*Probeert niet voorspelbaar te zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:09 schreef niksan het volgende:
berichtje over Idols:
Nederland wantrouwt Idols
Meer dan de helft van de Nederlanders heeft ernstige twijfels bij de eerlijkheid van Idols, blijkt uit een onderzoek van het tijdschrift Quest naar bekende complottheorieen en broodje-aap verhalen. Maar liefst 40% denkt dat er waarschijnlijk gesjoemeld wordt en 17% weet het zelfs zeker.
tvgids.nl
maar dit was zeker al bekend
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
*Probeert niet voorspelbaar te zijn..*
Ik bedoelde dat ik niet voorspelbaar wilde zijn door over jeweetwel te beginnen (dat ze had moeten winnenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:14 schreef niksan het volgende:
[..]
zegt al niets meer
Veel plezier op je intro-week! Dat je maar veel vriendjes mag makenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik niet voorspelbaar wilde zijn door over jeweetwel te beginnen (dat ze had moeten winnen)
Ik ga zo denk ik... Jullie zullen het de komende week zonder me moeten doen... ben er alleen even zondagmiddag ofzo
..
Voila: Toepen op een tietquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:19 schreef timbob het volgende:
[..]
TIET!
mooi woord, tiet
Hehe ja! Net alsof zilver niet goed isquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:04 schreef Duiveltja het volgende:
Vonden jullie de verslaggever die Inge interviewde ook zo'n eikel?
Nou al?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:06 schreef timbob het volgende:
tevens
ik ga maar even slapen denkik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |