Ik kan in overleg met ouders de desbetreffende game gear tv tuner ophalen, als dat een probleem is
Ik weet dat dit apparaat in grote maten op duitse ebay sites te verkrijgen is, maar ik ben bang dat mijn duits dermate slecht is waardoor ik door communicatie fouten toch helaas gena*id word Op marktplaats heb ik ook gekeken, maar helaas.
Namen van winkels geven mag niet volgens de FAQ, maar ik maak uitzonderingen, aangezien hij in winkels ook alleen maar 2ehands is
Prijs : Tegen elk normaal bod. Hou er rekening mee dat ik niet de rijkste thuis ben
quote:Thanx
Op woensdag 3 september 2003 16:44 schreef BYM het volgende:
Erhm ..... [TK][TR] SEGA Game-Gear inc spelletjes en TV-TUNER
En over die duitsers > dan alsnog, dan zit je nog wel met hoge verzendkosten en maybe wel importkosten enzo. Daar heb ik geen zin in
quote:Weet je alleen welke gegevens je allemaal moet vragen aan een Duitser voordat je bank het accepteerd, zo'n geld transactie naar Duitsland ?
Op donderdag 4 september 2003 18:42 schreef C2000 het volgende:
Tja ik deal regelmatig met Duitsers, nooit problemen mee gehad, GEEN importkosten en de verzending valt over algemeen mee. Je kunt tegenwoordig GRATIS geld overmaken naar het Buitenland dussss...zou toch een gokje wagen.
Voor en achternaam, straatnaam en huisadres nummer, woonplaats, postcode en land.
Bank naam, filiaal adres, filiaal "woon"plaats, filiaal postcode, Land.
Bankleitzahl:
Konto-Nummer:
Kontoinhaber:
IBAN:
SWIFT (BIC):
Pffff ......
(Of duw ik je een verkoop door de neus, moet je dat zeggen )
quote:Nee hoor, wat de TS doet is zijn zaak, daar ben jij niet verantwoordelijk voor...
Op donderdag 4 september 2003 22:25 schreef C2000 het volgende:
Tja met mijn kooplust ben ik daar intussen aan gewend. MAAR, als je iemands IBAN hebt is dat meestal voldoende, samen met de naam van degene en het bedrag. Rest (waar de bank zit, filiaal etc) wordt automatish ingevuld. Tenminste bij rabobank internetbankieren.(Of duw ik je een verkoop door de neus, moet je dat zeggen
)
Ik doe nogal veel met BMW onderdelen via ebay uit Duitsland vandaan , en bij mijn bank MOET ik dus bovenstaand rijtje informatie invullen anders gaat het feest niet door, bovendien MOET ik dat aan de balie doen en kan ik die informatie niet thuis in mijn internet bankier spulletje inkloppen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |