zie jij geblindeerde ramen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:00 schreef Dr.No het volgende:
Dit is gewoon een prototype foute auto.
vandaar dat die gasten hun ramen blinderen want ik zou me ook kapot schamen om hier in te rijden.
mocht ie t bovengenoemde setje hebben dan heeft de wing wel enigzins nut ....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:53 schreef Conflict het volgende:
Afgezien van die vleugel is het een vette bak!
nee ....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:44 schreef method21 het volgende:
[..]
mocht ie t bovengenoemde setje hebben dan heeft de wing wel enigzins nut ....
Wat zijn de verschillen met je huidige blok?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:04 schreef jacco het volgende:
En ga idd voor een B18c1 motorblok uit een ITR. Hier een foto van een soortgelijk blok. Ben al druk zoekende naar een goed en exemplaar met alles erop en eraan
[afbeelding]
En jij kan japans? maar het probleem is vaak dat de blokken idd niet veel kosten maar het reansport naar Nederland kost dan wel klauwen vol met geldquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:30 schreef noidea het volgende:
Je moet gewoon zoeken op http://auctions.yahoo.co.jp daar is ook het sr20 blok in het topic Project Nissan 200sx vandaan, blokken kosten daar echt niks.
En daarom ga ik juist naar Amerika. Voer b18c1 maar eens in op yahoo daar kom ik echt niet uit.quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:54 schreef noidea het volgende:
Nee ik kan geen japans, je moet een tussenpersoon hebben in japan. En gewoon het bloktype intypen bij de search krijg je al resultaten.
Gewoon naar http://www.worldlingo.com(...)ingo_translator.html gaan. De website invullen. Bon-taal en doel-taal en hij gaat de complete website voor je vertalen. Super handig!quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:54 schreef noidea het volgende:
Nee ik kan geen japans, je moet een tussenpersoon hebben in japan. En gewoon het bloktype intypen bij de search krijg je al resultaten. (en een vertaalprogramma wil ook weleens helpen)
Nee het knaagt absoluut niet en waarom zou het. Als het dat wel had gedaan was ik allang met wat anders begonnen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:01 schreef StefanP het volgende:
Dat ziet er al best leuk uit, had ik niet verwacht!Die radio is ook om te kwijlen. Heb je wel een goed alarm in de auto? Dat is nu natuurlijk wel belangrijk!
Ten tweede lijkt me zo'n radio heel erg duur... om maar niet van die NOS of die reis naar de USA, het kopen, verschepen en inbouwen van een nieuw blok te spreken. Knaagt het niet dat je voor dat geld waarschijnlijk een andere auto had kunnen kopen met meer PKs om mee te beginnen?
Zo achterlijk duur is NOS niet meer hoor... Ligt er aan of je het 1) Nieuw koopt 2) wet of dry etc...quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:01 schreef StefanP het volgende:
Dat ziet er al best leuk uit, had ik niet verwacht!Die radio is ook om te kwijlen. Heb je wel een goed alarm in de auto? Dat is nu natuurlijk wel belangrijk!
Ten tweede lijkt me zo'n radio heel erg duur... om maar niet van die NOS of die reis naar de USA, het kopen, verschepen en inbouwen van een nieuw blok te spreken. Knaagt het niet dat je voor dat geld waarschijnlijk een andere auto had kunnen kopen met meer PKs om mee te beginnen?
Wat is dat nou voor een kletskoek....het maakt geen drol uit voor je weerstand of je nou voor, achter of all wheel drive heb. Al word je maar met 1 wiel aangedreven een wing heeft altijd nut en zeker een gekietelde auto ....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:17 schreef seto het volgende:
[..]
nee ....
het is een FWD auto
Yup, spoilers op straatwagens zijn bijna 100% onzinnig... Zeker als je op zoek gaat naar downforce, dat valt er bijna niet te halen, maar goed. Heel af en toe wil een goed ontwikkelde spoiler de weerstand van de wagen weleens verlagen. Voorbeeld is de integrale die met spoiler naar beneden (is verstelbaar) iets zuiniger is dan zonder spoiler. Met spoiler omhoog echter weer veel onzuiniger...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:16 schreef Five_Aces het volgende:
Wings hebben sowieso geen nut voor de gemiddelde straatauto. Als je een betere wegligging zoekt dan moet je eerst eens bij het onderstel kijken en dan pas met grote wings beginnen. Bovendien kan je de handeling van je auto er ook nog eens nadelig mee beinvloedden, als je bijvoorbeeld geen frontsplitter oid gebruikt.
nicequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:51 schreef jacco het volgende:
En ook ik ga natuurlijk gewoon weer verder met de Coupeen daar is dit deeltje 6 alweer van.
[pics] Honda Civic Coupe project Jacco
[pics]Honda Civic Coupe Project Jacco Part 2
[pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 3
[pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 4
[pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 5
Nadat de Show van de auto aan het exterieur grotendeels klaar is. Er komt alleen nog een andere carbon spoiler en een OEM carbon motorkap aan. Die zullen nog ongeveer 3 weekjes op zich laten wachten.
Zijn we nu toch aangekomen bij de Go van de auto. Heb nu eerst een complete NX set voor mijn auto met werkelijk alle mogelijk opties erop en eraan. Hier een foto van het belangrijkste onderdeel![]()
[afbeelding]
En ook ben ik druk bezig met het interieur. Heb nu een clarion autoradio met dvd en navigatie. En dit systeem word nog verder uitgebreid met een complete ice install. De radio is iig de absolute top van clarion.
[afbeelding]
En voor degene die niet weten hoe mijn auto eruit ziet hier de gebruikelijke pics
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
wat ook wel leuk isquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:19 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Yup, spoilers op straatwagens zijn bijna 100% onzinnig... Zeker als je op zoek gaat naar downforce, dat valt er bijna niet te halen, maar goed. Heel af en toe wil een goed ontwikkelde spoiler de weerstand van de wagen weleens verlagen. Voorbeeld is de integrale die met spoiler naar beneden (is verstelbaar) iets zuiniger is dan zonder spoiler. Met spoiler omhoog echter weer veel onzuiniger...
bij hyper zowiezo nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:01 schreef t0n het volgende:
Vraagje, waar laat jij je B18 inbouwen... ?
Hyper, of Ran?
EDIT: laat ook eigenlijk maarquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:13 schreef Googolplexian het volgende:
he-le-maal niet mijn smaakvalt gelukkig niet over te twisten.
imho nu al een foute rice bak.
toch een paaropmerkingen:
1) spoiler is echt alleen maar show (mislukt) en zal je op "hoge" snelheden alleen maar afremmen.
2) NOS op standaard blok is a big no-no (succes met klepveerschotels, klepveren, zuigerveren, etc). TODA balanced piston and crankshaft set zou niet mistaan hier![]()
3) hybrid tunen: vergeet naast het blok niet de bijbehorende onderdelen te halen > draadboom, ECU, benzinepomp, motorsteunen (?), bak, klokkenhuis (dashboard), etc. Vooral de benzinepomp is leuk werk (zit in de tank) maar ook de draadboom is fantastisch leuk werk. Gelukkig laat je dit doen want - believe me- dat is ECHT bout werk.
4) carbon hood staat leuk maar is eigenlijk om gewicht te besparen. Had je ook kunnen doen door de vertragende spoiler er af te laten.
5) gaas is beetje overdreven en helpt echt niet om te koelen ofzo. Serieuzere sport-auto's (waarbij het dus NIET gaat om uiterlijk maar om prestatie) maken er dan ook nooit gebruik van.
Nogmaals... smaken verschillen. Ik respecteer ZEKER wel de tijd die er in zit. Maar imho is het een ricer. Persoonlijk had ik eerst ophanging gedaan, daarna power en dan pas looks. M.a.w.: eerst overleven, dan presteren dan pas bluffen. No offence.
Het gaat namelijk om hoeveel plezier JIJ ermee hebt
edit: Je kan ook doen wat RobertJan van TCC heeft gedaan voor extra oomph: B18 TypeR kop op een B20 CRV onderblok. Dat geeft je dus een B20 TypeR met 1950 cc. Beetje aanpaswerk maar scheelt je importeren.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:13 schreef Googolplexian het volgende:
1) spoiler is echt alleen maar show (mislukt) en zal je op "hoge" snelheden alleen maar afremmen.
als je een beetje de topics had je kunnen lezen dat er een anders op komt....
2) NOS op standaard blok is a big no-no (succes met klepveerschotels, klepveren, zuigerveren, etc). TODA balanced piston and crankshaft set zou niet mistaan hier![]()
bullshit, dat het een no-no is op een stock blok
3) hybrid tunen: vergeet naast het blok niet de bijbehorende onderdelen te halen > draadboom, ECU, benzinepomp, motorsteunen (?), bak, klokkenhuis (dashboard), etc. Vooral de benzinepomp is leuk werk (zit in de tank) maar ook de draadboom is fantastisch leuk werk. Gelukkig laat je dit doen want - believe me- dat is ECHT bout werk.
toevallig maybe dat jacco mensen kent die dit geintje wel vaker hebben gedaan
4) carbon hood staat leuk maar is eigenlijk om gewicht te besparen. Had je ook kunnen doen door de vertragende spoiler er af te laten.
minder gewicht meer speed, of is dat ook weer rice
5) gaas is beetje overdreven en helpt echt niet om te koelen ofzo. Serieuzere sport-auto's (waarbij het dus NIET gaat om uiterlijk maar om prestatie) maken er dan ook nooit gebruik van.
gaas is er om dingen uit de radiator en dergelijke te houden hoor
Zoiets wilde ik dus ook zeggen. Maar bedankt ThaFreak dat je het wat netter weet te verwoordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bij sommige stukjes is het gewoon onmogelijk om te negeren......quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:19 schreef jacco het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik dus ook zeggen. Maar bedankt ThaFreak dat je het wat netter weet te verwoorden
Anders had die B18 er allang in gehangen met een grote turbo eraan, aangezien er tot nu toe weinig aan de GO is gedaan :pquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:41 schreef MikdawG het volgende:
Het is sowieso meer een show dan go car of niet?
Nuff said ouwe!quote:Op woensdag 1 september 2004 17:21 schreef jacco het volgende:
Even voor de duidelijkhied NOS kan zonder problemen op een stock blok gebruikt worden zolang je niet boven de 75 pk shot uitkomt.
En de engine swap hoeft niemand zich zorgen over te maken. Die word gedaan door mensen die al vaker dit soort dingen hebben gedaan. En als ik zeg Hasport engine mounts dan moet de kenners dat genoeg zeggen.
En over het gaas vind ik echt bullshit, wacht maar tot de IC ervoor hangt.
linkje?plaatje?quote:Op donderdag 2 september 2004 05:33 schreef Googolplexian het volgende:
Fugie: Mijn driewieler = hyped up Del Sol 1.6 VTi-E abs. (Tokico/Koni, EBC, Ferrodo, Moroso, Tenzo, Momo, TCC, Lenzo (VPD), OMP, NGK, K&N, en vele anderen mochten meewerken aan deze driewieler).
Ja was wel de bedoeling. Maar gaat waarschijnlijk niet lukken heb om 15:00 namelijk een afspraak waar ik niet onderuit kan. Dus dan zou het weer zo'n stress dag worden. En daar heb ik eigenlijk geen zin in. Of ik moet heel vroeg vertrekken maar dat moet ik nog ff zien.quote:Op donderdag 2 september 2004 09:24 schreef t0n het volgende:
[..]
Nuff said ouwe!
Btw, zaterdag ook in Rijen?
En "hoeveel" koppel bij een veel te hoog toerental?quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:15 schreef Googolplexian het volgende:
1.6 met 4 pijpenmaar wel 172 pk uit een 1.6 standaard. I Love Honda
Die kofferbak is standaard en het is geen civic maar een CRX del sol en je weet niet wat Googolplexian nog aan zijn machine wil verbouwen... hoewel ik toch wel een paar andere achterlichtjes erop had gezet.quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:42 schreef Oxylus_ het volgende:
Die van Jacco vind ik wel beter, maar dat stelt ook veel meer voor.
Die van Googolplexian is meer een standaard civic met een paar andere pijpjes eronder en een paar leuke velgjes. Omdat er zo weinig veranderd is aan het uiterlijk vind ik die pijpjes niet mooi, als je nu een andere achterbumper gehad had, die niet zo rond was hadden die pijpjes gekund, maar dit ziet er imo niet uit..
Om over die kofferbak nog maar te zwijgen..
Is dat op een Dyno gemeten? Anders is het wel discutabel, met een ander luchtfiltertje ed krijg je er niet zomaar PK's bij.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:15 schreef Googolplexian het volgende:
dat is om het dak in te laten schuiven. in die stand kantelt het dak en komen er twee grijp-armen uit de kofferdeksel die het dak beetpakken en naar binnen trekken > voila > cabrio
1.6 met 4 pijpenmaar wel 172 pk uit een 1.6 standaard. I Love Honda
Hoe bevalt die RX8 nou? Is toch een 1.3 wankel met 250 pk?quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:07 schreef VanDread het volgende:
stelletje gangsters hier.... chill toch kidst zijn maar autos ^_^
.... hmm auto's zijn m'n bijbaanik rij in RX8'en en STI's
blaat? rustig aan verder ... dan komt het vast goed
Dat kunnen we natuurlijk altijd een keer doenquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:22 schreef Remon het volgende:
Sugestie:
word het meschien niet eens tijd voor een pta HONDA meeting?
met al die Rijstkookers hier?
Je mag van mij jouw foto's wel plaatsen hoor. Er is nu toch nog even weinig nieuws aan mijn auto.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:36 schreef Googolplexian het volgende:
edit: Jacco's topic dus mijn pics weer weggehaald
helemaal juist. maar dan heb je dus geen remmen, veren, dempers, banden, velgen, schijven. Heb ik nu wel (gele Koni's roeleren nog immerquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:24 schreef jacco het volgende:
[..]
Je mag van mij jouw foto's wel plaatsen hoor. Er is nu toch nog even weinig nieuws aan mijn auto.
Maar 5000 euro aan je auto verspijkerd en dan "maar" 172 pk. Dat is toch niet echt iets om trots op te zijn.
Voor 5000 euro kan je een complete swap doen en dan meer dan 200 pk overhouden.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:19 schreef t0n het volgende:
Of je kan niet shiften.
Maar goed.
bij mij komt er morgen een Jap-style Carbon uitlaat onder. 8)
Ga fietsen gappen man.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:38 schreef PEP het volgende:
Ik denk niet dat jij het helemaal goed snapt Googolplexian! Aan de remmen heeft de man al heel veel gedaan. Namelijk door een extreme drag-increasing device op de achterkant te monteren in de vorm van de meest monstreuze achterspoiler seen by man. Als je je gas los laat sta je stantepede stil. Door die spoiler is de topsnelheid meteen gereduceerd tot 60 kilometer per uur zodat er aan de wegligging vrij weinig hoeft te worden gedaan. Is niet bepaald relevant.
Wat mij betreft is dit dus best wel een typisch geval van een übersjonnie auto. Dat is een auto met (voorlopig?) alleen uiterlijk vertoon zonder een fuck te hebben gedaan aan de prestaties. Andersom is het juist wel weer kewl. Wolf in schaapskleren beats schaap in wolfskleren every time!
quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:38 schreef PEP het volgende:
Ik denk niet dat jij het helemaal goed snapt Googolplexian! Aan de remmen heeft de man al heel veel gedaan. Namelijk door een extreme drag-increasing device op de achterkant te monteren in de vorm van de meest monstreuze achterspoiler seen by man. Als je je gas los laat sta je stantepede stil. Door die spoiler is de topsnelheid meteen gereduceerd tot 60 kilometer per uur zodat er aan de wegligging vrij weinig hoeft te worden gedaan. Is niet bepaald relevant.
Wat mij betreft is dit dus best wel een typisch geval van een übersjonnie auto. Dat is een auto met (voorlopig?) alleen uiterlijk vertoon zonder een fuck te hebben gedaan aan de prestaties. Andersom is het juist wel weer kewl. Wolf in schaapskleren beats schaap in wolfskleren every time!
quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:38 schreef PEP het volgende:
Ik denk niet dat jij het helemaal goed snapt Googolplexian! Aan de remmen heeft de man al heel veel gedaan. Namelijk door een extreme drag-increasing device op de achterkant te monteren in de vorm van de meest monstreuze achterspoiler seen by man. Als je je gas los laat sta je stantepede stil. Door die spoiler is de topsnelheid meteen gereduceerd tot 60 kilometer per uur zodat er aan de wegligging vrij weinig hoeft te worden gedaan. Is niet bepaald relevant.
Wat mij betreft is dit dus best wel een typisch geval van een übersjonnie auto. Dat is een auto met (voorlopig?) alleen uiterlijk vertoon zonder een fuck te hebben gedaan aan de prestaties. Andersom is het juist wel weer kewl. Wolf in schaapskleren beats schaap in wolfskleren every time!
Klopt! Op een stationcar zou dat er nóg bizarder uitzien. En ja, ik rijd dus een stationcar. Om het nog erger te maken: tis een Volvo.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:26 schreef SRD_Don het volgende:
om nog eens ker positief te doen, nice ride! Tis niet mijn kleur, maar voor de rest netjes gedaan! Achja, dat gezeik over die spoiler enzo... zijn gewoon jaloers omdat het niet op hun euro cars staan
quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:38 schreef PEP het volgende:
Ik denk niet dat jij het helemaal goed snapt Googolplexian! Aan de remmen heeft de man al heel veel gedaan. Namelijk door een extreme drag-increasing device op de achterkant te monteren in de vorm van de meest monstreuze achterspoiler seen by man. Als je je gas los laat sta je stantepede stil. Door die spoiler is de topsnelheid meteen gereduceerd tot 60 kilometer per uur zodat er aan de wegligging vrij weinig hoeft te worden gedaan. Is niet bepaald relevant.
Wat mij betreft is dit dus best wel een typisch geval van een übersjonnie auto. Dat is een auto met (voorlopig?) alleen uiterlijk vertoon zonder een fuck te hebben gedaan aan de prestaties. Andersom is het juist wel weer kewl. Wolf in schaapskleren beats schaap in wolfskleren every time!
jawohl, mein Fuhrer. Ban mij maar dan want aan een forum waar alleen positieve reakties geplaatst mogen worden ...quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:31 schreef ThaFreak het volgende:
oke nu is het afgelopen met dit gezeik, kom je hier alleen kritiek leveren tief dan gewoon een eind op of log lekker uit.....
dit soort reacties worden in dit topic vanaf nu zonder waarschuwing verwijderd!
Problemen met deze maatregel mag je posten in algemeen feedback van pta.....
het gaat om reacties die alleen kritiek bevatten en dus in feite bash-post zijn.....quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
jawohl, mein Fuhrer. Ban mij maar dan want aan een forum waar alleen positieve reakties geplaatst mogen worden ...
Aha, dus net als Googolplexian al schreef is dit een soort kontlikforum. Alleen reageren als je het mooi vindt, anders lekker je kop houden. Zet dan niets op het forum, als je niet tegen kritiek kan. Elke auto, hoe mooi of heftig ook, zal voor/tegenstanders hebben. Wat de één kicken vindt zal de ander afschuwelijk vinden. Dat moet je beseffen zodra je iets hier post. Negatieve opmerkingen die je nergens op vindt slaan moet je gewoon lekker links laten liggen. Daar moet je als poster boven staan omdat JIJ je auto mooi vindt en JIJ de dingen er aan uitvoert. Al vindt de rest van de wereld het lelijk, lekker boeiend! Maar verwacht niet dat iedereen het mooi gaat vinden!quote:Op zondag 5 september 2004 03:49 schreef Remon het volgende:
Het gaat hier immers over het (optiche) tunen van Jacco's zijn bolide als je het niets vind jammer dan zeg dan niets maar laar een ieder in zijn waarde!
Méga nonsens redenatie. Ik heb geen plasma tv DUS moet ik elke maar mooi vinden?quote:Op zondag 5 september 2004 13:42 schreef Fwnk het volgende:
en zolang je zelf je rijbewijs niet hebt heb je ook geen recht om te zeuren PUNT
quote:Ik vind het persoonlijk tof wat Jacco doet, omdat hij het met "liefde" doet
Maakt niet uit. Ik heb blijkbaar nog geen rijbewijs dus mag er toch niet mee rijden...quote:Op zondag 5 september 2004 14:21 schreef Googolplexian het volgende:
PEP: Volvo station? Wat voor een?
wat kan jij krom redenerenquote:Op zondag 5 september 2004 14:12 schreef Fwnk het volgende:
nee, maar je mag zelf niet eens rijden, laat staan een auto hebben (of kunnen kopen), waarom zou je anderen dan afzeiken
superquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hoe bevalt die RX8 nou? Is toch een 1.3 wankel met 250 pk?
Meesterlijk mooie wagen. AutoMaxx heeft er één gekocht t.b.v. de promotie van Need For Speed Underground 2.quote:Op zondag 5 september 2004 23:33 schreef VanDread het volgende:
[..]
super
je kan er leuk mee glijden zowel op staal als asfaltheerlijk die RWD
zeker als je DSC uitzet (vriend van me reed er dus bijna 1 tegen een hek)
de auto opzich voelt wel beetje zwaar maar doordat ie mede is ontworpen door wat race fanaten is het leuk speelgoed![]()
(hmmm, had auto niet helemaal goed bekeken, interieur en dergelijke helemaal gemist. kewlnessfaktor is ietwat omlaag gegaan, daarom extreem euforische opmerkingen hierbij gewist. zal voortaan grondiger te werk gaan :-) )quote:Op maandag 6 september 2004 09:53 schreef VanDread het volgende:
kwam deze civic tegen.... http://members.lycos.nl/mvanwilgen/
leuke velgen ^_^
Die vind ik dus lelijk. Lelijke achterbumper, hele lelijke spoiler, sjonnie lexuslook achterlichten. Eigenlijk is de hele achterkant fout.quote:Op maandag 6 september 2004 13:16 schreef PEP het volgende:
[..]
Die vind ik vet!Terwijl 'ie toch ook best heftig optisch getuned is. Zal wel komen door de kleur of zo, dit is wat "minder opvallend", als je dat tenminste er van kunt zeggen. Eeeeecht een coole bak man, die uitlaat ook!
Wil ik ook! Oh nee, eerst rijbewijs ofcoz...
![]()
Ga jij eerst maar eens even je rijbewijs halen mannetje! (standaard antwoord op dit forum als je iets afkraakt, ik wilde de rest voor zijn)quote:Op maandag 6 september 2004 13:57 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
...sjonnie lexuslook achterlichten. Eigenlijk is de hele achterkant fout.
I prefer RX8 over STiquote:Op maandag 6 september 2004 09:53 schreef VanDread het volgende:
soz voor oftopic
was iets vergeten:
DE MOTOR! dat geluid! 9000RPM is echt zoooooo geil, en dan dat piepje dat je moet schakelen
gaat ook vrij soepel, itt tot de STI's waar ik in gereden heb, want daar moet je echt goed schakelen op de limiet wil je geen whiplash krijgen
@jacco
kwam deze civic tegen.... http://members.lycos.nl/mvanwilgen/
leuke velgen ^_^
Er zijn er wel veel meer van SLH die gesponsord word. Ieder weer door andere bedrijven en sommige door dezelfde. Zolang je maar wat te laten zien hebt en ook veel exposure. Zodat je de bedrijven naamsbekendheid kan geven.quote:Op maandag 6 september 2004 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jacco, ik vroeg mij trouwens af, zijn er meerderen in SLH die op Zo'n manier gesponsort worden als jij? Ik heb wel eens met een gast van ergens in de 30 staan praten, die had een getunede Civic Coupe omstreeks 2000, beetje bordeaux-rood/paars kleurtje, stevige spoiler op de klep, en een heerlijk geluid, ik heb geen naam opgevangen, maar kan me wel herinneren dat hij een SLH sticker op z'n ruit had zitten, hij woont in de omgeving van rotterdam..
Ontopic: Keep up the good work, en laat die zeikerds maar lekker gaan, doe wat voor jezelf goed voelt, en niet wat een ander je aanlult..
Zal wel lekker trekkequote:Op vrijdag 3 september 2004 14:03 schreef Googolplexian het volgende:
1) koppel sux idd. Bij mij moet er nog een TODA set op (1.6 > 1.8 balanced conversion) maar dat roep ik al een tijdje en de cash is er effe nietje weet hoe dat gaat. Heb ook nog deze om voor te zorgen:
[afbeelding]
2) jup... dyno [afbeelding]
toch wel netjes voor een standaard blok van 9 jaar... Honda
3) die kofferbak heb ik er niet opgezet hoor... vind je het niets moet je klagen bij Honda. Ik zelf vind het heerlijk om m'n dak op die manier in de achterkant te zien verdwijnen.
4) t0n: rofl! Wat een opmerking zeg. Als we het zo gaan benaderen ben ik erg benieuwd wat jij onder een Honda zou gooien... Remus? Sebring? Laser? hehehe... nee... deze uitlaat is nooit in Duitsland geweest maar is hier in Nederland op maat vervaardigd uit RVS. En laten we in dit topic alsjeblieft niet beginnen over hoe zinvol 4 DTM pijpen op een 1.6 zijn want ik ken nog een bak met een taartschep op de kofferbak.
5) Op vrijdag 3 september 2004 09:42 schreef Oxylus_ het volgende:
Die van Jacco vind ik wel beter, maar dat stelt ook veel meer voor.
>>> kijk, dat bedoel ik nou... je ziet het niet aan m'n auto maar toch zit er voor zo'n 5000 euri aan tuned spul op. Want waarom zou je een auto bouwen die er uitziet alsof íe kan vliegen (effe in het midden gelaten of ie dat wel of niet kan) zonder goede remmen of wegligging? Als stopping-power en wegligging helemaal perfect zijn (getting there) komt er meer power-spul op. Als ik daar dan uiteindelijk mee klaar ben ga ik me zorgen maken over het uiterlijk.
ik ben er blij meeJacco vast ook wel met zijn bak. en zo hoort 't. Mijn mening is allang gegeven en je kan het met me eens zijn of niet. Wat Jacco doet vind ik niet mooi (zonde zelfs) maar als je je druk gaat maken om mijn mening hecht je er kennelijk teveel waarde aan. Voor slijmen en een oneerlijke mening moet je bij mij betalen
peace
trekken als in acceleratie: yupquote:Op maandag 6 september 2004 23:41 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Zal wel lekker trekkehaha
Van die one piece lichten is de pasvorm echt slecht. Dus die komen er bij mij niet in.quote:Op zondag 5 september 2004 23:33 schreef VanDread het volgende:
[..]
super
je kan er leuk mee glijden zowel op staal als asfaltheerlijk die RWD
zeker als je DSC uitzet (vriend van me reed er dus bijna 1 tegen een hek)
de auto opzich voelt wel beetje zwaar maar doordat ie mede is ontworpen door wat race fanaten is het leuk speelgoed![]()
jacco vind je van die "uit 1 stuk" voorlichten niets (inclusief richtinglicht)
aangezien je civic vrij strak is past dat wel
leuke ondertitel trouwes met een voorwiel honda
Bij de standaard consoles houd hij onder de asbak en sigarettenaansteker op. En hier gaat hij verder met 2 vakjesquote:Op donderdag 9 september 2004 21:24 schreef Juggernaut het volgende:
en wat is daar luxe aan??
euh, dus onder de asbak zit helemaal niks bij een std console?quote:Op donderdag 9 september 2004 22:09 schreef jacco het volgende:
[..]
Bij de standaard consoles houd hij onder de asbak en sigarettenaansteker op. En hier gaat hij verder met 2 vakjes
De spoiler word zaterdag opgehaald![]()
ik heb ook van die vakjes en ik heb maar een 1.3 civicquote:Op donderdag 9 september 2004 22:09 schreef jacco het volgende:
[..]
Bij de standaard consoles houd hij onder de asbak en sigarettenaansteker op. En hier gaat hij verder met 2 vakjes
De spoiler word zaterdag opgehaald![]()
Connectiesquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:04 schreef t0n het volgende:
Kut jeroen!
Ik wilde dat ding van Frans!
Beetje mee eens isquote:Op maandag 29 november 2004 04:51 schreef chiren het volgende:
Mijn mening: Het lijkt er bij mij een beetje op dat je gewoon een voorbumper, een achterbumper, 2 skirts, een setje velgen en een grote strijkplank besteld hebt, gespoten hebt, erop geplakt hebt en dat daarmee de kous af was ofzo.
Een civic is standaard niet langzaam. Bij Golfjes is het ten eerste de vraag of ze uberhaupt nog rijden als het licht op groen staat, en ten tweede houd de gemiddelde lopende Golf een Civic echt niet bij.quote:Op maandag 29 november 2004 04:51 schreef chiren het volgende:
Vind je het nu niet vervelend dat je er met zo'n snel uitziende wagen nog door vele 8v golfjes eruit wordt gereden bij het stoplicht?
Een civic is standaard ook niet snel.... sorry, maar zelf gti-tjes en al dat spul zijn niet echt snel, laten we zeggen dat ze vlot zijn?quote:Op maandag 29 november 2004 10:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Een civic is standaard niet langzaam. Bij Golfjes is het ten eerste de vraag of ze uberhaupt nog rijden als het licht op groen staat, en ten tweede houd de gemiddelde lopende Golf een Civic echt niet bij.
Er is ook zoiets als geld... Misschien studeert Jacco nog en al die hardware e.d is ook niet goedkoop.. en zeker niet als je je studie bijvoorbeeld zelf moet dokken enzo..quote:Op maandag 29 november 2004 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
En toch hebben we de auto 'afgekregen' in 2 jaarInclusief uiterlijk en 'innerlijk'.
En bij Jacco duurt de buitenkant best lang imho
En dat is niet erg.. dat moet ieder voor zich weten en wie weet valt het hier ook allemaal tegen, etc
Maar, dan mag ik toch wel degelijk zeggen dat ik het nog niet veel vind?
Mijn vriend studeert ook en moet ook alles zelf dokken.quote:Op maandag 29 november 2004 16:35 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als geld... Misschien studeert Jacco nog en al die hardware e.d is ook niet goedkoop.. en zeker niet als je je studie bijvoorbeeld zelf moet dokken enzo..
Jacco doet eerst aan styling.quote:Op maandag 29 november 2004 17:55 schreef Estolan het volgende:
Ik woon op mezelf, heb een Full-time baan, en kwa tuning ben ik wel wat duurder uit dat TupperWare Party Zone!
Ga maar is een 2JZ-GTE Engine kopen, en een T88 Turbo erop. Dat is pas Tuning!
Heb ik dat gezegd??quote:Op maandag 29 november 2004 18:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Jacco doet eerst aan styling.
-edit-
Je bent trouwens de zoveelste die geen respect heeft voor het werk wat anderen in hun auto's stoppen, en daar kots ik op
JA!quote:Op maandag 29 november 2004 18:21 schreef Estolan het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd??
NEE
Maar tis zowieso zonde om eerst Styling te doen
Show-No-Go
als je dat geld in Motorisch Tuning steekt, kom je al een eind
Maarja het blijft een 4 Cillinder Mietje met Voorwielaandrijving
Ghehehe hoeveel vermogen heeft dat ding van jou dan inmiddels?quote:Op maandag 29 november 2004 19:01 schreef Estolan het volgende:
4 Cillinder Mietjes
Only Milk and Juice comes in 2L
2x de helftquote:Op maandag 29 november 2004 19:11 schreef KeessieX het volgende:
[..]
Ghehehe hoeveel vermogen heeft dat ding van jou dan inmiddels?
ach kom op! het is alles wat die jongen heeft. laat hem tochquote:Op maandag 29 november 2004 19:10 schreef seto het volgende:
in hoeveel topics heb je nou al gepost over je 2jz?![]()
Uit een 6 in lijn turbo komt echt wel meer dan 444Nm koppel lijkt mij. ]quote:Op maandag 29 november 2004 19:30 schreef Estolan het volgende:
UHm overal, want het is de TOP
Btw 450pk 444Nm
Why?
Ik zeg, 2JZ-GTE. T66 Single
Dank U
Ik dacht het al te zien aan je motoraanduiding, beetje opscheppen met je Supra TT, tegenover een normale kerel met een redelijk dure hobby.. Ga ff lekker je banden afroken in een of andere villawijk dan iemands hobby af zitten kraken..quote:Op maandag 29 november 2004 20:58 schreef Estolan het volgende:
MKIV heeft 441Nm Stock 6 cillinder in lijn 3.0i TwinTurbo
???quote:Op maandag 29 november 2004 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht het al te zien aan je motoraanduiding, beetje opscheppen met je Supra TT, tegenover een normale kerel met een redelijk dure hobby.. Ga ff lekker je banden afroken in een of andere villawijk dan iemands hobby af zitten kraken..
Het was tegen jou noch tegen je vriend bedoeld. Gewoon in het algemeen, niet meer niet minder.quote:Op maandag 29 november 2004 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
Enne, ik weet niet of dat laatste gedeelte gericht is op mij en me vriendmaar dan reageer ik er maar even op
De skirts die wij hebben besteld bijvoorbeeld, komen niet van autostyle.
En wij hebben daar gewoon meer dan een half jaar mee liggen kutten.
En zoals je denk ik wel weet hebben we ook pech gehad met dat ongeluk en heeft de auto meer dan 4 maanden bij de schadehersteller gestaan.
Misschien ligt dat wel aan mij jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het was tegen jou noch tegen je vriend bedoeld. Gewoon in het algemeen, niet meer niet minder.
Ik had de link met de auto van je vriend helemaal nog niet gelegd
Dat jij dat wel doet zegt misschien meer over jou dan ?
En geld speelt ook een rol he. niet alles kan in 1x. Kijk wat Jacco doet is ook niet echt mijn smaak, maar ieder zijn ding weet je. En hij is er serieus mee bezig, wat wil je nog meer! Ik heb daar echt respect voor, juist dat hij volhoudt terwijl het project 'al zo lang' loopt.
Geld speelt ook een rol weet je, en niet iedereen heeft zomaar een paar flinke duiten op de bank.
Ben ik het helemaal mee eens. En voordat ik dan zou zeggen van "kijk mij eens met mijn auto" zou ik wel een dikke 6 pitter onder de kap willen hebben of 4 cilinder met Turbo ofzo.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
Maare, ik vind persoonlijk dat je dan niet aan je auto moet gaan beginnen als je het geld er niet voor hebt.
van wie is de auto als ik vragen mag, van jou of je vriend?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien ligt dat wel aan mij ja
Máár, dat komt meestal doordat als we bijvoorbeeld zeggen dat we in een crx rijden er meteen van die vooroordelen worden gemaakt
Vandaar!
Maare, ik vind persoonlijk dat je dan niet aan je auto moet gaan beginnen als je het geld er niet voor hebt.
Oorspronkelijk van mijn vriendquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:01 schreef Pumatje het volgende:
[..]
van wie is de auto als ik vragen mag, van jou of je vriend?
Zo gaat dat met vrouwen... dat weet je toch ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:40 schreef Pumatje het volgende:
van wie is hij? Op zijn naam, en dergelijke?
want het valt me op dat je het steeds over " onze " auto hebt, maar zodra t stukje over uitgaves aan de auto ging kwam jij zelf niet in de post voor.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:56 schreef Estolan het volgende:
1 vraag
Waarom wil je eigenlijk een Turbo op je auto, en blijf je alsmaar geld uitgeven aan andere dingen,m zodat dat Motorisch Tunen wat je wilt, geowon op die manier niet echt mogelijk is?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:07 schreef Estolan het volgende:
ik vroeg het daarom ook aan Jacco hewijsneus
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:45 schreef chiren het volgende:
Misschien kunnen we hem opgeven bij www.laughatrice.com
Ik koop eerst een ander blok. Maar dat gaat niet zo makkelijk ik wil een B18c6 maar dan wel een GSR uitvoering. En krijg misschien binnekort een optie op zo'n blok. Met turbo erbij. Dus even afwachten wat daar uitkomt.quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:56 schreef Estolan het volgende:
1 vraag
Waarom wil je eigenlijk een Turbo op je auto, en blijf je alsmaar geld uitgeven aan andere dingen,m zodat dat Motorisch Tunen wat je wilt, geowon op die manier niet echt mogelijk is?
Is er iets wat jij niet van eus overkoopt?quote:Op zondag 5 december 2004 13:07 schreef jacco het volgende:
[..]
Ik koop eerst een ander blok. Maar dat gaat niet zo makkelijk ik wil een B18c6 maar dan wel een GSR uitvoering. En krijg misschien binnekort een optie op zo'n blok. Met turbo erbij. Dus even afwachten wat daar uitkomt.
En tot die tijd geef ik mijn geld uit aan andere leuke dingen.
quote:Op woensdag 15 december 2004 18:16 schreef Henkmanz het volgende:
Als jij het was zat je bijrijder een fietsende chickie op het fietspad na te schreeuwen
Mooie CRX verkoop je de velgen ook los?quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:14 schreef xCRXDOHCx het volgende:
Dit is mijn project,alleen doe k er verder nix meer aan.
Hij staat nu te koop,vandaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kijk eerst of ik de auto met velgen kan verkopen,is meer interesse voor, dan zonder 17 inch velgen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:37 schreef jacco het volgende:
[..]
Mooie CRX verkoop je de velgen ook los?
haha,dat lukt je toch nietquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:21 schreef t0n het volgende:
Kan ze erl wel onder uit schroeven voor je, ding staat bij mij in 't dorp.
Vraag snap ik ff niet? je weet toch dat ik er al een heb ?quote:
Denk dat ze bedoelt dat je je auto weg doet, en nu helemaal voor de motoren gaat, qua tuning e.d.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:38 schreef xCRXDOHCx het volgende:
[..]
Vraag snap ik ff niet? je weet toch dat ik er al een heb ?
Das toch ook een 200sx.quote:
S14 is volgens mij een 240sx. Vind het model van de S13 alleen niet mooi.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:04 schreef noidea het volgende:
[..]
Das toch ook een 200sx.
Of doe gewoon het beste, een s13 met s14 motor.
Haha idd eerst studeren, want een s14 is zeer zeker geen 240sx. Maar goed succes ermee en ik kijk uit naar een volgend project topic in de toekomst.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:37 schreef jacco het volgende:
[..]
S14 is volgens mij een 240sx. Vind het model van de S13 alleen niet mooi.
Maar eerst maar eens studeren en daarna zien we wel weer verder.
Heb me vergist,een 200sx is idd een S14 maar een S13 is dus ook een 200sx alleen dan een ouder type. En die 240sx is een amerikaanse uitvoering met een 2,4 liter blok.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:46 schreef noidea het volgende:
[..]
Haha idd eerst studeren, want een s14 is zeer zeker geen 240sx. Maar goed succes ermee en ik kijk uit naar een volgend project topic in de toekomst.
bedankt, de auto staat voor 4500 euro te koop. Zou dus zeggen grijp je kansquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:29 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
en voor hoeveel staat tie nu eigenlijk te koop? ben wel erg benieuwd eigenlijk voor hoeveel je zoiets te koop zet na zoveel werk...
succes met je nieuwe studie iig.
Voor meer krijg je hem toch niet kwijt, dan kan je net zo goed een nieuwe kopenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:55 schreef t0n het volgende:
echt helemaal lijp waarvoor je die motorkap verkocht hebt homo![]()
Hou dat soort dingen dan ook warm, ik vergeet dat altijd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:07 schreef t0n het volgende:
en ik nog zeggen dat je 't tegen mij moest zeggen.. maar neeeeeee![]()
![]()
nu moet ik 'n avond met je vriendin / ex? doen.
Ze zei idd dat je wat vergeet achtig bent af en toe.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef jacco het volgende:
[..]
Hou dat soort dingen dan ook warm, ik vergeet dat altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |