[GEZ] TPG of PTT Polo.quote:Op maandag 17 mei 2004 12:56 schreef yvonne het volgende:
Hoe bedeol je?
Jawel. En het had niks met dit: Ik ben nogal genaaid met een rembourszending. te maken, want dat kuttopic kende ik nog niet.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:02 schreef Prowl het volgende:
Niet echt serieus
Er heeft vast wel iemand zo'n ding over. Of het nou een oude versie is boeit me ook niet.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:05 schreef mordradead het volgende:
zoals iemand al in dat geslote topic heeft gezet mag het niet, dat zijn de regels en daar zul je je aan moeten houden
als ik hier een boel gebrande cd's/dvd's aan ga bieden weet ik ook dat het niet mag en dat het topic wordt gesloten, waarschijnlijk zou ik als ik zo'n topic als dit op zou starten ook nog een ban krijgenquote:Op maandag 17 mei 2004 13:06 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Er heeft vast wel iemand zo'n ding over. Of het nou een oude versie is boeit me ook niet.
En dat het niet mag:.
Men, het is een kledingstuk, er wordt geen privacy gebroken of copyright geschonden. Het is een doodnormale polo.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
als ik hier een boel gebrande cd's/dvd's aan ga bieden weet ik ook dat het niet mag en dat het topic wordt gesloten, waarschijnlijk zou ik als ik zo'n topic als dit op zou starten ook nog een ban krijgen
Hallo. Geef antwoord, gaarne.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:10 schreef ShaoliN het volgende:
Hoi Bioslock.![]()
Hoi conflictquote:Op maandag 17 mei 2004 13:10 schreef ShaoliN het volgende:
Hoi Bioslock.![]()
'quote:Op maandag 17 mei 2004 13:11 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hallo. Geef antwoord, gaarne.
Gelul. Vrienden van mij lopen er gewono in rond.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
'
Zo'n polo wordt alleen maar gebruikt door postbodes en oplichters. Het is imho niet te krijgen als je niet bij de post werkt. Iemand die jou er 1 verkoopt zou niet legaal bezig zijn.
Ja, of anders open je mijn topic weer even.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:14 schreef ShaoliN het volgende:
Maar in wezen bescherm ik jou dus tegen grote boze mensen die zich bezig houden met illegale activiteiten bioslock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |