Heb ik al mee gebeld, maar helaas. Wat is lokaal bij jou? Ik woon nl. in Utrecht.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:35 schreef greatgonzo het volgende:
bij onze lokale wielrenhandel verkopen ze ze gewoon, zal ook wel in jouw omgeving zo zijn denk ik
Ja maar intersport heeft ze niet meer en ik heb al een aantal andere zaken geprobeerd waaronder fietswinkels, maar helaas.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:47 schreef Thieske het volgende:
Die bandjes zijn zo ongeveer bij iedere sportwinkel te koop (alleen wel snel uitverkocht steeds)
Wat heeft bovenstaande met die bandjes te maken? DIt zijn toch bandjes om je broek tijdens het fietsen niet in de spaken/ketting te krijgen? Of was het iets anders? Had in iedergeval met wielrennen te maken toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:50 schreef Simon81 het volgende:
[..]
ik wil nl zo'n ding voor mijn vader (zijn broer en vader zijn onlangs gestorven aan kanker en zijn zus heeft het nog) en een voor mijzelf.
Nee joh, lees onderstaande maar.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:57 schreef 303 het volgende:
[..]
Wat heeft bovenstaande met die bandjes te maken? DIt zijn toch bandjes om je broek tijdens het fietsen niet in de spaken/ketting te krijgen?
Kan je er ff wat voor me halen en dan betaal ik je de porto enzo wel. Zou ik erg blij mee zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:42 schreef Bosco het volgende:
Intersport Megastore Alkmaar dude!
Nog genoeg....ik heb alleen het idee dat ik beter een small had kunnen nemen...z e zijn best ruim.
Ik zou het graag voor je doen, ware het niet dat ik vanmorgen een uur heb gereden om bij Alkmaar te komen....en er 5 regular voor mij en mn vrienden heb gekocht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:43 schreef Simon81 het volgende:
[..]
Kan je er ff wat voor me halen en dan betaal ik je de porto enzo wel. Zou ik erg blij mee zijn.
Graag 4 small en 1 regular, ik hoop dat je me kan helpen.![]()
He simon, nog steeds nodig? Je kan ze bij Nike zelf halen in Hilversum op de colloseum 1, gewoon bij de receptie balie te halen en te betalen voor ¤1. Hoe ik dat weet? Ik werk daar toevalligquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:43 schreef Simon81 het volgende:
[..]
Kan je er ff wat voor me halen en dan betaal ik je de porto enzo wel. Zou ik erg blij mee zijn.
Graag 4 small en 1 regular, ik hoop dat je me kan helpen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |