We lopen niet op diesel of zoquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:38 schreef jacco het volgende:
Ik dacht alles even lekker opwarmen
Ik de hele week al wel, en volgende week ookquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We lopen niet op diesel of zo![]()
sow echt vette plaatjes...quote:[pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 5
Jajajaja en de plaatjuhzz!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:47 schreef HPI-Racer het volgende:
Heb je al een goede digicam ?![]()
Maare, hoe zit het met je skirts, einddemper, alarm systeem, nieuwe blok, spoiler, bumper enz enz?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:00 schreef jacco het volgende:
Oke een tipje van de sluier.nieuwe voorbumper worden gespoten en gemonteerd sideskirts worden gespoten en gemonteerd carbon spoiler word gemonteerd uitlaat word gemonteerd alle oneffenheden worden hersteld Integra Type R stoelen worden gemonteerd
Nog steeds originele lichies, iedreen heeft de angels namelijk al. en ben op zoek naar wat anders.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:15 schreef PeuRac het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met je koplampen? Heb je nog steeds de orginele?
btw ik ga binnenkort bij jou in de buurt solliciteren
Vind je dat? Ik heb ze nog nooit gezienquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:20 schreef jacco het volgende:
[..]
Nog steeds originele lichies, iedreen heeft de angels namelijk al. en ben op zoek naar wat anders.
waar ga je soli doen dan?
Tja jij rijd ook geen hondaquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind je dat? Ik heb ze nog nooit gezien
Bij Nico A. die bekendeik zet expres de hele naam er niet neer, maar je weet wel wie ik bedoel
Nee, maar als ik zijn achternaam noem, weet iedereen hier waar ik het over hebquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:28 schreef Ultimora het volgende:
ex-gedetineerd?
Weet ik, maar ik heb ook bij Autoster (Mercedes) stage gelopen (is nu Failliet btw, wordt overgenomen door Wensink). En die eigenaar was ook niet fijn. Dus ik ben wat gewendquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:27 schreef jacco het volgende:
[..]
Tja jij rijd ook geen hondamaar succes bij Nico is een heel mooi bedrijf alleen is de baas een beetje een alleenheerser. Maar laat je daardoor niet afschrikken.
kan beter aan de kust zitten hequote:Op woensdag 16 juni 2004 19:35 schreef ook_gek het volgende:
foute mensen daar in dat stukje nederland
Vast zitten jaquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan beter aan de kust zitten he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |