Omdat je dom bent.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:39 schreef Dada het volgende:
Waarom kun je gesloten topics nou niet meer quoten?
Het is al gebeurd, ik had ze nog in een word-documentje staanquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:40 schreef static het volgende:
[..]
Moet ik het ff aan je mailen?
Nee dank. svensational kwam er al mee. Maar het lukt me niet om de OP aan te passen "wegens database problemen".quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:40 schreef static het volgende:
[..]
Moet ik het ff aan je mailen?
Is een bug, ik kan het ook niet en de FA's geloof ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee dank. svensational kwam er al mee. Maar het lukt me niet om de OP aan te passen "wegens database problemen".
Hè gadver, krijg je al dat Boris fan gebeuren...quote:Op donderdag 22 april 2004 22:30 schreef Duiveltja het volgende:
Het kan ander toch ook een SHO/IDO meeting worden?
Nee hoor, alleen Maud fans mogen komen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hè gadver, krijg je al dat Boris fan gebeuren...
Leuke Meeting slowchat topic
quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:20 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen Maud fans mogen komen.
(En Irma-fans..)
Neen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:23 schreef Dizer het volgende:
Hou nou eens op met die puntjes.
Hee, die is vet!!!quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, die is vet!!!
Wat vind je trouwens van m'n nieuwe avatar?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:50 schreef Svensational het volgende:
Hee, die is vet!!!
Wat vind je trouwens van m'n nieuwe avatar?
Ja, ik ook hoor! Morgen pas ik hem aan. Weer met "ik stem voor Boris" en dan met het telefoonnummer van Maud erinquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Een stuk minder vet dan Svurno de Purno.
Ik stem Maud..
Svurno, heb ik ooit gezegd dat je geniaal bent?quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:54 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik ook hoor! Morgen pas ik hem aan. Weer met "ik stem voor Boris" en dan met het telefoonnummer van Maud erin
Kijken wie er allemaal intrapt
Nee je loopt me altijd af te zeikenquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Svurno, heb ik ooit gezegd dat je geniaal bent?
Nee?
Bij deze!.
Wie?quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:00 schreef Svensational het volgende:
Nee je loopt me altijd af te zeiken
Ja idd. Moet om 6 (!) uur alweer werken en ben ook aardig moequote:Op vrijdag 23 april 2004 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bedtijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |