Klopt. Luxor in Egypte. 2000 jaar geleden de oudste stad in het hele landquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Alleen over dat oudste stad moeten we het nog eens hebben, die ligt toch wat zuidelijker.
Ivo
Begin dat Best Of anders nog maar even zonder mij, ik heb slechts beperkt tijd voor het afhandelen van de foto's en aangezien nog geen middenformaattransparantenscanner3x woordwaarde moet ik toch echt ff printjes hebben voor op de fletbed. Dat moet dan ff gescand en bewerkt worden....kortom, duurt nogal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 07:20 schreef Borelius het volgende:
Ik mis nog steeds de bijdrage van Ouwesok en voor wat betreft De Best Of zit er ook geen schot in, moeten we dat nog door laten gaan?
Je staat bij de twijfelaars. En zo'n meet is om met je foto-speeltje te spelen en foto's te maken, niet om met elkaar te kleppen, dat doen we ervoor meestal heel evenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:52 schreef m-niki het volgende:
joehoe Shark.Bait!!! Zit ik me hier eindelijk (ik geef toe, op geheel omslachtige wijze) half aan te melden voor de Naarden-meet.....sta ik niet in het *twijfel de twijfel*-lijstje!!!
*handenwringt, moet ik dit nu wel doen, handenwringt, straks zeggen ze met z'n allen helemaal niets!!*
oh wtf ik meld me gewoon aan, maar ik weet nog niet zeker of ik kan, mijn pa is namelijk om en de nabij de 24e oktober jarig...vandaar...
Zodra de prints binnenzijn gaat het deksel van de scanner open, en dan komen ze wel langzaamaan binnengedruppeld. Naar verwachting gaat dat echter pas komend weekend plaatsvinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:28 schreef Borelius het volgende:
@Ouwesok:
Ben je weer bezig met die gigantische output-files voor je werk? Vreemde hobby!
Heb je dan nog helemaal niets klaar? Al was het maar een beetje!
En dan ook alleen zinvolle dingen. Eigenlijk is zo'n meet een oase van rustquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je staat bij de twijfelaars. En zo'n meet is om met je foto-speeltje te spelen en foto's te maken, niet om met elkaar te kleppen, dat doen we ervoor meestal heel even
Een yogasessie is er niks bijquote:Op woensdag 1 september 2004 00:32 schreef Ouwesok het volgende:
En dan ook alleen zinvolle dingen. Eigenlijk is zo'n meet een oase van rust.
ik zeg bij voorbaat al weinig, of mompel watquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:52 schreef m-niki het volgende:
joehoe Shark.Bait!!! Zit ik me hier eindelijk (ik geef toe, op geheel omslachtige wijze) half aan te melden voor de Naarden-meet.....sta ik niet in het *twijfel de twijfel*-lijstje!!!
*handenwringt, moet ik dit nu wel doen, handenwringt, straks zeggen ze met z'n allen helemaal niets!!*
oh wtf ik meld me gewoon aan, maar ik weet nog niet zeker of ik kan, mijn pa is namelijk om en de nabij de 24e oktober jarig...vandaar...
bij voorkeur in een telefoon leunend tegen een boom hèquote:Op woensdag 1 september 2004 00:56 schreef Re het volgende:
ik zeg bij voorbaat al weinig, of mompel wat
gooi mij maar achter de camera hoor, maar was wel een leuke fotoquote:Op woensdag 1 september 2004 00:58 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
bij voorkeur in een telefoon leunend tegen een boom hè
Oh vandaar dat ik je niet verstond in de auto, ik dacht even dat het aan het volume van de muziek lag maar dit verklaart een hoop ...quote:Op woensdag 1 september 2004 00:56 schreef Re het volgende:
[..]
Dat niets zeggen zal niet lukken gaan, ik heb nu 2 meets meegemaakt, Burgers Zoo en Lelystad, maar er valt genoeg bij te kletsen als je een keer niet hoeft te tikken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:52 schreef m-niki het volgende:
... straks zeggen ze met z'n allen helemaal niets!!*
Mijn moeder is de 23-e jarig en die woont notabene in Naarden. Ik moet daar nog wel even een oplossing voor bedenken. Want wel een hele dag in Naarden zijn en haar verjaardag overslaan dat kan natuurlijk niet.quote:.... maar ik weet nog niet zeker of ik kan, mijn pa is namelijk om en de nabij de 24e oktober jarig...vandaar...
Gezien het feit dat we rond 11 uur afspreken kun je makkelijk van 8-11 bij je moeder koffiedrinkenquote:Op woensdag 1 september 2004 08:12 schreef Borelius het volgende:
Mijn moeder is de 23-e jarig en die woont notabene in Naarden. Ik moet daar nog wel even een oplossing voor bedenken. Want wel een hele dag in Naarden zijn en haar verjaardag overslaan dat kan natuurlijk niet.
En je zet je zonnebril heel ehm 'uniek' op je hoofdquote:Op woensdag 1 september 2004 00:56 schreef Re het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2004 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Gezien het feit dat we rond 11 uur afspreken kun je makkelijk van 8-11 bij je moeder koffiedrinken![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 09:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En je zet je zonnebril heel ehm 'uniek' op je hoofd
Slowchatmateriaal?quote:Op woensdag 1 september 2004 12:12 schreef Re het volgende:
[..]
(maar heeft ook zijn voordelen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |