Ik rijd dus in een Honda Civic Coupe uit 1994. Zij heeft al de nodige wijzigingen doorstaan. Waaronder de velgen en de lexus-style verlichting. Ik ben lid van Street legal Honda waar ik veel plezier bij heb. En via deze vereniging ben ik in contact gekomen met personen die de tuning in Nederland groter willen maken. en mij daarmee ook helpen.
Maar er staat natuurlijk nog veel meer op het agenda. waaronder nieuwe bumpers voor/achter en de side-skirts. Ben al in het bezit van een Veilside bumper. Maar dit gaat waarschijnlijk veranderen. Heb vandaag (28-06-03) wel bericht gekregen dat mijn Buddyclub bumper is aangekomen in de lage landen. Dus die haal ik binnenkort op.
Eerst wat foto's:
Ben ook in het bezit van een Carbonnen achter spoiler. Die dus uiteindelijk op de achterklep komt. Daarnaast zal er meer carbon op de auto komen. Dat zal dan een motorkap en iets speciaals met de achterbumper worden.
Het interier is nog vrij standaard. Heb wel wat onderdelen zilver gespoten. en een audio installatie ingebouwd. De sub en versterker heb ik laatst aangeschaft nadat ik het voor een mooi prijsje kon overkopen. De sub is er een van Phoenix Gold 400 W RMS. En de versterker is van JBL die 1x 400 watt geeft. Dit word aangestuurd door een JVC sh-707 serie. Heb verder nog tweeters van caliber in de deuren zitten en daarnaast 2 3-wegspeakers van JBL gto serie van 100 w achterin
Het motorisch vermogen ligt op 106 pk. En heb er een CAI (Cold Air Intake) die zorgt dat er meer koude lucht naar het gasklephuis word gezogen. En het geeft de auto bij het optrekken een zwaarder geluid.
Wat er allemaal nog zit aan te komen. Is eigenlijk teveel om op te noemen. Maar ik zal een kleine greep doen.
en heb nog veel meer ideëen, maar dat zien of lezen jullie als het zover is.
Veel lees en kijkplezier toegewenst in dit topic. En geef je mening
bvd
Jacco
quote:Heb ik wel, maar zoals ik al zei dit word naar alle waarschijnlijkheid een andere. En zal deze in de ijkast worden gezet.
Op zaterdag 28 juni 2003 21:30 schreef Fugie het volgende:
ziet er goed uit, denk dat het eindresultaat wel erg mooi zal zijn. ennuh heb je geen pic van die veilside bumper ?
Wanneer zet je de spoiler erop ik wil wel zien hoe dat eruit ziet.
En ga je motorisch ook nog wat aanpassen, aangezien 106 PK nou niet echt superveel is
quote:Een Carbon spoiler spuiten whahahahaha
Op zaterdag 28 juni 2003 22:09 schreef MoNkToNk het volgende:
Ziet er netjes uit! Ga je die spoiler ook nog spuiten in de kleur van de auto?En ga je motorisch ook nog wat aanpassen, aangezien 106 PK nou niet echt superveel is
Suc6 ermee
quote:Waarschijnloijk sportiever, dit is niet sportief standaard.
Op zondag 29 juni 2003 12:30 schreef Mr._T-Rex het volgende:
He Jacco, waarom gaat er een andere bumper onder komen? Vond je die toch mooier of heeft dat nog een andere reden? Verder vind ik die spoiler dus WEL kunnen, zeker als ik bedenk hoe die er verder uit komt te zie aan de hand van de wagens die je hebt laten zien van SLH.Suc6 ermee
quote:Hmmmz, kmoet toch maar es wat beter lezen
Op zaterdag 28 juni 2003 22:14 schreef damienfromhell het volgende:[..]
Een Carbon spoiler spuiten whahahahaha
Spoiler vind ik geweldig, die zie je echt niet vaak op een Civic en vooral niet van Carbon. Dus daarmee ben je ook origineel bezig.
Verlagen ga je al doen zeg, je. Met de bumper erop en sideskirts ziet het er dan helemaal indrukwekkend uit. Carbon in de achterbumper heb ik al helemaal nooit gezien, als je daarmee de eerste bent zal het zeker speciaal zijn.
Ga je die suicide kofferbak nog maken, met zo'n spoiler zal het haast wel moeten denk ik.
Verder succes, wordt wel wat. Als ik die wagen ergens zie weet ik wel van wie die is
quote:Als je het vorige topic had gelezen had je geweten dat Jacco al een andere voorspoiler in zijn bezit heeft en hij zegt dus nu dattie toch een andere gaat monteren. Het ging dus niet over de originele voorbumper.
Op zondag 29 juni 2003 12:45 schreef StephanL het volgende:[..]
Waarschijnloijk sportiever, dit is niet sportief standaard.
quote:Sorry
Op zondag 29 juni 2003 13:34 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Als je het vorige topic had gelezen had je geweten dat Jacco al een andere voorspoiler in zijn bezit heeft en hij zegt dus nu dattie toch een andere gaat monteren. Het ging dus niet over de originele voorbumper.
quote:De lichten die ik erin heb zitten, worden goed gekeurd. Omdat ik erzelf een mistachterlicht in heb gemaakt. Dat zijn de rode ringen rond de achteruitrijlichten. Als je dat dus niet hebt kom je de apk niet door.
Op zaterdag 28 juni 2003 22:07 schreef StephanL het volgende:
Hé Jacco, een vraagje. Zijn die lexuslampen nou goedgekeurd? dus ook voor de apk? Of moet als je hem naar de APK brengt de oude er weer op?
quote:www.showoffimports.nl
Op zaterdag 28 juni 2003 22:04 schreef Vampz het volgende:
Waar bestel je die kits eigenlijk?
quote:Aan de veilside voorbumper die ik heb zit wel erg veel werk aan. En zal ik voor een later stadium gaan gebruiken.
Op zondag 29 juni 2003 12:30 schreef Mr._T-Rex het volgende:
He Jacco, waarom gaat er een andere bumper onder komen? Vond je die toch mooier of heeft dat nog een andere reden? Verder vind ik die spoiler dus WEL kunnen, zeker als ik bedenk hoe die er verder uit komt te zie aan de hand van de wagens die je hebt laten zien van SLH.Suc6 ermee
Ik had al gezegd dat ik de achterbumper van Buddyclub erop zet. En ga nu dus naar alle waarschijnlijkheid ook de voorbumper en sideskirts van deze fabrikant gaan gebruiken.
quote:Als er binnen nu en 2 jaar geen andere motor in komt. Ga ik voor een supercharger of een turbo. En zal dan van 106 pk naar ongeveer ruim geschat 180 pk gaan. met alle veranderingen erbij
Op zondag 29 juni 2003 19:08 schreef ook_gek het volgende:
Jacco wat ga je met je motor doen? En wat zal het resultaat zijn betreft specs? Hoe veel PK winst zal je gaan boeken als je helemaal klaar bent?
even een vraag: wat is er toch mooi aan een motorkap ( / spoiler) die een andere kleur heeft dan de rest van de body.
ziet er toch net ff niet uit... geen geheel.
verder wordt je bak gruwelijk vet !
quote:Volgens mij heeft fast & furious de trend gezet hierin. Het is net zoals met die achterspoiler smaken verschillen Jacco vindt zoiets mooi. Blijkbaar is niet iedereen het met hem eens. Dat is ook het mooie van tuning hè. Je personaliseert je auto.
Op maandag 30 juni 2003 00:02 schreef Snoop_Dogg het volgende:
jmr... die andere vwas mooiereven een vraag: wat is er toch mooi aan een motorkap ( / spoiler) die een andere kleur heeft dan de rest van de body.
Jacco, Vette spoilers, goed bezig. Is wings west niets voor jou?
(je voelt 'm al aankomen)
MAAR
Die spoiler kan echt niet, dat heeft totaal geen nut, auto krijgt er een lagere top van, das ongeveer het enige. Aerodynamisch schiet je er totaal niks mee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |