Maar dat komt allemaal nog, Heb al wel sportvelgen, elektrisch schuif/kanteldak en een sportuitlaat. Op korte termijn komen daar APC heldere Altezza style achterlichten bij. en word er flink aan de audio begonnen. Binnenkort komen de echte foto's van mijn eigen auto, maar moet dan ff de Cam lenen en op het net zetten. Maar hou dit topic in de gaten, want hier staat strax een waar showmodel (american style)
Edit deze sportspiegels komen er ook aan (echt Carbon!!!!)
quote:Rustig
Op zondag 12 januari 2003 16:28 schreef Steve-O het volgende:
Ga je ook nog wat onder de motorkap verander dan word het best wel Phat .![]()
Al zet je alleen een hoop spoilers er op dan is het best wel triest
quote:Het is natuurlijk maar net wat je ervoor over hebt. Heb ook naar erebuni kits gekeken en daar vond ik deze wel erg mooi.
Op zondag 12 januari 2003 16:30 schreef neonfreak het volgende:
ziet er knap uit ja met de wing west set, alleen jammer dat de zooi zo prijzig is anders had ik het ook al op me coupeetje gezet.
En deze komt totaal op 850 euro, exclusief montage kosten
Is wel oke aan auto klussen.. alleen die opzichtige lampies vinnik minder. Hebben jullie 'under the hood' ook nog eea gedaan?
quote:Nou ja stuk is een groot woord, hij had last van steenslag, en een barst in de originele bumper, wat nu dus helemaal verholpen is. Ook is de motor helemaal nagekeken, en nog wat andere kleine dingen.
Op zondag 12 januari 2003 16:47 schreef NiGeLaToR het volgende:
Jacco, waarom was je auto weg dan? Was ie stuk ofzo?Is wel oke aan auto klussen.. alleen die opzichtige lampies vinnik minder. Hebben jullie 'under the hood' ook nog eea gedaan?
En nu dat hij terug is kan ik eindelijk aan het project beginnen. Om mijn eigen show auto te gaan maken. En kan mijn Opel Corsa aan de kant.
De motor is nu nog stock, maar zoals ik al zei gaan daar dus ook de nodige dingen aan gebeuren. Maar wat bedoel je precies met die opzichtige lampjes?
greetz
quote:Achterlichten vinnik persoonlijk mooier als ze 'meegespoten' zijn zeg maar. Dus niet van die zilveren, dat vind ik niet mooi
Op zondag 12 januari 2003 16:53 schreef jacco het volgende:[..]
Nou ja stuk is een groot woord, hij had last van steenslag, en een barst in de originele bumper, wat nu dus helemaal verholpen is. Ook is de motor helemaal nagekeken, en nog wat andere kleine dingen.
En nu dat hij terug is kan ik eindelijk aan het project beginnen. Om mijn eigen show auto te gaan maken. En kan mijn Opel Corsa aan de kant.
De motor is nu nog stock, maar zoals ik al zei gaan daar dus ook de nodige dingen aan gebeuren. Maar wat bedoel je precies met die opzichtige lampjes?
greetz
Ben zelf een onwijze Honda fan.. dingen zijn zo chill om in te rijden enzo. Alleen die nieuwere vinnik weer ietsie minder worden (met name Accords).
Wat ga je met de motor doen? Wat is er allemaal aan te doen?
Die plaatjes is jouw auto reeds, of wil je de jouw zo maken?
quote:Lees eerst de thread ff door, en als je daarna nog vragen hebt dan beantwoord ik ze graag. Heb al wel deze Angeleyes in bestelling. En deze achterlichten.
Op zondag 12 januari 2003 16:55 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Achterlichten vinnik persoonlijk mooier als ze 'meegespoten' zijn zeg maar. Dus niet van die zilveren, dat vind ik niet mooi
Ben zelf een onwijze Honda fan.. dingen zijn zo chill om in te rijden enzo. Alleen die nieuwere vinnik weer ietsie minder worden (met name Accords).
Wat ga je met de motor doen? Wat is er allemaal aan te doen?
Die plaatjes is jouw auto reeds, of wil je de jouw zo maken?
greetz
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 12-01-2003 17:38]
quote:Dat bedoel ik, die vinnik niet zo mooi. Maar das smaak denk ik. In deze thread staat verder nix over wat je met je auto gaat doen :/
Op zondag 12 januari 2003 17:29 schreef jacco het volgende:[..]
Lees eerst de thread ff door, en als je daarna nog vragen hebt dan beantwoord ik ze graag. Heb al wel deze Angeleyes in bestelling.
greetz
quote:Dit heb ik iig al over demotor gezegd, en als je de eerste post van mij leest, staat er ook bij dat ik nog niet precies weet welke kit erop komt
Op zondag 12 januari 2003 17:38 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Dat bedoel ik, die vinnik niet zo mooi. Maar das smaak denk ik. In deze thread staat verder nix over wat je met je auto gaat doen :/
quote:
RustigDe motor word ook helemaal onder handen genomen, met een nieuw chip, luchtinlaat, snellere nokkenas en een nieuw uitlaatsysteem. En nog veel meer. Maar heb nu al 125 PK met een top van van 210 km/h dus das toch ook al aardig. Maar alles op zijn tijd
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 12-01-2003 20:55]
quote:Owjah, das best vet
Op zondag 12 januari 2003 17:42 schreef jacco het volgende:[..]
Dit heb ik iig al over demotor gezegd, en als je de eerste post van mij leest, staat er ook bij dat ik nog niet precies weet welke kit erop komt
[quote]Rustig
De motor word ook helemaal onder handen genomen, met een nieuw chip, luchtinlaat, snellere nokkenas en een nieuw uitlaatsysteem. En nog veel meer. Maar heb nu al 125 PK met een top van van 210 km/h dus das toch ook al aardig. Maar alles op zijn tijd
[quote]
quote:Het is een 1.6 ESI en ik verlaag hem met een verstelbare schroefset, dus niet hydraulisch of pneumatisch. Maar moet ik eerst ff regelen met de nieuwe velgen, dus dat duurt nog even
Op zondag 12 januari 2003 17:49 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Owjah, das best vet
125pk, hebbie er een 1.6 vtec in zitten? Nah, ff denken, zal wel gewone zijn.. hmm, nou ja'k weet niet
850e voor zo'n kit valt me nog aardig mee.. tenminste.. dan moet je natuurlijk ook nog velgjes en andere mod's.. want dan heb je alleen nog maar spiolers en plastic zeg maar? Wat heb je/ga je doen/gedaan aan je ophanging? Verlaagd, of ook andere tuning?
quote:Dan haal je de 160pk strakkies wel denk ik
Op zondag 12 januari 2003 17:57 schreef jacco het volgende:[..]
Het is een 1.6 ESI en ik verlaag hem met een verstelbare schroefset, dus niet hydraulisch of pneumatisch. Maar moet ik eerst ff regelen met de nieuwe velgen, dus dat duurt nog even
* NiGeLaToR houdt je topic goed in de gaten
Deze vind ik persoonlijk erg mooi...
Vooral de Alfa Romeo lichtblauwe verf met parelmoer icm met de donkergrijze vijfspaaksvelgen...
Wat voor bodykit hier op zit zou ik niet weten...
kost wel wat maar dan heb je ook wel wat dus hierbij de bijbehorende prijsen::
Front Bumper $ 630.00
Side Skirts $ 520.00
Rear Bumper $ 550.00
Rear Wing $ 460.00
en al dit moois afkomstig van Veilside
quote:Dat is inderdaad ook nog een optie, maar dan zit je inderdaad met de prijs. Maar ik laat nu alles nog open. Maar vind hier de achterbumper er wel meesterlijk uitzien. Maar vind de voorbumper er te ver vooruit steken.
Op zondag 12 januari 2003 18:44 schreef ThaFreak het volgende:
Of je gaat voor deze spoilerkit![]()
kost wel wat maar dan heb je ook wel wat dus hierbij de bijbehorende prijsen::
Front Bumper $ 630.00
Side Skirts $ 520.00
Rear Bumper $ 550.00
Rear Wing $ 460.00en al dit moois afkomstig van Veilside
quote:De kosten zijn idd redelijk hoog vind ik ook wel....
Op zondag 12 januari 2003 18:57 schreef jacco het volgende:[..]
Dat is inderdaad ook nog een optie, maar dan zit je inderdaad met de prijs. Maar ik laat nu alles nog open. Maar vind hier de achterbumper er wel meesterlijk uitzien. Maar vind de voorbumper er te ver vooruit steken.
Die achterklep is ook mooi zeg.....nog niet eerder gezien.....maar zeker weer iets anders dan normaal
En eeuh die voor en achterlichten gewoon prachtig
quote:Thanx vond de lichten zelf ook erg
Op zondag 12 januari 2003 19:07 schreef ThaFreak het volgende:[..]
De kosten zijn idd redelijk hoog vind ik ook wel....
Voor die voorbumper ik heb hem een paar keer in het echt gezien en het valt reuze mee.....kijk maar een naar de foto van de zijkant kun je zien dat die niet zoveel uitsteekt (lijkt wel maar is niet zo..)Die achterklep is ook mooi zeg.....nog niet eerder gezien.....maar zeker weer iets anders dan normaal
En eeuh die voor en achterlichten gewoon prachtig
greetz & stay tuned
quote:klopt die voorlichten heb ik nog nooit eerder gezien maar zijn zeker om te kwijlen
Op zondag 12 januari 2003 19:20 schreef jacco het volgende:[..]
Thanx vond de lichten zelf ook erg
Die voorlichten zijn net nieuw in Nederland, en zoals je ziet op het gifje, krijg als je met stadslicht oprijdt, van die mooi ringen net zoals bij bmw. Ze heten om precies te zijn Angeleyes
En bij die achterlichten is geen uitleg nodig. Watn die zijn zowiezo erg gaaf.
greetz & stay tuned
Bestel btw alles hier http://www.showoffimports.nl Ook een member van Street Legal Honda. net zoals ik.
Heb hier btw een filmpje van ons neergezet, Toen we naar Speed & Design '01 zijn geweest. Toen de Supra niet wou starten, en wij hem ff op weg hielpen Let wel op hij is 43.5 mb groot
http://nikita.hro.nl/downloads/movies/The%20Fast%20and%20the%20Starter.avi
quote:Met welk programma is deze af te spelen???
Op vrijdag 17 januari 2003 19:35 schreef jacco het volgende:
Heb hier btw een filmpje van ons neergezet, Toen we naar Speed & Design '01 zijn geweest. Toen de Supra niet wou starten, en wij hem ff op weg hielpenLet wel op hij is 43.5 mb groot
http://nikita.hro.nl/downloads/movies/The%20Fast%20and%20the%20Starter.avi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |