Dat is een zelfportretjequote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat is dat voor een smiley?
ja mevrouwquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:13 schreef Ymke het volgende:
[..]
En posten he , die foto's ?
[afbeelding]
550 breed,quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:18 schreef exile0000 het volgende:
[..]
ja mevrouw![]()
(dan zal ik me ook eens verdiepen in de foto-post-regels enzo, anders krijg ik natuurlijk bonje met de resize-politie!![]()
kloptquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:52 schreef exile0000 het volgende:
da's makkelijk! en dan iets met img-tags, toch?![]()
en wat moet jij nou weer?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:13 schreef Subhuman het volgende:
Pomtiedom!
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
en wat moet jij nou weer?
Heb ik ook....vanmiddag vanaf 17.00 uurquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je had toch vakantie?
Het kabeltje van jouw compu naar de muur is te dun, daar passen ze niet doorheenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:24 schreef Oceanonix het volgende:
ik wacht nu 7 min op die foto's, Waar blijven ze?![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het kabeltje van jouw compu naar de muur is te dun, daar passen ze niet doorheen
Ja klopt, maar ik moest er ineens weer aan denken en vond hem wel de moeite waard om hem nog eens te postenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:18 schreef Xilantof het volgende:
(en die van Offy dus ook erg leuk Offyvolgens had je hem al eens een keer gepost
)
Ja, hij doet het wel, alleen sommige dingen worden niet helemaal lekker weergeven...Er staat nu bijvoorbeeld 'overio' ipv 'overig' door die stomme rode balk.... En 'oortretten'quote:en offy: je site doet het gewoon bij mij
erg mooi hoor![]()
ik vind de opzet echt heel gaaf![]()
mijn complimenten!
bij mij staat er wel gewoon overig (met g) en portretten (met p) hoor!! Of is dat ondertussen snel veranderd???quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:23 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik moest er ineens weer aan denken en vond hem wel de moeite waard om hem nog eens te posten![]()
[..]
Ja, hij doet het wel, alleen sommige dingen worden niet helemaal lekker weergeven...Er staat nu bijvoorbeeld 'overio' ipv 'overig' door die stomme rode balk.... En 'oortretten'Maar dat werken we er nog wel uit
Bedankt voor je complimentje (al behoort meer dan de helft aan mijn vriend toe
)
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:24 schreef m-niki het volgende:
ow, en offy, die stippellijntjes om de foto's heen doen me de hele tijd denken aan het FOK forumalsof je foto's te groot waren en je website ze automatisch aanpast hehe
Gebruik je Internet Explorer?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:27 schreef m-niki het volgende:
[..]
bij mij staat er wel gewoon overig (met g) en portretten (met p) hoor!! Of is dat ondertussen snel veranderd???
By the way..ik zie volgens mij heel veel oude foto's of niet? Komen er nog meer (nieuwe) foto's op???
Gaan we vervelend doen?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:25 schreef Shark.Bait het volgende:
bij portretten zie ik toch echt wel meer dan alleen het hoofd
ben je zwanger offy?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:26 schreef Offy het volgende:
Gaan we vervelend doen?
ow.. hmmm...quote:por·tret·fo·to (de ~)
1 foto met daarop de afbeelding van een persoon
Ik bedoelde jou dusquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ben je zwanger offy?
[..]
Natuurlijkquote:ow.. hmmm...
Okee, jij hebt gelijk
Ik ben zwanger?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:01 schreef Offy het volgende:
Ik bedoelde jou dus![]()
Hoo!! WACHT!!! STOP!!quote:Natuurlijk![]()
Portretfoto paste niet, was te langquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Maar je website zegt: portret, geen portretfoto
lekker puh, nanananaanaaa
Je vriendje kan niet programmerenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:12 schreef Offy het volgende:
Portretfoto paste niet, was te lang![]()
Het is jouw site, maar gelijk heb je nog steeds nietquote:En het is mijn site, dus ik heb gelijk![]()
Zoek je ruziequote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je vriendje kan niet programmeren
[..]
quote:Het is jouw site, maar gelijk heb je nog steeds niet
Niet meer, ik heb het net gevonden zie ikquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:22 schreef Offy het volgende:
Zoek je ruzie
quote:->
->
(*medelijden-offensief in de aanval gooit*)
eerste keer doetquote:hey, net deed die smiley het nog....
Dankjewel!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Niet meer, ik heb het net gevonden zie ik![]()
Je hebt een mooie site hoor
maar geen gelijk
Ah, raarquote:eerste keer doeten
het nog, als je de post edit niet meer: bekende bug, geen hoge prio bij Breuls.
Zo, dat werkt lekker. Ik denk dat ik voorlopig met Irfanview blijf werken. Dus vanavond de eerste serie verse foto's van m'n Ruslandreis.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 07:12 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
alhier: http://www.tucows.com/preview/194967.html
voor meer info: http://www.irfanview.net/
suk6 ermee, ik ga op bed
trustuuuuhhh all
Hé Ivo! hoe was de reis/vakantie?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zo, dat werkt lekker. Ik denk dat ik voorlopig met Irfanview blijf werken. Dus vanavond de eerste serie verse foto's van m'n Ruslandreis.
Ivo
Te mooi om samen te vatten, dus maar een paar kleine steekzinnetjes:quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:34 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hé Ivo! hoe was de reis/vakantie?
37x36 dia's ,da's een beste oogstquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Te mooi om samen te vatten, dus maar een paar kleine steekzinnetjes:
37 rolletjes Fuji Sensia volgeschoten
2 camera's gemold (Canonet en Praktica)
1 camera laten repareren (kosten 250 roebel)
met vrijwel alle soorten vervoer gereisd (voornamelijk fiets, maar ook bus, trein, vliegtuig, boot en vrachtwagen)
zo'n 3000km gefietst
veel oude vrienden gezien en nieuwe vrienden gemaakt
Een uitgebreid verslag komt nog in de Travel pagina's, maar als feuilleton.
Ivo
Sorry, ik heb me verteld, het waren 47 rolletjesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:11 schreef fotoloog het volgende:
[..]
37x36 dia's ,da's een beste oogst
Ieperquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:07 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Sorry, ik heb me verteld, het waren 47 rolletjes
Niet allemaal goed natuurlijk, maar ik ga uit van een 30 toonbare per rolletje, dus zoiets van 1400 dia's. Daar ga ik natuurlijk fors in selecteren, worden waarschijnlijk twee lezingen à 150 dia's en eentje van een diatje of 50. En het geheel kan in elkaar geschoven worden tot een grote megalezing voor de echte liefhebbers. De eerste datum heb ik al, laatste weekend van oktober in Ieper.
Ik heb trouwens het allereerste beetje, de bootreis naar St. Petersburg al op www.photobucket.com gezet, directe link naar de hoofdfile: http://photobucket.com/albums/v44/Ivo_M/Somero%202004/
Ivo
België, tegen de Franse grens aan. Voor jou inderdaad erg ver weg.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:40 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ieper![]()
Dat begrijp ik,ik ben er geweest met de Iepermeetquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
België, tegen de Franse grens aan. Voor jou inderdaad erg ver weg.
Ivo
Die staat dus ook op mijn verlangelijstje, prijs en budget moetebn elkaar nog een beetje naderen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:31 schreef exile0000 het volgende:
Ik heb net een Canon Powershot S1 IS besteld! Ik kan niet wachten tot ik hem thuisgestuurd krijg (duurt gelukkig waaarschijnlijk maar 2 dagen!)![]()
Ik zal laten weten hoe hij bevalt zodra ik hem binnen heb, maar volgens mij voldoet ie echt perfect aan mijn wensen!![]()
SPANNEND!
Was rique al een active gebruiker dan? laatste wat ik begerepen had is dat die bij zijn baas in de doos op de planque stond... ben trouwens ook wel benieuwd wat die via zijn baas kostquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
we hebben hier al 2 blije gebruikers van de S1 IS
Ouwesok en Rique
volgens mij zijn ze er bijde erg blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |