quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:56 schreef Estolan het volgende:
1 vraag
Waarom wil je eigenlijk een Turbo op je auto, en blijf je alsmaar geld uitgeven aan andere dingen,m zodat dat Motorisch Tunen wat je wilt, geowon op die manier niet echt mogelijk is?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:07 schreef Estolan het volgende:
ik vroeg het daarom ook aan Jacco hewijsneus
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:45 schreef chiren het volgende:
Misschien kunnen we hem opgeven bij www.laughatrice.com
Ik koop eerst een ander blok. Maar dat gaat niet zo makkelijk ik wil een B18c6 maar dan wel een GSR uitvoering. En krijg misschien binnekort een optie op zo'n blok. Met turbo erbij. Dus even afwachten wat daar uitkomt.quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:56 schreef Estolan het volgende:
1 vraag
Waarom wil je eigenlijk een Turbo op je auto, en blijf je alsmaar geld uitgeven aan andere dingen,m zodat dat Motorisch Tunen wat je wilt, geowon op die manier niet echt mogelijk is?
Is er iets wat jij niet van eus overkoopt?quote:Op zondag 5 december 2004 13:07 schreef jacco het volgende:
[..]
Ik koop eerst een ander blok. Maar dat gaat niet zo makkelijk ik wil een B18c6 maar dan wel een GSR uitvoering. En krijg misschien binnekort een optie op zo'n blok. Met turbo erbij. Dus even afwachten wat daar uitkomt.
En tot die tijd geef ik mijn geld uit aan andere leuke dingen.
quote:Op woensdag 15 december 2004 18:16 schreef Henkmanz het volgende:
Als jij het was zat je bijrijder een fietsende chickie op het fietspad na te schreeuwen
Mooie CRX verkoop je de velgen ook los?quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:14 schreef xCRXDOHCx het volgende:
Dit is mijn project,alleen doe k er verder nix meer aan.
Hij staat nu te koop,vandaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kijk eerst of ik de auto met velgen kan verkopen,is meer interesse voor, dan zonder 17 inch velgen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:37 schreef jacco het volgende:
[..]
Mooie CRX verkoop je de velgen ook los?
haha,dat lukt je toch nietquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:21 schreef t0n het volgende:
Kan ze erl wel onder uit schroeven voor je, ding staat bij mij in 't dorp.
Vraag snap ik ff niet? je weet toch dat ik er al een heb ?quote:
Denk dat ze bedoelt dat je je auto weg doet, en nu helemaal voor de motoren gaat, qua tuning e.d.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:38 schreef xCRXDOHCx het volgende:
[..]
Vraag snap ik ff niet? je weet toch dat ik er al een heb ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |