Ja, leuk he, dat ezeltjequote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:21 schreef -Xerxes- het volgende:
Hoi ElisaB, ik heb kritiek op jouw icoon.
Een bepaald gedeelte ervan is veels te kort in beeld namelijk
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:43 schreef R-Mon het volgende:
[TK] Pc-games
Kan iemand de topictitel voor me veranderen in [TK] Pc-games, staat wat aantrekkelijker.Alvast bedankt.
Snel zeg!quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:52 schreef Brad het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar waarom zou een dergelijk topic niet mogen?
[Gevr] een grote garage in Noord Holland
Garage gevraagd
Als reden wordt opgegeven dat V&A niet voor "huur" gebruikt wordt. Verklaar dan eens het volgende topic waarin dit toch wel degelijk voornamelijk het doel is?
[Centraal] Woonruimte gezocht en aangeboden II
Het was geen topic van mij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]goeie vraag en ik heb er geen antwoord op. Maar volgens mij is het wel de oplossing: post je vraag in dát topic. Kun je daar iets mee?
Ik weet vooralsnog alleen dat huur en verhuur niet is toegestaan. Met woonruimte als uitzondering. Misschien dat een andere mod hierover nog iets intellectueels kan zeggen. Ik zal het in de groep gooien!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:39 schreef Brad het volgende:
Het was geen topic van mij.
Overigens is dat andere topic niet direct doeltreffend te noemen gezien dat het voor woonruimte bedoeld is. Misschien dat een eenduidig antwoord wel werkt. Of dergelijke huuraanvragen mogen. Ik zou eigenlijk geen reden zien waarom een dergelijk topic niet kan
Vers van de pers:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:39 schreef Brad het volgende:
[..]
Het was geen topic van mij.
Overigens is dat andere topic niet direct doeltreffend te noemen gezien dat het voor woonruimte bedoeld is. Misschien dat een eenduidig antwoord wel werkt. Of dergelijke huuraanvragen mogen. Ik zou eigenlijk geen reden zien waarom een dergelijk topic niet kan
En dit is dus het antwoord.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:03 schreef Lucille het volgende:
Verhuur is altijd commercieel en dat gaat in tegen het principe van V&A dat het kleine particuliere zaken betreft van niet-commerciele aard.
ALs het orgineel is, en je geeft aan dat er geen key bij zit dan heb ik er niet zoveel moeite mee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Vraagje
Ik wil een CD-ROM spel verkopen (Command & Conquer Generals). Deze is uiteraard origineel.
Alleen, ik ben het boekje ervan kwijt. Met daarop dus ook de serial key. Mag ik de CD dan hier nog te koop aanbieden, uiteraard als ik er bij vermeld dat er een key van Internet bij zit en dat het boekje ontbreekt.
Te Ruilquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:50 schreef Meki het volgende:
wat betekent [TR]
oow zoquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Te Ruil
Mooi - Dan ga ik hem hier binnenkort eens verkopenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
ALs het orgineel is, en je geeft aan dat er geen key bij zit dan heb ik er niet zoveel moeite mee.
ja maar het staat er toch duidelijk nog geen twee posten boven.....Keb misschien beetje kwaad gerageert maar het zag er nu naar uit dat die gewoon het topic heeft dichtgegooid op een reactie van een andere user...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk dat ie het een beetje verkeerd heeft gelezenof misschien leest ie iets anders dan ik. Met jouw welnemen wacht ik graag af tot ie morgen mij overtuigt óf zelf het topic weer opengooit (of misschien nog iets anders bedenkt
).
En ietsjes rustiger zou wel mogen, kwa de post boven mij. Ik kan me niet voorstellen dat je ShaoliN vaak kunt betrappen op modden met een half oog (ik zie het hem in elk geval niet doen). Vergissing is menselijk, toch?
Ik heb te snel geoordeeld sorry. Topic gaat gewoon weer open. Excuses voor het ongemak.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja maar het staat er toch duidelijk nog geen twee posten boven.....Keb misschien beetje kwaad gerageert maar het zag er nu naar uit dat die gewoon het topic heeft dichtgegooid op een reactie van een andere user...
mijn excuses voor het nogal agressieve reactie
tank joe very muchquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb te snel geoordeeld sorry. Topic gaat gewoon weer open. Excuses voor het ongemak.![]()
Ik geef het het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:41 schreef TeleluvR het volgende:
Beste mods,
Mijn broer en ik hebben in de tijd dat wij gitaarspelen, een teveel aan gitaren verzameld.
Prima, bedankt, eigenlijk behoeft het geen twijfel, ze zijn allemaal bespeeld en gebruiktquote:Op woensdag 1 september 2004 13:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik geef het het voordeel van de twijfel.
Succes met de verkoop dan maar.quote:Op woensdag 1 september 2004 13:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Prima, bedankt, eigenlijk behoeft het geen twijfel, ze zijn allemaal bespeeld en gebruikt![]()
We slapen niet, maar draaien geen 24-uurs diensten (dat werd Danny te duur).quote:Op donderdag 2 september 2004 14:41 schreef Siegfried het volgende:
Check dit topic even.. ik wacht al een tijdje op een titelwijziging..
[TK] Boeken (voornamelijk computerboeken)
Ok sorry.. Was gewent dat het sneller ging..quote:Op donderdag 2 september 2004 15:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We slapen niet, maar draaien geen 24-uurs diensten (dat werd Danny te duur).
Bij een tijdje denk ik aan dagen; niet aan anderhalf uur. Maar goed; op verzoek is de titel gewijzigd.
Geeft niet hoor. Het hangt er maar net vanaf wat we verder nog te doen hebben. Soms is het binnen de minuut gebeurd, en soms moet je even wachten op de keer dat we alle topicreports langslopen (kan alleen in de index van V&A en niet in de AT, dus ik zie ze niet de hele dag door). Ik doe dat in elk geval een aantal keer per dag en bij mijn weten ShaoliN ook.quote:Op donderdag 2 september 2004 15:13 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ok sorry.. Was gewent dat het sneller ging..
Maar ik zal meer rust hebben in het vervolg
En ik vond van niet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:09 schreef Bioslock het volgende:
ElisaB, ik was ontopic vond ik zelf, idioot..
Verneuk mijn quote niet, wil je.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik vond van niet.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:55 schreef Bioslock het volgende:
Slap dus. Zeikwijf.
Ja, en ik hoop dat je stikt in een van je dildo's van je webwinkel.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
En verder heb ik niet veel meer te zeggen. Je argumenten ten spijt, heb ik weinig ontopics kunnen ontdekken in een aantal van je posts. Geniet van je weekend!
Nou, dank je wel.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:34 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ja, en ik hoop dat je stikt in een van je dildo's van je webwinkel..
Een "aantal van mijn posts" is zo'n inhoudelijk triest argument die niets te maken heeft met dát topic, ten eerste omdat het er maar 1 was, en ten tweede omdat het wél inhoudelijk was, en dat jij dát niet kon ontdekken in mijn argument in dat specifieke topic is jammer, en daarbij wens ik jou niet hetzelfde weekend toe dat ik zal meemaken, wat jij mij toegewenst hebt.
Dat lijkt me verder vrij kansloos.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dank je wel.
Als je verder nog wilt dat ik hierop reageer, dan moet je maar even mailen.
Het was niet het begin, en begin niet over kansloosheid, want het feit dat jij en ik op dit moment al aan het surfen op zo'n kutwebsite als dit, en niet onze dromen aan het navaren zijn is al triest.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja bioslock,dan is een opmerking als stik in 1 van je dildo`s, een prima begin van een discussie
echt kansloos dit
Het begin was 'idioot'quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:48 schreef Bioslock het volgende:
Het was niet het begin
Wordt aan gewerkt.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:37 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Staan er nu niet een beetje veel sticky's in de forumlijst?. Staat rommelig. Dat syndroom had ONZ een half jaartje of zo geleden ook.
Dat is inderdaad wel wenselijk. Om welk topic gaat het?quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:32 schreef dolle_hond het volgende:
is het geen idee om in de topictitel te vermelden als het om XXX - films gaat (soms met foto). dan open ik zo'n topic niet op momenten dat het not done is (met kinderen erbij/op werk).
Donequote:Op woensdag 8 september 2004 10:12 schreef michelz het volgende:
[TK] Paarse stoffen bank
zou iemand de off topic reacties willen verwijderen?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:30 schreef Adelante het volgende:
done
Dat is geregeld, topic is op slot.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[TK] Samsung TFT 15"
Monitor is illegaal. Mail naar de modjes is onderweg.
Kun je ons dan vertellen,wat er illegaal aan was.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[TK] Samsung TFT 15"
Monitor is illegaal. Mail naar de modjes is onderweg.
De aanbieder gaf dit zelf per mail aan. Dat is genoeg voor mij.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:05 schreef AdeIante het volgende:
[..]
Kun je ons dan vertellen,wat er illegaal aan was.
Ik had al zo'n vermoeden,
omdat ik de vraagprijs al verdacht laag vond, voor een tft dat nog geen 2 maanden oud was.
Done, done en done.quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:44 schreef Geqxon het volgende:
[GEZ] AT voeding + CDROM speler < Mag dicht, thanks to Shagya![]()
[GEZ] 10gb HDD < Mag dicht, thanks to Shagya
[TK]Hardware uitverkoop huize Geqxon < Packerd bell mag uit de OP gehaald worden, thanks to Shagya
Donequote:Op vrijdag 10 september 2004 22:43 schreef Geqxon het volgende:
LOLMag het slotje van dat hardware uitverkoop topic? Beetje een foutje he
Ik vroeg of die packerd bell uit de OP mocht
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:43 schreef Geqxon het volgende:
LOLMag het slotje van dat hardware uitverkoop topic? Beetje een foutje he
Ik vroeg of die packerd bell uit de OP mocht
ShaoliN houdt ons aan het werk; tis een test volgens mijquote:Op zaterdag 11 september 2004 08:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik hou jullie hier wel aan het werk nietwaar
TT aangepastquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:29 schreef Gajescheren het volgende:
[TR] Quickcam Sphere voor telefoon of Xbox mag deze worden vernderd in: [TR] Quickcam sphere voor telefoon of xbox ? alvast bedankt!
offtopic verwijderd, dank Geqxonquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:28 schreef Geqxon het volgende:
[GEZ] Geluidskaart met SPDIF aansluiting < ik ben bang dit een grote flameware gaat worden, ondankts ik dat niet verwacht.
Zijn Ralph Lauren topics zijn op slot. De rest blijft even open in afwachting op de mailwisseling tussen snok en Adelante.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:19 schreef Man_Made_God het volgende:
Adelante, Snok (je hebt net een polo-topic) van het gesloten, heeft nog een aantal dingen in de verkoop staan. Innocent untill proven guilty enzo natuurlijk, maar postgeschiedenis lijkt me handig om even na te lopen.
[TK] Navy Ralph Lauren Overhemd (L) Nieuw, met tags
ja het werkt maar als er al een keer een topicreport is geweest valt het niet op dat er 1 extra isquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:15 schreef yohan.nl het volgende:
Werkt dat 'Topic Report' eigenlijk wel voor als je iets verkocht hebt? Heb het al een aantal keren geprobeerd voor mijn topic de afgelopen weken, maar hij blijft gewoon open.
Just checking, bedankt.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:57 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zijn Ralph Lauren topics zijn op slot. De rest blijft even open in afwachting op de mailwisseling tussen snok en Adelante.
die wou ik ook plaatsen, maar jij was eerder.quote:Op zondag 12 september 2004 05:47 schreef timbob het volgende:
ja hallo
ik heb een kleine klacht over
horesss
maar dat zal wel duidelijk zijn
klopt.quote:Op zondag 12 september 2004 05:48 schreef timbob het volgende:
[..]
je achtervolgt me gewoon!
er is niemand volgens mijquote:Op zondag 12 september 2004 05:52 schreef Megumi het volgende:
Kan iemand even ingrijpen.
eugh... V&A uit je AT halen?quote:Op zondag 12 september 2004 05:52 schreef Megumi het volgende:
Kan iemand even ingrijpen.
Dat kan ik helemaal niet.quote:Op zondag 12 september 2004 05:57 schreef Markster het volgende:
ah er is wel iemand![]()
Geef hem een permban plz. dit is echt onnodig en onacceptabel naar mijn idee.
kut sorry, bedacht het me netquote:Op zondag 12 september 2004 05:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal niet.
Ik heb maar een paar meer knopjes als een gewone user. Voor dat soort dingen heb je een FA of A nodig.
Ow, had ik al gedaanquote:Op zondag 12 september 2004 14:59 schreef Geqxon het volgende:
[TK] Geqxon's tuinverkoop < mogen hier de offtopic reacties uitgehaald worden? Alvast bedankt
Ik ben de vragende partij, dus het is handig dat ik aangeef wanneer het topic gesloten kan worden.quote:Op maandag 13 september 2004 16:13 schreef Adelante het volgende:
in 't andere topic geeft de verkopende partij aan (DiMacho) dat het topic op slot mag
maar tis jouw feestje, dus zeg het maar
Sorry was een beetje te enthausiastquote:Op maandag 13 september 2004 16:13 schreef Adelante het volgende:
in 't andere topic geeft de verkopende partij aan (DiMacho) dat het topic op slot mag
Tegen de tijd dat 't gelukt is,zijn de 2 maanden wel voorbij.quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:57 schreef APK het volgende:
Effe een vraagje, sorry als het in de FAQ staat of al vaak gevraagd is, mag je hier ook je huis voor twee maanden te huur aanbieden
Ja hoor, geen probleem.quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:57 schreef APK het volgende:
Effe een vraagje, sorry als het in de FAQ staat of al vaak gevraagd is, mag je hier ook je huis voor twee maanden te huur aanbieden
Lijkt me verstandigquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:58 schreef J_CDA het volgende:
Ow okDan wachten we nog even.
Okay, merci.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:31 schreef ElisaB het volgende:
Ja hoor, geen probleem.
als het een particulier is die van zijn kaartjes af wil oké, maarquote:Op woensdag 15 september 2004 11:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Dus dingen als "gratis naar de Efteling voor de 2e persoon" mogen ook niet?
Donequote:Op woensdag 15 september 2004 12:29 schreef Siegfried het volgende:
Gelieve even in [GEZ] Wasdroger te kijken!
En liefst de meeste posts even verwijderen..
uh.. u say?quote:Op woensdag 15 september 2004 15:38 schreef Cutie het volgende:
ik second siegfried!
pwease?
de mods hebben ook een leven hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 15:57 schreef Siegfried het volgende:
Hmm.. alweer bijna 3 kwartier en 3 aanmeldingen verder...
Word er druk overlegt? of word dit helaas over het hoofd gezien?
Welles! Anders hadden ze maar geen mod moeten worden ja!quote:Op woensdag 15 september 2004 16:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
de mods hebben ook een leven hoorze zijn niet 24/7 aanwezig
I know, I knowquote:Op woensdag 15 september 2004 16:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
de mods hebben ook een leven hoorze zijn niet 24/7 aanwezig
* Cutie aait Adelantequote:Op woensdag 15 september 2004 16:37 schreef Adelante het volgende:
oké, de oude gaat dicht en jullie je zin met het besteltopic! *genereus is*
Donequote:Op woensdag 15 september 2004 20:09 schreef Geqxon het volgende:
[TK] Hardware uitverkoop huize Geqxon
SCSI CDrom toren mag uit de OP gehaald worden (géén slotje dus)
foto's van 'n meisje uit de lokale trekpleister?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:42 schreef timbob het volgende:
als je nog wat leuks te ruilen heb kan ik nog wel een uitzondering voor je maken
ff checken, twee bulten, donkerharig... yup da's een kameelquote:
nee dat is overdreven, als hij iets totaal anders aanbied heb je ook geen aanleiding om aan te nemen dat het handel is dus dan hoef je zelfs niks dicht te gooien. Maar in dit geval was het gewoon een zelfde product.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:01 schreef Adelante het volgende:
een user die een misstap begaat, moet dus niet meer de mogelijkheid
krijgen om nog iets aan te bieden in v&a![]()
Je hoeft niet iedere history te gaan bekijken maar als je door wie dan ook erop gewezen word dat iets handel is/zou kunnen zijn / dat er gewoon iets mis is dan is dat inderdaad het verstandigste jaquote:als ik de userhistory niet had gecheckt, was er sprake geweest van
een normaal aanbod van een lcd. hij is dan misschien een handelaar
maar zolang hij hier geen handel bedrijft, zie ik geen aanleiding het
topic te sluiten.
neuh een ban moet imho alleen bij oplichters , notoire handelaars die niks anders doen en domme mongolen die zich misdragen in de topicsquote:en mocht een ander daar wel aanleiding voor zien, geef de topic starter
dan meteen een v&a ban.
Done.quote:Op zondag 19 september 2004 11:26 schreef killermj het volgende:
[TR] Diverse Console Games
graag mijn laatste post als openingspost neerzetten
YWquote:Op zondag 19 september 2004 15:55 schreef Siegfried het volgende:
Thnx btw voor het opschonen van het Livestrong-topic
Jah..quote:Op zondag 19 september 2004 15:42 schreef Adelante het volgende:
je hebt een vissenbak, laptop tas en een mp3speler aangeboden
quote:Op zondag 19 september 2004 16:20 schreef Folkwin het volgende:
Jah..
is hier iets mis mee
zie antwoord in topicquote:Op maandag 20 september 2004 15:36 schreef R-Mon het volgende:
[TR/TK] Kortingscode Pyramat
Volgens Siegfried mag dit waarschijnlijk niet, kan iemand dat bevestigen? (tis mijn topic)
Okee, dankje.quote:Op maandag 20 september 2004 15:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
zie antwoord in topic
imho ben jij iemand die hier niet thuishoort, dit subforum is opgezet voor Fokkers die spulletje kwijt willen en ik zie jou nergens anders op Fok! postenquote:Op maandag 20 september 2004 17:30 schreef jorgoneill het volgende:
kan je niet gewoon net zoals andere marktplaats shit maken, want 80% van de berichten die hier word geplaatst in de V&A zijn ongeintresseerder, irritand volk met offtopic. want als iemand een topic heeft word die binnen 1 dag weer helemaal vervuild door onzinnige opmerkingen. kortom doe jullie werk beter of verander hier is wat.
verder leveren jullie prima werk.
kan ik dat hier btw wel plaatsen?
Dank je wel voor je post. Je zou me helpen als je me links kon geven van topics die werkelijk helemaal verbaggerd zijn en waar we niet hebben ingegrepen.quote:Op maandag 20 september 2004 17:30 schreef jorgoneill het volgende:
kan je niet gewoon net zoals andere marktplaats shit maken, want 80% van de berichten die hier word geplaatst in de V&A zijn ongeintresseerder, irritand volk met offtopic. want als iemand een topic heeft word die binnen 1 dag weer helemaal vervuild door onzinnige opmerkingen. kortom doe jullie werk beter of verander hier is wat.
Ik denk juist dat we uniek zijn. We zijn de enige V&A site waar je rechtstreeks met de aanbieder kan communiceren. Vervelende reacties worden zoveel mogelijk ge-edit/verwijderd.quote:Op maandag 20 september 2004 17:30 schreef jorgoneill het volgende:
Ja dat begrijp ik, maar ik zie in zoveel topics reakties van mensen die ten eerste geen interesse hebben, en anderes offtopic reageren, of lopen te zeiken, en natuurlijk gewoon normale reakties.quote:Op maandag 20 september 2004 19:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je wel voor je post. Je zou me helpen als je me links kon geven van topics die werkelijk helemaal verbaggerd zijn en waar we niet hebben ingegrepen.
Ik denk dat we dan vooral van inzicht verschillen, want ik zie zo op het eerste gezicht geen actieve topics die verbaggerd zijn. Het staat er in mijn ogen allemaal zeer netjes bij.quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:05 schreef jorgoneill het volgende:
zoveel topics
Ben ik niet met je eens; we kunnen er namelijk alles mee. Alleen niet 24/7. Het kan heel goed gebeuren dat er twee uur lang ergens een post staat die offtopic is of zelfs uitgesproken vervelend. Dat heb je nou eenmaal met een site die draait op vrijwilligers. We worden niet een x-aantal uur per dag betaald om in die uren niets anders te doen dan posts lezen. Het modden is voor de meesten een bezigheid náást school, studie, werk of moeder / vaderschap. Maar los daarvan: de wereld vergaat niet als die post er twee uur staat. Op een gegeven moment komen we 'm echt wel tegen of maakt een user ons er opmerkzaam op.quote:Jullie kunnen er dus weinig mee
[TK] Toshiba Pocket PC e310quote:# Doorverwijzen naar een advertentie op verkoopsites zoals Marktplaats
Doorverwijzen naar een andere verkoopsite is niet toegestaan. Een foto 'hotlinken' wel, maar niet met een verwijzing naar de advertentie.
dat is al zeker een jaar zo.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:09 schreef Het_Biertje het volgende:
oi
#
[..]
[TK] Toshiba Pocket PC e310
ik snap even niet waarom ik mijn EIGEN marktplaats advertentie niet mag posten ? Het is toch handig dat als ik zeg "XX bedrag op marktplaats geboden, hier is het bewijs?
was eerder ook geen probleem.
beetje kortaf vandaag magneet?quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is al zeker een jaar zo.
had er niet meer bij te vermeldenquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
beetje kortaf vandaag magneet?
maar ok.
Ja ik let dan niet op de tijden, maar dan zie ik zoals bij een topic van callaway clubs, zo'n persoon zeggen waar je het over hebt en dat soort onzinnige opmerkingen, waar ik bij denk van : als je niet geintreseert bent reageer dan niet, misschien erger ik me te snel er aan, en hebben jullie zulke opmerkingen verwijderd, maar als ik dan zo'n topic lees en ik zie vaak genoeg dat er onzinnige reakties worden geplaatst, misschien verwijderen jullie die dan daarna, maar daar let ik dan niet meer op. maar ik heb niks over jullie werk te klagen, maar er word gewoon veelste vaak op dit forum, onzinnige reakties geplaatst.quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan vooral van inzicht verschillen, want ik zie zo op het eerste gezicht geen actieve topics die verbaggerd zijn. Het staat er in mijn ogen allemaal zeer netjes bij.
Zou je wellicht willen dat we elke vorm van overleg, discussie of het stellen van vragen onmogelijk maken? Als dat zo is, dan denk ik dat we dat niet gaan doen, want dát past op geen enkele manier bij Fok! als discussie-forum. Er moet nog wel wát komen, anders wordt het hier net zo doods als op Marktplaats. En believe you me, dat willen we niet
Ik zou nog steeds graag links willen van topics die er al meer dan een paar uur - in jouw ogen - verbaggerd bij staan. Doe me een lol en geef geen links met posts van de afgelopen 2 uur bijvoorbeeld. Dat er de hele dag door offtopic wordt gepost, dát weten we. Dus neem bijvoorbeeld posts die gedaan zijn tot vannacht 0:00. Neem ook geen topics waar al weken niet in is gepost. We proberen vooral dat te doen wat nuttig is, en oude topics naar boven halen om ze te gaan modden hoort daar niet bij.
Kortom: heel graag links dus. Niet om je te kielhalen, maar ik ben echt benieuwd op welke reacties je doelt; hebben we het in elk geval over het zelfde.
[..]
Ben ik niet met je eens; we kunnen er namelijk alles mee. Alleen niet 24/7. Het kan heel goed gebeuren dat er twee uur lang ergens een post staat die offtopic is of zelfs uitgesproken vervelend. Dat heb je nou eenmaal met een site die draait op vrijwilligers. We worden niet een x-aantal uur per dag betaald om in die uren niets anders te doen dan posts lezen. Het modden is voor de meesten een bezigheid náást school, studie, werk of moeder / vaderschap. Maar los daarvan: de wereld vergaat niet als die post er twee uur staat. Op een gegeven moment komen we 'm echt wel tegen of maakt een user ons er opmerkzaam op.
Wat Magneet zegtquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:09 schreef Het_Biertje het volgende:
oi
#
[..]
[TK] Toshiba Pocket PC e310
ik snap even niet waarom ik mijn EIGEN marktplaats advertentie niet mag posten ? Het is toch handig dat als ik zeg "XX bedrag op marktplaats geboden, hier is het bewijs?
was eerder ook geen probleem.
Je hebt gelijk als je zegt dat er op V&A veel offtopic wordt gepost. Maar er wordt als tegenhanger daarvan ook relatief veel verwijderd (in elk geval vele malen meer dan op de andere subfora). Er wordt in V&A nagenoeg doorlopend gemod en persoonlijk vind ik het er over het algemeen redelijk netjes en overzichtelijk bij staat.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:33 schreef jorgoneill het volgende:
[..]
Ja ik let dan niet op de tijden, maar dan zie ik zoals bij een topic van callaway clubs, zo'n persoon zeggen waar je het over hebt en dat soort onzinnige opmerkingen, waar ik bij denk van : als je niet geintreseert bent reageer dan niet, misschien erger ik me te snel er aan, en hebben jullie zulke opmerkingen verwijderd, maar als ik dan zo'n topic lees en ik zie vaak genoeg dat er onzinnige reakties worden geplaatst, misschien verwijderen jullie die dan daarna, maar daar let ik dan niet meer op. maar ik heb niks over jullie werk te klagen, maar er word gewoon veelste vaak op dit forum, onzinnige reakties geplaatst.
de indruk dat je vond dat we er met de Franse slag doorheen gingen. Maar dat is dus verkeerd begrepen.quote:Op maandag 20 september 2004 17:30 schreef jorgoneill het volgende:
ook dat ombouwen is niet toegestaan in v&a aangezien die games niet voor niks regio gebonden zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:53 schreef Snok het volgende:
[TK] Extreem VEEL Nintendo NES (8-bit) spellen.
Je zit ernaast ElisaBMet het ombouwen v/d NES wordt niet bedoeld dat je gekopierde/illegale spellen kunt spelen, maar cardridges uit andere regio's. Zie het als een DVDspeler die je regiovrij maakt..
Dit ombouwen is volgens mij ook uitgebreid besproken in alle NES/Retro topics, en is volgens mij niet illegaal, en dat is ook niet echt relevant in het desbetreffende topic
hmmm, ik vind dat Snok een punt heeft hier. Volgens mij is net als bij dvd's ook bij gamesquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:01 schreef Magneet het volgende:
ook dat ombouwen is niet toegestaan in v&a aangezien die games niet voor niks regio gebonden zijn.
kom ff op msnquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
hmmm, ik vind dat Snok een punt heeft hier. Volgens mij is net als bij dvd's ook bij games
het doorbreken van een regiocode niet strafbaar. Hoe is het standpunt anders tegenover
aanbieden van regiovrije dvd spelers en of games/dvd's uit andere regio's?
Je mag uiteraard altijd over mij klagen, maar over dit topic heb ik niet alleen beslist, maar in overleg met beide andere V&A-mods. Daar overheen nog een FA zelfsquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:50 schreef Kiff het volgende:
Voordat ik vorige reply tikte, had ik niet gelezen dat jullie het hier al over m'n topic gehad hadden. Mooi dat de juiste conclusie inmiddels gemaakt lijkt te zijn! Dank.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:37 schreef Kiff het volgende:
Het topic opnieuw. Omdat prutsmodje ElisaB geen idee heeft waar ze het over heeft en i.p.v. een link verwijderd een heel topic op slot zet. Het ombouwen van een NES is niets anders dan het afbreken van een stukje koper, daar is niets illegaals aan. Gelieve dit topic open te laten of met verstandige mods te overleggen.![]()
Ik ga het eventjes uitzoeken bij een expertquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:22 schreef Kiff het volgende:
IK VERKOOP NIETS ILLEGAALS OF OMGEBOUWD. Ik noemde in m'n topic alleen een link naar een site met uitleg over hoe je een NES geschikt kunt maken voor Amerikaanse spellen...!!!!
Gelieve mijn topic weer te openen. Ik bied namelijk alleen spelletjes aan.
Triplem ook goed?quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:32 schreef Kiff het volgende:
Vraag het NotoriousRoy van Games & Consoles bijvoorbeeld...
Dat zijn jouw woorden. Ik heb alleen gezegd dat ik wilde klagen en een belachelijke reactie heeft geplaatst.... hehe.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:39 schreef nikky het volgende:
En het zou je sieren als je niet meteen met opmerkingen komt als "domme muts" Ook zo komen we er wel uit
Opgelostquote:Op woensdag 22 september 2004 16:09 schreef Siegfried het volgende:
[TK] Vrijwel nieuwe Nokia 7650
Er word hier iets niet zo netjes uitgevochten..
quote:Op woensdag 22 september 2004 16:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Opgelost
Op slot gedaan. Dit kun je ook melden in een tr.quote:Op donderdag 23 september 2004 08:21 schreef Geqxon het volgende:
[TK] Mooie Giant Avant Touring Line
Verkocht aan Shagya
Bedankt voor de tip, heb even puin lopen ruimen.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien dit topic even in de gaten houden?
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:25 schreef Geqxon het volgende:
Pssst, er zit nog geen slotje op
Ik weet niet of jij dit -> , een komma noemt, of dit -> `quote:Op donderdag 23 september 2004 17:18 schreef NickNEC het volgende:
hi,
wie wil komma uit topic titel halen, is lelijk, thnx
[TK] Specialized mountainbike in nieuwstaat
Donequote:Op donderdag 23 september 2004 19:56 schreef JimmyJames het volgende:
Kan je deze even zuiveren van off-topics [TK] Burnout 3 : Takedown (Xbox) ? Bedankt.
Adelante was me voor, maar hij is dus dichtquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:38 schreef R-Mon het volgende:
[TR/TK] Kortingscode Pyramat
Doe maar dicht, ding verloopt over 2 dagen en ik ga een week weg.
FYI,quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:01 schreef Kiff het volgende:
Tjeemigdepemig... ik geef een linkje naar hoe je een console geschikt kunt maken voor amerikaanse spellen (niet illegaal) en ik krijg een hoop gezeik... een ander begint een topic ( [GEZ] Copybox voor SNES en/of N64 ) over copyboxen en er gebeurt de hele dag niets.... ?
Donequote:Op zaterdag 25 september 2004 00:37 schreef Shagya het volgende:
Oeps ben in de topictitle van [TK] Compaq Evo D310 1,7 en Philips 17" TFT achter Philips 17" TFT monitor vergeten.
Zou een Mod dit aub willen aanpassen?
stond er wel hoor, past alleen niet in de lay-outquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:37 schreef Shagya het volgende:
Oeps ben in de topictitle van [TK] Compaq Evo D310 1,7 & Philips 17" TFT display achter Philips 17" TFT monitor vergeten.
Zou een Mod dit aub willen aanpassen?
Alles goed Adelantequote:Op zaterdag 25 september 2004 00:40 schreef Adelante het volgende:![]()
![]()
Yeah, right. Moet ik dan hier nog een keer zeggen dat ik er niet van gediend ben?quote:Op zondag 26 september 2004 14:38 schreef schvvmert het volgende:
[tk] Mercedes C180 Elegance.BJ:3-99
Nou dat is ook wat.Ik verwees alleen ff naar een topic waar evt wel foto's staan.
![]()
Volgens mij hebben de diverse filmmaatschappijen dit formaat nooit in Westerse landenquote:Op zondag 26 september 2004 12:36 schreef Calamiteitenman het volgende:
Ik probeer een aantal VCD's te verkopen: [TK] Films..
Dit zijn geperste CD's met alle originele verpakkingen erbij.
Waarom zou dit verboden zijn??
Waar ben je wel van gedient Elisaatje?quote:Op zondag 26 september 2004 14:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeah, right. Moet ik dan hier nog een keer zeggen dat ik er niet van gediend ben?
Ik ben al blij als de Ts zijn of haar afhaal dan wel woonplaats vermeld ........quote:Op maandag 13 september 2004 22:51 schreef Geqxon het volgende:
Uiteraard wil ik niet gaan spammen, maar ik word soms gek van die "waar ligt die en die plaats" reacties. Kan de website http://www.zoekplaats.nl niet in de FAQ gezet worden?
Open deur: Huilieieieiequote:Op maandag 27 september 2004 01:29 schreef BYM het volgende:
Beste MOD's, kan hier iets fundamenteels aan gedaan worden aub ?
Soms lopen discussie echt volledig uit de hand en heb ik geen eens zin om nog te posten hier want het gaat toch steeds nergens over.
Ohw en HUILIE roepen hierna stel ik ZEKER op prijs...
![]()
Mail me maar, dan kunnen we het er over hebbenquote:Op zondag 26 september 2004 14:52 schreef -Xerxes- het volgende:
Waar ben je wel van gedient Elisaatje?![]()
Soms, maar op dit moment niet. Als je je niet kunt inhouden, dan mag je er één makenquote:Op maandag 27 september 2004 10:45 schreef Geqxon het volgende:
Is er soms een V&A mod adoreer topic?
ShaoliN. Bokkelul.quote:Op maandag 27 september 2004 10:45 schreef Geqxon het volgende:
Is er soms een V&A mod adoreer topic?
[TK] V&a Communequote:Op maandag 27 september 2004 11:30 schreef Adelante het volgende:
jezus, in wat voor weëe commune ben ik hier terechtgekomen?![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 11:33 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben opgegroeid met als norm "Voor wat hoort wat", vandaar mijn vraag. Ik kan eventueel wat klein grut op je giro zetten?
quote:Op maandag 27 september 2004 11:33 schreef Cutie het volgende:
* Adelante vind Adelante niet lief!
Slechte mod ja!
Ik kan 35 cent op je giro storten?quote:Op maandag 27 september 2004 11:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Wat wil je terug voor je nimmeraflatende liefde voor de V&A mods?
Wow, heftig! Wat wil je daar allemaal voor terug?quote:Op maandag 27 september 2004 11:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan 35 cent op je giro storten?
Ik mis een v&a slowchat topicquote:Op maandag 27 september 2004 11:36 schreef ElisaB het volgende:
Kom, we baggeren het V&A Feedback-topic even vol
Met een beetje geluk heb je ze dit weekend in huisquote:Op maandag 27 september 2004 11:35 schreef Adelante het volgende:
[..]note! ban!
schiet nou maar eens een beetje op met die livestrong bandjes
quote:Op maandag 27 september 2004 11:42 schreef Adelante het volgende:
[TK] Hometrainer
iemand trouwens een idee wat SunChaser met een hometrainer moet?
hij heeft volgens eigen zeggen toch al een goddelijk lichaam
Je begrijpt het nietquote:Op maandag 27 september 2004 11:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wow, heftig! Wat wil je daar allemaal voor terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |