Whahahaquote:Op woensdag 15 september 2004 11:53 schreef spanks het volgende:
Kijk even op www.meolease.nl. daar kan je er een leasen voor 17 euri per maand incl service etc. Als ie kapot is krijg je een nieuwe. Hebben wij ook gedaan in ons huis (met zn zessen dan) en werkt prima!
quote:Op woensdag 15 september 2004 12:07 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Whahaha
Daar hebben wij toevallig net 4 wasmachines geleased!
Maar ik wilde een droger eigenlijk gewoon kopen... Zoals ik al zei hoeven er geen hightech dingen op te zitten, en die zitten er bij Meolease wel op..
Wat moet ik nog mailen dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:48 schreef Siegfried het volgende:
In ede op te halen?
Mail me er even over!
Dan ga ik overleggen met mijn ganggenoten
Gewoon om de deal rond te maken!quote:Op woensdag 15 september 2004 16:52 schreef Shagya het volgende:
[..]
Wat moet ik nog mailen dan?![]()
Dan stuur ik er nog 1. Heb je de 1e niet gehad?quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:47 schreef Siegfried het volgende:
Uh.. Kick...!
Nog steeds geen mail btw!
je bent beter af met een iets duurder ding met een deukje, de onze deed t , of wel of niet, ooit in een keer was de was droodg , of ik moest m 3 keer opnieuw aanzetten, iederekeer weer meer als een uur, dat kost te veel. en t ding stonk als een BBQ, niet goed, eruit met die handel,quote:Op woensdag 22 september 2004 01:15 schreef Siegfried het volgende:
Mja, dat hebben wij studentjes nu eenmaal niet he
Het hoeft ook absoluut geen nieuwe (al dan niet met deukjes) te zijn!
Gewoon een oud drogend beestje voldoet wel!
Mailadres staat in mijn profiel.quote:Op maandag 20 september 2004 10:23 schreef Siegfried het volgende:
Geef me jouw mailadres maar, want dit schiet niet op... Je mails komen niet aan :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |