt het nu weer een keertje (geldt voor iedereen), geen paniek, gewoon afmaken en even een mailtje erachter aan sturen wat er mee moet, dan komt het evenzogoed dik in orde!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:24 schreef Ouwesok het volgende:
Zal ik naar Blijdorp de Horizon ook weer eens meenemen
[afbeelding]
Ik pak hem nu vast inquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
is-ie zo groot danquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:39 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik pak hem nu vast in
Niet dat ie zo groot is maar vanmiddag heeft ie ook 'dienst'quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
is-ie zo groot dan![]()
* bowiefan krijgt een beeld van een portretfoto van PdeHoog gemaakt met een horizonquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil hem wel eens in werking zien
whehehehehequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:08 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
* bowiefan krijgt een beeld van een portretfoto van PdeHoog gemaakt met een horizon![]()
Geen gezicht......quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
whehehehehe
Lijkt me cool, maar dan verticaal alstublieft
quote:
De tweeoog gaat in elk geval mee naar Naarden. De Horizon kan ik dus voor beide meets inplannen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
Pak hem iig maar in voor de blijdorp-meet. Kunnen we een leuke groepsfoto maken
![]()
En mag met de Naarden-meet dat twee-ogig monster nog een keertje mee?Ik wil hem wel eens in werking zien. Helemaal vergeten te kijken tijdens de vorige meet
* meldtquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:26 schreef Ouwesok het volgende:
Als we nog eens een nature&wildlife-meet in Flevoland willen doen weten Bowiefan en ondergetekende nog wel een leuk gebiedje waar het heerlijk fotograferen is
dat is duidelijk echt wild.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:09 schreef Ouwesok het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat is duidelijk echt wild.
Leuke plaatjes voor de voorpret Boreliusquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:45 schreef Borelius het volgende:
Naarden
Het 'echte' wild was dus afkomstig van Natuurpark Lelystad waar Bowiefan en ondergetekende gisteravond even hebben rondgemarcheerd om te kijken of de locatie geschikt is voor een moppie massafotografie.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat is duidelijk echt wild.
Ik had het ook al gezien, maar ik had gisteren geen tijd/zin meer om het weg te moffelen. Ik moet de sensor weer schoonmaken. Ik blijf me verbazen hoe snel daar stof op komt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:07 schreef Robertje het volgende:
Borelius...je hebt een vlekje linksboven op je foto's. Kan het aan je camera liggen. Gisteren ook ff in Naarden geweest. Mooie locatie hoor
hij zei idd dat ie er nog meer hadquote:Op zondag 29 augustus 2004 11:04 schreef De_Warme_bakker het volgende:
* De_Warme_Bakker wacht op de rest van de foto's van Borelius![]()
Jaaaaaaaaaaaah. Lijkt me leukquote:Op zondag 29 augustus 2004 10:16 schreef De_Warme_bakker het volgende:
@PdeHoog, wat vind je ervan om eens een rondje Delft by Night (of zoiets) te lopen? Ik begreep ook dat Xilantof geïnteresseerd was in Delftse architectuur?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:16 schreef De_Warme_bakker het volgende:
haha, ik dat meetingtopic doorzoeken naar een verdwaalde hint
maarre... Lijkt me erg leuk. de binnenstad zo rond de grote markt enzo is vaak goed verlicht. Erg leuk om misschien een keer te doen. een keer een avondje pakken?
Brabant-mini-meet is ook leukquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:51 schreef dawg het volgende:
Toch ook eens een keer wat mensen optrommelen voor een echte onvervalste Brabantminimeet.![]()
![]()
Ik heb de server zojuist gereset, is het nu beter?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
Borelius,
Je site is verschrikkelijk traag met opbouwen en ik krijg deze melding af en toe:
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in D:\WebSite\Apache2\htdocs\Fok\FokPortret\FokPortret.php on line 929
Ik kom zelf met de trein, dus ik pak de andere ingang.quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:09 schreef Shark.Bait het volgende:
knip
tijd: 11:00 bij de Oceanium ingang
knip
Brabantminimeetquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:51 schreef dawg het volgende:
Toch ook eens een keer wat mensen optrommelen voor een echte onvervalste Brabantminimeet.![]()
![]()
Komt mij ook wel goed uit, hoef ik ten minste niet zo ver naar het noorden te reizen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:51 schreef luap het volgende:
[..]
Brabantminimeet. Helemaal voor!
Ik wil ook wel een keer bij jou in de buurt komen meeten hoor,quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:38 schreef ultra_ivo het volgende:
Komt mij ook wel goed uit, hoef ik ten minste niet zo ver naar het noorden te reizen.
Ivo
Maar dan moet ik zo'n griezelig end naar het zuidenquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Komt mij ook wel goed uit, hoef ik ten minste niet zo ver naar het noorden te reizen.
Ivo
Blijdorp, ff kijken op de kalender, das 26 sept he? Die hou ik nog ff in gedachten....quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:37 schreef Xilantof het volgende:
pea4fun, en blijdorp misschien?
kloptquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Blijdorp, ff kijken op de kalender, das 26 sept he? Die hou ik nog ff in gedachten....
quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:41 schreef Xilantof het volgende:
je bent van harte welkom.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:57 schreef ultra_ivo het volgende:
Daar hoef ik niet eens voor te zoeken. In de binnenstad zijn fotogenieke plekjes zat. En anders wel direkt er omheen, Hoge Fronten ofzo, of oude woonschool architectuur. Ik ben niet voor niets postbode
Ivo
Er hangt een 'zuidelijker-kan-niet-binnen-de-landsgrenzen' meet in de luchtquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:38 schreef Ouwesok het volgende:
Van de andere kant moet de mens ook wel wat voor zijn glas overhebben
quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog heeft er al zin in
Ik hoorde vandaag overigens dat de toegangsprijs EUR 14,50 is
Ach je hoeft niet verder naar het Zuiden als sommige van ons naar het Noorden toen we de Lelystadmeet dedenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:38 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Maar dan moet ik zo'n griezelig end naar het zuiden. Van de andere kant moet de mens ook wel wat voor zijn glas overhebben
Zegguh.....quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Er staat niet voor niets een link bij naar hun website:
Sok, als er een zuidelijke FOT meet is waar ik heen ga, dan kun je meerijden met mij. Als je tegen een af en toe rokende en laagvliegende piloot kunt, tenminstequote:Op zondag 29 augustus 2004 22:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ach je hoeft niet verder naar het Zuiden als sommige van ons naar het Noorden toen we de Lelystadmeet deden
Drielandenpunt is niet zo leuk hoor.. Maastricht daarintegenquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:44 schreef Bowiefan het volgende:
Er hangt een 'zuidelijker-kan-niet-binnen-de-landsgrenzen' meet in de lucht
foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's makenquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
Zegguh.....
Ik heb andere dingen aan mijn hoofd hoor![]()
Ben ik niet met je eens, het doolhof bij 3landenpunt is harstikke geinig,quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Drielandenpunt is niet zo leuk hoor.. Maastricht daarintegen
[afbeelding]
Afstand is geen probleem, aldus de rokende vrachtschipperquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sok, als er een zuidelijke FOT meet is waar ik heen ga, dan kun je meerijden met mij. Als je tegen een af en toe rokende en laagvliegende piloot kunt, tenminste
Laat tegen die tijd maar even weten. Ik woon tegenover Flipper. Mijn baas regelt de benzine wel.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Afstand is geen probleem, aldus de rokende vrachtschipper
Erg leuk! Naarden-V heeft inderdaad echt hele mooie stukjes, het kan een heel veelzijdige meet worden daar.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:19 schreef Borelius het volgende:
Voor Naarden heb ik even een klein albumpje gemaakt, snel in elkaar geflanst, ik hoop dat het beeld een beetje oeverkomt:
Ik denk dat ze daar niet aan doen, veel kouwe kak en Jan de Bouvrie-gedoe. Naarden is helaas erg touristisch geworden. Ik ben er al 30 jaar weg en ik herken de plekjes, maar niet de sfeer. Het is nog steeds een mooi stadje, maar de commercie heeft dat helaas ook ontdekt en dat was voor mij niet echt een verrassing, maar wel een teleurstelling. Super verbaasd was ik dan ook dat ik niet één parkeermeter heb kunnen ontdekken, dat doet nog wel echt middeleeuws aan!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:31 schreef rique het volgende:
[..]
Erg leuk! Naarden-V heeft inderdaad echt hele mooie stukjes, het kan een heel veelzijdige meet worden daar.
Zou het arsenaal ook aan groepskorting doen? En zouden ze daar wel blij zijn als je een blikje bier meeneemt op het terras?![]()
-edit- Vandaag bij de Hoefslag zei mijn moeder dat Paul Fagel doodgeschoten is maar dat is toch helemaal niet zo? Of ben ik nou zo gek?
Zoiets ja, maar dan op een andere lokatiequote:Op zondag 29 augustus 2004 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken foto's maken
Vast wel, ik kan oha wel iets combineren met een bezoek aan een goede kennis in Gulpen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Ziet er naar uit dat ik een keertje gids kan spelen hier.
Naarden ziet er ook erg leuk uit idd.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:31 schreef rique het volgende:
...
Jah vond het ook al een raar verhaal...maarja, vrouwen zijn soms zó eigenwijs, zeker als ze de 50 gepasseerd zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:42 schreef Bowiefan het volgende:
Fagel? is toch een kok? waarom zou die doodgeschoten zijn dan?
Ik ga het niet hebben over jouw verstandelijke vermogens... daar zijn experts voorquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:31 schreef rique het volgende:
[..]
Erg leuk! Naarden-V heeft inderdaad echt hele mooie stukjes, het kan een heel veelzijdige meet worden daar.
Zou het arsenaal ook aan groepskorting doen? En zouden ze daar wel blij zijn als je een blikje bier meeneemt op het terras?![]()
-edit- Vandaag bij de Hoefslag zei mijn moeder dat Paul Fagel doodgeschoten is maar dat is toch helemaal niet zo? Of ben ik nou zo gek?
Kijk, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:56 schreef RonaldV het volgende:
Edit: dat was Gerard Fagel.
trustuuuhhhhquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:00 schreef rique het volgende:
[..]
Kijk, daar komt de aap uit de mouw.
Kan ik weer rustig slapen![]()
Nu ben ik weer wakkerquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:04 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
woef woef woef
Dat bedoelde ik ook.. dat doolhof was heel vermakelijkquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:08 schreef Bowiefan het volgende:
Ben ik niet met je eens, het doolhof bij 3landenpunt is harstikke geinig,
(maar op fotografiegebied heppu wel gelijk denk'k)
Ik ben ook wel aantal x in Maastricht geweest, maar loslopende stieren ben ik daar nog niet tegen gekomen.
Ik ga volgende week met vakantie. Waar moet ik mijn mooiste foto's neerzetten en hoeveel stuks? En hoe moet ik ze noemen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 07:20 schreef Borelius het volgende:
Ik mis nog steeds de bijdrage van Ouwesok en voor wat betreft De Best Of zit er ook geen schot in, moeten we dat nog door laten gaan?
Halloquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:03 schreef m-niki het volgende:
Hallo!!
Naarden ligt in het gooi, tegen het gooimeer aan.quote:Waar ligt Naarden eigenlijk ook alweer
Nijmegen heeft mijn A70quote:tja, wat heeft Nijmegen eigenlijk niet?
Oh ja: het heeft mij!!!!
Nijmegen is inderdaad een hele leuke stad! Misschien iets voor de volgende meet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:03 schreef m-niki het volgende:
Hallo!!
Waar ligt Naarden eigenlijk ook alweer (ik heb vroegah niet zo opgelet tijdens Aardrijkskunde...daar zal ik nu voor moeten boeten!).... (let op, dit is een verkapt "ik wil misschien wel eens zo'n meet meemaken" en vooral omdat ik zie dat er voor Naarden al zoveel mensen op de lijst staan, lijkt me dat het best om uit te proberen)
enne...is er al eens een Nijmegen-meet geopperd? Nijmegen is namelijk *fantastisch*
het heeft oude architectuur (oudste stad van Nederland, remember?) het heeft parken, het heeft drukke winkelcentra, het heeft de Ooy polder (uitgestrekt natuurgebied met o.a. bizonbaai, oude boerderijtjes, dijk, moerasachtige veldjes, vogels etc. etc.), het heeft de waalbrug, het heeft een spoorbrug waar je naast kan staan (vanwege de nieuwe fietsbrug die er langsloopt) het heeft natuurlijk dus de Waal (brede rivier), het heeft gezellige volksbuurtjes, het heeft 'tig heerlijke restaurantjes en snackbars etc. etc. ...tja, wat heeft Nijmegen eigenlijk niet?
Oh ja: het heeft mij!!!!
(en het ligt op randje Brabant, jongens, we spreken hier met de zachte g!)
Volgens mij was Naarden gewoon het eerste dat iemand riep en toen is het balletje al snel aan het rollen gegaan. Voordeel van Naarden is dat het veelzijdig is en dat het centraal ligt maar de reden waarom het nu gekozen is is omdat er opeens iemand mee kwam en het één van de eerste opties was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Nijmegen is inderdaad een hele leuke stad! Misschien iets voor de volgende meet?
Hoe komen we eigenlijk op Naarden? Ik had er nml. nog nooit van gehoord.
Hoe was Krakow? Fotogeniek?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:19 schreef Re het volgende:
ik ben er weer, moet weer eea bijlezen geloof ik
en ahhh fuck KLM
krakow was lekker, niet super fotogeniek maar wel 30 verschillende soorten wodkaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:41 schreef rique het volgende:
[..]
Hoe was Krakow? Fotogeniek?
Goed ideequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:53 schreef dawg het volgende:
Nijmegen is inderdaad een hele leuke stad! Misschien iets voor de volgende meet?
Hoe komen we eigenlijk op Naarden? Ik had er nml. nog nooit van gehoord.
Voor het strand ben ik altijd in! Wel denk ik dat je dan een soort combi moet maken omdat het strand an sich niet interessant genoeg is voor een dag fotograferen. Een aantal dingen waarmee het gecombineerd kan worden:quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:44 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik had een aantal topics ook een keer voorgesteld om iets met het strand te doen. ooit.
misschien een ideetje?
Heheh, ik zat er op te wachten wie de eerste zou zijn met die opmerkingquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Alleen over dat oudste stad moeten we het nog eens hebben, die ligt toch wat zuidelijker.
Ivo
Strand vind ik een nóg beter idee!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:44 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik had een aantal topics ook een keer voorgesteld om iets met het strand te doen. ooit.
misschien een ideetje?
Ach, als echte Sjeng moet ik de eer toch hooghoudenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:04 schreef rique het volgende:
[..]
Heheh, ik zat er op te wachten wie de eerste zou zijn met die opmerking![]()
Had overigens wel verwacht dat jij het zou zijn![]()
Ja, dat is ook prima, maar wel even een mailtje naar mij, zodat ik het ook weet, en welke het zijn. Want vanzelf gaat alleen de zon op (behalve deze maand dan).quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:16 schreef Hayk het volgende:
Ik ben nog steeds helemaal voor 'the best of..'! Ik ga me alleen afvragen of ik de fotootjes dan wel op de goede plek heb achtergelaten... Ze moesten toch gewoon in m'n eigen mapje?
met een lekkere westerstorm altijd goed voor de lensquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Strand vind ik een nóg beter idee!![]()
hehequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Alleen over dat oudste stad moeten we het nog eens hebben, die ligt toch wat zuidelijker.
Ivo
kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:58 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Trouwens, Xilantof, ik las in het utrechttopic dat je zou gaan proberen om daar ook heen te gaan. Als je zou gaan met de trein of iets, zou ikafhankelijk van de datum graag met je mee willen reizen. Utrecht lijkt me ook wel eens leuk. nouja, spreek je er wel over aan op msn binnenkort
jeui!! Rome-meetquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Met de auto zou helemaal mooi zijn
Damn, ik moet gewoon nog 2 jaar wachten totdat ik een auto heb. Ik ben echt... verbonden aan het openbaar vervoer, en als je iedereen hier dan hoort praten over auto's en dingen, dan baal je toch wel
schiet me alleen wel te binnen dat ik wellicht niet mee kan, wanneer de utrechtmeet midden in mijnrome
reis valt... ben weg van... 18 tot 25 september
Klopt. Luxor in Egypte. 2000 jaar geleden de oudste stad in het hele landquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Ivo
Begin dat Best Of anders nog maar even zonder mij, ik heb slechts beperkt tijd voor het afhandelen van de foto's en aangezien nog geen middenformaattransparantenscanner3x woordwaarde moet ik toch echt ff printjes hebben voor op de fletbed. Dat moet dan ff gescand en bewerkt worden....kortom, duurt nogal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 07:20 schreef Borelius het volgende:
Ik mis nog steeds de bijdrage van Ouwesok en voor wat betreft De Best Of zit er ook geen schot in, moeten we dat nog door laten gaan?
Je staat bij de twijfelaars. En zo'n meet is om met je foto-speeltje te spelen en foto's te maken, niet om met elkaar te kleppen, dat doen we ervoor meestal heel evenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:52 schreef m-niki het volgende:
joehoe Shark.Bait!!! Zit ik me hier eindelijk (ik geef toe, op geheel omslachtige wijze) half aan te melden voor de Naarden-meet.....sta ik niet in het *twijfel de twijfel*-lijstje!!!
*handenwringt, moet ik dit nu wel doen, handenwringt, straks zeggen ze met z'n allen helemaal niets!!*
oh wtf ik meld me gewoon aan, maar ik weet nog niet zeker of ik kan, mijn pa is namelijk om en de nabij de 24e oktober jarig...vandaar...
Zodra de prints binnenzijn gaat het deksel van de scanner open, en dan komen ze wel langzaamaan binnengedruppeld. Naar verwachting gaat dat echter pas komend weekend plaatsvinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:28 schreef Borelius het volgende:
@Ouwesok:
Ben je weer bezig met die gigantische output-files voor je werk? Vreemde hobby!
Heb je dan nog helemaal niets klaar? Al was het maar een beetje!
En dan ook alleen zinvolle dingen. Eigenlijk is zo'n meet een oase van rustquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je staat bij de twijfelaars. En zo'n meet is om met je foto-speeltje te spelen en foto's te maken, niet om met elkaar te kleppen, dat doen we ervoor meestal heel even
Een yogasessie is er niks bijquote:Op woensdag 1 september 2004 00:32 schreef Ouwesok het volgende:
En dan ook alleen zinvolle dingen. Eigenlijk is zo'n meet een oase van rust.
ik zeg bij voorbaat al weinig, of mompel watquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:52 schreef m-niki het volgende:
joehoe Shark.Bait!!! Zit ik me hier eindelijk (ik geef toe, op geheel omslachtige wijze) half aan te melden voor de Naarden-meet.....sta ik niet in het *twijfel de twijfel*-lijstje!!!
*handenwringt, moet ik dit nu wel doen, handenwringt, straks zeggen ze met z'n allen helemaal niets!!*
oh wtf ik meld me gewoon aan, maar ik weet nog niet zeker of ik kan, mijn pa is namelijk om en de nabij de 24e oktober jarig...vandaar...
bij voorkeur in een telefoon leunend tegen een boom hèquote:Op woensdag 1 september 2004 00:56 schreef Re het volgende:
ik zeg bij voorbaat al weinig, of mompel wat
gooi mij maar achter de camera hoor, maar was wel een leuke fotoquote:Op woensdag 1 september 2004 00:58 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
bij voorkeur in een telefoon leunend tegen een boom hè
Oh vandaar dat ik je niet verstond in de auto, ik dacht even dat het aan het volume van de muziek lag maar dit verklaart een hoop ...quote:Op woensdag 1 september 2004 00:56 schreef Re het volgende:
[..]
Dat niets zeggen zal niet lukken gaan, ik heb nu 2 meets meegemaakt, Burgers Zoo en Lelystad, maar er valt genoeg bij te kletsen als je een keer niet hoeft te tikken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:52 schreef m-niki het volgende:
... straks zeggen ze met z'n allen helemaal niets!!*
Mijn moeder is de 23-e jarig en die woont notabene in Naarden. Ik moet daar nog wel even een oplossing voor bedenken. Want wel een hele dag in Naarden zijn en haar verjaardag overslaan dat kan natuurlijk niet.quote:.... maar ik weet nog niet zeker of ik kan, mijn pa is namelijk om en de nabij de 24e oktober jarig...vandaar...
Gezien het feit dat we rond 11 uur afspreken kun je makkelijk van 8-11 bij je moeder koffiedrinkenquote:Op woensdag 1 september 2004 08:12 schreef Borelius het volgende:
Mijn moeder is de 23-e jarig en die woont notabene in Naarden. Ik moet daar nog wel even een oplossing voor bedenken. Want wel een hele dag in Naarden zijn en haar verjaardag overslaan dat kan natuurlijk niet.
En je zet je zonnebril heel ehm 'uniek' op je hoofdquote:Op woensdag 1 september 2004 00:56 schreef Re het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2004 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Gezien het feit dat we rond 11 uur afspreken kun je makkelijk van 8-11 bij je moeder koffiedrinken![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 09:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En je zet je zonnebril heel ehm 'uniek' op je hoofd
Slowchatmateriaal?quote:Op woensdag 1 september 2004 12:12 schreef Re het volgende:
[..]
(maar heeft ook zijn voordelen
)
het leven van de fotograaf gaat niet over rozenquote:Op woensdag 1 september 2004 17:28 schreef Oceanonix het volgende:
[afbeelding]
Deze foto wil ik toch hier ff plaatsen, hoe idioot lang wil je wachten voordat je een foto kunt/wilt nemen?
Voor deze foto heb ik minimaal een half uur staan wachten voordat er geen idioten meer in het beeld stonden. Ik kreeg uiteindelijk hulp van een meisje die deze foto ook wilde maken. Dus zei heeft voor mij wat mensen weggejaagd en ik voor haar.
Hoe gek kun je zijn?![]()
had je gelijk even die gasten van die kranen moeten vragen of ze die dingen niet even weg konden rijdenquote:Op woensdag 1 september 2004 17:28 schreef Oceanonix het volgende:
[afbeelding]
Deze foto wil ik toch hier ff plaatsen, hoe idioot lang wil je wachten voordat je een foto kunt/wilt nemen?
Voor deze foto heb ik minimaal een half uur staan wachten voordat er geen idioten meer in het beeld stonden. Ik kreeg uiteindelijk hulp van een meisje die deze foto ook wilde maken. Dus zei heeft voor mij wat mensen weggejaagd en ik voor haar.
Ze verwachten op dit moment nog 30 jaar bezig te zijn. Ik ben bang dat het toch iets langer gaat duren.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:56 schreef Borelius het volgende:
Sagrada Familia.
Het opvallendste gebouw in Barcelona is de nog steeds de onvoltooide basiliek van de Heilige Familie, ontworpen door Antoní Gaudí. De bouw hiervan is in 1884 begonnen. De gevels stellen symbolisch de geboorte (westelijk), het leven en de dood (oostelijk) en de verheerlijking van Jesus (zuidelijk) voor. De acht torens symboliseren de apostelen. In de gevel zijn drie toegangen (geloof, hoop en liefde). In de crypte is het graf van de in 1926 overleden beroemde architect Gaudi. Deze ontwierp ook opmerkelijke flatgebouwen als de Casa Batllo met keramische dakbedekking en de Casa Mila.
Ik was er in 1967 en toen was men ook al heel lang bezig en nog lang niet klaar en wellicht dat onze kleinkinderen hem ook nooit af zien. En dan klagen wij over de betuwelijn!
mooie fotoquote:Op woensdag 1 september 2004 17:28 schreef Oceanonix het volgende:
[afbeelding]
zal hij zo bang zijn geworden dan in de zooquote:Op donderdag 2 september 2004 17:46 schreef Xilantof het volgende:
nee K_man die is er nog niet.
naar wat iedereen zei heeft MarcH die.
maar die MarcH hebben we ook al een tijd niet meer gezien op dit forum....
lijkt me nietquote:Op donderdag 2 september 2004 17:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zal hij zo bang zijn geworden dan in de zoo
Wat er van de groepsfoto geworden is, weet ik niet...Maar wel dat Tempelflower de hele maand Augustus op vakantie is geweest, dus die hoeven we nog niet als vermist op te gevenquote:Op donderdag 2 september 2004 18:50 schreef Borelius het volgende:
Tja, inderdaad, de groepsfoto van MarcH is pleite, evenals de fotograaf en wat is er toch geworden van Tempelflower? Oehoe, ben je daar nog ergens??
Wat mij betreft kan ik al vast een begin maken, d.w.z. iedere potentiele stemmer een personal password toesturen, de reeds aangemelde exemplaren in een album plaatsen en dan zien we wel wat er gaat gebeuren.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:52 schreef Re het volgende:
borelius, you got mail
wanneer gaat the best of van start?
Per model wordt wel erg veel,op persoonlijke titel denk ik dat de mooiste 3 platenquote:Op donderdag 2 september 2004 19:40 schreef Borelius het volgende:
Hoi Re,
Ik heb net mijn mail gechecked, en jij hebt per model een top drie ingestuurd, dat wordt wel erg veel, dan zouden we als tussen-oplossing per model de voorkeur van de maker kunnen doen, hoe denken anderen daar over?? Suggesties, discussies, messen op tafel, laat maar horen!!!
Was ook een beetje mijn vraag/opmerking (klik) maar ik snap nog steeds niet hoe eea nou eigenlijk in zijn werk zou moeten gaanquote:Op donderdag 2 september 2004 19:47 schreef fotoloog het volgende:
Per model wordt wel erg veel,op persoonlijke titel denk ik dat de mooiste 3 platen
geplaatst zouden moeten worden.
Dat is min bescheiden mening
Dat vind ik eigenlijk ook wel, maar aan de andere kant kun je zeggen, dat is geen beoordeling van het model, maar van de foto's, dus welke foto vind je zelf het best geslaagd. Mijn mooiste foto die dag was niet eens van een model. Die kan dan niet eens meedoen, want het moet wel een modellen-foto zijn vind ik.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:26 schreef Re het volgende:
bij een top drie alleen zullen er dus minimaal 2 modellen niet bij je favoriete keuze zitten en dat vind ik een beetje cru, ik denk dat als je een verkiezing per model houdt, je uiteindelijk 5 foto's overhoudt (1 per model), of er dan een voorronde is, is dan een tweede
dan is de beste foto per model toch een mooie tussenwegquote:Op donderdag 2 september 2004 20:33 schreef Borelius het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook wel, maar aan de andere kant kun je zeggen, dat is geen beoordeling van het model, maar van de foto's, dus welke foto vind je zelf het best geslaagd. Mijn mooiste foto die dag was niet eens van een model. Die kan dan niet eens meedoen, want het moet wel een modellen-foto zijn vind ik.
Nee, dat klopt hoor, Ouwesok hoopt komend weekeinde zijn bijdrage af te hebben.quote:Op donderdag 2 september 2004 19:40 schreef Oceanonix het volgende:
Ik ben nog steeds niet klaar met al mijn foto's. Heb gisteren de laatste foto's opgehaald bij de fotoboer.
Ik heb ook nog geen album van Ouwesok gezien. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor.![]()
Ben ik ook helemaal voor; de 3 mooiste foto's (al dan niet geshopped) van die dag, ongeacht het onderwerp.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:09 schreef ElsCapone het volgende:
Ik heb mijn 3 beste foto's al doorgegeven, en dat zijn dus de foto's die ik het mooiste vind. Dat heeft eigenlijk mijn voorkeur boven een beste foto per model. Maar als jullie anders beslissen, kan ik wel een nieuwe keuze maken. Maar als ik zou mogen beslissen kies ik dus voor de drie beste foto's, los van het model.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |