Dat meot ie dan vooral in de laatste post zeggen. Toen had ik mijne net gepostquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:09 schreef Duiveltja het volgende:
Dizer was al bezig
En ik was zo leuk bezig met een geschiedenis verhaalquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:09 schreef Svensational het volgende:
Moet je maar sneller zijn Dizer
Dat stukje waar Inge zei "...een beetje negatief.." hebben ze ook niet meer laten zien.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:09 schreef ZOWIEE het volgende:
Die verslaggever was zeker een eikel!
Je moet ook niet posten terwijl de andere al open is. Ik was aan het wachten totdat de vorige dicht gingquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat meot ie dan vooral in de laatste post zeggen. Toen had ik mijne net gepost
Jij en BVO openen ze altijd alquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik was zo leuk bezig met een geschiedenis verhaal
EN jij bent eerder
Toen ik zag dat ie dicht was postte ik mijn topic. Daarna las ik de laatste post pas. Dat bedoel ik. Ik heb dus netjes gewachtquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet ook niet posten terwijl de andere al open is. Ik was aan het wachten totdat de vorige dicht ging
Toen besefte die verslaggever ook een beetje dat hij haar een beetje aan het beledigen wasquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaaaa, dat was wel leuk he?
Ik dacht dat jij van rellen hield?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:11 schreef Duiveltja het volgende:
Dizer opent dan wel deel 30
OK?
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen ik zag dat ie dicht was postte ik mijn topic. Daarna las ik de laatste post pas. Dat bedoel ik. Ik heb dus netjes gewacht
owja.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van rellen hield?
Gelukkig let ik op PI'squote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
Zowieezo de NOS en goede verslaggeving hebben nooit hand in hand gelopen. Voor die combinatie moet je bij de BBC zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja joh, het was gewoon een eikel, daarna ging hij weer slijmen bij dr
aha en hoe zit dat nu?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:19 schreef Dizer het volgende:
Nee, dat wou niemand
En ik begon met:
Als BVO, Niksan, Dada, Svensational en de rest komt, kom ik ook en toen was de rest daar ook gelijk mee eens en nooit wat van gekomen
Die commentaren somsquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zowieezo de NOS en goede verslaggeving hebben nooit hand in hand gelopen. Voor die combinatie moet je bij de BBC zijn.
Je lijkt Albert Verlinde wel met je woordgrapjesquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
Zowieezo
Dat was mijn idee!! Dat betekent, dat ik de starter ben van dit mooie wonderquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:25 schreef BVO het volgende:
Het SHO-Meet idee was het begin van deze mooie reeks.
.
En Dizer had dat allemaal mooi samengevat in de andere #29quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:25 schreef BVO het volgende:
Het SHO-Meet idee was het begin van deze mooie reeks.
.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gelukkig let ik op PI's
En jij vind #29 een mooie gelegenheid om dat te vieren en samen te vatten?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was mijn idee!! Dat betekent, dat ik de starter ben van dit mooie wonder
Ja, BVO ookquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:16 schreef timbob het volgende:
hoi!
ik ging toch slapen?
Tssk... doe ik dan wel met 50. Gjeeez....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
En jij vind #29 een mooie gelegenheid om dat te vieren en samen te vatten?Neem dan 25, 50, 75 of 100 ofzo
.
Nooit gezegd.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, BVO ook.
BBC is in vergelijking met de Nederlandse zenders ook veel beter. Ook wat programma's betreft.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die commentaren soms. Zo slecht, bijna nog slechter dan Eurosport! Ik heb vanavond het turnen ook op de BBC gekeken
![]()
Nu ken ik het verhaal alquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk... doe ik dan wel met 50. Gjeeez....
Ik heb de volgende tien al klaarstaan. Zie maar dat je eerder bent!!quote:Ik zie wel wat ik verzin voor de volgende
Ja zoalsquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
BBC is in vergelijking met de Nederlandse zenders ook veel beter. Ook wat programma's betreft.
Tssk...ik ga hem übergroot maken dat dit wat ik nu heb alleen maar een intro isquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:36 schreef Svensational het volgende:
Nu ken ik het verhaal al.
quote:Ik heb de volgende tien al klaarstaan. Zie maar dat je eerder bent!!
Sorry, ff-tjes in wiv-modus. Ik meen er niks van natuurlijk :p
Wel!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Nooit gezegd..
Coupling is wel grappigquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja zoalsCoupling
, daar kan iets als 'Het zonnetje in huis' niet aan tippen hoor.
Er staat nergens dat ik zou gaan slapen.quote:
Je bent net zo'n zeikerd als wiv!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ik zou gaan slapen..
Jij lijkt meer op wiv dan ik hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent net zo'n zeikerd als wiv!Je zou iig weggaan en je was al offline. Maar blijf maar, dan is het tenminste gezellig
Ik heb toevallig pas geleden Friday Night with Jonathan Ross gezien maar dat was omdat Muse kwam optreden :') , They think it's all over nooit gezien. Ik keek vroeger wel vaak naar Never mind the Buzcocks, dat was leuk! Ulrika ka ka ka kaquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Coupling is wel grappig
kijk je ook wel eens Friday night with Jonathan Ross of "they think its all over"?
Feyenoord wordt kampioen, let maar op.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:44 schreef Duiveltja het volgende:
Hey BVO wat denk je van dit seizoen?
Kan dat neit verder in mijn algemene topic? Als die nog bestaat. Ff zoekenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:28 schreef BVO het volgende:
Kan er trouwens niet net zo als over BB een nieuw Idols-topic komen? Om herinneringen op te halen enzo.
Ja. Maar die staat nog in IDO.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kan dat neit verder in mijn algemene topic? Als die nog bestaat. Ff zoeken
Ik kan nog steeds mij stem wijzigen hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij lijkt meer op wiv dan ik hoor..
Hij staat er nu alweer.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:47 schreef ZOWIEE het volgende:
Godver, net een hele reactie geschreven, druk op invoeren en hij is gewoon weg!![]()
Nou ja hier komt ie weer:
Jonathan Ross: pas toevallig 1 keer gezien maar dat was omdat Muse kwam optreden. They think it's all over nooit gezien geloof ik (wat is dat?)
Ik keek vroeger wel vaak naar Never mind the buzzcocks, dat was leuk! Ulrika ka ka ka ka
Niks mis met wiv hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds mij stem wijzigen hoor
Ja, zo'n gevoel heb ik ook. Bij Ajax blesseren ze elkaar alleen maarquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Feyenoord wordt kampioen, let maar op..
weet_ik_veel, de dorpsgek van de ONM-reeksquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wie is dat?
Ja, ik snap er echt niks van, hij stond op pagina 3, maar bij mij stond pagina 3 er nog helemaal nietquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij staat er nu alweer..
Dit is weer 'ns zo'n topic waar de eerste post van elke pagina pas zichtbaar wordt na de volgende post..
hoiquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
Hoi Riann! Hoe is het met jou? Met mij is het goed. Nu weet ik niks meer te schrijven. Dag lieve Riann!
Ross is echt leuk. Elke vrijdag kijk ik dat (nu is het ff tijdelijk gestopt). They think its all over is een humoristisch sportspelprogramma, is ook heel erg leuk.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb toevallig pas geleden Friday Night with Jonathan Ross gezien maar dat was omdat Muse kwam optreden, They think it's all over nooit gezien. Ik keek vroeger wel vaak naar Never mind the Bullocks
, dat was leuk! Ulrika ka ka ka ka
kampioen van de subtop ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Feyenoord wordt kampioen, let maar op..
Ik mis die topics best wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kan dat neit verder in mijn algemene topic? Als die nog bestaat. Ff zoeken
ik wist wel dat er iets niet klopte. Jij had volgens MyAT reactie #50 dus die zou bovenaan moetenstaan. Maar die van Zowiee staat bovenaanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij staat er nu alweer..
Dit is weer 'ns zo'n topic waar de eerste post van elke pagina pas zichtbaar wordt na de volgende post..
Is het nog steeds? Moet ik toch weer eens gaan kijken danquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:50 schreef Duiveltja het volgende:
Nevermind the Buzzcocks kijk ik ook altijd. Altijd lachen als ze die liedjes gaan nadoen of als ze iemand uit de rij moeten halen.
Dat is ook het enige topic van jou dat ik mij nog kan herinneren, omdat je daarna echt 180 graden bent omgedraaid t.o.v. Borisquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik mis die topics best wel..
Mijn mooiste topic was toch wel deze Idols #88: Boris, van mij mag je eruit, kwal!.
Nee hoor, ik vind hem nog steeds een kwal, ik kan z''n muziek alleen wel waarderen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is ook het enige topic van jou dat ik mij nog kan herinneren, omdat je daarna echt 180 graden bent omgedraaid t.o.v. Boris
Het is nu ff gestopt vanwege het seizoen. En je moet het echt weer gaan kijkenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Is het nog steeds? Moet ik toch weer eens gaan kijken danHoe heet die presentator ook al weer?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind hem nog steeds een kwal, ik kan z''n muziek alleen wel waarderen..
Ik herinnerde me hem omdat we daarna die avond dat andere topic vol hebben gespamd en we toen met scanman de strijd om het nieuwe topic aan moesten.
6-1quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:50 schreef Duiveltja het volgende:
kampioen van de subtop ja.
Die 6-0 was aardig maar dat was tegen de Graafschap
Oh ja Mark Lamarr, die was ook tof! Ik zit nu te denken: Ulrika Johnson die was van een ander programma geloof ik (slecht geheugen heb ik) Dat was heel grappig, maar ik weet er verder niks meer vanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is nu ff gestopt vanwege het seizoen. En je moet het echt weer gaan kijkenik lach me iedere keer rot.
Die presentator heet Mark Lamarr:
[afbeelding]
Never mind the buzzcocks
quote:Op zondag 18 april 2004 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maakt niets uit. Iedereen weet de regels en omdat jullie toevallig met een paar man tegen Boris zijn ga je in dat topic lopen posten. Duidelijk is dat deze eerder was en die andere dicht moet.
Wat een baggertitel zegquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:56 schreef BVO het volgende:
Dit is 'em trouwens. Idols #108: Boris # 1: Nu wel een kans bij World Idol?
Klopt, maar ik verwacht van AJAX dat ze minstens kampioen worden en de 2e ronde van de CL halen. pisvee zal er denk ik wel snel uit liggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:58 schreef BVO het volgende:
[..]
6-1.
Hm ja, het zegt natuurlijk niet veel nee... maar vond de manier waarop ze speelden, gewoon op de aanval en met flair wel weer eens fijn... zagen we vorige jaren (ook tegen bijv. de Graafschap) niet vaak.
Gezien de selectie is Ajax wel verplicht om kampioen te worden jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klopt, maar ik verwacht van AJAX dat ze minstens kampioen worden en de 2e ronde van de CL halen. pisvee zal er denk ik wel snel uit liggen.
Ik denk het niet, heb sowieso niet veel met die groepen...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:06 schreef Svensational het volgende:
Zou Popstars the Rivals net zo leuk worden als Idols?
Yep maar dat zegt helaas niet alles. Het is een jong team dat wisselvallig speelt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Gezien de selectie is Ajax wel verplicht om kampioen te worden ja.. paar goede talenten.. VDV, de Jong, Heitinga, Sneijder, Stekelenburg, de Ridder ( waarom speelt hij nou niet ?
)... met daarbij nogg Zlatan.. Galasek... gewoon een
-team dus
.
En dat ken ik dus weer niet :')quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Welcome to Shooting Stars, welcome whoever you are!
Geheugen komt beetje bij beetje terug![]()
Ja, ik heb het ook echt al lang niet meer gezien, dus misschien is het er gewoon niet meer. Maar ja Never mind heb ik ook al tijden niet meer gezien, en dat is er nog gewoon wel, dus wie weet..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En dat ken ik dus weer niet![]()
Ik hou je wel op de hoogte wanneer het begint.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook echt al lang niet meer gezien, dus misschien is het er gewoon niet meer. Maar ja Never mind heb ik ook al tijden niet meer gezien, en dat is er nog gewoon wel, dus wie weet..![]()
Oh, het is dus nog gewoon op tvquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En dat ken ik dus weer niet![]()
Ik zit ff de site te bekijken: http://www.bbc.co.uk/comedy/shootingstars/index.shtml
Je hebt me nog geen antwoord gegevenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:15 schreef Riann het volgende:
nou dan ga ik maar is slapen![]()
truste![]()
Op BBC Three jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, het is dus nog gewoon op tv![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:15 schreef Riann het volgende:
truste![]()
Truste Schatquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:15 schreef Riann het volgende:
truste![]()
Ze was erg verliefd zei ze ergens...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt me nog geen antwoord gegeven![]()
.
Op die ex? Dat wilde ik nou net wetenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze was erg verliefd zei ze ergens...
vd Vaart moet zo zeiken. Zlatan deed het niet met opzet. Hopelijk verkast hij na dit seizoen naar Spanje. Dan zijn we ook gelijk van Silvie af.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:18 schreef Svensational het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe het incident Zlatan-van der Vaart-Heitinga gaat aflopen...
dunn0wquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:21 schreef Duiveltja het volgende:
Kijkt/luistert er niemand naar NERD?
Pharell was vandaag in A'dam zag ik bij Shownieuws.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:22 schreef BVO het volgende:
[..]
dunn0w.
Ze heeft me pas ook die cd gestuurd, staan een aantal lekkere nummers op.
Ja ik. Tis niet echt mijn favoriete muziekquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
vd Vaart moet zo zeiken. Zlatan deed het niet met opzet. Hopelijk verkast hij na dit seizoen naar Spanje. Dan zijn we ook gelijk van Silvie af.
Kijkt/luistert er niemand naar NERD?
Nelly.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:29 schreef Svensational het volgende:
HHij lijkt een beetje op die gast die altijd zo'n pleister op z'n snufferd heeft.
Die heb ik niet. De rest van Nederland ook niet denk ik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Waarom heb jij BBC three en ik niet?![]()
En dat is?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:34 schreef Dizer het volgende:
Jullie hebben geen smaak van echte goede muziek
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow![]()
NERD is geen goede muziek?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:34 schreef Dizer het volgende:
Jullie hebben geen smaak van echte goede muziek
Ik zei dus dat hij leek op die gast van N*E*R*Dquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:42 schreef Dizer het volgende:
Ik zag het woord Nelly en pleister voorbij komen, dus.....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:44 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ga!
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:45 schreef Dizer het volgende:
LOL...
Nee hoor, maar NERD is wel aardig muziek
Maar heb liever
- Matchbox Twenty
- Maroon5
- 3 Doors Down
- Godsmack
En non Rock:
- Nelly Furtado
- Jamie Cullum
- Norah Jones
- Kelis
En voor de rest luister ik niet naar non-Rock muziek..
Je geeft haar ook elke keer een andere naamquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:45 schreef Svensational het volgende:
Slaap Zacht, Leonie!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je geeft haar ook elke keer een andere naam
Ik wel. Maar dan wel de softrock een beetjequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:46 schreef BVO het volgende:
Ik heb niks met rock.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zo heet ik ook![]()
Maar nu ga ik dus echt!
Ok, komt er aanquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja ik
Ik ben er nog![]()
Idd ze heeft de views nodigquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens in mn fotoboek man!
Hij is in de war met Tania18 denk ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens in mn fotoboek man!
Anitaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is in de war met Tania18 denk ik
54 minuten geleden zou ze toch al terug moeten zijn?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Anita.
Ik ga d'r terugkomst missen..
Ooh jah, die heeft echt te veel namenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is in de war met Tania18 denk ik
Dan moet Berta haar echte naam maar vertellenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh jah, die heeft echt te veel namen
Maar wat vind je nou van mijn lijstje??quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:54 schreef ZOWIEE het volgende:
Nu is mn reply weer nergens te vinden
en daar is tie weer
:')quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan moet Berta haar echte naam maar vertellen
Ze had ons ook in de waan kunnen laten dat ze Tania heetquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan moet Berta haar echte naam maar vertellen
Welke nummer ken je dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ik ken maar 1 nummer
![]()
Matchbox Twenty: wat is hun bekendste nummer, ik moet toch wel minstens 1 nummer kennen lijkt me zo.
Het is Anita.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze had ons ook in de waan kunnen laten dat ze Tania heet
Emma, Anita, Rebecca, Berta, Tania, Sandra, Auke, Heidi en Claraquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:58 schreef Svensational het volgende:
Emma, Anita, Rebecca en Berta
Oasisquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke nummer ken je dan?
En MB20, hun bekendste nummers zijn 3 AM en Push (hier in Nederland dan)
In Amerika zijn ze een van de besten en winnen altijd veel awards en staan vaak op 1 en anders sowiezo in top10. Ze zijn daar echt mega huge!!
Ooit gedacht dat Tania en Anita dezelfde letters hebben?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is Anita.
Ik ga, tot zondag of volgende week.
.
Anita komt aan die naam, omdat Anita uit GTST Tania gebruikte toen ze met Gijs de dokter chatte. Ze was 18 op dat moment, dus vandaar Tania18quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooit gedacht dat Tania en Anita dezelfde letters hebben?
Heb je trouwens ook nooit van Nelly Furtado's Try en Picture Perfect gehoord? Try niet?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:02 schreef ZOWIEE het volgende:
Oasis
Wat gaaaaafquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Anita komt aan die naam, omdat Anita uit GTST Tania gebruikte toen ze met Gijs de dokter chatte. Ze was 18 op dat moment, dus vandaar Tania18.
Heeft ze me zelf verteld..
Okee, dan zien we je over tien minuten wel weerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is Anita.
Ik ga, tot zondag of volgende week.
.
Oh jawel Try wel natuurlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook nooit van Nelly Furtado's Try en Picture Perfect gehoord? Try niet?
En ook niet van Will Young's Leave Right Now??
+ de rest van FOK! al 30 keer. Kan dat verhaal onderhand wel dromenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:03 schreef BVO het volgende:
Heeft ze me zelf verteld..
Voor de 2e keerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:07 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ga nu echt slapen!
Ik wist het nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
+ de rest van FOK! al 30 keer. Kan dat verhaal onderhand wel dromen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:07 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ga nu echt slapen!
..En Dizer ook al niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik wist het niet
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet
JAquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
..En Dizer ook al niet.. Zou het aan mij liggen?
Niet dus. Maar er was wel weer een leuke BVO-Tania18 discussiequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:12 schreef Svensational het volgende:
Volgens miij heeft ze dat verteld in het finaletopic van het IDO-Tournament. ff zoeken
Taniaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:44 schreef Tania18 het volgende:
Ben je twee weekjes weg, wordt er alleen maar over je geroddeld![]()
En wat is dat tournament nou weer??
Ik heb veel gemist geloof ik, maar ik heb nog geen zin om alles terug te lezen! Truste!![]()
Bertaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:44 schreef Tania18 het volgende:
Ben je twee weekjes weg, wordt er alleen maar over je geroddeld![]()
En wat is dat tournament nou weer??
Ik heb veel gemist geloof ik, maar ik heb nog geen zin om alles terug te lezen! Truste!![]()
Das X-Filesquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:57 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk een beetje gestopt met ONM te kijken toen ed werdt ontvoert door aliens....
Mede Hind-haterquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 08:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Tania
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:57 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk een beetje gestopt met ONM te kijken toen ed werdt ontvoert door aliens....
Die heeft Dizer verzonnen, maar die is niet leuk. Emma is veel leukerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:00 schreef Tania18 het volgende:
En hoe komen jullie nou weer aan Berta?![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die heeft Dizer verzonnen, maar die is niet leuk. Emma is veel leuker
Dizerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die heeft Dizer verzonnen, maar die is niet leuk. Emma is veel leuker
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:59 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 heeft Bas Muijs gezien/aangeraakt![]()
Waarom vergelijken jullie mij met een koe?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb Clara verzonnen! Iemand anders heeft Berta verzonnen
Omdat ik een Clara ken en Clara is een mooie meid, en ze lijkt een beetje op jouquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waarom vergelijken jullie mij met een koe?![]()
ik vond het nogal... absurd zegmaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:01 schreef Svensational het volgende:
[..]Dat is de leukste verhaallijn allertijden van ONM. Ed en Orion...
![]()
Om jou te pesten aangezien je je echte naam niet wilt vertellenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waarom vergelijken jullie mij met een koe?![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ik een Clara ken en Clara is een mooie meid, en ze lijkt een beetje op jou
Was alleen maar goed bedoeld
Ja, het is spannend dankzij het tournament!!!!!! En je moet nog stemmenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zijn er eigenlijk nog interessante dingen gebeurd hier deze twee weken??![]()
Ja, het Tournament, ga je even stemmen??quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zijn er eigenlijk nog interessante dingen gebeurd hier deze twee weken??![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, het is spannend dankzij het tournament!!!!!! En je moet nog stemmen
Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!! Ik was lekker eerder!!!
Lekker puh
Nu alleen nog Tom_Tom- en dan kunnen we eindelijk weer verderquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:16 schreef Tania18 het volgende:
Dat tournament is veel te moeilijk. Hoe kan ik nou kiezen tussen ZOWIEE en BVO en tussen Duiveltja en Tom_Tom![]()
Duiveltja - Tom_Tom-
static
Dada
BVO - ZOWIEE
Svensational
Christine
Dizer
Ik laat het nog wel even zo, oke?
Goede morgen schatje, heb je lekker geslapen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:18 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
Aha, dus over mij hoefde je niet zo lang te twijfelenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:16 schreef Tania18 het volgende:
Dat tournament is veel te moeilijk. Hoe kan ik nou kiezen tussen ZOWIEE en BVO en tussen Duiveltja en Tom_Tom![]()
Duiveltja - Tom_Tom-
static
Dada
BVO - ZOWIEE
Svensational
Christine
Dizer
Ik laat het nog wel even zo, oke?
Psst, als Tom op jou stemt nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:20 schreef Tania18 het volgende:
Ik lig er meteen de eerste ronde uit :')
Wel als je tegenover BVO, ZOWIEE, Duiveltja of Tom_Tom stondquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aha, dus over mij hoefde je niet zo lang te twijfelen![]()
Tom vind ik toch wel de leukste en liefste FOK!kerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Psst, als Tom op jou stemt niet
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goede morgen schatje, heb je lekker geslapen?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:25 schreef Dizer het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[niksan]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er lieverd? Misschien moet je wat warme melk (quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:32 schreef niksan het volgende:niet echt..
de afgelopen week slaap ik eigenlijk niet meer zo goed
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij moet weer anders zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:39 schreef Svensational het volgende:
Warme melk is lekker
Waaropquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt me nog geen antwoord gegeven![]()
.
kweeniequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is er lieverd? Misschien moet je wat warme melk () drinken voordat je gaat slapen?
Het helpt wel, hoe goor het ook smaakt
Anders moet je naar afleveringen van GTST kijken met veel Pascal erin. val je zo in slaap
Als ik niet in slaap kan vallen, dan zet ik meestal mijn discman op met hele rustige muziek, val ik zo in slaap
[..]
Natuurlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:41 schreef niksan het volgende:
Wat ben je toch weer een lieverd
Of je nog steeds met je ex-vriend neukt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:40 schreef Riann het volgende:
[..]
Waarop![]()
dat sowieso, maar afgezien daarvan, ik vind warme melk echt lekkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij moet weer anders zijn![]()
Warme melk, als ik dat al ruik moet ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
dat sowieso, maar afgezien daarvan, ik vind warme melk echt lekker
Ik denk niet dat ik daarop antwoord moest geven van BVO ik heb namelijk zelf een vriendjequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of je nog steeds met je ex-vriend neukt.
Jawel. Een tijdje terug kwam je hier in SC dat je uit was gegaan met je ex-vriend en dat jullie aan het eind van de avond gezoend hadden. Hij wou weten of jullie nou alweer wat hadden...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:50 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daarop antwoord moest geven van BVO ik heb namelijk zelf een vriendjeen dan hoef je niet met je exvriendjes te neuken
nieuwe vriendin zoekenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:51 schreef timbob het volgende:
[..]
deed mijn exvriendin dat maar![]()
Dat is nu mijn vriendjequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel. Een tijdje terug kwam je hier in SC dat je uit was gegaan met je ex-vriend en dat jullie aan het eind van de avond gezoend hadden. Hij wou weten of jullie nou alweer wat hadden...
Dat moet wel lukkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:50 schreef Dizer het volgende:
Ik heb de volgende topic al klaar staan
Dus deze ff vollullen voor 3 uur in de middag
Oftewel: Ja, je neukt weer met je exvriendjequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:54 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat is nu mijn vriendje![]()
hmmmz... maar het is mijn exvriendje niet meer dus nu neuk ik niet met mijn exvriendje maar met mijn vriendjequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oftewel: Ja, je neukt weer met je exvriendje
Maar je had ons niks vertelt dus voor ons was het nog steeds je ex. Onze vraag diende dus met JA beantwoord te wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:56 schreef Riann het volgende:
[..]
hmmmz... maar het is mijn exvriendje niet meer dus nu neuk ik niet met mijn exvriendje maar met mijn vriendje![]()
Kijk nou toch wat een lief koppie:quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:06 schreef Dizer het volgende:
Ik ben bezig met mijn stagepresentatie....
ja dat wel ik wil daarom ook anderequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:33 schreef Svensational het volgende:
Je hebt em nog wel als icon...
Ik was eerst mijn tekst vergetenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:09 schreef niksan het volgende:
presentaties zijn bij mij meestal nachtmerries
Als je je tekst niet vergeet kan het leuk zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:54 schreef Dizer het volgende:
Presentaties zijn leuk
Zeg als je meer voor ONM bent dan GTST dan rot je maar lekker opquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:02 schreef Svensational het volgende:
Er meot een nieuw ONM-topic komen...
Ik ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:20 schreef Tania18 het volgende:
Ik lig er meteen de eerste ronde uit![]()
Je bent kwaad omdat Bowien niet terugkomt hequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg als je meer voor ONM bent dan GTST dan rot je maar lekker op
ja, dat kon ook niet anders dan met purno te maken hebben hequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:08 schreef Svensational het volgende:
Hierom wordt ik dus Svurno genoemd
Maar je wist niet dat Tommerd het bedacht hadquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:11 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, dat kon ook niet anders dan met purno te maken hebben he
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:54 schreef Dizer het volgende:
Presentaties zijn leuk
Zenuwen is juist lekker!! Presenteren vind ik echt leuk, ik heb zelfs een keer voor 300 man een presentatie moeten geven over het product dat we gemaakt hadden met mijn team. Dat wel erg spannendquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:17 schreef niksan het volgende:
[..]ik haat het echt!! het zullen de zenuwen wel zijn
![]()
Daarom was ik zo aardig het je te vertellenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:21 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kan ook niet alles weten he.. dat zou saai zijn
Deze heeft hij al eens een keer gehad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:30 schreef timbob het volgende:
[..]
ik dank u wel
oeh! nieuw icoontje
Het lijkt net alsof er staat, Purno Pornoquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Deze heeft hij al eens een keer gehad.
Ja deze is van tijdens het EK. Bedacht me ineens dat ie nu ook wel toepasselijk was...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:30 schreef timbob het volgende:
[..]
ik dank u wel
oeh! nieuw icoontje
Eehm zo iets, alleen...het is niet wat je denktquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:42 schreef Svensational het volgende:
Is het nieuwe topic een naamtopic Dizer?
Yep!! Klaar om gelanceerd te worden..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:44 schreef Duiveltja het volgende:
Diz heb je 30 al klaar staan?
LOL!!! We weten dan wel de oorzaakquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dus als ik straks geen internet meer heb, weten jullie hoe het komt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof er staat, Purno Porno
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:03 schreef timbob het volgende:
hoi!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof er staat, Purno Porno
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:05 schreef Dizer het volgende:
Is dat alles? 1 post?? Hoi? Meer niet???
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik me wil scheren voor dat ik naar mijn werk gaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:07 schreef Svensational het volgende:
tot 3 uur zei jeNou is et ineens halfdrie
Ik ben bezigquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:09 schreef Svensational het volgende:
Zeg moet ik het hier alleen doen? Dizer?
Wat denk jezelf? Het is voor kleine kinderenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:09 schreef Dizer het volgende:
[..]of
Is dat er ook wat staat? Purno Porno???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |