[pics] Honda Civic Coupe project Jacco
[pics]Honda Civic Coupe Project Jacco Part 2
In de vorige edities is eigenlijk heel veel te vinden over mijn plannen en wat er allemaal gebeurd is. Maar je kan hier alles vragen. Want veel plannen zijn onderweg al weer gewijzigd........
Ik heb 3 foto's om mee te beginnen
Hier is de auto volledig gespoten en de rest van de onderdelen ook. Waaronder de deurklinken, stootlijsten en zijspiegels. De bumpers zijn vandaag (02-10-03) gespoten en wachten op montage. Als dat is gebeurd krijgen jullie ze uiteraard te zien. Maar laat dat dan nu nog even achterwege.
Dan is de auto voor de buitenkant voor zover "af". Want klaar is hij nog lang niet. Het eerste wat er daarna zal gebeuren is een verlaging. En dan komt ook de carbon spoiler van corvis er op. en zal daarmee de enige zijn hier in NL. Want je zal toch steeds maar weer exclusief voor de dag moeten komen. Het is nog wel even wachten op de skirts. Maar die komen zo snel mogelijk naar NL toe.
Ik ben aan het onderhandelen over 2 motorblokken dat zijn een:
Het wel of niet aanschaffen van deze motorblokken zal liggen aan het financiële plaatje en de dingen die gewijzigd zullen moeten worden. Dus hier moet ik nog even geduld voor hebben. Maar dat het komt daar is geen twijfel over mogelijk.
Er komt ook een NX kit op de vraag is alleen welke, en dat kan alleen bepaald worden als er zekerheid is over de motoren.
Maar dat is dus voor latere zorg. Tussen al dat geweld door is er natuurlijk nog het interieur waar ook het een en ander aan gewijzigd zal worden. Er komen iig de meters van AC Autotechnic in. Deze meters zijn in Amerika top of the bill en worden in europa nog niet veel toegepast. Maar hier een paar voorbeelden die er bij in komen:
En dat is dus een greep uit de mogelijkheden. en ben er nog niet uit hoe alles precies gemonteerd zal gaan worden. Maar dat word in de loop van de tijd allemaal bekend. Ik laat het voor nu even hierbij.
en kan niet wachten totdat ik hem weer terug krijg
Wel super mooi velgen, en hij is toch wel klaar voor de meet he!
quote:Ik rijd nu in een opel astra
Op donderdag 2 oktober 2003 19:09 schreef jwstoop het volgende:
klinkt veelbelovend! hij is trouwens netjes gefixt zo te zien!![]()
ben benieuwd wanneer je er weer mee denkt te kunnen rijden, en, misschien dat ik t gemist heb, maar waar rij je nu in?
quote:Wat is dat, een iets beschaafdere versie van NOS?
Op donderdag 2 oktober 2003 19:01 schreef jacco het volgende:Er komt ook een NX kit op de vraag is alleen welke, en dat kan alleen bepaald worden als er zekerheid is over de motoren.
![]()
quote:Nee NX is gewoon een merknaam net als NOS. Dus precies hetzlefde alleen van een andere fabrikant
Op donderdag 2 oktober 2003 19:15 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Wat is dat, een iets beschaafdere versie van NOS?
Of spiegel ramen
Ik heb onder mijn autootje alleen maar velgen gezet.
Misschien dat ik ook nog eens de logo's verwijderen aan de achterkant, maar het lijkt wel wel gaaf om een soort Streetrod in het echt de doen.
Suc6
Ziet er erg leuk uit ja!
quote:De ramen worden idd geblindeerd. En dat zal waarschijlijk gewoon zwart worden.
Op donderdag 2 oktober 2003 19:26 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ga je de ramen nog blinderen ?Of spiegel ramen
![]()
Ik heb onder mijn autootje alleen maar velgen gezet.
Misschien dat ik ook nog eens de logo's verwijderen aan de achterkant, maar het lijkt wel wel gaaf om een soort Streetrod in het echt de doen.Suc6
quote:Motor:
Op donderdag 2 oktober 2003 20:14 schreef Streetracer het volgende:
Jacco welke moter zat er nou in die civic van jou? Heb je dat ooit vermeld of ben ik dat vergeten?
Anyways, het lijkt de goede kant op te gaan... wat ik me nou alleen wel afvraag is wat er nou in hemelsnaam zo lang geduurd heeft... de vorige keer leek die auto al een heel eind in de afbouwfase te zitten.. misschien dat ik dat verkeerd zie maar het valt me eerlijk gezegd een beetje tegen dat je nog niet verder bent....
tweede vraag, misschien wat aan de brutale kant hoor, maar hoe kom je in hemelsnaam aan het geld . Want als ik dat zo lees (spuiten, bodykit, nieuwe motor, spoilers enz. enz.) kost dit echt klauwen en klauwen met geld en de extra;s volgen elkaar in hoog tempo op
!
Tenslotte: waarom niet meteen een carbon motorkap? Of is dat sowieso niet de bedoeling wegens 'niet mooi'?
anyways, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 02-10-2003 21:37]
quote:Het zat wat tegen met bumpers daarom heeft het even geduurd. En aangezien ik zelf veel aan de auto doe. En ik daarnaast een full-time job heb. Heb ik niet alle tijd van de wereld om hem af te krijgen. Maar nu is alles compleet en gaat het dus een stuk sneller.
Op donderdag 2 oktober 2003 20:50 schreef Kolkie het volgende:
EINDELIJK weer een update. Sjeminee wat hebben we daar lang op moeten wachten zeg
.
Anyways, het lijkt de goede kant op te gaan... wat ik me nou alleen wel afvraag is wat er nou in hemelsnaam zo lang geduurd heeft... de vorige keer leek die auto al een heel eind in de afbouwfase te zitten.. misschien dat ik dat verkeerd zie maar het valt me eerlijk gezegd een beetje tegen dat je nog niet verder bent....
tweede vraag, misschien wat aan de brutale kant hoor, maar hoe kom je in hemelsnaam aan het geld
. Want als ik dat zo lees (spuiten, bodykit, nieuwe motor, spoilers enz. enz.) kost dit echt klauwen en klauwen met geld en de extra;s volgen elkaar in hoog tempo op
!
Tenslotte: waarom niet meteen een carbon motorkap? Of is dat sowieso niet de bedoeling wegens 'niet mooi'?
anyways, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
En over het financiële plaatje tjsa het is een hobby dus dan ga je ergens voor of niet.
En die carbon motorkap komt er wel. en dat word er een van Mugen:
quote:He mod lees de post eens
Op donderdag 2 oktober 2003 20:53 schreef GizartFRL het volgende:
Is het trouwens niet veel leuker ( lees: sneller) om er een sneller blok in te bouwen?
O fzit dat dwars met financiën?
Maaruh dat spuiten he was dat duur ( brutaal wat kost dat nu complete wagen laten spuiten ? )
Ben benieuwd hoe ie wordt als ie *af * is...
quote:Dat zal rond de 1500 euro komen. Maar dan heb je dus wel de auto gespoten. En ook alle krasjes en onregelmatigheden verwijderd. Dus veel manuren. Maar dat is voor elke auto weer anders. Dus eerst altijd navragen is mijn advies
Op donderdag 2 oktober 2003 21:06 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Nice1 van de weinige Nederlanders die het groots aanpakt..
Maaruh dat spuiten he was dat duur ( brutaal wat kost dat nu complete wagen laten spuiten ? )
Ben benieuwd hoe ie wordt als ie *af * is...
Ben benieuwd naar de bumpers en spoilers, post de pics zo snel mogelijk a.u.b.
Ik ben jaloers
quote:ThnX
Op donderdag 2 oktober 2003 21:10 schreef jacco het volgende:[..]
Dat zal rond de 1500 euro komen. Maar dan heb je dus wel de auto gespoten. En ook alle krasjes en onregelmatigheden verwijderd. Dus veel manuren. Maar dat is voor elke auto weer anders. Dus eerst altijd navragen is mijn advies
Vraagje nog: Hey Jacco ga je nog wat met stickers of ( al dan niet ) subtiele strepen doen ? Een paar subtiele graphics met bijkleurende neon zou je auto niet misstaan.
quote:Mugen DC5 carbon moterkap
Op donderdag 2 oktober 2003 23:04 schreef Scalle-- het volgende:
Hoeveel kost zo'n motorkap?
Het komt er waarschijnlijk bij mij ook op, maar ik wacht er mee tot dat de auto is gespoten.
Jacco ga zo door, dit wordt echt een vette bak!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |